Aπεργία στην ΥΠΑ

Αλλά τελικά δεν έγινε γιατί κρίθηκε παράνομη και καταχρηστική..
 
Μόλις άκουσα στο ράδιο για απεργία το Σάββατο :shock: :rant: :wall: .
Ξέρει κανείς κάτι περισσότερο?
 
Νιαου Νιαου Νιαου, το μόνο που ξέρουν να κάνουν πια οι άνθρωποι της ΥΠΑ είναι απεργία. Ειδικά η πλειοψηφία των εναέριων ελεγκτών. Κλασικοί παραπονιάρηδες του δημοσίου. Δεν θέλουν να έχουν τα αεροπλάνα πιο κοντά το ένα από το άλλο σε απόσταση 10 μιλίων στην προσέγγιση και προσγείωση. Δεν θέλουν παράλλήλες προσγειώσεις στον LGAV γιατί φοβούνται υποτίθεται. Από ξένους πιλότους που έρχονται στην Ελλάδα το μόνο που έχω ακούσει είναι παράπονα και ένα χάος μόλις εισέλθουν στον ελληνικό εναέριο χώρο. Αίσχος Αίσχος Αίσχος!!!!!! :wall: :wall: :wall:
 
Καλησπέρα σε όλους..

Σέβομαι κάθε μορφής κινητοποίηση που αφορά εργασιακά δικαιώματα..απλά θα καταγράψω την πραγματικότητα ότι αυτό που έγινε στη Ρόδο όπου εργάζομαι στην προηγούμενη απεργία στις 25/6, δεν τιμά κανένα..Ενα απερίγραπτο χάος και κουμφούζιο σε όλα τα επίπεδα, ταλαιπωρημένοι τουρίστες, σχόλια δυσφημιστικά για την χώρα μας και πάρα πολλά άλλα.Φαντάζομαι κάτι ανάλογο έγινε και στα υπόλοιπα αεροδρόμια.Τελικά γνωρίζει κάτι κάποιος περισσότερο?θα γίνει?και αν ναι ποιες ώρες?
 
Προτεινω ο ελεγχος εναεριας κυκλοφοριας να περασει σε ιδιωτικα χερια με την ιδιωτικη εταιρια να πρεπει να επενδυει ενα ποσοστο των κερδων απο τα τελη σε εκσυγχρονισμο του συστηματος και εκπαιδευση των ελεγκτων(κατα προτιμηση απο ξενους) ετσι ολα αυτα που γραφονται παραπανω θα ειναι παρελθον. Κατι σαν το NATS (http://www.nats.co.uk) της Αγγλιας.
 
Το μόνο που προσθέτω αφου το άκουσα απο δελτίο τοπικού ρ/σ είναι ότι πρόκειται για 24ώρη απεργία το Σάββατο 11/7 και αφορά τους ελεγκτές εναέριας με σκοπό την ικανοποίηση χρόνιων αιτημάτων τους.

Όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολο επαγγέλμα είναι το συγκεκριμένο και το τι ευθύνες παίνουν πάνω τους οι εργαζόμενοι, όπως και το ότι σε σχέση με άλλες χώρες μπορεί να παίρνουν και τον μισό μισθό.

Απο την άλλη όμως, πάλι, οι περισσότεροι γνωρίζουμε οτι οι συγκεκριμένοι παίρνουν πολύ καλά λεφτά (και τιμή τους και καμάρι τους) σε σχέση με τους μέσους μισθούς καθώς και το οτι ουσιαστικά μπορεί και να δουλεύουν μισό μήνα αν έχουν ξενύχτια(και τιμή τους και καμάρι τους).

Δεν λέω, όλοι θέλουμε παραπάνω λεφτά ή καλύτερες συνθήκες εργασίας ή ότι άλλο μας κατέβει, αλλά καλό είναι να πατάμε και λίγο γη και δη Ελλάδα. Στην τελική ας μην μπαίνανε σε αυτή την υπηρεσία-σχεδόν κανένας δεν σπούδασε ονειρεύομενος την συγκεκριμένη δουλειά άλλωστε.

