Πριν μερικές μέρες εργαζόμενοι των Ο.Α. (ή της Ο.Α., δεν ξέρω σε ποια από τις δυο εταιρείες) μοίραζαν φυλλάδια διαμαρτυρίας για τα σχέδια της κυβέρνησης για το κλείσιμο των δυο εταιρειών και τη δημιουργία της Pantheon Airways. Αφού πρώτα μίλαγαν για τα σφάλματα των εκάστοτε ιθυνόντων και τόνιζαν ότι η Ο.Α. είναι - δήθεν - η ασφαλέστερη εταιρεία του κόσμου ξεχνώντας ότι υπάρχει και μια Qantas που ποτέ ως τώρα δεν έχει εμπλακεί αεροπλάνο της σε οποιοδήποτε συμβάν, ανέφεραν εν τέλει ότι "δεν θα αφήσουν να κλείσει η διεθνώς αναγνωρισμένη Ο.Α. και στη θέση της να δημιουργηθεί μια παραγκοεταιρεία τύπου ΗΛΙΟΣ".
Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ την Helios Airways, δεν σκέφτηκε αυτός που έγραψε το φυλλάδιο τις νομικές συνέπειες που μπορεί να έχει η πράξη του αυτή; Αυτό είναι καθαρή συκοφαντική δυσφήμιση και η Helios ή αjet έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση από αυτόν που τα γράφει αυτά, με το όποιο κόστος για την Ο.Α. Να πεις ότι δεν θέλεις να δημιουργηθεί παραγκοεταιρεία στη θέση της Ο.Α. είναι απόλυτα κατανοητό και σωστό αλλά όχι όμως να κάνεις αναφορές σε άλλη εταιρεία, έστω κι αν αυτή είναι εκείνη που αναμείχθηκε στο πιο πρόσφατο και πιο θανατηφόρο αεροπορικό δυστύχημα στον Ελλαδικό χώρο. Άλλωστε κι η Ο.Α. έχει χάσει 5 αεροπλάνα της σε αεροπορικά δυστυχήματα με θύματα (1959 Κιούρκα - 30 νεκροί, 1969 Κερατέα - 90 νεκροί, 1972 Βούλα - 37 νεκροί, 1976 Κοζάνη - 50 νεκροί και 1989 Σάμος - 34 νεκροί).
Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ την Helios Airways, δεν σκέφτηκε αυτός που έγραψε το φυλλάδιο τις νομικές συνέπειες που μπορεί να έχει η πράξη του αυτή; Αυτό είναι καθαρή συκοφαντική δυσφήμιση και η Helios ή αjet έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση από αυτόν που τα γράφει αυτά, με το όποιο κόστος για την Ο.Α. Να πεις ότι δεν θέλεις να δημιουργηθεί παραγκοεταιρεία στη θέση της Ο.Α. είναι απόλυτα κατανοητό και σωστό αλλά όχι όμως να κάνεις αναφορές σε άλλη εταιρεία, έστω κι αν αυτή είναι εκείνη που αναμείχθηκε στο πιο πρόσφατο και πιο θανατηφόρο αεροπορικό δυστύχημα στον Ελλαδικό χώρο. Άλλωστε κι η Ο.Α. έχει χάσει 5 αεροπλάνα της σε αεροπορικά δυστυχήματα με θύματα (1959 Κιούρκα - 30 νεκροί, 1969 Κερατέα - 90 νεκροί, 1972 Βούλα - 37 νεκροί, 1976 Κοζάνη - 50 νεκροί και 1989 Σάμος - 34 νεκροί).