Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και 2600 να είναι πάλι τα νούμερα δεν βγαίνουν για αυτή την δουλειά στην εποχή των Η/Υ..και φαντάζομαι δεν βάζουν μέσα καθαρίστριες, οδηγούς, φύλακες, ασκούμενους, εξωτερικούς κτλ. Εκτός πια αν όλα τα πόστα στην ΥΠΑ είναι σε 24ωρη βάρδια..
 
flesland":f4tda4c7 said:
Και 2600 να είναι πάλι τα νούμερα δεν βγαίνουν για αυτή την δουλειά στην εποχή των Η/Υ..και φαντάζομαι δεν βάζουν μέσα καθαρίστριες, οδηγούς, φύλακες, ασκούμενους, εξωτερικούς κτλ. Εκτός πια αν όλα τα πόστα στην ΥΠΑ είναι σε 24ωρη βάρδια..

Ε δεν νομίζω ότι είναι τόοοσοι πολλοί. Μόνο 653 είναι οι ΕΕΚ (σύμφωνα με την ΕΕΕΚΕ) και 300 αερολιμενικοί (ΠΣΑΥΠΑ). Βάλε και τις υπόλοιπες ειδικότητες (τηλεπικοινωνιακοί, ηλεκτρονικοί, ηλεκτρολόγοι-λοιποί τεχνικοί, διοικητικοί, οδηγοί κτλ.) 40 αερολιμένων + την κεντρική υπηρεσία που έχει 15 διευθύνσεις.
Καθαρίστριες (τουλάχιστον στα αεροδρόμια) η ΥΠΑ δεν έχει... :roll:
To ότι μπορεί να υπάρχουν ελλείψεις κάπου (περιφέρεια) και πλεόνασμα αλλού (Αθήνα), ok. Σαν συνολικός αριθμός πάντως δεν είναι πολλοί.
 
το νούμερο πρέπει να είναι σωστό ! Δεν κατάλαβα γιατί μερικοί εδώ θεωρούν οτι είναι πολύς ο κόσμος για τα δεδομένα που θεωρούν οτι ισχύουν στην Ελλάδα. Βεβαίως και υπάρχουν οδηγοί ανάμεσα στις άλλες ειδικότητες σε 24ωρη βάρδια, μην ξεχνάμε ποιός οδηγάει τα follow me, ποιός θα οδηγήσει το ασθενοφόρο αν χρειαστεί, στα μικρά α/δ κάνουν και τους πυροσβέστες κλπ. Επίσης απο το οργανόγραμμα της ΥΠΑ θα δείτε ενα σωρό διευθύνσεις, τμήματα κλπ... Η ΣΠΟΑ απασχολεί κάποιο κόσμο, έτσι δεν είναι ?
Στα περιφερειακά αεροδρόμια και ιδιαίτερα στα μεγάλα υπάρχουν τμήματα που δουλεύουν άσχετα με την επιβατική κίνηση, οι ηλεκτρονικοί έχουν τα radar , ραδιοβοηθήματα και πομποδέκτες σε βουνά που εξυπηρετούν και διερχόμενη κίνηση.. Το ΚΕΠΑΘ δουλεύει συνεχώς με όλες τις εμπλεκόμενες ειδικότητες... Απο αριθμό α/δ στην Ελλάδα επίσης "πάμε καλά" τόσο λόγω μορφολογίας άλλα και εθνικών λόγων, εκτός αν κάποιος επιθυμεί να κλείσουν κάποια απο αυτά !

