Ας δουν τα χάλια τους και να μην ασχολούνται με τους άλλους

  • Thread starter Thread starter Panos81
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Panos81

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
28/03/2005
Μηνύματα
98
Likes
0
Πριν μερικές μέρες εργαζόμενοι των Ο.Α. (ή της Ο.Α., δεν ξέρω σε ποια από τις δυο εταιρείες) μοίραζαν φυλλάδια διαμαρτυρίας για τα σχέδια της κυβέρνησης για το κλείσιμο των δυο εταιρειών και τη δημιουργία της Pantheon Airways. Αφού πρώτα μίλαγαν για τα σφάλματα των εκάστοτε ιθυνόντων και τόνιζαν ότι η Ο.Α. είναι - δήθεν - η ασφαλέστερη εταιρεία του κόσμου ξεχνώντας ότι υπάρχει και μια Qantas που ποτέ ως τώρα δεν έχει εμπλακεί αεροπλάνο της σε οποιοδήποτε συμβάν, ανέφεραν εν τέλει ότι "δεν θα αφήσουν να κλείσει η διεθνώς αναγνωρισμένη Ο.Α. και στη θέση της να δημιουργηθεί μια παραγκοεταιρεία τύπου ΗΛΙΟΣ".

Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ την Helios Airways, δεν σκέφτηκε αυτός που έγραψε το φυλλάδιο τις νομικές συνέπειες που μπορεί να έχει η πράξη του αυτή; Αυτό είναι καθαρή συκοφαντική δυσφήμιση και η Helios ή αjet έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση από αυτόν που τα γράφει αυτά, με το όποιο κόστος για την Ο.Α. Να πεις ότι δεν θέλεις να δημιουργηθεί παραγκοεταιρεία στη θέση της Ο.Α. είναι απόλυτα κατανοητό και σωστό αλλά όχι όμως να κάνεις αναφορές σε άλλη εταιρεία, έστω κι αν αυτή είναι εκείνη που αναμείχθηκε στο πιο πρόσφατο και πιο θανατηφόρο αεροπορικό δυστύχημα στον Ελλαδικό χώρο. Άλλωστε κι η Ο.Α. έχει χάσει 5 αεροπλάνα της σε αεροπορικά δυστυχήματα με θύματα (1959 Κιούρκα - 30 νεκροί, 1969 Κερατέα - 90 νεκροί, 1972 Βούλα - 37 νεκροί, 1976 Κοζάνη - 50 νεκροί και 1989 Σάμος - 34 νεκροί).
 
Re: Ας δουν τα χάλια τους και να μην ασχολούνται με τους άλλ

Panos81":2mzrez0z said:
Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ την Helios Airways, δεν σκέφτηκε αυτός που έγραψε το φυλλάδιο τις νομικές συνέπειες που μπορεί να έχει η πράξη του αυτή; Αυτό είναι καθαρή συκοφαντική δυσφήμιση και η Helios ή αjet έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση από αυτόν που τα γράφει αυτά, με το όποιο κόστος για την Ο.Α. Να πεις ότι δεν θέλεις να δημιουργηθεί παραγκοεταιρεία στη θέση της Ο.Α. είναι απόλυτα κατανοητό και σωστό αλλά όχι όμως να κάνεις αναφορές σε άλλη εταιρεία, έστω κι αν αυτή είναι εκείνη που αναμείχθηκε στο πιο πρόσφατο και πιο θανατηφόρο αεροπορικό δυστύχημα στον Ελλαδικό χώρο. Άλλωστε κι η Ο.Α. έχει χάσει 5 αεροπλάνα της σε αεροπορικά δυστυχήματα με θύματα (1959 Κιούρκα - 30 νεκροί, 1969 Κερατέα - 90 νεκροί, 1972 Βούλα - 37 νεκροί, 1976 Κοζάνη - 50 νεκροί και 1989 Σάμος - 34 νεκροί).

