Aπεργία στην ΥΠΑ

:rant: :rant: :rant: :rant:
Aυτά είναι που θα μας φάνε, όχι οι προκαθορισμένες -κι έστω αργοπορημένα επιβεβαιωμένες- απεργίες αλλά τα ξαφνικά... :wall: :wall: :wall:
 
Χαρακτηριστικά της Υ.Π.Α. και των ελεγκτών:
-Εγωισμός
-Παλιμπαιδισμός
-Σφετερισμός
-Φρενοβλάβεια

Ναι ναι, τα έχω διαβάσει τα θέματα περί ελλείψεως διαφόρων συστημάτων εναέριας παρακολούθησης, αλλά στον Βενιζέλο κι όλας, το κάστρο των Γερμανών; Όλοι περνάνε δύσκολες εποχές αλλά βεβαίως ως γνωστόν σαν Έλληνες, και ειδικά του Δημοσίου, αυτή η ομάδα πρόκειται για ειδική περίπτωση, που δεν πρέπει να θιχτεί διότι ανήκει στην ομάδα VIP του κόσμου. Τολμούν να λένε για υπερωρίες!!! :wall: Ξέρω πολύ καλά τι γίνεται εκεί μέσα στο ΔΑΑ και ξέρω πολύ καλά τι γλώσσα βγαίνει από 'κει με τις δικαιολογίες που αποτρέπουν την αύξηση δρομολογίων (συνεπώς μείωση χρόνου παραμονής στον αέρα) αλλά επιτρέπουν στην καλύτερη διαβίωση εντός του πύργου που συνεπάγεται βεβαίως τον ύπνο, κανένα τσιγαράκι, καφεδάκι. Τόσο δύσκολο είναι πια να καταλάβουν ότι η χώρα έχει τόσο μεγάλη εξάρτηση από τουρισμό, ακόμα και σε νεκρά περίοδο!!!? Ότι οι δύο αεροπορικές μας εταιρείες πάσχουν από οικονομική αφαίμαξη και ότι μία τέτοια απεργία προωθεί τους ανταγωνιστές?!!! Ότι η εικόνα σαν χώρα εξακολουθεί να καταρρέει?!!! Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, ειδικά για το ΔΑΑ!!! Όσον αφορά τα περιφαρειακά αεροδρόμια, εκεί το παραδέχομαι, υπάρχει έλλειψη, και απεργία γι'αυτό το θέμα το καταλαβαίνω. Αλλά όταν σ'ένα κτήριο των 100 τμ υπάρχουν μόνο από τη μία πρόσοψη 8 κλιματιστικά σ'ένα αερολιμένα που δέχεται...άντε 4 πτήσεις την ημέρα, που δεν ελέγχει καν κανένα εναέριο χώρο από πάνω, δε θέλω να ακούω για έλλειψη μετά. Έλλειψη υπάρχει μόνο στη πιθαρχία της δουλειάς.

Εκτός τούτου, γνωρίζω όμως για πολύ λίγα σωστά άτομα που όντως πάντα κάνουν τη δουλειά τους, και τώρα οι απεργούντες ασκούν ακόμα παραπάνω πίεση. Στον ιδιωτικό τομέα πόσες φορές αναγκάζεται ο εργαζόμενος να μείνει για υπερωρίες αλλά δε πληρώνεται? Θέλουν ένα παράδειγμα, ας δούνε τους εργαζομένους της ΟΑ ή της Α3 που δουλεύουν σαν τα σκυλιά για ένα πενιχρό μισθό σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη, και τώρα έχουν και αυτό το χάος των ΕΕΚ.

Τα χρήματα που διεκδηκούν, είναι χρήματα Ελλήνων φορολογουμένων...και αν δε θέλουνε να τα δώσουν, δε θα το κάνουν. Αν δεν τους αρέσει, ας τραβήξουν για αλλού, διότι υπάρχουν 700.000 άνεργοι στη χώρα, και είμαι σίγουρος πως έστω 20 από αυτούς, με χαρά μεγάλη θα εκπαιδεύοταν και θα κάνανε με υπερηφάνεια και πάθος της δουλειά του Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας, κάτι που έχει απαξιωθεί πλήρως στην παρακμάζουσα αυτή χώρα!
 
romanosdelios":2ysme1b0 said:
Τα χρήματα που διεκδηκούν, είναι χρήματα Ελλήνων φορολογουμένων..
Κάνεις λάθος. Τα χρήματα είναι από τα ανταποδοτικά τέλη.
 
Χωρίς να ανήκω στο χώρο επαγγελματικά, δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι για άλλη μια φορά "η κοινωνία" δεν αντέχει την απεργία τους, όπως η ¨κοινωνία" δεν αντέχει την απεργία των φορτηγατζήδων,των ταξιτζήδων, των τραπεζικών, των φαρμακοποιών, των γιατρών, των δημοσίων υπαλλήλων,των αρχαιολόγων,των ναυτεργατών, κ.ο.κ. Τελικά ποιά απεργία αντέχει η ρημάδα η "κοινωνία"; και όλοι αυτοί που απεργούν τι είναι; ζώα; δεν είναι "κοινωνία";.Το επιχείρημα ότι ο εργάτης της βιομηχανίας τάδε δεν μπορεί να απεργήσει γιατί θα χάσει τη δουλειά του, οπότε λοιποί βολεμένοι βγάλτε το σκασμό, είναι έωλο. Το θέμα είναι να μπορεί και ο εργάτης να απεργήσει, ή, να μην δουλεύει υπερωρίες χωρίς αμοιβή.Αυτό το ξεχασμένο πράγμα που στην ελλάδα το λένε επιθεώρηση εργασίας σε άλλες χώρες υπάρχει, και ενίοτε κόβει κεφάλια.......Το νέο φρούτο "ας βάλουμε τη μια κοινωνική ομάδα να τα βαλει με την άλλη" φέρνει αποτελέσματα,αλλά το θέμα μας είναι "γιατί αυτός να παίρνει 2000 και εγώ 1300; " Λίγη ανοχή.......δεν βλάπτει.....ακόμα και αν δεν έχουν σε όλα δίκιο, δεν μπορεί,κάπου και αυτοί θα αδικούνται.
 
