Aπεργία στην ΥΠΑ

Τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για το black out στο αεροδρόμιο που είχε ως αποτέλεσμα να νεκρώσουν τα ραντάρ διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας επι 8 λεπτά, διέταξε η προϊσταμένη της εισαγγελίας πρωτοδικών Ελένη Ράικου.

Αφορμή στάθηκε επιστολή του γ.γ του υπουργείου Μεταφορών Γ. Μπουρδάρα, με την οποία κοινοποίησε το περιστατικό στην εισαγγελία. Την έρευνα ανέλαβε ο εισαγγελέας Χαρ. Λακαφώσης ο οποίος θα διερευνήσει την πρόκληση κινδύνου για τις ζωές των επιβατών καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, επί 4 ώρες χαθηκαν τα ίχνη τουλαχιστον 150 αεροσκαφών.


Πηγή:www.capital.gr

Διάβσα το παραπάνω και αναρωτήθηκα σε ποιο περιστατικό αναφέρετε; Συνέβει κάτι τέτοιο αυτές τις μέρες παράλληλα με την "λευκή απεργία";
 
Ναι, συνέβη χτες το πρωί (έπεσα θύμα του). Αναφέρθηκε νομίζω, κατά λάθος, στο topic του LGAV.
 
Όντως χθες έλαβε χώρα και είναι άσχετο με τη μείωση της χωρητικότητας του Ελληνικού FIR που έχουμε τις τελευταίες μέρες. Αναφέρθηκε στο θέμα του LGAV. Βγήκε και ανακοίνωση της ΕΕΕΚΕ για το συμβάν αυτό http://www.eeeke.gr/PRESS_RELEASE_EEEKE_13.10.2011.pdf.

Υ.Γ. Μπορείτε να διαβάσετε βέβαια και την εκδοχή του Χαρδαβέλλα και να συμπεράνετε.......http://www.newsbomb.gr/apokalypseis...ellothanatoi-gia-8-lepta-ston-ellhniko-oyrano
 
Μια χαρά τους έκατσε το πρόβλημα αυτό, που το φούσκωσαν αρκετά - όπως πάντα- για να συνεχίσουν να δημιουργούν πρόβλημα στην εναέρια κυκλοφορία. Αν δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα, η κίνηση χτες το πρωί, μήπως θα γίνονταν κανονικά ή πάλι το Eurocontrol θα είχε "Reason for delays : ATC staffing" ? για πρώτη φορά διάβασα "ATC equipment" ως λόγο καθυστερήσεων.
Οσον αφορά τις βλακείες του Χαρδαβέλλα, κάποιος θα πρέπει επιτέλους να του πεί οτι άλλα τα radar της Π.Α και άλλα της ΥΠΑ... υπάρχει ένα Υ που κάνει τη διαφορά !!!
 
Οι καθυστερήσεις θα ήταν μικρότερες. Τώρα συνεπικουρούσαν 2 παράγοντες, staffing+equipment.
Πάντως δε νομίζω ότι το πρόβλημα είναι τόσο μικρό. Πριν περίπου 3 ώρες ''έπεσε'' για 2η φορά μέσα σε 2,5 μέρες το PALLAS και γιγαντώνοντας πάλι τις καθυστερήσεις.
 
αν διάβαζε κανείς τις ανακοινώσεις του CFMU του Eurocontrol την τελευταία εβδομάδα, σχεδόν κάθε μέρα ανακοινώνονταν οτι υπήρχαν πολύ σοβαρές καθυστερήσεις με 2-3 τομείς ανοικτούς, συνήθως ένα στο Μακεδονία και 2 στο Αθήνα... Χτες όλως περιέργως υπήρχαν 6 τομείς ανοικτοί, regulated βέβαια και όλοι στο κόκκινο με significant delays Οπως και τις άλλες μέρες ίσχυε η ίδια προειδοποίηση απο πλευράς CFMU...πηγαίνετε απο τα γειτονικά FIR !!
το τελευταίο :
14/10/2011
Greek situation - 1830 UTC

The ATFCM situation in Greece has improved slightly and the en-route sectors are back on radar but without back-up system, sector capacity has increased slightly.Main delays remains in LGGGW1 sector and in Makedonia E and W sectors.
LGAV - both arrivals and departures are regulated now with high delays.

Οσον αφορά τις απεργιακές κινητοποιήσεις, αν δεν αλλάξει κάτι στο υπο κατάθεση πολυνομοσχέδιο δεν θα πετάξει τίποτα τις 19 & 20 Οκτωβρίου !
 
Σήμερα δεν υπάρχουν καθυστερήσεις. Πού οφείλεται αυτό το θαύμα? Υπήρξε συμβιβασμός ή είναι ανάπαυλα πριν τη μεγάλη μάχη?
 
24 ώρες και κάτι ψιλολεπτά πρίν την έναρξη της 48ωρης κι ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Να υποθέσω ότι αργείιιιιιιιιιιιιι αυτό το ΝΟΤΑΜ? Όχι τίποτα, αν το έχουν ξεχάσει κάποιοι, να υπενθυμίσουμε ότι σε κάποια μέρη η αεροπορική μετακίνηση είναι αναγκαία είτε για τους ιθαγενείς είτε για τους άμοιρους επισκέπτες που μας επέλεξαν για ξεκούραση...

ΥΓ
Κλασσικά, πρώτη η Easyjet προσφέρει αλλαγές στις κρατήσεις...
 
Top