Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τελικά η στάση εργασίας την Κυριακή δε θα πραγματοποιηθεί. Το δικαστήριο αποφάσισε ότι είναι παράνομη και καταχρηστική όπως συνήθως.
 
Απαράδεκτη κατάσταση έχει δημιουργηθεί σήμερα στα ελληνικά αεροδρόμια. Πετούσα από Ρώμη με Aegean και, ενώ το αεροσκάφος αφίχθη στην ώρα του και ήταν έτοιμο να φύγει στην ώρα του, καθυστέρησε 1 ώρα λόγω δήθεν "περιορισμών στον ελληνικό εναέριο χώρο". Απ' ό,τι παρατήρησα στον πίνακα αφίξων του aia το ίδιο συμβαίνει με τις περισσότερες πτήσεις. Η "ταρίφα" κυμαίνεται από 1 έως 2 ώρες αναλόγως χώρας προέλευσης. Ανεξαρτήτως, του αν το αίτημα των ελεγκτών για το επίδομα υπερπτήσεων είναι δίκαιο (που μπορεί να είναι) δεν θα ήταν πιο ΕΝΤΙΜΟ να προκηρυχθεί στάση εργασίας επίσημη, για να ξέρει ο κόσμος τι τον περιμένει? Και όχι να ακούγονται αυτές οι γελοίες δικαιολογίες περί "περιορισμών στον ελληνικό εναέριο χώρο"? Ή μήπως επειδή όλες οι απεργίες / στάσεις εργασίες που είναι εκτός ομπρέλας ΑΔΕΔΥ κρίνονται παράνομες βρήκαμε την εύκολη λύση της "λευκής" απεργίας στην πλάτη των κορόιδων επιβατών?
 
Σωστά, πλέον όλες οι απεργίες κηρύσσονται είτε παράνομες, είτε καταχρηστικές, είτε και τα δύο. Οπότε άλλες ενναλακτικές διαμαρτυρίας εφευρίσκονται... Επίσης αφού οι πτήσεις γίνονται και οι εργαζόμενοι είναι εκεί και δουλεύουν κανονικά, γιατί λέγεται αυτό λευκή απεργία; Απεργία = δεν είμαι εκεί και άρα δε δουλεύω και δεν πληρώνομαι.
 
Ο όρος "λευκή απεργία" χρησιμοποιείται απο τα ΜΜΕ... κανείς απο τους εμπλεκόμενους φορείς (σύλλογοι κλπ) δεν χρησιμοποιούν αυτό τον όρο !
άσχετα αν επιδοκιμάζουμε ή όχι τη στάση των ΕΕΚ, αυτοί δεν κάνουν τίποτε άλλο απο το να λειτουργούν σύμφωνα με τους κανονισμούς, οπότε κανείς δεν μπορεί να τους πεί οτι δεν δουλεύουν..
Θα μπορούσαμε να βγάλουμε πολλά συμπεράσματα, όπως π.χ. όλο το καλοκαίρι ουσιαστικά οι ΕΕΚ παραβιάζουν τους κανονισμούς, συμπιέζοντας τη ροή, μικραίνοντας τις αποστάσεις κλπ...γιατί τότε να μην διαμαρτυρηθεί το επιβατικό κοινό ???
Είναι επίσης πολλά ακόμα που δεν γνωρίζει το επιβατικό κοινό, π.χ. το καλοκαίρι με την κίνηση οι ηλεκτρονικοί ουσιαστικά δεν διανοούνται να κάνουν συντηρήσεις σε κρίσιμα συστήματα, όπως τα radar βάζοντας σε ρίσκο τη θέση τους άν συμβεί κάτι,(προς Θεού όχι κάτι κρίσιμο για την ασφάλεια, αφού υπάρχουν πάντα backup), αν δηλαδή ζητήσουν να κλείσουν ένα σύστημα θα τους πάρουν 10 τηλέφωνα και θα τους πούν "όχι τώρα, έχει κίνηση" ... αυτα για να καταλαβαίνουν κάποιοι τί συμβαίνει !
 
