Απολύσεις στην Olympic Air

  • Thread starter Thread starter exadas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απ'ότι έμαθα ξεκίνησε νέος γύρος απολύσεων στην Olympic Air σήμερα. Ανάμεσα στους απολυμένους κι ο τεχνικός διευθυντής.
 
Καλημέρα
η απαξίωση συνεχίζεται
Καί στήν OLYMPIC-HANDLING ΟΙ ΑΠΟΛΎΣΕΙΣ -ΑΠΟΧΩΡΉΣΕΙΣ δήθεν συνεχίζονται,φύγαν αξιόλογα ατομα που ειχαν βοηθήσει στο ξεκίνημα τησ εταιρίας
και τωρα λαμβάνουν τό μετάλλιο ,απ΄π ανθρώπους που δέν κατάλαβαν σε τι εταιρία ηρθαν
Οι τίτλοι τέλους μάλλον ειναι κοντα
Καλο κουράγιο σε ολους τους συναδέλφους :thx:
 
Οτι και να πεις φιλε μου ειναι κριμα να βλεπεις μια εταιρια να διωχνει κοσμο μεσα στο χασμα της ανεργιας και της αβεβαιοτητος του αυριο,,,,
Το αεροπορικο κομματι εκλεισε για την Ελλαδα και απο την στιγμη που επικρατει το μεσον τιποτα δεν παει μπροστα παρα μονο το πως να βολεψουνε τις θεσεις τους.
Εδω αρκει η φραση ο Θανατος σου η ζωη μου
 
Μπορεί αν ξέρει κάποιος να μας πει πως είναι δομημένη η τεχνική βάση; Υπάρχουν προφανώς άλλοι μηχανικοί για τα Airbus και άλλοι για τα Dash, σωστά; Υπάρχουν δηλαδή και 2 παράλληλες ιεραρχίες (μία για κάθε σμήνος) που φτάνουν στον ίδιο τεχνικό διευθυντή στην κορυφή; Απολύσεις γίνονται από παντού ή μόνο από τα dash ή μόνο από τα airbus; Οπως και να έχει πάντως, είναι λυπηρό :(
 
Δεν υπαρχουν αλλοι μηχανικοι για τα Dash κι αλλοι για τα AIRBUS.Οι μηχανικοι παγκοσμιως αφου εχουν παρει το βασικο πτυχιο (Β1 Licensed Aircraft Engineer)) εκπαιδευονται στους τυπους αεροσκαφων που διαθετει η καθε εταιρεια.Oι απαντησεις στα υπολοιπα ερωτηματα σου ειναι προφανως ευλογες.
 
Εύλογες μπορεί να είναι για εσενα που ξέρεις τις απαντήσεις... Για εμένα που το ρωτάω προφανώς και δεν είναι εύλογες. Οπότε δες τα pm σου αν θες, αλλιώς ας μου απαντήσει κάποιος άλλος...
 
qaz":zc19kn4j said:
Δεν υπαρχουν αλλοι μηχανικοι για τα Dash κι αλλοι για τα AIRBUS.Οι μηχανικοι παγκοσμιως αφου εχουν παρει το βασικο πτυχιο (Β1 Licensed Aircraft Engineer)) εκπαιδευονται στους τυπους αεροσκαφων που διαθετει η καθε εταιρεια.Oι απαντησεις στα υπολοιπα ερωτηματα σου ειναι προφανως ευλογες.

To part 66 A/B1/B2/C είναι ευρωπαϊκή άδεια και όχι παγκόσμια.
Συχνά οι αεροπορικές χωρίζουν τους μηχανικούς σε ομάδες ανάλογα με τους τύπους.
 
Ελπιζω φιλε ΜerNion να καλυφθηκαν οι αποριες σου μετα τις ευστοχες παρατηρησεις του φιλου dimitris@swiss.
 
Περίπου.. Τώρα μένει να μας πει κάποιος αν στην Olympic συγκεκριμένα είναι χωρισμένοι σε ομάδες αναλόγως τον τύπο ή όχι... :)
 
Top