Το checkmytrip.com ανήκει στην Amadeus και είναι λογικό να εμφανίζει πιο άμεσα τις αλλαγές από εταιρείες που έχουν Altea PSS.
Από 'κει και πέρα, όταν μία πτήση ακυρώνεται, αρχικά η ακύρωση φαίνεται στο inventory και στα availabilities ως closed for sale, με τις κρατήσεις να φαίνονται ακόμα ενεργές. Η εμφάνιση μιας κράτησης ως ακυρωμένης λόγω ακύρωσης της πτήσεως γίνεται αργότερα από την εταιρεία, με ξεχωριστή εντολή, που αλλάζει το status της κράτησης από HK ή RR σε UN. Τότε, ανάλογα με το πώς έχει διαμορφώσει ο αερομεταφορέας τις διαδικασίες του, αποστέλλονται τα ενημερωτικά e-mails, είτε αυτοματοποιημένα, είτε με ανθρώπινη παρέμβαση. Αυτό πρόκειται για long-term-irregularity, δηλαδή για ανωμαλία που προκύπτει σε διάστημα μεγαλύτερο από τις 24 ώρες.
Επίσης, το checkmytrip λαμβάνει τις πληροφορίες από διαφορετικές πηγές, ειδικά όσο πλησιάζει η ημέρα της εκάστοτε αναχώρησης (π.χ. τα αεροδρόμια ή τα operations departments) και τότε ενημερώνεται για τις βραχυπρόθεσμες αλλαγές, που ενδεχομένως να μην αντικατοπτρίζονται στην πραγματική κράτηση. Αυτές αντιμετωπίζονται ως short-term-irregularities και τουλάχιστον στο LH Group υπάρχει διαφορετική πολιτική διαχείρισης σε σχέση με τις long-term-irregularities.
Γενικά, από την εποχή που η Amadeus έβαλε διαφημίσεις στην εφαρμογή και προσαρμόστηκε στο GDPR, το checkmytrip έχασε τη σταθερότητα και την αξιοπιστία του. Πολλές κρατήσεις δεν είναι δυνατό να προστεθούν με τον κωδικό του PNR (π.χ. Lufthansa Group, Icelandair), ενώ συγχωνεύει αυθαίρετα τις διάφορες κρατήσεις και περιπλέκονται τα πράγματα.