Πάντως, δύσκολο το βλέπω, 24ώρη μέρα Σάββατο. Θα γίνει της που%^$%^ας το κάγκελο στα περισσότερα Α/Δ (charteράδικη μέρα γαρ) ενώ και οι μεγάλοι Τ.Ο δεν θα το αφήσουν έτσι.
Για να δούμε πάντως... Ας διασταυρωθεί πρώτα η είδηση και βλέπουμε τα επακόλουθα...
 
Μάλλον δεν έχουν δει τι περνάνε οι συνάδελφοι τους σε κάτι O'Hare, Hartsfield-Jackson, Heathrow. Στο τελευταίο από τις 22:00 μέχρι τις 23:30 ο ελεγκτής στον Πύργο διαχειρίζεται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και τις απογειώσεις και τις προσγειώσεις και μιλάμε για περίπου 2 αεροσκάφη το λεπτό ΑΝΑ διάδρομο. Μην μιλήσω δε για το Departure/Approach West και East ταυτόχρονα που μιλάμε για σχεδόν συνεχή ροή πληροφοριών/οδηγιών.

Ναι, είναι πάρα πολύ δύσκολη η δουλειά στον πολυσύχναστο κόμβο με τις αμέτρητες απο-προσγειώσεις ονόματι "Ελευθέριος Βενιζέλος". Μην τρελαθούμε τελείως. Το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της χώρας είναι ένα περιφερειακό αεροδρόμιο στην ουσία και αυτή είναι η αλήθεια. Πείτε ό,τι θέλετε για τα αιτήματα τους δεκτόν, αλλά όχι και πως είναι αγχωτική δουλειά. Παιχνιδάκι είναι σε σχέση με το εξωτερικό. Το Cost (άγχος) versus Reward (απολαβές) είναι απίστευτα ευνοικό.
 
Skyteam":k52s2hkr said:
Νιαου Νιαου Νιαου, το μόνο που ξέρουν να κάνουν πια οι άνθρωποι της ΥΠΑ είναι απεργία. Ειδικά η πλειοψηφία των εναέριων ελεγκτών. Κλασικοί παραπονιάρηδες του δημοσίου. Δεν θέλουν να έχουν τα αεροπλάνα πιο κοντά το ένα από το άλλο σε απόσταση 10 μιλίων στην προσέγγιση και προσγείωση. Δεν θέλουν παράλλήλες προσγειώσεις στον LGAV γιατί φοβούνται υποτίθεται. Από ξένους πιλότους που έρχονται στην Ελλάδα το μόνο που έχω ακούσει είναι παράπονα και ένα χάος μόλις εισέλθουν στον ελληνικό εναέριο χώρο. Αίσχος Αίσχος Αίσχος!!!!!! :wall: :wall: :wall:

Καταρχήν η ελάχιστη απόσταση των 10ΝΜ έχει να κάνει με την υλικοτεχνική υποδομή των συστημάτων του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας. Είμαστε πάρα πολύ πίσω...Αλλά αν θέλεις να συγκρίνεις με το εξωτερικό να πούμε και άλλα. Οι ξένοι πιλότοι καλά κάνουν και παραπονιούνται γιατί πληρώνουν αρκετά χρήματα σε τέλη και φόρους. Το ερώτημα που θέτω είναι πού πάνε αυτά; Γνωρίζετε ότι ο εξομοιωτής για την εκπαίδευση των ΕΕΚ έχει χαλάσει και η πολιτεία δεν έχει μεριμνήσει; Γνωρίζετε ότι υπάρχουν κενές θέσεις σε πολλά αεροδρόμια και πολλοί ΕΕΚ έχουν να πάρουν άδειες εδώ και 3 χρόνια; Γνωρίζετε ότι κάποια αεροδρόμια με πάρα πολύ κίνηση και έσοδα δεν έχουν radar και κάνουν διαδιακασιακό έλεγχο και δεν έχουν παράλληλο τροχόδρομο οπότε τα α/φη αναγκάζονται να κάνουν backtrack; Γνωρίζετε ότι πολλές φορές η επικοινωνία με τα α/φη είναι αδύνατη λόγω παρεμβολών; Υπάρχουν και άλλα πολλά που θα μπορούσα να αναφέρω αλλά δεν θέλω να σας κουράσω.