romanosdelios":38n300s9 said:
Στον ιδιωτικό τομέα πόσες φορές αναγκάζεται ο εργαζόμενος να μείνει για υπερωρίες αλλά δε πληρώνεται? Θέλουν ένα παράδειγμα, ας δούνε τους εργαζομένους της ΟΑ ή της Α3 που δουλεύουν σαν τα σκυλιά για ένα πενιχρό μισθό σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη, και τώρα έχουν και αυτό το χάος των ΕΕΚ.

Κάτσε, μήν τα γκρεμίζουμε όλα και πάμε από το ένα άκρο στο άλλο. Τί λέμε τώρα δηλαδή, ότι πρέπει ο εργαζόμενος να γινει σκλάβος, επειδή υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι που με χαρά θα γίνονταν σκλάβοι αντ'αυτού? Η κρίση που περνάει όλος ο κόσμος, είναι η χαρά του εργοδότη μέχρι σε ένα σημείο (δεν μιλάω για την μικρο-επιχείρηση). Ούτε στον ύπνο τους δεν είχαν δεί τόσα "μεγαλεία" στις εργασιακές σχέσεις. Τσάμπα υπερωρίες......μάλιστα κύριε, ανασφάλιστος.....μάλιστα κύριε, μείωση μισθού.....μάλιστα κύριε, όλα με την λογική ότι "δόξα το θεό που έχω δουλειά". Το ξέρει ο εργοδότης αυτό και τρίβει τα χέρια του!
 
Πάντως χθες 06/10 μάτωσαν σχεδόν όλα τα αεροδρόμια της χώρας. Οι καθυστερήσεις έφτασαν ακόμα και τις 9 ώρες. Καλύτερη η κατάσταση σε "μεθοριακά¨αεροδρόμια. Οι ΕΕΚ νομίζω πλέον χάνουν το δίκιο τους, το οποίο είχαν άλλες δυνατότητες, πιο θεσμικές, να το διεκδικήσουν. Ο θεός βοηθός, αν και οι φήμες λένε ότι πάμε προς εκτόνωση.

Ελαφρώς άσχετο αλλά για όσους ταξιδεύουν χρήσιμο: 11 του μήνα έχει ανακοινωθεί απεργία ΕΕΚ στη Γαλλία.
 
goodfella":3v6l2dvz said:
Οι ΕΕΚ νομίζω πλέον χάνουν το δίκιο τους, το οποίο είχαν άλλες δυνατότητες, πιο θεσμικές, να το διεκδικήσουν.

Χωρίς να είμαι ΕΕΚ αλλά εργαζόμενος στον χώρο, μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις ποιες θα ήταν αυτές οι δυνατότητες , οι θεσμικές που λές ? Γιατι, για να σε προλάβω, οι ΕΕΚ, όπως και οι λοιποί σύλλογοι ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ να δουν γεν. γραμματέα, υπουργό κλπ για να πουν τις θέσεις τους αλλά μάταια. αυτό μάλλον δεν το ήξερες... ανακοίνωσαν απεργίες - το έσχατο θεσμικό μέσο σύμφωνα με τη νομοθεσία, αλλά κανενός δεν ίδρωσε το αυτί, απλά έσπευσαν να τις βγάλουν παράνομες, χρησιμοποιώντας την "ανεξάρτητη ελληνική δικαιοσύνη"...
Όταν λοιπόν δεν θέλουν ούτε να ακούσουν τις δικές σου θέσεις, τί άλλο θεσμικό έμεινε ?? για πες μας, μπας και βοηθήσεις καθόλου !!
Η ουσία είναι μία, το κράτος προτιμάει να χάσει λεφτά που θα έμπαιναν στη χώρα, θα φορολογούνταν κλπ, βάζοντας την ισοπέδωση και την εξαθλίωση των πάντων ώς κύριο μέλημα !!
Οι πολυάριθμες απεργίες που ακούμε δεξια΄και αριστερά είναι αποτέλεσμα της πολιτικής που ακολουθείται : "δεν θέλω να ακούσω , εγώ θα κάνω αυτό που αποφάσισα απ οτην αρχή και ας κόψουν το λαιμό τους"... Πριν απο αυτές είναι σίγουρο οτι υπήρξαν προσπάθειες για διάλογο αλλά διάλογο δεν κανεις με πόρτα ή τοίχο !!!
 
Αραγε τι γινεται στις πτησεις με ανταποκριση? Αν δηλαδη υπαρξει καθυστερηση λογω της οποιας χασει καποιος τη πτηση ανταποκρισης τοτε μαλλον την εκατσες ή η εταιρια σε βαζει σε αλλη πτηση? Η μηπως οχι λογω μη δικης της υπαιτιοτητας?
 
Σε βάζει σε άλλη πτήση αν η ανταπόκριση σου είναι με την ίδια εταιρεία/ενιαίο εισιτήριο. Αν έχεις 2 ξεχωριστά εισιτήρια, πχ η δεύτερη είναι με λοκο/υπτάμενο ΚΤΕΛ τότε χάνεις την δεύτερη πτήση.
 
Top