Νομίζω πως δεν προκύπτουν ποινικές ευθύνες για τον συγγραφέα της εν λόγω διακήρυξης, με δεδομένο πως, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής δηλώσεις των "υπευθύνων", η αιτία συντριβής πράγματι οφειλόταν σε ελλιπή συντήρηση. Οπότε, σύμφωνα με τα υπάρχοντα δεδομένα, ο γράφων δεν λέει (τυπικά τουλάχιστον) ψέματα, ούτε και χρησιμοποιεί δόλια μέσα για να πλήξει κάποιον. Χώρια που πιστεύω πως αν το οριστικό πόρισμα δείξει ότι το αεροσκάφος έπεσε λόγω κακής συντήρησης, δεν συμφέρει την Helios να κυνηγήσει δικαστικά αυτούς που συνέταξαν την επιστολή.
 
Re: Ας δουν τα χάλια τους και να μην ασχολούνται με τους άλλ

Panos81":sabvvl1v said:
[...]υπάρχει και μια Qantas που ποτέ ως τώρα δεν έχει εμπλακεί αεροπλάνο της σε οποιοδήποτε συμβάν[...]
Άσχετο με την/τις ΟΑ, αλλά η παραπάνω αναφορά στην Qantas δεν ισχύει, εφόσον εκτός από διάφορα συμβάντα και περιστατικά, αεροσκάφος της αυστραλιανής εταιρίας έχει εμπλακεί και σε ατύχημα.
 
Re: Ας δουν τα χάλια τους και να μην ασχολούνται με τους άλλ

Cross":2t7ri7iz said:
Panos81":2t7ri7iz said:
[...]υπάρχει και μια Qantas που ποτέ ως τώρα δεν έχει εμπλακεί αεροπλάνο της σε οποιοδήποτε συμβάν[...]
Άσχετο με την/τις ΟΑ, αλλά η παραπάνω αναφορά στην Qantas δεν ισχύει, εφόσον εκτός από διάφορα συμβάντα και περιστατικά, αεροσκάφος της αυστραλιανής εταιρίας έχει εμπλακεί και σε ατύχημα.

Πράγματι, έτσι είναι. Και μάλιστα ο συντάκτης της ιστοσελίδας airsafe, τονίζει (για το πρώτο ατύχημα στη λίστα, αυτό με το Β743) πως είναι το δεύτερο συμβάν της Qantas σε λιγότερο από έναν χρόνο.
 
Re: Ας δουν τα χάλια τους και να μην ασχολούνται με τους άλλ

Panos81":1cain90o said:
Πριν μερικές μέρες εργαζόμενοι των Ο.Α. (ή της Ο.Α., δεν ξέρω σε ποια από τις δυο εταιρείες) μοίραζαν φυλλάδια διαμαρτυρίας για τα σχέδια της κυβέρνησης για το κλείσιμο των δυο εταιρειών και τη δημιουργία της Pantheon Airways.

Τα εν λόγω φυλλάδια τα πέτυχα και εντός αεροπλάνου, στη θήκη μαζί με safety card κλπ (σε ένα 717 για την ακρίβεια) ενώ φιγουράρουν και στα εκδοτήρια των ΟΑ και check-in.

Η κατακλείδα «παραγκοεταιρεία τύπου ΗΛΙΟΣ» και εμένα μου έμεινε σαν φράση :oops:
 
Το θέμα είναι οτι οι εργαζόμενοι τής ΟΑ θά πρέπη νά κοιτάξουν τά χάλια της ΟΑ και να αφήσουν τά σχόλια περί άλλων εταιρειών,όποιες κι'άν είναι αυτές.

Μέ το να κλείση η ΟΑ -άν αυτό είναι επιβεβλημένο να γίνη- δέν συνεπάγεται οτι η διάδοχος κατάσταση θά είναι μιά "παραγκοεταιρεία".

Γι'αυτό καλό θά είναι νά ασχοληθούν μέ το να κάνουν ανελλιπώς την δουλειά τους αντί να βγάζουν φυλλάδια μέ τα οποία προσπαθούν,πέραν τών άλλων,νά παραπληροφορήσουν τον κόσμο.

Η ΟΑ είναι μιά πολύ ασφαλής εταιρεία,αλλά όχι "η ασφαλέστερη τού κόσμου".Ομως αυτό είναι τώρα πιά το μοναδικό θετικό που έχει.....
 