OA701":ka20mxsy said:
Και να σκεφτείς flesland ότι το καλοκαίρι δεν έχουν (ή μαλλον καλύτερα δεν θέλουν) να επανδρώσουν το τμήμα πληροφοριών των α/δ και "στέλνουν" προσωπικό διάφοροι φορείς. Είναι υποτιμητικό φαίνεται να απαντάς σε ερωτήσεις τουριστών ή να φορτώνεις πτήσεις στις οθόνες του α/δ...
ποιοί νομίζεις οτι δεν θέλουν να επανδρώσουν τα τμήματα πληροφοριων, οι υπάλληλοι ? γιατί αν νομίζεις οτι θα παίρνοντας εναν ηλεκτρολόγο που με τη βία μπορεί να πληκτρολογεί πτήσεις στο FIDS και δεν γνωρίζει αγγλικά να απαντήσει στο τηλέφωνο, ή εναν οποιόδήποτε υπάλληλο που δεν γνωρίζει τη διαδικασία λειτουργίας ενός α/δ ( δεν είναι όλοι οι υπάλληλοι της ΥΠΑ άμεσα εμπλεκόμενοι με το πτητικό κομμάτι, αλλά με γραμματειακές και άλλες άσχετες ειδικότητες) , δεν γίνεται να προσφέρεις έργο και να δείξεις την εικόνα που πρέπει !!
Ειλικρινά το λέω, οι πολιτικοί προίστάμενοι ΕΧΟΥΝ ενημερωθεί και λένε οτι συμφωνούν για την αναγκαιότητα σωστής λειτουργίας των τμημάτων πληροφοριών, αλλά φαίνεται οτι στην ουσία δεν το πιστεύουν και δεν φροντίζουν να κάνουν κάτι για αυτό... Ετσι θα συνεχίζουμε να βλέπουμε την ελλειπή λειτουργία ή την έλλειψή τους !!

Τέλος να πώ, οτι σε αντίθεση με οτι πιστεύουν πολλοί για την ποιότητα των δημοσίων Υπαλλήλων, - αφού καταφέραμε και τους βάλαμε όλους σε ενα τσουβάλι, σαν να ισωπεδώνουμε όλους τους ιδιωτικούς υπαλληλους και να λέμε οτι αφού ο σεκιουριτάς παίρνει 600 ευρώ, το ίδιο πρέπει να παίρνει και ενας σπουδαγμένος, με μεταπτυχιακά στέλεχος πολυεθνικής - στην ΥΠΑ και σε διάφορα αεροδρόμια υπάρχουν υπάλληλοι που σήμερα παίρνουν άδεια του 2009.... μέχρι πρότινος έπαιρναν την προπέρσινη, πολύ απλά γιατί δεν υπάρχει κόσμος να επανδρώσει τις βάρδιες, γιατί το καλοκαίρι δεν υπάρχει περίπτωση άδειας κλπ... έτσι για να μην ξεχνιόμαστε !
 
Η εξαγγελία για απεργία στις 30 /11 έγινε μόνο απο τον κλαδο των Ελεγκτών, οι οποίοι θέλουν να κάνουν μόνοι τους μια ιδιωτική εταιρεία, να είναι μόνοι τους οι πάροχοι αεροναυτιλίας, με μοναδικό στόχο - και ας αφήσουν τις "σάλτσες" - να παίρνουν μόνοι τους τα αρκετά χρήματα που έρχονται απο το Eurocontrol και μέρος τους δίνεςται ώς επίδομα στους υπαλλη΄λους της ΥΠΑ, με διαφοροποιήσεις στα ποσοστά ανάλογα την ειδικότητα.
Το προτεινόμενο νομοσχέδιο που σύντομα πάει στη Βουλή, συστήνει τον πάροχο Αεροναυτιλίας ( αυτό ζητάει η Ε.Ε. χωρίς να ενδιαφέρεται αν είναι κρατικός ή ιδιώτης) με τους κάδους των ΕΕΚ, ηλεκτρονικών και Τηλεπικοινωνιακών, κάτι που ισχύει σε όλη την Ευρώπη, αν εξαιρέσουμε την πρωτοτυπία να έχουμε ξεχωριστά τους ηλεκτρονικους και τηλεπικοινωνιακούς, που στις άλλες χώρες είναι ένας κλάδος.
Ο συντεχνιακός κλάδος των ΕΕΚ θέλει να έχει το γενικό πρόσταγμα και τους υπόλοιπους να εργάζονται ΓΙΑ αυτούς και οχι ΜΕ αυτούς... αυτή είναι η διαφορά.
Τώρα πώς γίνεται ένας κάδος που απαρτίζεται στην πλειοψηφία του απο άσχετους πτυχιούχους, μέχρι που η ΥΠΑ τους εκπαίδευσε στη δσουλειά που κάνουν, να θέλουν να έχουν την αποκλειστικότητα της διαχείρισης της αεροναυτιλίας, να θέλουν αυτοί να επιλέγουν τί και ποιά συστήματα θα αγοραστούν για να βελτιωθούν οι υποδομές, κλπ κλπ... αυτό νομίζω οτι το ξέρουν αρκετοί και το ξέρουν και στο Υπουργείο, το οποίο είναι έξαλλο με τη στάση που κράτησαν οταν σημειώθηκε το συμβάν με την πτώση του κύριου συστήματος επικοινωνιών τον περασμένο Ιούλιο
Για το λόγο αυτό δεν νομίζω οτι θα τους κάνουν τη χάρη αυτή τη φορά !! και το πιό πιθανό θα είναι να κυρηχθεί παράνομη και καταχρηστική η απεργία, εδώ κρίνεται ετσι άλλες φορές που οι λόγοι είναι πραγματικοί και ουσιαστικοί !
 
