Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
....αντί να μέμφονται και να ισοπεδώνουν τους ΕΕΚ (συνωστίζοντας τους με τους υπόλοιπους Δ.Υ.), οι φίλοι ιπτάμενοι ίσως θά ήταν πιό εποικοδομητικό και παραγωγικό για όλους τους stakeholders, να διερευνήσουν τους λόγους για τους οποίους οι ΕΕΚ (στην Ελλάδα και διεθνώς) δεν παύουν συνεχώς να διεκδικούν βελτίωση των εργαλείων και των συνθηκών εργασίας τους -συμπεριλαμβανόμενων και των απολαυών τους.

Θα καταλάβαιναν ίσως καλύτερα τότε γιατί οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει να είναι sui generis (the right stuff) για να μπορούν ψύχραιμα να διαχειρίζονται καθημερινά χιλιάδες ανθρώπινες ζωές χωρίς να τους επιτρέπεται να κάνουν λάθη ή -αν τούτα συμβούν- με ελάχιστα μόνο περιθώρια διόρθωσής τους. Έχει δε ειπωθεί σχετικά ότι ένας ΕΕΚ σώζει καθημερινά περισσότερες ζωές απ 'οτι ένας χειρούργος σε όλη του τη καριέρα.

Θα συμβούλευα επίσης όσους πράγματι ενδιαφέρονται για τα τεκταινόμενα, να επισκέπτονται και να διαβάζουν τους διαλόγους μεταξύ ΕΕΚ και ιπταμένων άλλων χωρών στο Professional Pilots Rumour Network (http://www.pprune.org/atc-issues/461860-striking-atcos-governments-must-act.html) για μια πιό σφαιρική (bird's eye view) εικόνα των προβλήμάτων στο ATC.
 
Blade έγραψε:Δώστε ένα ctot 2.5 ωρών στο αεροπλάνο του ΓΑΠ αν τολμάτε.

ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΩΡΑ,,,,,, ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΕΑΝ ΤΥΧΟΝ ΞΕΡΑΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΞΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ STATE A/C, HEAD OS STATES etc etc δεν υποκεινται σε τετοιου ειδους ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.
Με τον προσηκοντα σεβασμο στην αυθεντια σας........
 
Βλέπω ότι τα σχόλια μου, τα οποία εντέχνως δεν έκρυψα πίσω από όμορφα λόγια και ψεύτικους επαίνους, αφύπνισαν τους ελεγκτές μας. Χαίρομαι γιατί τώρα μπορούμε να συζητήσουμε ανοικτά. Θα αντιπαρέλθω τις "εξυπναδίστικες" απαντήσεις κάποιων οι οποίοι στο χάος της ασχετοσυνης τους προσπαθούν να δικαιολογήσουν την θέση τους και το μισθό τους. Μερικά παραδείγματα είναι το αμίμητο "Έχει δε ειπωθεί σχετικά ότι ένας ΕΕΚ σώζει καθημερινά περισσότερες ζωές απ 'οτι ένας χειρούργος σε όλη του τη καριέρα." ή το "Σώπα! (Αν αληθεύει βέβαια αυτό) Τους αξιολόγησες κιόλας εσύ ότι θα είναι πολύ καλύτεροι". Αφήνω τους συναδέλφους αεροπόρους να γελάσουν στα πληκτρολόγια τους.
Το θέμα μας εδώ είναι "Απεργία στην ΥΠΑ". Ας το συζητήσουμε λοιπόν.

Καταλαβαίνω, σας το ξαναλέω, την αγωνία σας για το αύριο λόγω των περικοπών που ανακοινώθηκαν αλλά έγινε για χιλιάδες δημοσίους και ιδιωτικούς υπαλλήλους όχι μόνο για σας. Όλη η χώρα έχασε το μισό εισόδημα της δεν σας στοχοποίησε κανείς εσάς. Μήπως όμως θέλετε να μιλήσουμε ανοικτά; Πείτε στο παρόν πόσα παίρνει καθαρά ένας ΕΕΚ πχ 10 ετών και πόσα θα χάσετε τώρα. Έτσι για να συγκρίνουμε νούμερα.