Hastaroth":yt8dlbdr said:
δέν συνεπάγεται οτι η διάδοχος κατάσταση θά είναι μιά "παραγκοεταιρεία"


Σιγουρα, αλλα συνεπαγεται οτι καποιοι θα χασουνε τα προνομια τους. Οποτε προσπαθουνε ισως να παρουνε την κοινη γνωμη με το μερος τους, ελπιζοντας οτι θα υπαρξει "Λαικη κατακραυγη" για την πωληση της ΟΑ και ελπιζουνε ετσι οτι θα το αποτρεψουνε. Γιατι ακομα μερικοι δεν εχουνε συνηδητοποιησει οτι εχουμε 2006 και οτι πλεον (στην Ευρωπη τουλαχιστον) εταιρειες κρατικου ελεγχου ΔΕΝ εχουνε μελλον στο υπαρχον οικονομικο συστημα.. Αλλα ξεχασα.. Πολλοι μας θεωρουνε κατοικους Mπανανιας...
 
Re: Ας δουν τα χάλια τους και να μην ασχολούνται με τους άλλ

oaicarus":mh8rskkt said:
Νομίζω πως δεν προκύπτουν ποινικές ευθύνες για τον συγγραφέα της εν λόγω διακήρυξης, με δεδομένο πως, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής δηλώσεις των "υπευθύνων", η αιτία συντριβής πράγματι οφειλόταν σε ελλιπή συντήρηση. Οπότε, σύμφωνα με τα υπάρχοντα δεδομένα, ο γράφων δεν λέει (τυπικά τουλάχιστον) ψέματα, ούτε και χρησιμοποιεί δόλια μέσα για να πλήξει κάποιον. Χώρια που πιστεύω πως αν το οριστικό πόρισμα δείξει ότι το αεροσκάφος έπεσε λόγω κακής συντήρησης, δεν συμφέρει την Helios να κυνηγήσει δικαστικά αυτούς που συνέταξαν την επιστολή.

?????????????????????????????????????????????????????????????
Από πού προκείπτουν όλα αυτά και μάλιστα να δικαιολογούν τα γελία της ΟΣΠΑ?
 
Re: Ας δουν τα χάλια τους και να μην ασχολούνται με τους άλλ

gonso":2cscgrsk said:
oaicarus":2cscgrsk said:
Νομίζω πως δεν προκύπτουν ποινικές ευθύνες για τον συγγραφέα της εν λόγω διακήρυξης, με δεδομένο πως, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής δηλώσεις των "υπευθύνων", η αιτία συντριβής πράγματι οφειλόταν σε ελλιπή συντήρηση. Οπότε, σύμφωνα με τα υπάρχοντα δεδομένα, ο γράφων δεν λέει (τυπικά τουλάχιστον) ψέματα, ούτε και χρησιμοποιεί δόλια μέσα για να πλήξει κάποιον. Χώρια που πιστεύω πως αν το οριστικό πόρισμα δείξει ότι το αεροσκάφος έπεσε λόγω κακής συντήρησης, δεν συμφέρει την Helios να κυνηγήσει δικαστικά αυτούς που συνέταξαν την επιστολή.

?????????????????????????????????????????????????????????????
Από πού προκείπτουν όλα αυτά και μάλιστα να δικαιολογούν τα γελία της ΟΣΠΑ?

1oν, Χριστός Ανέστη!

2ον, αντίθετα με αυτά που πιστεύεις, δεν δικαιολογώ αυτό που έκανε η ΟΣΠΑ, και αν διάβαζες πιο προσεκτικά αυτά που έγραψα και παραθέτεις, δεν θα ήσουν αναγκασμένος να χαραμίσεις τόσα δευτερόλεπτα από την ζωή σου, ώστε να πληκτρολογήσεις τόσα ερωτηματικά (!).

