Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκτ. 2013]

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Μέχρι να/αν συνταχθεί η ενότητα που σωστά προτείνεις,μια παρατήρηση:
Πείθεται κανένας ότι ο Βασιλάκης κατάφερε ότι κατάφερε δίχως σχέσεις με το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα και "επίορκους" υπαλλήλους τη Ολυμπιακής και μάλιστα σε υψηλότατα και κρίσιμα κλιμάκια;Μην αποτρελλαθούμε δηλαδή και μας προκύψει και από παρθενογένεση η Aegean.Aς μη θυμηθούμε δε τις συνθήκες εργασίας (όχι τις συμβατικές αλλά τις πρακτικές) που επικρατούν εκεί.Έχουν γραφτεί πάρα πολλά για να τα αγνοήσουμε και να τον θεοποιούμε ξαφνικά.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Εντάξει ρε παιδιά αν παρεξηγηθήκατε τόσο να ζητήσουμε ένα μπαρδόν... Δεν είχα κακό σκοπό ούτε να ειρωνευτώ τοοοοοοοοσο πολύ όσο νομίζουν κάποιοι! Peace....
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

alex96":3bfclgkj said:
Πείθεται κανένας ότι ο Βασιλάκης κατάφερε ότι κατάφερε δίχως σχέσεις με το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα και "επίορκους" υπαλλήλους τη Ολυμπιακής και μάλιστα σε υψηλότατα και κρίσιμα κλιμάκια;Μην αποτρελλαθούμε δηλαδή και μας προκύψει και από παρθενογένεση η Aegean.
Επειδή "εκθείασα" τον κ. Βασιλακη με το προηγούμενο σχόλιό μου να ξεκαθαρίσω οτι δεν μίλησα ουτε για Άγιους ουτε για παρθενογενεσεις, απλά στο γενικότερο οικονομικό κλίμα της Ελλάδας ήταν μια ευχάριστη αλλαγή και θετική έκπληξη η ανακοίνωση ενός ξεκάθαρα αναπτυξιακού και εξωστρεφούς πλάνου. Τίποτα περισσότερο.
Δεν θεωρώ οτι ο κ. Βασιλακης εχει περισσότερες άκρες και σχέσεις με "διεφθαρμένους" πολιτικούς της χώρας μας απο ότι έχουν οι ομόλογοί του στην Αγγλία, στην Γερμανία, στον Καναδά ή στην Αυστραλία.
Οσο για τις εργασιακές συνθήκες, εγω ήμουν αυτός που λογω αστοχίας μου πριν απο χρόνια συνέβαλλα στην απόλυση μιας αεροσυνοδού, πράξη που με έκανε να μπουκοτάρω την Α3 και να μιλήσω για σκλαβοπάζαρο.
Αυτο όμως κάποτε θα αλλάξει προς το καλύτερο, καθώς η Α3 θα μεγαλώσει τόσο οσο χρειάζεται για να καταλάβει οτι θα πρέπει να δείχνει έμπρακτα την αναγνώριση της στο προσωπικό της και να το επιβραβευει με την ίδια ταχύτητα με την οποία σήμερα επιβάλλει πειθαρχικές διαδικασίες και ποινές.
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Με την Star Alliance τι γίνεται, θα μπει η ΟΑ; Θα κάνουν merge τα FF προγράμματα;
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Από ότι είπαν όχι, δεν βλέπουν το λόγο για τώρα να μπει και η Ολυμπιακή στην συμμαχία γιατί θέλει και μπαγιόκο για να γίνει αυτό! Ε τα προγράμματα λογικά εκεί θα πάνε δεν γίνετε να έχεις 2 κάρτες χωρίς λόγο. Το θέμα είναι να μην χαθούν τα μίλια και μετά, φτου και από την αρχή....
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Καλήσπέρα.
Ως προς την διπλή απεικόνιση της νέας εταιρείας σκέφτομαι τα εξής
1)η Αιγαίου αποτελεί πλέον υπεραξία για τους ιδιοκτήτες με την χρηματιστηριακή αξία στα 415 εκατομμύρια και ανεβαίνει.
2)η Αιγαίου αποτελεί ένα πραγματικά φθηνό σκαλοπάτι για όποια ξένη εταιρεία θέλει να πλήξει τον ανταγωνισμό στην περιοχή.
3)η Ολυμπιακή θα αποτελέσει ως εσωτερικός παίχτης τον τροφοδότη για τις πτήσεις εξωτερικού και αντίστροφα άρα ρευστό.
4)η Ολυμπιακή θα αποτελέσει την βάση για να ξαναγίνει μια εταιρεία σαν την Αιγαίου από την αρχή με ένα όνομα πιο δημοφιλές στους Ελληνες.
Θέλω να πω πως η Μιγκ έκανε την εκκαθάριση της παλιάς Ολυμπιακής πήρε το αντίτιμο για αυτό όπως και το βάρος της ευθύνης,ο Βασιλάκης αποκτάει κάτι το μυθικό χωρίς να υποστεί κακές κριτικές πουλάει το καμάρι του την Αιγαίου βγάζοντας κέρδος και συνεχίζει πάλι από την αρχή ως Ολυμπιακή.
Ας μην αποτελέσει έκπληξη η εκπλήρωση των σχεδίων αυτών αλλά για το συμφέρον ενός ξένου ιδιοκτήτη άλλωστε και από την συνέντευξη βλέπουμε πως δυσκολεύονται να πιστέψουν πως θα μπορούσαν να το πραγματοποιήσουν οι ίδιοι.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Στη κουβέντα που είχαμε για τη συνέντευξη τύπου του Βασιλάκη είχε αναφερθεί ο φίλος 6circles σε αναμονή εμφάνισης widebodies ενώ κι εγώ είχα γράψει αυτό που πολλοί -πέραν εμού- ίσως καταλάβαμε
OA701":868znh5v said:
... ενώ μάλλον απέφυγε να πεί αυτό που πολύ σωστά σκέφτηκες, ότι κάποια στιγμή και βάσει σχεδίου θα έρθουν και τα μακρινά.

