Διαφωνώ με το να μη δίνονται direct το οποίο όμως απ' όσο γνωρίζω δεν είναι κοινή πρακτική. Άλλοι δίνουν και άλλοι αρνούνται αναλόγως με την κίνηση.
Blade":2ilf4gz7 said:
Και πάντα οι ίδιοι τομείς Μήλος, Κεφαλλονιά
Προφανώς και γνωρίζεις πόση κίνηση έχει ας πούμε ο τομέας της Μήλου ο οποίος ακόμα και χειμώνα μπορεί να έχει περιορισμό (CTOT) η διέλευση από αυτόν γιατί είναι κομβικός με ένα κάρο αεροδιαδρόμους να περνούν απ'αυτόν.
Blade":2ilf4gz7 said:
Λες και η ταχύτερη εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας δεν είναι καθήκον τους
Η ταχύτερη ασφαλώς και είναι. Δεν τα είπες όλα όμως. Είναι και η κανονική και ασφαλής. Αν θέλεις κοίταξε αυτό το δελτίο τύπου
http://www.eeeke.gr/index_files/PRESS_RELEASE_EEEKE_6.9.2011.pdf και στην προτελευταία και παραπροτελευταία παράγραφο θα καταλάβεις ότι τηρούν τη χωρητικότητα του FIR όπως έχει καθορισθεί από το Eurocontrol και δεν κάνουν
Blade":2ilf4gz7 said:
Λες και ορίζουν το χωράφι του παππού τους....
.
Και γιατί να μην διεκδικήσουν το μη κόψιμο του επιδόματος δηλαδή??? Είναι λεφτά που έτσι και αλλιώς πληρώνουν ο Βασιλάκης και ο Βγενόπουλος και δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό και το φορολογούμενο. Αν δεν τα διεκδικήσουν θα επιστρέψουν πίσω σε αυτούς ξανά λες και έχουν ήδη λίγα.
Blade":2ilf4gz7 said:
Το παράδειγμα της Ισπανίας το ξέρουν; Σε μία νύχτα μέσα ήρθαν οι στρατιωτικοί ελεγκτές
Αυτή την καραμέλα με τους Ισπανούς και τους Αμερικάνους είναι χιλιοειπωμένη. Πάλι όμως λες τη μισή αλήθεια. Τους έφερε σε μια νύχτα και τι θες να μας πεις δηλαδή ότι κατευθείαν άρπαξαν τα μικρόφωνα και συνεχίστηκε η ροή της κυκλοφορίας στο El Prat, στο Barajas κ.ο.κ. κανονικά σαν να μην τρέχει τίποτα? Όχι φυσικά. Όταν για να δουλέψεις σε τέτοια πόστα απαιτεί τουλάχιστον 3 χρόνια διάβασμα,εξομοίωση και πρακτική ή μόνο για να μάθεις τόσες πολλές STAR's και SID's θέλει βδομάδες ολόκληρες δεν μπορεί να έρθει ο στρατιωτικός και σε μια νύχτα και να καθαρίσει. Απλά μετά η κυβέρνηση τους έκανε κάτι σαν επίταξη που λέμε εδώ δηλαδή κήρυξε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης για να αναγκαστούν να γυρίσουν πίσω.
Blade":2ilf4gz7 said:
Ασε που τώρα η ΥΠΑ έχει και 180 πιλότους της πΟΑ που γίνονται ελεγκτές (και πολύ καλύτεροι βέβαια) σε ένα μήνα.
Σώπα! (Αν αληθεύει βέβαια αυτό) Τους αξιολόγησες κιόλας εσύ ότι θα είναι πολύ καλύτεροι ε?
Blade":2ilf4gz7 said:
Δώστε ένα ctot 2.5 ωρών στο αεροπλάνο του ΓΑΠ αν τολμάτε.
Συμφωνώ απόλυτα. Αυτή είναι όντως μεγάλη μαγκιά και μακάρι να γίνει.
Blade":2ilf4gz7 said:
Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Κύριοι ΕΕΚ της Ελλάδας, με ελάχιστες εξαιρέσεις, είστε οι χειρότεροι στην Ευρώπη. Ακούστε την γνώμε ενός "πελάτη" σας αεροπόρου για μία φορά. Προσπαθήστε να καταλάβετε την φύση της αεροπορίας, τις επιδόσεις των αεροπλάνων την επίδραση του καιρού σε αυτά και ίσως να μάθετε και καλύτερα αγγλικά... Λέω εγώ τώρα μία άποψη, αν θέλετε την ακούτε.... Επίσης μπορείτε να διαβάσετε την γνώμη ξένων αεροπόρων σε forums για την ποιότητα των υπηρεσιών σας.
Οι χειρότεροι ε? Αυτές οι γενικότητες όμως και η ισοπέδωση όλων δε μ'αρέσει καθόλου. Για δώσε μας λοιπόν και σε εμάς τα link των ξένων αεροπορικών forum που κατακρίνουν τους Έλληνες ΕΕΚ σαν τους χειρότερους Ευρωπαίους. Συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχει τεράστιο περιθώριο βελτίωσης. Όταν όμως η ΣΠΟΑ είναι αυτή που είναι χωρίς οι περισσότεροι να περνάνε εξομοιωτή, χωρίς να περιλαμβάνεται στο πρόγραμμά της ούτε μια φορά μια πλήρης πτήση για έναν νέο ΕΕΚ και χίλια δυο άλλα που δεν είναι της παρούσης από'κει και πέρα επαφίεσαι στο πόσο ο καθένας θα ψάξει μόνος του όλα αυτά, πόσο αεροπορωμένος θα είναι ή πόσο θα θέλει κάθε τόσο να ζητάει από τους Κ1 να τον βάζουν jump seat. Όσον αφορά τα αγγλικά να πω ότι οι τελευταίοι έχουν μπει όλοι με proficiency.
Τέλος,
Blade":2ilf4gz7 said:
εδώ και αρκετό διάστημα είναι πλέον request των ΕΕΚ η μετάβασή τους σε καθεστώς εταιρίας ιδιωτικού δικαίου δηλαδή εκτός στενού δημοσίου τομέα μπας και μπορέσουν να ξεφύγουν από όλα τα κακά του τελευταίου που όλοι γνωρίζουμε.