3ον, αυτό που λέω, χωρίς να έχω διάθεση να υπερασπιστώ οποιονδήποτε, ούτε και είμαι υπάλληλος της ΟΑ, αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου ούτε και μέτοχο, είναι ότι πολύ απλά όταν μία εταιρεία χάνει ένα αεροσκάφος της λόγω ελλιπούς συντήρησης (και τόσο κραυγαλέας μάλιστα περίπτωσης, σύμφωνα με τους ερευνητές) δεν μπορεί να έχει και το δικαίωμα να στρέφεται ενάντια σε όποιον τονίζει αυτό το συμβάν. Αν λοιπόν, το πόρισμα που θα βγει σύντομα τονίσει πως η αιτία ήταν κακή συντήρηση, τότε οποιαδήποτε νομική ενέργεια της Ήλιος εναντίον οποιουδήποτε τόλμησε να πει κάτι, πολύ απλά δεν θα ευσταθεί, ούτε στην Ελλάδα, ούτε σε κανένα δικαστήριο του κόσμου. Και αυτό γιατί πολύ απλά, δεν θα έχει πει κανείς ψέματα! Οπότε δεν θα πρόκειται ούτε για συκοφαντική δυσφήμιση, ούτε για διασπορά ψευδών ειδήσεων, ούτε για τίποτα. Γι' αυτό λοιπόν, λέω, πως την Ήλιος σε μια τέτοια περίπτωση και μέχρι να βγει το πόρισμα που ή θα την καταδικάσει, ή θα την απαλλάξει, δεν τη συμφέρει σε καμία περίπτωση να στραφεί εναντίον οποιουδήποτε, διότι πολύ απλά, θα βγει ζημιωμένη. Δεν λέω ότι θα βγει το πόρισμα εναντίον της, αλλά ότι σε αυτή την περίπτωση δεν θα τη συμφέρει. Μπορείτε αν θέλετε να ρωτήσετε οποιονδήποτε με νομικές γνώσεις. Θα σας πει ότι, αν πράγματι βγει το πόρισμα εναντίον της, τότε δεν θα έχει όχι απλά τύχη σε καμία υπόθεση, αλλά δεν θα έχει και κανένα δικαίωμα. Οποιοσδήποτε δικαστής θα την απορρίψει, αφού υπάρχουν αποδείξεις (κάθε πόρισμα βγαίνει με αποδείξεις, είτε ενάντια, είτε υπέρ της Helios)
 
Συγνώμη, αλλά ή παράκρουση έχω πάθει ή κάτι ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ έχει συμβεί στην υπόθεση της Ήλιος και δεν το πήρα χαμπάρι.

Φίλε μου oaicarus, ποιός από την επιτροπή και πότε, έχει πεί ότι το πόρισμα θα δείξει την ελλειπή συντήρηση ώς κύρια ή έστω δευτερεύουσα αιτία για την πτώση του συγκεκριμένου αεροπλάνου ? Άπό που βγάζεις τέτοια συμπεράσματα που μόνο αποπροσανατολιστικά και ανεύθυνα είναι?
Δηλαδή για το 747 της JAL που έπεσε το '85 και ρίχτηκαν οι ευθύνες στην συντήρηση της εταιρείας επείδη δεν πήραν χαμπάρι τις ρωγμές, μπορώ εγώ να πάρω ένα πανώ και να πάω έξω από το χρηματιστήριο του Τόκυο και να λέω ότι η JAL είναι για τα μπάζα? Λες να με αφήσουνε?

'Αμα (κούφια η ώρα που τ'ακούει) γίνει καμμιά στραβή σε αεροπλάνο της ΟΑ και βγεί το πόρισμα και πεί ότι λόγω περικοπών τα τελευταία χρόνια η συντήρηση των αεροσκαφών ήταν ελλειπής, δικαιούται η Easyjet ή η ένωση των υπαλλήλων της και να αποκαλεί την ΟΑ παραγκοεταιρεία? Σε καμμία περιπτωση.

Στο πόρισμα της Ήλιος, μπορεί από το ψάξε ψάξε να βγήκανε πολλοί λαγοί (μάλλον/σίγουρα). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι όποιες ατασθαλίες της εταιρείας δίνουν αυτομάτως συγχωροχάρτι σε πιθανές λανθασμένες ενέργειες από τους π.χ. (ήδη συγχωρεμένους) χειριστές ή ελεγκτές ή κάποιον συγκεκριμένο μηχανικό.

Η 'Ηλιος είναι χωμένη σε αρκετά βαθύ χαντάκι. Οι μικροπρέπειες της ΟΣΠΑ δεν χρειάζονταν
 
Top