Mike_":k52s2hkr said:
αλλά όχι και πως είναι αγχωτική δουλειά
Για φαντάσου πόσες ζωές κρέμονται από τις αποφάσεις ενός ελεγκτή κατά τη διάρκεια μιας βάρδιας... Τα λάθη μπορεί να κοστίσουν....

Mike_":k52s2hkr said:
Παιχνιδάκι είναι σε σχέση με το εξωτερικό
Και σκέψου ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο το LGAV.Ας μην μιλήσω σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη...
Αλλά στην πατρίδα μας έχουμε φτάσει στο σημείο να συζητάμε για τα αυτονόητα...
Ευχαριστώ για την φιλοξενία...
 
nclpao13":c1zl9snr said:
Γνωρίζετε ότι κάποια αεροδρόμια με πάρα πολύ κίνηση και έσοδα δεν έχουν radar και κάνουν διαδιακασιακό έλεγχο και δεν έχουν παράλληλο τροχόδρομο οπότε τα α/φη αναγκάζονται να κάνουν backtrack;
Πιθανότατα σε ορισμένα αεροδρόμια να υστερούμε σε υλικοτεχνική υποδομή αλλά πόσα αεροδρόμια στην χώρα μας έχουν πια τόσες πολλές πτήσεις ώστε να "ζορίζονται" οι ΕΕΚ ???
Αν εννοείς αεροδρόμια που έχουν περισσότερες από 40 πτήσεις την ημέρα καλόν θα ήταν να τα κατονομάσεις..........
nclpao13":c1zl9snr said:
Γνωρίζετε ότι υπάρχουν κενές θέσεις σε πολλά αεροδρόμια
Φυσικά και υπάρχουν , Αν δείς το οργανόγραμμα οποιουδήποτε κλάδου του Δημοσίου θα δείς ότι παντού θεωρούν ότι έχουν ελλείψεις προσωπικού!!
Αυτά σε μία χώρα που αναλογικά με τον πληθυσμό της έχει τον μεγαλύτερο δημόσιο τομέα στην Ευρωπαϊκή Ένωση ..............
Παρά ταύτα αντιδρούν στην μετάταξη 500 υπαλλήλων της πρώην ΟΑ !!!!!!!!!!!
Quote
Ειδικότερα, υποστηρίζουν ότι η μετακίνηση στην ΥΠΑ 500 υπαλλήλων της Ολυμπιακής, μετά την εκκαθάριση του Ομίλου θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της υπηρεσίας.
UnQote
nclpao13":c1zl9snr said:
ια φαντάσου πόσες ζωές κρέμονται από τις αποφάσεις ενός ελεγκτή κατά τη διάρκεια μιας βάρδιας... Τα λάθη μπορεί να κοστίσουν....
Όποιος δεν αντέχει να κάνει σωστά την δουλειά του ας παραιτηθεί , υπάρχουν χιλιάδες άλλοι άνεργοι επιστήμονες που μπορούν να τον αντικαταστήσουν .

nclpao13":c1zl9snr said:
Αλλά στην πατρίδα μας έχουμε φτάσει στο σημείο να συζητάμε για τα αυτονόητα...

Συμφωνούμε απολύτως. Το να κάνει κανείς την δουλειά του με υπευθυνότητα και συναίσθημα της ευθύνης που του αναλογεί είναι είδος εν ανεπάρκεια.

Το να κάνεις συνεχείς απεργίες (λευκές και μη...) εν μέσω διεθνούς κρίσης με αποτέλεσμα να διαλύσεις πάλι το λαβωμένο τουριστικό σου προϊόν προφανώς είναι στάση ευθύνης εκ μέρους της ΥΠΑ...............

Υ.Γ: Ρίγκαν που τους χρειάζεται ορισμένων...............
 
Top