Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκτ. 2013]

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Εαν λοιπόν το λειτουργικό κόστος της A3 είναι χαμηλότερο των LH/OS/LX και σηκώνει τα p2p (με την "αδεια" πάντα της μαμας όσον αφορά τις αστροσυμμαχικές περιοχές) δεν θα μπορούσε να αντικαταστήσει και τη Swiss στο SKG-ZRH και να της κάνει και feeder?

Για το αν η ζήτηση εχει ανακάμψει επίτρεψε μου να έχω κάποιες αμφιβολίες..Ίσως έχει πιο πολύ στο inbound απότι στο outbound, διότι οι τσέπες μας παραμένουν τρύπιες.Εξαιρώ τις χώρες που βιωνουν 2ο ελληνικό μεταναστευτικό κύμα, Γερμανια,Αγγλία,Σουηδία..Κάποια απτα νέα δρομολόγια είναι τσάρτερ/εποχικά,όπως ταδες κ συ,καποια απλά παιρνουν τη θέση της ΟΑ και κάποια πράγματι να είχαν ζητηση απο χρόνια και να ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να καλυφθούν (BHX,LYS etc)..
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

george_a":o6c54dkj said:
καλό θα ήταν να ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν 'εθνικά', ούτε 'υπερεθνικά' κριτήρια, παρά μόνο η οικονομική πραγματικότητα.

Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοούσα, ή δεν το διετύπωσα σωστά. Εθνικό κριτήριο = εσωστρέφεια, Υπερεθνικό κριτήριο = εξωστρέφεια. Τίποτα άλλο. Και είναι ακριβώς αυτή η οικονομική πραγματικότητα που αναγκάζει σε εξωστρεφείς ( υπερεθνικές ) κινήσεις, που απέχουν παρασάγγας από το δεδηλωμένο βαλκανικό όραμα της Α3 πριν από δυό τρία χρόνια.

aakunz":o6c54dkj said:
πριν ονειρευτείτε ανελέητο shopping στα εκπτωτικά χωριά της Νέας Υόρκης, βόλτες στην Τιεν Αν Μεν (άσε καλύτερα, βάζουν βόμβες) ή τη Shibuya (άσε τώρα, έχει ραδιενέργεια) με τα φτερά των Γλάρων,

Δεν ονειρεύομαι τίποτα φίλε aakunz, το τελευταίο πράγμα που θα επισκεφτώ στην Ν. Υόρκη είναι τα εκπτωτικά της χωριά, και ούτε κατά διάνοια δεν θα πήγαινα Τιεν Αν Μεν, υπάρχουν και καλύτερα μέρη να επισκεφθείς :) . Τα περί long haul τα ανέφερε ο ίδιος ο κ. Βασιλάκης και μίλησε για Αμερική και για Ασία και μάλιστα σε ορίζοντα 1 ως 4 ετών αν όλα πάνε καλά.

Γνώμες ανέφερα, και την τελευταία φορά που κοίταξα τους όρους λειτουργίας του φόρουμ, αυτό επιτρεπόταν :) .
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Θα γίνει χαλίφης A3 στην θέση του/της Χαλίφη – OS που της κόβουν τα υπερπόντια.
6circles":3sgqns5h said:
.....
2, Αεροσκάφη: Εδώ, μάλλον θα είμαι πολύ πεζός. Πραγματικά δεν βλέπω την Α3 να αγοράζει ή έστω να μισθώνει καινούργια αεροσκάφη, τουλάχιστον για 5 με 6 χρόνια. Προβλέπω μίσθωση μεταχειρισμένων ( λέγε με Α330 / Α340 ) από μαμά Λουφτχάνσα ή ξαδελφούλα Swiss.

........ :D
Και γιατί να μην πάρει τα 6 - Β767-300 της Austrian που δεν υπάρχουν/αναφέρονται στον στρατηγικό σχεδιασμό 2025 των LH/OS/LX.
Μόνο Α330 & Β777 των LH/LX και Α350 υπάρχουν στην κατηγορία μέχρι 350 επιβάτες/α-φ.
Άντε ας πάρει 3 Β767 αυτά του 1991/92 ..!..!...! :twisted:
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Αμ,ποιά θές να πάρει;Εγώ λέω ότι το πιό ρεαλιστικό σενάριο είναι ότι θα αφήσει να προχωρήσει και να δοκιμαστεί η SkyGreece και μετά να συνεργαστούν σε στύλ AirFrance/KLM. Από μόνη της αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να κάνει τέτοιες επενδύσεις.Το σύστημα μάλλον θα αρχίσει σιγά-σιγά να επανασυνδέεται.Η Αιγαίου δεν έχει δα τήν οικονομική επιφάνεια τού Ωνάση για να μπορεί από μόνη της.Έχει φτάσει τα όριά της.
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

spotterakis":2c2tgq2r said:
Εαν λοιπόν το λειτουργικό κόστος της A3 είναι χαμηλότερο των LH/OS/LX και σηκώνει τα p2p (με την "αδεια" πάντα της μαμας όσον αφορά τις αστροσυμμαχικές περιοχές) δεν θα μπορούσε να αντικαταστήσει και τη Swiss στο SKG-ZRH και να της κάνει και feeder?