Ο όρος "λευκή απεργία" χρησιμοποιείται πλέον και από τους αεροπόρους αγαπητοί φίλοι. Είναι αστείο πλέον το φαινόμενο των απίστευτων ctot που έχουμε από και προς την Ελλάδα. Και πάντα οι ίδιοι τομείς Μήλος, Κεφαλλονιά κλπ. Μάλιστα εδώ και μερικές μέρες οι ΕΕΚ "κακιώσανε" και δεν μας δίνουν direct tracks αλλά πετάμε ακριβώς το flight plan μας, δεν μας αφήνουν να κρατήσουμε πορεία διαδρόμου στην Αθήνα αλλά κάνουμε όλο το SID κλπ. Λες και ορίζουν το χωράφι του παππού τους.... Λες και η ταχύτερη εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας δεν είναι καθήκον τους.

Αλήθεια πιστεύουν ότι έτσι θα αλλάξει κάτι από τη καταιγίδα που τους έρχεται; Δηλαδή αν ο Βγενόπουλος και ο Βασιλάκης δώσουνε κάτι παραπάνω σε καύσιμα θα τους λυπηθούν και δεν θα τους κόψουν το επίδομα eurocontrol; Το παράδειγμα της Ισπανίας το ξέρουν; Σε μία νύχτα μέσα ήρθαν οι στρατιωτικοί ελεγκτές. Ασε που τώρα η ΥΠΑ έχει και 180 πιλότους της πΟΑ που γίνονται ελεγκτές (και πολύ καλύτεροι βέβαια) σε ένα μήνα.

Δεν είναι ωραίο να χάνει ένας εργαζόμενος τον μισό μισθό του αλλά το πρόβλημα είναι σε όλη τη χώρα. Όλοι χάσανε τον μισό τους μισθό. Δεν σας φταίνε οι απλοί πολίτες να τους ταλαιπωρείτε. Δώστε ένα ctot 2.5 ωρών στο αεροπλάνο του ΓΑΠ αν τολμάτε....

Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Κύριοι ΕΕΚ της Ελλάδας, με ελάχιστες εξαιρέσεις, είστε οι χειρότεροι στην Ευρώπη. Ακούστε την γνώμε ενός "πελάτη" σας αεροπόρου για μία φορά. Προσπαθήστε να καταλάβετε την φύση της αεροπορίας, τις επιδόσεις των αεροπλάνων την επίδραση του καιρού σε αυτά και ίσως να μάθετε και καλύτερα αγγλικά... Λέω εγώ τώρα μία άποψη, αν θέλετε την ακούτε.... Επίσης μπορείτε να διαβάσετε την γνώμη ξένων αεροπόρων σε forums για την ποιότητα των υπηρεσιών σας.

Κοιτάξτε να δείτε τι θα μπορέσετε να σώσετε από τα κεκτημένα σας για φέτος και αφήστε τις "κακιούλες" προς τους πελάτες σας αεροπόρους. Μην ξεχνάτε ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Αν πεισμώσει ο Βγενόπουλος και ο Βασιλάκης ο Ραγκούσης θα δώσει το ATC σε εταιρία σε μία εβδομάδα μέσα και μετά θα είστε "πλεονάζον προσωπικό" και εσείς...
 
Απλα ενημερωτικα στην Ισπανια το κακο ειχε παραγινει...

Καταρχην η κινηση πανω απο Ισπανια ειναι πολυ μεγαλυτερη και κατα δευτερον δεν ξερω αν γνωριζετε τον μισθο ενος air traffic controller στην Ισπανια..καθεστε;

Πανω απο €500.000 το χρονο...(οχι δεν εκανα λαθος στα μηδενικα :D ). Σε μερικες περιπτωσεις μπορει να φτασει και κοντα στο €1εκ.

