Aπορία από flight info

  • Thread starter Thread starter kostis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
To -DVT αυτή τη στιγμή ως ΑΕΕ358 για JTR έφτασε μέχρι Ίο, έστριψε 180 και τώρα ανεβαίνει προς Σέριφο. Καιρός στη JTR ή πρόβλημα στο α/φος;

Edit
Επίσης, το -DVM έφυγε με 40' καθυστέρηση για Ρόδο και τώρα το δίνει ταχύτητα 545kts. Πολλά δεν είναι; Η FR1240 απο πίσω πάει με 495...
 
LGSR 281350Z 23019G31KT 9999 FEW018TCU SCT030 BKN080 20/16 Q1009
LGSR 281450Z 23014G26KT 9999 FEW020 SCT025 SCT080 20/17 Q1009
μπορεί να φταίει ο άνεμος.
 
επεστρεψε το sx-dvz απο μαλτα βλεπω
 
Το SX-DVO που πηγαίνει σαν ΑΕΕ6008; Για maintenence; FL380 πάνω απο Αυστρία
 
Μόλις αναχώρησε από SKG ως ΑΕΕ6009, για ΑΤΗ το κόβω...
 
Το DVO πήγε FRA για να εκτελέσει την Α3531 από FRA για SKG.

Ως γνωστόν η Φρανκφούρτη εκτελείται με το ίδιο (συνήθως) αεροσκάφος ως ATH-FRA-SKG-FRA-ATH (πτήσεις 830-531-530-833).

Εικάζω πως το 321 που εκτέλεσε την Α3830 από ATH για FRA έπαθε κάτι (ήταν το DGQ) [και μάλιστα βάσει FR24 στο σκέλος από FRA για SKG και λογικά επέστρεψε FRA(?)]

Αντίστοιχα, το SXDVJ πέταξε P ως Α36002 από ATH για SKG και εκτέλεσε τα σκέλη A3530-A3833.

p.s. Πολλά τεχνικά τελευταία βγάζουν τα γλαροπούλια...
 
το DGQ είχε ''cracked windshield'' στο FRA...

όλες οι εταιρίες έχουν τεχικά, δεν προνόμιο της Αιγαίου.. 8)
 
Καλά Bladerunner, δε θίξαμε την εταιρεία (σου;) ή τουλάχιστον δεν είχα τέτοιο σκοπό. Μία στατιστική παρατήρηση ήταν, ένα νούμερο. Cracked windshield είχαμε και στο Λονδίνο πρόσφατα, νομίζω και ένα Βερολίνο κάτι αντιμετώπισε. Αν βάλουμε και το Q400 στη Ρόδο, ας κάνουν ένα ευχέλαιο...
 
προφανώς δεν καταλαβαίνεις απο χιούμορ...σιγά μη θιχτώ πίσω απο μια οθόνη φίλε μου..

relax..you'll live longer! :mrgreen:
 
Μα εγώ ως χιούμορ το ξεκίνησα, εξ ου και το "γλαροπούλια", η πρόταση-απάντηση [όλες οι εταιρείες έχουν τεχνικά, δεν είναι προνόμιο της Αιγαίου] φαίνεται σα δικαιολόγηση.

(και τέλος του off-topic από εμένα)
 
Top