Για το αν η ζήτηση εχει ανακάμψει επίτρεψε μου να έχω κάποιες αμφιβολίες..Ίσως έχει πιο πολύ στο inbound απότι στο outbound, διότι οι τσέπες μας παραμένουν τρύπιες.
Δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη, όσοι θέλουν μπορούν να πετάξουν μέσω Μονάχου ή Φρανκφούρτης.

Σίγουρα η επιβατική κίνηση δεν έχει φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα, όμως παρουσιάζει ανοδικές τάσεις.
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Καλησπέρα,

Να ρωτήσω και εγώ κάτι άσχετο:

Όντας κάτοικος πόλης κοντά στο Λονδίνο (και Θεσσαλονικιός) παρατηρώ μια μεγάλη έλλειψη πτήσεων από LHR/LGW/STN προς SKG (direct) που δεν εκτελούνται από low cost (easyjet/ryanair). Την θερινή περίοδο έχουμε και BA , καθώς και άλλα charter, οπότε μπορούμε να πούμε ότι σώνεται η κατάσταση. Για την χειμερινή περίοδο όμως, αν κάποιος δεν θέλει να πετάξει βάρβαρες ώρες από LGW( 5.50 ή 6.50 με easy) η αν δεν θέλει ryanair για πολλούς λόγους(νομίζω είμαστε πολλοί πλέον) η μόνη άλλη εναλλακτική είναι η Α3 μέσω αθήνας , με διάρκεια ταξιδιού 7-8-9 ώρες.

Πιστεύετε ότι υπάρχει λόγος που η Α3 δεν έχει απευθείας SKG-LGW ή SKG-LHR (λίγο δύσκολο λόγω περιορισμένων timeslots)?
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Cross":stuz3dqv said:
Δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη, όσοι θέλουν μπορούν να πετάξουν μέσω Μονάχου ή Φρανκφούρτης.

Σίγουρα η επιβατική κίνηση δεν έχει φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα, όμως παρουσιάζει ανοδικές τάσεις.

Ε μην το λες,διότι μπορεί να θέλουν αλλά ξεχναμε ότι της Α3 οι πτησεις μεσω Γερμανίας,από Θεσ/νίκη τουλάχιστον, χτυπάνε τιμές από 400-450 και πάνω..Και σίγουρα δεν μπορούν..Αλλο ναχει το απευθείας από 180-200 και άλλο να ξεκινανε απο 400άρια..Οσες φορές κοίταξα για ZRH,GVA,PRG,ARN,CPH,OSL,MAN,AMS μέσω MUC,FRA,DUS το σκυλομετάνιωσα..
 
Αν και η τιμή δεν είναι τόσο θέμα απευθείας πτήσης, αλλά θέμα ανταγωνισμού. Υπάρχει και το αντίθετο φαινόμενο, δηλαδή ότι η απευθείας πτήση είναι πιο ακριβή. Για παράδειγμα, το BRU-ATH με LX/OS/LH μέσω ZRH/VIE/MUC/FRA το βρίσκεις από 200 Ευρώ Economy και 550 Ευρώ Business – και σε πολλές περιπτώσεις πιο φθηνό από την απευθείας πτήση της Α3 (εκτός εάν την κλείνεις μήνες πριν ή και έχει κάποιο promotion).

Και αν πάλι το συγκρίνεις με Θεσσαλονίκη, που όντως για Βρυξέλλες και σε πολλά άλλα δρομολόγια με A3/LH μέσω Γερμανίας οι τιμές αρχίζουν στα 400-500 Ευρώ… Ας δούμε τί θα γίνει εάν η Α3 πραγματικά βάλει πτήση SKG-BRU.
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Σαφώς, αλλά η αεροπορική εταιρεία δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυυμα και, εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν, θα χρεώσει όσο ακριβότερα μπορεί.
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Η τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζεται απτις εταιρείες της Star είναι ελαφρώς πιο ευέλικτη και προσιτή στο κοινό από Αθήνα, παρά απο Θεσ/νικη.Σαφώς και δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα οι εταιρείες,ε΄δω κι η U2 χτυπάει κάτι 500άρια και 600άρια πολλές φορές το καλοκαίρι τα oneway!Απλά ήθελα να πω ότι η τιμή εκκίνησης των εισιτηρίων μέσω LH δεν πέφτει ποτέ κάτω από 380-400 και πάει προς τα πανω το οποίο είναι αποθαρρυντικό σε σχέση με το απευθείας που ναι μεν θα φτάσει και θα ξεπεράσει αυτή την τιμή αλλά θα έχει ξεκινήσει από πιο χαμηλα..Γιαυτό το περιμένουμε..Ομολογώ όμως ότι με την OS εχω βρει πιο προσιτές τιμές..
 
Top