Πλέον, φαίνεται ότι έχουμε κάτι χειροπιαστό για τα long haul της ΟΑ3 απ' τον ίδιο τον Κο Βασιλάκη
...Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, αναφέρει ότι «αυτό είναι το πρώτο βήμα για να επιτευχθεί σε βάθος διετίας - τριετίας μια μεγέθυνση της τάξεως των 15-20 αεροσκαφών, που δίνει μια κρίσιμη μάζα για να μπορέσει η εταιρεία, διασφαλίζοντας τη βάση της Αθήνας, να κοιτάξει και σε διηπειρωτικούς προορισμούς στις ΗΠΑ και την Ασία», και συνεχίζει: «Αν αυτό θα το καταφέρουμε σε ένα, δύο, τρία ή τέσσερα χρόνια θα το δείξουν, καταρχήν, η δική μας αποτελεσματικότητα και φυσικά το πόσο σταθερή θα είναι η χώρα μας, αλλά και σε ποιον βαθμό θα εξελίσσεται θετικά ο τουρισμός μας....
:arrow: http://www.newmoney.gr/article/2891...aroyn-tis-mihanes-stohos-gia-esoda-1-dis-2014

Νομίζω, μιλάνε για πρώτη φορά επίσημα για long haul, με χρονοδιαγράμματα μάλιστα και όχι γενικά και αόριστα θα δούμε, κι όταν και αν και εφόσον;;;
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Αυτά είναι πολύ καλά νέα, τα πρώτα ίσως έπειτα από πολλά χρόνια εσωστρέφειας, και το ότι το λέει ο Ευτύχης δημοσίως πλέον, σημαίνει ότι το'χουν ψάξει ενδελεχώς. Επιτέλους μπορούμε να αρχίσουμε τους καυγάδες για το αν θέλουμε Α330 ή Β787 ή Α350 ή Β777, δώσε παντεσπάνι στον λαό :twisted: :lol:

Ανυπομονώ να ακούσω περισσότερα στο θέμα για τους αριθμούς, τύπους και προορισμούς που έχουν στο νου. Ειδικά για Ασία, μιας που για Αμερική είναι λίγο πολύ εύκολο να μαντέψεις τους 2-3 κύριους προορισμούς σε ΗΠΑ/Καναδά. Λέτε να δούμε το Τόκιο ξανά; 8) Επίσης θα είναι ενδιαφέρον τι θα γίνει με τα 767 του παπά, ο οποίος από ότι φαίνεται έκανε περισσότερα από ότι φανταζόμασταν.
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

Καιρός τους ήταν. Μακάρι να μην είναι μόνο στα χαρτιά. Τα Α350 και 787 νομίζω είναι καλύτερα για long haul thin routes. Άλλωστε περισσότερο για transit θα είναι. Εγώ πιστεύω για Ασία θα παίξει Πεκίνο, Τόκιο, Σιγκαπούρη ή/και Χονγκ Κονγκ. Ή άλλες δευτερεύουσες πόλεις αλλά εξίσου σημαντικές που ελάχιστες εταιρίες προσφέρουν πτήσεις για ΕΕ με μια στάση.
 
Re: Απόψεις και σκέψεις μετά την συνέντευξη τύπου Aegean [Οκ

flesland":165pg892 said:
Επίσης θα είναι ενδιαφέρον τι θα γίνει με τα 767 του παπά, ο οποίος από ότι φαίνεται έκανε περισσότερα από ότι φανταζόμασταν.
Σα να κάναμε τήν ίδια σκέψη.Μήπως εννοείς ότι για να κάνει δρομολόγιο (αν κάνει) πρός Αμερική θα περιμένει πρώτα να δεί τί θα καταφέρει το πείραμα τής SkyGreece και μετά να ενωθεί μαζί της; Καί φοβόμουν να το πώ...
 
Top