Δεν έχετε όμως κανένα δικαίωμα να ταλαιπωρείτε τους επιβάτες και εμάς με τα συντεχνιακά σας προβλήματα χρησιμοποιώντας τους κανονισμούς Σαββατοκύριακα (που έχει την περισσότερη κίνηση) και την υπόλοιπη εβδομάδα κάνετε τις πάπιες. Δηλαδή Δευτέρα με Παρασκευή παρανομείτε και ΣΚ είστε νόμιμοι; Δυστυχώς για εσάς αλλά και για τους υπόλοιπους κακόμοιρους που ζούμε σε αυτή τη χώρα τα πράγματα άλλαξαν. Στραφείτε λοιπόν σε αυτούς που φταίνε και όχι σε αυτούς που πρέπει να εξυπηρετείτε. Και να σας θυμίσω για άλλη μία φορά ότι ουδείς αναντικατάστατος.
Θέλετε λοιπόν να αντισταθείτε; Κάντε κανονική απεργία, αν σας τη μπλοκάρουν στα δικαστήρια βρείτε τα με την ΑΔΕΔΥ, κάντε ανταρτοπόλεμο στο ΥΜΕ. Το να με στείλετε 40 μίλια τελική στον 03L στην Αθήνα δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.

Και κάτι τελευταίο στον john pappas ο οποίος μπήκε στον κόπο να γραφτεί στο forum μόνο και μόνο για να μου απαντήσει. Η φωνή μου είναι γνωστή, θα με αναγνωρίσεις από τη μηδενική ανοχή που έχω πια στα καμώματα σας, αν με φοβόσαστε να αλλάξετε δουλειά, τις "χαζομάρες" μου τις βλέπουν οι επιβάτες μου τις δικές σου μόνο εμείς και όταν θα δώσετε κάποτε και εσείς προφορικό Aviation English Test (προς το παρόν η ΥΠΑ σας απάλλαξε και το δίνουν μόνο οι αεροπόροι) θα ξαναμιλήσουμε για Αγγλικά στις συχνότητες. Πληροφοριακά όταν γράφεσαι σε ένα φόρουμ είθισται πρώτα να συστήνεσαι και όχι να επιτίθεσαι σε άλλο μέλος με το καλημέρα...

john pappas":22v3m483 said:
Blade έγραψε:Δώστε ένα ctot 2.5 ωρών στο αεροπλάνο του ΓΑΠ αν τολμάτε.

ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΩΡΑ,,,,,, ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΕΑΝ ΤΥΧΟΝ ΞΕΡΑΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΞΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ STATE A/C, HEAD OS STATES etc etc δεν υποκεινται σε τετοιου ειδους ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.
Με τον προσηκοντα σεβασμο στην αυθεντια σας........

Τελικά εσύ μάλλον είσαι .... συνδικαλιστής!
 
Δέν είμαι ούτε πιλότος,ούτε ΕΕΚ,είμαι ένας απλός ιδιωτκός υπάλληλος.Τον Αύγουστο λοιπόν,ενώ έπρεπε να πάρω τον μισθό τής "αδείας μετ'αποδοχών" και το "επίδομα αδείας" την ημέρα που ξεκινούσαν οι διακοπές μου,ο εργοδότης μου μού έδωσε ένα κουτσουρεμένο "επίδομα αδείας" ΜΟΝΟ,το οποίο ίσα που έφτασε γιά να "μπαλώσω" κάποιες υποχρεώσεις μου.Ετσι πέρασα τίς διακοπές μου στην Αθήνα-όπως βέβαια και χιλιάδες άλλοι ιδιωτικοί υπάλληλοι που οι εργοδότες τους αντιμετωπίζουν και αυτοί οικονομικά προβλήματα.

Εγώ όμως-όπως και οι λοιποί ιδιωτικοί υπάλληλοι-δέν απήργησα και δέν απεργώ.Αν το κάνω,σημαίνει πως δέν θα φροντίσω,στα πλαίσια τής δουλειάς μου,να παραδοθούν στα νοσοκομεία διάφορα υλικά απαραίτητα γιά να γίνουν εξετάσεις και διαγνώσεις ασθενών.Μού φταίνε σε τίποτε αυτοί οι ασθενείς;Οχι.Αυτοί αποφάσισαν να μήν μού δώσουν τα λεφτά μου ή να μού τα δώσουν "κουτσουρεμένα";Οχι.Συνεπώς δέν έχω δικαίωμα να ταλαιπωρήσω αυτούς γιά να "τιμωρήσω" τον εργοδότη μου ή να τον εξαναγκάσω να μού δώση τα οφειλόμενα.

Ρωτάω λοιπόν εσάς τους ΕΕΚ (που παρά τίς αμφιβολίες τού μέλους Blade,θεωρώ ότι πράγματι "σώζουν" -με την έννοια ότι αποτρέπουν τον θάνατό τους σε αεροπορικό δυστύχημα- σε μιά μέρα περισσότερους ανθρώπους απ'όσους ένας χειρουργός σ'όλη του την καριέρα):Σάς φταίνε σε τίποτε οι επιβάτες τών αεροπλάνων;Οχι.Αποφάσισαν αυτοί να σάς περικόψουν τίς αμοιβές σας;Οχι.Συνεπώς δέν έχετε δικαίωμα να ταλαιπωρήσετε αυτούς γιά να "τιμωρήσετε" τον εργοδότη σας ή να τόν εξαναγκάσετε να σάς δώση τα οφειλόμενα.