Μαλλον ζηλεψαν οι δικοι μας τη δοξα των συμπαθεστατων Ισπανων :mrgreen:
 
@BLADE αναριωτιεμαι μηπως η φωνουλα σου ειναι γνωστη στους ΕΕΚ και εχουν καταλαβει τι ..... χαζομερες...... μπορει να συνεχισεις να κανεις??? απλα ρωταω γιατι αγαπητε μου κυριε φαινεται οτι εισαστε απο τους πολυ λιγους που δεν εξυπηρετουμε....... ισως γιατι σας φοβομαστε??? ισως γιατι τα αγγλικουλια σας ειναι επιπεδου <<βαθους ασίας??>> 'η επειδη νομιζετε οτι μια <<μανεττα>> σας δινει το δικαιωμα να κανετε οτι εσεις νομιζετε??? απλα ρωταω και πιστεψε με δεν εχω καμμια απολυτως προθεση να μπω σε ανταλλαγη αποψεων.. μετα του προσηκοντοσ σεβασμου στην υπερτατη υπαρξη σας... Σας ευχαριστω
 
satcorfu":1auarscg said:
Ο όρος "λευκή απεργία" χρησιμοποιείται απο τα ΜΜΕ... κανείς απο τους εμπλεκόμενους φορείς (σύλλογοι κλπ) δεν χρησιμοποιούν αυτό τον όρο !
άσχετα αν επιδοκιμάζουμε ή όχι τη στάση των ΕΕΚ, αυτοί δεν κάνουν τίποτε άλλο απο το να λειτουργούν σύμφωνα με τους κανονισμούς, οπότε κανείς δεν μπορεί να τους πεί οτι δεν δουλεύουν..
Μπορείς, όμως, να μου εξηγήσεις γιατί σήμερα δεν υπήρξαν αντίστοιχες καθυστερήσεις? Δηλ. οι ΕΕΚ τήρησαν τους κανονισμούς το Σαββατοκύριακο (και υπήρξαν τότε καθυστερήσεις), ενώ δεν τους τήρησαν σήμερα (και δεν υπήρξαν καθυστερήσεις)?
 
Διαφωνώ με το να μη δίνονται direct το οποίο όμως απ' όσο γνωρίζω δεν είναι κοινή πρακτική. Άλλοι δίνουν και άλλοι αρνούνται αναλόγως με την κίνηση.
Blade":2ilf4gz7 said:
Και πάντα οι ίδιοι τομείς Μήλος, Κεφαλλονιά
Προφανώς και γνωρίζεις πόση κίνηση έχει ας πούμε ο τομέας της Μήλου ο οποίος ακόμα και χειμώνα μπορεί να έχει περιορισμό (CTOT) η διέλευση από αυτόν γιατί είναι κομβικός με ένα κάρο αεροδιαδρόμους να περνούν απ'αυτόν.
Blade":2ilf4gz7 said:
Λες και η ταχύτερη εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας δεν είναι καθήκον τους
Η ταχύτερη ασφαλώς και είναι. Δεν τα είπες όλα όμως. Είναι και η κανονική και ασφαλής. Αν θέλεις κοίταξε αυτό το δελτίο τύπου http://www.eeeke.gr/index_files/PRESS_RELEASE_EEEKE_6.9.2011.pdf και στην προτελευταία και παραπροτελευταία παράγραφο θα καταλάβεις ότι τηρούν τη χωρητικότητα του FIR όπως έχει καθορισθεί από το Eurocontrol και δεν κάνουν
Blade":2ilf4gz7 said:
Λες και ορίζουν το χωράφι του παππού τους....
.