Μιας και γνωριζεις αρκετα,μηπως μπορεις να μας πεις ποιος ειναι ο μισθος ενος εργαζομενου στην ΥΠΑ?Μηπως γνωριζεις επισης ο αρχισυνδικαλιστης των εργαζομενων που βγαινει τελευταια στην τηλεοραση,τι ακριβως δουλεια κανιε στην ΥΠΑ με δεδομενο οτι η ειδικοτητα του ειναι .......ξυλουργος?
ΥΓ.Ενας ελεγκτης της ΠΑ με 20 χρονια υπηρεσιας και τεραστιο φορτο εργασιας(συγκρινομενο με τους συναδελφους του στην ΥΠΑ)αμοιβεται με 1400 ευρω(χωρις δικαιωμα απεργιας και πληρωμη υπερωριων)!!!!!Δε μας λες και ποσο ειναι το επιδομα του eurocontrol?Μηπως διπλασιο απο το μισθο ενος ενστολου ελεγκτη?
Τα συμπερασματα δικα σας
 
sokratis_71":1h78hc5h said:
Μιας και γνωριζεις αρκετα,μηπως μπορεις να μας πεις ποιος ειναι ο μισθος ενος εργαζομενου στην ΥΠΑ?Μηπως γνωριζεις επισης ο αρχισυνδικαλιστης των εργαζομενων που βγαινει τελευταια στην τηλεοραση,τι ακριβως δουλεια κανιε στην ΥΠΑ με δεδομενο οτι η ειδικοτητα του ειναι .......ξυλουργος?
ΥΓ.Ενας ελεγκτης της ΠΑ με 20 χρονια υπηρεσιας και τεραστιο φορτο εργασιας(συγκρινομενο με τους συναδελφους του στην ΥΠΑ)αμοιβεται με 1400 ευρω(χωρις δικαιωμα απεργιας και πληρωμη υπερωριων)!!!!!Δε μας λες και ποσο ειναι το επιδομα του eurocontrol?Μηπως διπλασιο απο το μισθο ενος ενστολου ελεγκτη?
Τα συμπερασματα δικα σας

το πρόβλημά σου είναι οτι παίρνει πολλά ο ΕΕΚ της ΥΠΑ ή οτι παίρνει λίγα ο ΕΕΚ της πολεμικής Αεροπορίας ?
γιατί εδώ στην Ελλάδα μας μάθανε να αποδεχόμαστε οτι είναι ΟΚ να ζητάμε να πηγαίνουν προς τα κάτω οι αμοιβές άλλων, εφόσον δεν μπορούμε να πάμε τις δικές μας προς τα πάνω !!
Ο "αρχισυνδικαλιστής που λές, εκπροσωπει την ΟΣΥΠΑ στην οποία δεν μετέχουν οι 3 κλάδοι της αεροναυτιλίας...και αυτό όχι σήμερα αλλά εδώ και πολλά χρόνια !
Το επίδομα Eurocontrol έρχεται να συμπληρώσει το εισόδημα των υπαλληλων της ΥΠΑ, όπως γίνεται και σε ΟΛΗ την Ευρώπη, ενώ ο βασικός μισθός ενός υπαλληλου με 15 χρόνια υπηρεσίας αγγίζει το "αστρονομικό" ποσό των 1205 Ευρώ ( 1185 στα 14 χρόνια).. αυτό το επίδομα επιμερίζεται σε διαφορετικά ποσοστά στους υπατζήδες... οι ΕΕΚ τα περισσότερα ,μετά οι ηλεκτρονικοί , οι τηλεπικοινωνιακοί και οι λοιπές ειδικότητες !!
 
satcorfu είναι ενδιαφέροντα τα παραπάνω που έγραψες για τον αριθμό των υπαλλήλων της ΥΠΑ και είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις καλύτερα από μένα την κατάσταση. Όμως σε κάποια σημεία θα διαφωνήσω. Είπες

ποιός θα οδηγήσει το ασθενοφόρο αν χρειαστεί, στα μικρά α/δ κάνουν και τους πυροσβέστες κλπ.