Εννοείται βέβαια πως το ίδιο θα ρωτούσα και τους πιλότους,άν αποφάσιζαν να απεργήσουν.Το ότι αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο receiving end μιάς απεργίας τών ΕΕΚ δέν σημαίνει ότι τίθενται στο απυρόβλητο.Η κοινωνία μας αποτελείται από διάφορες ομάδες επαγγελματιών που εξυπηρετούν αλλήλους-ο μανάβης που πουλάει τα φρούτα του στον πιλότο και τον ΕΕΚ μπορεί αύριο να είναι επιβάτης στο αεροπλάνο τού πιλότου και -εμμέσως- "πελάτης" τού ΕΕΚ,το ίδιο και ο χειρουργός (και όχι χειρούργος) από τον οποίο και οι τρείς-μανάβης,πιλότος και ΕΕΚ-θα έχουν την απαίτηση να τους χειρουργήση άν πάθουν κάτι.

Οσο πιό γρήγορα το καταλάβουμε όλοι αυτό,τόσο πιό καλά θα λειτουργήση η κοινωνία μας...
 
ένας ΕΕΚ σώζει καθημερινά περισσότερες ζωές απ 'οτι ένας χειρούργος σε όλη του τη καριέρα

Εγώ θα διαφωνήσω κάθετα με το παραπάνω: στα αεροπλάνα δεν μπαίνουμε ούτε ως εν δυνάμει ετοιμοθάνατοι, ούτε όσοι δουλεύουν για αυτά από την σχεδίαση, την παραγωγή, το πιλοτάρισμα και την συντήρηση το κάνουν για αεροσκάφη-νεκροφόρες. Οι ΕΚΚ λοιπόν προσθέτουν ένα μικρό λιθαράκι μαζί με την τεχνολογία άλλα η ασφάλεια στην αεροναυπηγική είναι κάτι πολύ πολυπλοκότερο. Ένα λάθος του ΕΕΚ μπορεί να κοστίσει ζωές όπως και του λιμενεργάτη, του σιδηροδρομικού και του τροχονόμου. Ας μην γράφουμε λοιπόν υπερβολές και συγκρίνουμε με τους γιατρούς που κάποιες φορές κάνουν μικρά θαύματα (α, και δεν μπορούν να απεργήσουν ποτέ).

Για τις απεργίες έχω ξαναγράψει, τις έχω πληρώσει με πάρα πολλά χρήματα τα τελευταία 1-2 χρόνια σε χαμένες άδειες (και μισθούς γιατί και εγώ όταν δεν δουλεύω, δεν πληρώνομαι) και δεν θεωρώ ότι προσφέρουν πολλά ακόμα και στους ίδιους τους ΕΕΚ. Με την συχνότητα που γίνονται απεργίες στην Ελλάδα τόσα χρόνια και προ κρίσεως, είναι να απορεί κανείς με το τι καταφέραμε τελικά και φτάσαμε ως εδώ. Θα μού πείτε ότι θα ήταν χειρότερα; Θα σας πω πόσο χειρότερα... :roll: :(
 