Και γιατί να μην διεκδικήσουν το μη κόψιμο του επιδόματος δηλαδή??? Είναι λεφτά που έτσι και αλλιώς πληρώνουν ο Βασιλάκης και ο Βγενόπουλος και δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό και το φορολογούμενο. Αν δεν τα διεκδικήσουν θα επιστρέψουν πίσω σε αυτούς ξανά λες και έχουν ήδη λίγα.
Blade":2ilf4gz7 said:
Το παράδειγμα της Ισπανίας το ξέρουν; Σε μία νύχτα μέσα ήρθαν οι στρατιωτικοί ελεγκτές
Αυτή την καραμέλα με τους Ισπανούς και τους Αμερικάνους είναι χιλιοειπωμένη. Πάλι όμως λες τη μισή αλήθεια. Τους έφερε σε μια νύχτα και τι θες να μας πεις δηλαδή ότι κατευθείαν άρπαξαν τα μικρόφωνα και συνεχίστηκε η ροή της κυκλοφορίας στο El Prat, στο Barajas κ.ο.κ. κανονικά σαν να μην τρέχει τίποτα? Όχι φυσικά. Όταν για να δουλέψεις σε τέτοια πόστα απαιτεί τουλάχιστον 3 χρόνια διάβασμα,εξομοίωση και πρακτική ή μόνο για να μάθεις τόσες πολλές STAR's και SID's θέλει βδομάδες ολόκληρες δεν μπορεί να έρθει ο στρατιωτικός και σε μια νύχτα και να καθαρίσει. Απλά μετά η κυβέρνηση τους έκανε κάτι σαν επίταξη που λέμε εδώ δηλαδή κήρυξε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης για να αναγκαστούν να γυρίσουν πίσω.
Blade":2ilf4gz7 said:
Ασε που τώρα η ΥΠΑ έχει και 180 πιλότους της πΟΑ που γίνονται ελεγκτές (και πολύ καλύτεροι βέβαια) σε ένα μήνα.
Σώπα! (Αν αληθεύει βέβαια αυτό) Τους αξιολόγησες κιόλας εσύ ότι θα είναι πολύ καλύτεροι ε?
Blade":2ilf4gz7 said:
Δώστε ένα ctot 2.5 ωρών στο αεροπλάνο του ΓΑΠ αν τολμάτε.
Συμφωνώ απόλυτα. Αυτή είναι όντως μεγάλη μαγκιά και μακάρι να γίνει.
Blade":2ilf4gz7 said:
Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Κύριοι ΕΕΚ της Ελλάδας, με ελάχιστες εξαιρέσεις, είστε οι χειρότεροι στην Ευρώπη. Ακούστε την γνώμε ενός "πελάτη" σας αεροπόρου για μία φορά. Προσπαθήστε να καταλάβετε την φύση της αεροπορίας, τις επιδόσεις των αεροπλάνων την επίδραση του καιρού σε αυτά και ίσως να μάθετε και καλύτερα αγγλικά... Λέω εγώ τώρα μία άποψη, αν θέλετε την ακούτε.... Επίσης μπορείτε να διαβάσετε την γνώμη ξένων αεροπόρων σε forums για την ποιότητα των υπηρεσιών σας.
Οι χειρότεροι ε? Αυτές οι γενικότητες όμως και η ισοπέδωση όλων δε μ'αρέσει καθόλου. Για δώσε μας λοιπόν και σε εμάς τα link των ξένων αεροπορικών forum που κατακρίνουν τους Έλληνες ΕΕΚ σαν τους χειρότερους Ευρωπαίους. Συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχει τεράστιο περιθώριο βελτίωσης. Όταν όμως η ΣΠΟΑ είναι αυτή που είναι χωρίς οι περισσότεροι να περνάνε εξομοιωτή, χωρίς να περιλαμβάνεται στο πρόγραμμά της ούτε μια φορά μια πλήρης πτήση για έναν νέο ΕΕΚ και χίλια δυο άλλα που δεν είναι της παρούσης από'κει και πέρα επαφίεσαι στο πόσο ο καθένας θα ψάξει μόνος του όλα αυτά, πόσο αεροπορωμένος θα είναι ή πόσο θα θέλει κάθε τόσο να ζητάει από τους Κ1 να τον βάζουν jump seat. Όσον αφορά τα αγγλικά να πω ότι οι τελευταίοι έχουν μπει όλοι με proficiency.
Τέλος,
Blade":2ilf4gz7 said:
δώσει το ATC σε εταιρία
εδώ και αρκετό διάστημα είναι πλέον request των ΕΕΚ η μετάβασή τους σε καθεστώς εταιρίας ιδιωτικού δικαίου δηλαδή εκτός στενού δημοσίου τομέα μπας και μπορέσουν να ξεφύγουν από όλα τα κακά του τελευταίου που όλοι γνωρίζουμε.
 
Top