Δηλαδή υπάρχει κάποια απαίτηση να έχουμε επανδρωμένο πλήρη σταθμό πυροσβεστικής σε αεροδρόμια με 2 πτήσεις το 3μερο;

Απο αριθμό α/δ στην Ελλάδα επίσης "πάμε καλά" τόσο λόγω μορφολογίας άλλα και εθνικών λόγων, εκτός αν κάποιος επιθυμεί να κλείσουν κάποια απο αυτά !

Εγώ δεν το επιθυμώ αλλά ίσως αυτοί που βλέπουν τον μισθό τους να μειώνεται, να μην τους καίγεται καρφί..υπάρχουν και άλλες λύσεις βλ ΠΑ (με την κατάλληλη πληρωμή βέβαια και όχι τζάμπα ΕΔ για κάθε χρήση)

το πρόβλημά σου είναι οτι παίρνει πολλά ο ΕΕΚ της ΥΠΑ ή οτι παίρνει λίγα ο ΕΕΚ της πολεμικής Αεροπορίας ?
γιατί εδώ στην Ελλάδα μας μάθανε να αποδεχόμαστε οτι είναι ΟΚ να ζητάμε να πηγαίνουν προς τα κάτω οι αμοιβές άλλων, εφόσον δεν μπορούμε να πάμε τις δικές μας προς τα πάνω !!....Το επίδομα Eurocontrol έρχεται να συμπληρώσει το εισόδημα των υπαλληλων της ΥΠΑ, όπως γίνεται και σε ΟΛΗ την Ευρώπη, ενώ ο βασικός μισθός ενός υπαλληλου με 15 χρόνια υπηρεσίας αγγίζει το "αστρονομικό" ποσό των 1205 Ευρώ ( 1185 στα 14 χρόνια).. αυτό το επίδομα επιμερίζεται σε διαφορετικά ποσοστά στους υπατζήδες... οι ΕΕΚ τα περισσότερα ,μετά οι ηλεκτρονικοί , οι τηλεπικοινωνιακοί και οι λοιπές ειδικότητες !!

Για μένα και τα 2...ωραίο το να χαμε όλοι υψηλούς μισθούς αλλά δυστυχώς δεν γίνετε, για την ώρα τουλάχιστον. Όταν λες να συμπληρώσει το επίδομα τι ακριβώς εννοείς; 10% πάνω;50%;500%; Γιατί και του ΟΣΕ τον ίδιο βασικό έχουν και με τα επιδόματα πάνε σε μέσους μισθούς 5 κ 6 χιλιάδων τον μήνα.

'Οσο για το ότι γίνεται σε όλη την Ευρώπη, πιστεύω όλοι συμφωνούμε ότι απέχουμε έτη από το να θέλουμε να εξισώσουμε την ελληνική με την ευρωπαϊκή πραγματικότητα...σίγουρα δεν είναι πολύ καλό επιχείρημα.
 
Δηλαδή υπάρχει κάποια απαίτηση να έχουμε επανδρωμένο πλήρη σταθμό πυροσβεστικής σε αεροδρόμια με 2 πτήσεις το 3μερο;

δεν μιλάμε για "πλήρη" σταθμό, αλλά ανάλογα με τον τύπο α/φ που κατεβαίνει πρέπει να υπάρχει και ανάλογη υποδομή- όχημα & προσωπικό- για την πυροσβεστική... αλλιώς το α/δ ΔΕΝ λειτουργεί. Ετσι προβλέπεται απο τον ΙCAO ! Αν δηλαδή δεν είναι παρών ο οδηγός- πυροσβέστης κανονικά δεν μπορεί να κατεβεί αεροπλάνο !

Για μένα και τα 2...ωραίο το να' χαμε όλοι υψηλούς μισθούς αλλά δυστυχώς δεν γίνετε, για την ώρα τουλάχιστον. Όταν λες να συμπληρώσει το επίδομα τι ακριβώς εννοείς; 10% πάνω;50%;500%; Γιατί και του ΟΣΕ τον ίδιο βασικό έχουν και με τα επιδόματα πάνε σε μέσους μισθούς 5 κ 6 χιλιάδων τον μήνα.

