nclpao13":c1zl9snr said:
Γνωρίζετε ότι κάποια αεροδρόμια με πάρα πολύ κίνηση και έσοδα δεν έχουν radar και κάνουν διαδιακασιακό έλεγχο και δεν έχουν παράλληλο τροχόδρομο οπότε τα α/φη αναγκάζονται να κάνουν backtrack;
Πιθανότατα σε ορισμένα αεροδρόμια να υστερούμε σε υλικοτεχνική υποδομή αλλά πόσα αεροδρόμια στην χώρα μας έχουν πια τόσες πολλές πτήσεις ώστε να "ζορίζονται" οι ΕΕΚ ???
Αν εννοείς αεροδρόμια που έχουν περισσότερες από 40 πτήσεις την ημέρα καλόν θα ήταν να τα κατονομάσεις..........
nclpao13":c1zl9snr said:
Γνωρίζετε ότι υπάρχουν κενές θέσεις σε πολλά αεροδρόμια
Φυσικά και υπάρχουν , Αν δείς το οργανόγραμμα οποιουδήποτε κλάδου του Δημοσίου θα δείς ότι παντού θεωρούν ότι έχουν ελλείψεις προσωπικού!!
Αυτά σε μία χώρα που αναλογικά με τον πληθυσμό της έχει τον μεγαλύτερο δημόσιο τομέα στην Ευρωπαϊκή Ένωση ..............
Παρά ταύτα αντιδρούν στην μετάταξη 500 υπαλλήλων της πρώην ΟΑ !!!!!!!!!!!
Quote
Ειδικότερα, υποστηρίζουν ότι η μετακίνηση στην ΥΠΑ 500 υπαλλήλων της Ολυμπιακής, μετά την εκκαθάριση του Ομίλου θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της υπηρεσίας.
UnQote
nclpao13":c1zl9snr said:
ια φαντάσου πόσες ζωές κρέμονται από τις αποφάσεις ενός ελεγκτή κατά τη διάρκεια μιας βάρδιας... Τα λάθη μπορεί να κοστίσουν....
Όποιος δεν αντέχει να κάνει σωστά την δουλειά του ας παραιτηθεί , υπάρχουν χιλιάδες άλλοι άνεργοι επιστήμονες που μπορούν να τον αντικαταστήσουν .
nclpao13":c1zl9snr said:
Αλλά στην πατρίδα μας έχουμε φτάσει στο σημείο να συζητάμε για τα αυτονόητα...
Συμφωνούμε απολύτως. Το να κάνει κανείς την δουλειά του με υπευθυνότητα και συναίσθημα της ευθύνης που του αναλογεί είναι είδος εν ανεπάρκεια.
Το να κάνεις συνεχείς απεργίες (λευκές και μη...) εν μέσω διεθνούς κρίσης με αποτέλεσμα να διαλύσεις πάλι το
λαβωμένο τουριστικό σου προϊόν προφανώς είναι στάση ευθύνης εκ μέρους της ΥΠΑ...............
Υ.Γ: Ρίγκαν που τους χρειάζεται ορισμένων...............