Blade":3c8ucri3 said:
Βλέπω ότι τα σχόλια μου, τα οποία εντέχνως δεν έκρυψα πίσω από όμορφα λόγια και ψεύτικους επαίνους, αφύπνισαν τους ελεγκτές μας.
Δε νομίζω φίλε μου. Οι ΕΕΚ αφύπνισαν εσένα μέσα από την υποτιθέμενη απεργία τους με αποτέλεσμα να ξεκινήσεις να γράφεις στο topic αυτό.
Blade":3c8ucri3 said:
Θα αντιπαρέλθω τις "εξυπναδίστικες" απαντήσεις κάποιων οι οποίοι στο χάος της ασχετοσυνης τους προσπαθούν να δικαιολογήσουν την θέση τους και το μισθό τους
Δηλαδή από όλο το post μου που σου απαντάω ένα προς ένα με επιχειρήματα βρήκες το
"Σώπα! (Αν αληθεύει βέβαια αυτό) Τους αξιολόγησες κιόλας εσύ ότι θα είναι πολύ καλύτεροι"
για να πατήσεις πάνω όταν εσύ πρώτος διέπραξες το μεγαλύτερο φάουλ που άκουσον άκουσον χωρίς να έχουν καν εκπαιδευτεί οι πρώην συνάδελφοί σου της πΟΑ τους ''βάφτισες'' καλύτερους από τους τωρινούς ΕΕΚ!! Και ξέρεις ποια θα είναι η πλάκα ε? Αυτοί που τώρα επαινείς και εξυψώνεις εσύ ο ίδιος θα ξανακατακεραυνώνεις σε λίγα χρόνια που θα συμμετέχουν σε μια απεργία ΕΕΚ και θα σου αρνιούνται, όπως υποστηρίζεις εσύ δηλαδή, κάποιο direct.
Blade":3c8ucri3 said:
Πείτε στο παρόν πόσα παίρνει καθαρά ένας ΕΕΚ πχ 10 ετών και πόσα θα χάσετε τώρα. Έτσι για να συγκρίνουμε νούμερα.
Δηλαδή είσαι της νοοτροπίας να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα ε? Να μην έχεις δηλαδή μια εσύ και μια αυτός και να είστε και οι 2 ευχαριστημένοι απλά θέλεις να ψοφήσει του γείτονα που συνεργάζεσαι καθημερινώς. Ευτυχώς η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων αεροπόρων τους οποίους εσύ καλείς
Blade":3c8ucri3 said:
να γελάσουν στα πληκτρολόγια τους
δεν έχουν την ίδια νοοτροπία με εσένα γιατί τότε στον αέρα θα επικρατούσε ένα τσίρκο και όχι οι κανόνες.
Blade":3c8ucri3 said:
Το να με στείλετε 40 μίλια τελική στον 03L στην Αθήνα δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.
Εννοείται ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα με αυτό αλλά πολύ αμφιβάλλω αν συμβαίνει.Δηλαδή τι θέλεις να μας πεις ότι είσαι Νο1 και σε βάζουν να κάνεις etsablished localizer από τα 40ΝΜ? Και οι λοιποί πίσω από σένα από που ξεκινάνε approach? Aπό τα Κύθηρα?
Blade":3c8ucri3 said:
θα με αναγνωρίσεις από τη μηδενική ανοχή που έχω πια στα καμώματα σας
Τι εννοείς? Σου λένε ας πούμε Νο5 for the approach και εσύ πας Νο2 ή σου λένε PICAD 2D και εσύ πας μόνος σου direct PICAD ή ακόμα και RUTOM π.χ.?

Η τήρηση της χωρητικότητας ισχύει και καθημερινές και ΣΚ. Δεν αλλάζει ανάλογα με τις μέρες. Απλά υπάρχουν μέρες και ώρες όπου η συνολική κίνηση παραμένει μέσα στα όρια οπότε δεν υπάρχει λόγος να μπει CTOT.
Blade":3c8ucri3 said:
όταν θα δώσετε κάποτε και εσείς προφορικό Aviation English Test
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Δε νοείται να μη δίνουν αυτό το τεστ. Μη στεναχωριέσαι όμως τα επόμενα χρόνια έρχεται αυτό το τεστ τόσο προφορικό όσο και γραπτό κομμάτι για τους ΕΕΚ.

Όχι δε σου φταίει ούτε ο επιβάτης. Ούτε ο πιλότος. Και μεταξύ ΕΕΚ/πιλότων πρέπει η συνεργασία να είναι αγαστή χωρίς εξυπνάδες,κουτοπονηριές και αμοιβαία αλληλοκατανόηση και αλληλοεκτίμηση για το καλό όλων.
Και αυτό γιατί
Hastaroth":3c8ucri3 said:
Οσο πιό γρήγορα το καταλάβουμε όλοι αυτό,τόσο πιό καλά θα λειτουργήση η κοινωνία μας...
γιατί και ο ''αέρας'' είναι μια μικρή κοινωνία.
 
spinal":2fdiqudj said:
Η τήρηση της χωρητικότητας ισχύει και καθημερινές και ΣΚ. Δεν αλλάζει ανάλογα με τις μέρες. Απλά υπάρχουν μέρες και ώρες όπου η συνολική κίνηση παραμένει μέσα στα όρια οπότε δεν υπάρχει λόγος να μπει CTOT.

Δηλαδή η χωρητικότητα παραμένει ίδια όταν είναι ανοιχτοί 3 τομείς στο LGGG, όπως (τυχαία άραγε;) συνέβει το ΣΚ, και όταν είναι ανοιχτοί 5, όπως όλη την υπόλοιπη εβδομάδα...;
 
Οι τομείς ανοιγοκλείνουν ανάλογα με την κίνηση που αναμένεται. Δεν έχει νόημα να έχεις ανοιχτούς 5 τομείς και ο καθένας να έχει π.χ. από 7 αεροπλάνα δηλαδή νέκρα. Τους συγχωνεύεις, γίνονται 3 και έτσι εξακολουθεί να μην υπάρχει πρόβλημα.
 