'Οσο για το ότι γίνεται σε όλη την Ευρώπη, πιστεύω όλοι συμφωνούμε ότι απέχουμε έτη από το να θέλουμε να εξισώσουμε την ελληνική με την ευρωπαϊκή πραγματικότητα...σίγουρα δεν είναι πολύ καλό επιχείρημα.
Δηλαδή, για να καταλάβω, αφού κάποιος - εσύ για παράδειγμα - δεν μπορείς να πάρεις αυτά τα χρήματα, τότε κάνεις οτι μπορείς για να κατέβουν οι αμοιβές του γείτονα !! Είναι λογική αυτή ? νομίζω οτι η συντριβή του συνδικαλισμού- που κακώς οδήγησε κάποιους μεγαλοσυνδικαλιστές στη Βουλή και σε υπουργεία - έχει ως αποτέλεσμα το συταμάτημα της διεκδίκησης στην Ελλάδα. Στη Γαλλία, όταν γίνεται απεργία, απεργούν ΟΛΟΙ, ενώ εδώ ο ένας διαμαρτύρεται για την απεργία του άλλου, π.χ αγρότες για την ΠΝΟ αυτές τις μέρες, ξεχνώντας το πρόβλημα που δημιούργησαν με το δικό τους κλείσιμο των δρόμων. Η έλλειψη διεκδίκησης, η απαξίωση της συλλογικότητας που πλέον δεν επιτρέπει απεργίες στον ιδιωτικό τομέα, μας έφερε στο σημείο να αποδεχόμαστε οτι αφού εμείς δεν μπορούμε να ανεβούμε , ας πέσει ο άλλος που είναι πιό ψηλά, να το απαιτούμε κιόλας.. αυτό θα το πληρώσουμε πολύ σύντομα!!
Το επίδομα Eurocontrol μπορεί να αντιστοιχεί σε 50% και 100% των βασικών αμοιβών - αυτών δηλαδή που έγραψα πρίν, του "υπέρογκου βασικού" των 1200 Ευρώ για ενα υπάλληλο των 15 χρόνων , ανάλογα με την ειδικότητά του αλλά και την κίνηση α/φ, αφού το επίδομα έχει να κάνει με την αποζημίωση για την κίνηση των α/φ στον εναέριο χώρο.
Οσον αφορά τη σύγκριση με τον ΟΣΕ και τους μισθούς των 5-6χιλ. και επειδή τα ΜΜΕ παίζουν ενα πολύ άσχημο παιγνίδι σε βάρος των εργαζομένων, μην τα πιστεύεις και πολύ... τα ίδια έγραφαν για την ΥΠΑ ,παίρνοντας ώς αμοιβές αυτές των Ελεγκτών με 30 χρόνια υπηρεσία και παρουσιάζοντάς τις ώς αμοιβές γενικά των υπαλλήλων της ΥΠΑ... οταν σου συμβεί και σένα στο περιβάλλον που εργάζεσαι , τότε θα καταλάβεις ! Να σε διορθώσω ως προς τον βασικό του ΟΣΕ, εκεί ΔΕΝ εχουν τον ίδιο βασικό, δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι, το μισθό τους τον καθορίζει το Δ.Σ του ΟΣΕ και οχι ο υπουργός Οικονομικών, είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ και όχι στο Δημόσιο, οι 2 επιπλεον μισθοί δώρο εκεί είναι το 70-90% των συνολικών αμοιβών τους σε σύγκριση με το 30-40% στην ΥΠΑ.
Για την Ευρώπη που έγραψα, μάλλον δεν κατάλαβες , αναφέρομαι στο οτι το επίδομα αυτό το παίρνουν αντίστοιχα και οι "συνάδελφοι" στις άλλες ευρωπαϊκές ΥΠΑ - οργανισμούς Αεροναυτιλίας, όπου έχουν διαχωριστεί ! Ούτε κάν μπαίνω στον κόπο να θέσω ως επιχείρημα και να συγκρίνω τις αμοιβές των άλλων ευρωπαίων στο χώρο, γιατί δεν έχει νόημα !!! και σε διαβεβαιώ οτι οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες.. Επίσης, οταν συγκρίνεις εργαζόμενους, θα πρέπει να δείς και το background του καθενός, γιατί ουτε ίσοι ούτε ίδιοι είναι ολοι.. Δεν είναι δίκαιο να μιλάμε για τις - υπέρογκες ίσως- αμοιβές εργαζομένων στον ΟΣΕ όταν δεν ξέρουμε τί γνώσεις είχαν, τί απαιτήθηκε για τη θέση που κατέχουν και να συγκρίνουμε με εργαζόμενους στην ΥΠΑ, το μεγαλύτερο ποσοστό των οποίων έχουν ανωτέρας και ανωτάτης βαθμίδας μορφωτικό επίπεδο και βρίσκονται πολύ συχνά σε εκπαίδευση, με γνώση πολύ εξειδικευμένη..
Τετοια γνώση πληρώνεται και δείγμα μπορείς να δείς στην ελεύθερη αγορά βλέποντας τις χρεώσεις ιδιωτικών εταιρειών σε τομείς, όπως στον ιατρικό. Δες τιμολόγια συντήρησης ενος αξονικού τομογράφου, δες τις αμοιβές που εισπράττουν και έλα μετά να μου πείς αν οι μισθοί που λέμε είναι μεγάλοι... ενα ανταλλακτικό συστήματος της αεροναυτιλίας που στέλνεται στον κατασκευαστή του απαιτεί πολλές χιλιάδες ευρώ για επισκευή ( μια μικρή κάρτα του RADAR μπορεί να απαιτήσει και 15000) !! μπορώ να σου απαριθμήσω πολλά παρόμοια παραδείγματα, με αριθμούς που πιθανόν να σοκάρουν, αλλά έτσι είναι η αγορά σε τέτοιου είδους εξειδικευμενο περιβάλλον !