Εγώ από όλη αυτή τη διαδικασία των τελευταίων ετών έχω να πώ ότι το μόνο που έχουν καταφέρει οι ελεγκτές είναι να μας βάλουν απέναντί τους. Η απεργία είναι σεβαστή ως δικαίωμα και μακάρι να καταφέρνουν να την περνάνε κάθε βδομάδα. Η λευκή όμως απεργία μας έχει γονατίσει. Ποιός αποφασίζει ότι ένα 8άωρο duty μου θα γίνει ξαφνικά 12-13 ώρες λόγω των ctot ενώ παράλληλα θα παλεύω να ηρεμώ επιβάτες και συναδέλφους; Έχουμε γίνει περίγελος, κάποια ctot πραγματικά είναι αστεία.
Με τις απολαβές σας δεν έχω πρόβλημα, μακάρι να καταφέρετε να πάρετε και τα διπλάσια, επιτέλους όμως να παράγετε ένα επίπεδο υπηρεσιών ανάλογο της θέσης σας. Όταν μπαίνουμε στο FIR μας, μαζί με την ανακούφιση του τέλους της μέρας και της επιστροφης στην πατρίδα, μας πιάνει και μια μαυρίλα όταν σκανε τα πρώτα cleared to... Ιδίως τα approaches στα αεροδρόμια χρειάζονται επειγόντως μια επίσκεψη σε 2-3 μεγάλα αεροδρόμια να δουν τι σημαίνει minimum separation και ταχύτερη εξυπηρέτηση...
Για το τέλος αφήνω την ατάκα περι καρδιοχειρούργων:
ένας ΕΕΚ σώζει καθημερινά περισσότερες ζωές απ 'οτι ένας χειρούργος σε όλη του τη καριέρα
Την έχω ακούσει επανειλλημένα αλλά πρώτη φορά μπαίνω στον κόπο να τη σχολιάσω. Κρίμα στους επιβάτες που ένα ταξιδάκι είπαν να πάνε και τους σώζουν 15 φορές μέσα σε λίγες ώρες. Ο πρώτος που τους σώζει είναι ο ταξιτζής που καταφέρνει να τους πάει στο αεροδρόμιο χωρίς να τους σκοτώσει... Μετά έρχεται ο οδηγός του λεωφορείου στο περιφεριακό αεροδρόμιο ή ο χειριστής της φυσούνας στα μεγαλύτερα που τους βάζουν στο αεροπλάνο χωρίς να αφήσουν την τελευταία τους πνοή στην πίστα, άλλο ένα close call... Έπειτα ερχόμαστε εμείς οι χειριστές, εμείς κι αν τους σώζουμε αφου προσγειωνόμαστε χωρίς να χτυπήσουμε πετρέλαιο στον διάδρομο ενώ πολύτιμη και η συμβολή των παιδιών της καμπίνας που τους σώζουν επίσης, λειτουργώντας αποτρεπτικά σε πιθανούς πνιγμούς από φυστίκια και μπισκότα. Και φυσικά έρχονται και οι ελεγκτές οι οποίοι δίνουν direct ablon και αυτό σημαίνει ότι οι 164 επιβάτες του SKG-ATH μπορούν να αναπνέυσουν ξανά γιατί σώθηκαν από βέβαιο θάνατο...
 
spinal":11poqdnf said:
Οι τομείς ανοιγοκλείνουν ανάλογα με την κίνηση που αναμένεται. Δεν έχει νόημα να έχεις ανοιχτούς 5 τομείς και ο καθένας να έχει π.χ. από 7 αεροπλάνα δηλαδή νέκρα. Τους συγχωνεύεις, γίνονται 3 και έτσι εξακολουθεί να μην υπάρχει πρόβλημα.

Τα συμπεράσματα που βγάζω εγώ, με το φτωχό μου μυαλό:
- To ΣΚ δεν αναμένεται ιδιαίτερη κινηση, άρα αρκούν 3 τομείς...κι άσε το CFMU να λέει για critical situation due to staffing κλπ κλπ...
- Τα CTOT των 2-2,5 ωρών του Σαββάτου και της Κυριακής (που προέκυψαν από collapsed sectors), ανήκουν στη σφαίρα του "δεν υπάρχει πρόβλημα"....
 
Top