Για το θέμα των αεροδρομίων νομίζω οτι άλλη γνώμη σίγουρα έχουν οι κατοικοι, π.χ των Κυθήρων, της Λέρου κλπ... ενώ η συνεργασία με την ΠΑ υπήρχε και υπάρχει , αλλά μέχρι ένα σημείο, π.χ δεν θα κάνουν τους αερολιμενικούς στη Νέα Αγχίαλο έτσι δεν είναι ? ούτε θα συντηρούν οι μονιμάδες το κτίριο του αεροσταθμού !
 
Θα μου επιτρεψεις να σου απαντησω οτι προσφατα μιλησα με ΕΕΚ της ΥΠΑ και στενοχωριοτανε επειδη του μειωνουνε τα επιδοματα κατα 1000 ευρω!!!!!
Μιλαμε για συνολικο μηνιαιο μισθο της ταξεως των 3000-6000 ευρω αναλογως την ειδικοτητα κια τα χρονια υπηρεσιας βεβαια!!!Τα στελεχη της ΠΑ διαχειριζονται πανακριβο εξοπλισμο,χωρις ωραριο και συνδικαλιστες,χωρις παραπονα και γκρινιες και αμοιβονται 3 φορες λιγοτερο απο τις αντιστοιχες ειδικοτητες της ΥΠΑ.Το θεωρεις δικαιο,ηθικο και σωστο εσυ αυτο?Οταν σε περιοδο κρισης υπαρχουν ανθρωποι που αμοιβονται με λιγοτερο απο 1000 ευρω το μηνα,θεωρεις πως δεν πρεπει να γινουν περικοπες στους υψηλομισθους του Δημοσιου οπως ειναι της ΥΠΑ?Θεωρεις σωστο οι υπαλληλοι επαρχιακων αεροδρομιων με ανυπαρκτη κινηση(Κοζανη,Γιαννενα,κλπ)να αμοιβονται τοσο παχυλα σε τετοιες περιοδους ενω στην ουσια η προσφορα τους δεν αντικατοπτριζει το μισθο που παιρνουν?
Οσο για το επιπεδο των υπαλληλων της ΥΠΑ,ας μη μιλησω καλυτερα.Στο θεμα που ανοιξα εδω και καιρο αλλα δυστυχως......"φιμωθηκε".....για την ΥΠΑ,θα διαβασες για τα καμωματα καποιων υπαλληλων(αερολιμενικων,επιθεωρητων και ελεγκτων)για μιζες,χρηματισμους,εκβιασμους κλπ.Ολη τη φασαρια την κανετε γιατι καταλαβατε οτι θα σας βαλουν χερι και θα κοπουν αυτα που ξερατε(και ορθως).Καιρος να μπει επιτελους μια ταξη και σε αυτη την Υπηρεσια.Εγω εαν επαιρνα τετοιο μισθο,θα δουλευα ευχαριστως 12 ωρες την ημερα σε αεροδρομιο(ειδικα στα Γιαννενα που παει το ξυσιμο ολη μερα)
 
Top