Aπεργία στην ΥΠΑ

Το χειρότερο πρόβλημα όμως είναι αυτό που ονομάζουμε ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ, διάχυτη σε ένα σωρό posts από υποτίθεται ανθρώπους που είτε είναι μέρος του aviation, είτε το αγαπούν.
Για το Θεό ρε παιδιά... έφυγε μια Πτήση για FRA που μετέφερε ανθρώπους του αθλητισμού, οκ του (μισητού και καταστροφικού, έργο του σατανά) ποδοσφαίρου! Που όμως ΔΕΝ είχαν έρθει για κανονικό αγώνα, έκαναν αυτό που μόνο ξέρουν, έπαιξαν μπάλα και τα έσοδα θα πάνε για ανθρωπιστική βοήθεια. Ούτε Πρόεδροι, ούτε ΠΑΕ ούτε τίποτα, η κοινή λογική (ακόμα και μέσα στο παράλογο) επικράτησε και δόθηκε (ευτυχώς) έγκριση για να φύγει η πτήση. όπως πέταξαν και 2-3 ακόμα ιδιωτικά εν μέσω απεργίας.
 
Ωραία όλα αυτά,αλλά ανάμεσα στίς χιλιάδες επιβατών που ταλαιπωρήθηκαν και έκαναν τά προγράμματά τους άνω-κάτω εξ αιτίας τής απεργίας,πόσοι άραγε ήταν εκείνοι που επρόκειτο να ταξιδέψουν γιά λόγους υγείας;Πόσοι άραγε ήταν εκείνοι που έπρεπε να ταξιδέψουν γιά να προλάβουν κάποιον δικό τους άνθρωπο ζωντανό σε κάποιο νοσοκομείο;Αυτοί όλοι δέν θα έπρεπε,γιά ανθρωπιστικούς λόγους,να μπορέσουν να ταξιδέψουν;

Κι'έπειτα κάτι άλλο:χάθηκε ο κόσμος να αναβαλλόταν ο ποδοσφαιρικός αγώνας γιά μιά ή δύο μέρες;Αφού τα έσοδα θα πάνε ούτως ή άλλως γιά ανθρωπιστική βοήθεια,δέν νομίζω μιά τέτοια καθυστέρηση να είχε μεγάλη σημασία.

Διαφορετικά βέβαια θα ήταν άν το αεροπλάνο που πέταξε εν μέσω απεργίας επρόκειτο να μεταφέρη π.χ.τραυματίες ή άλλους ασθενείς-εκεί δέν χωρούσε αμφιβολία πως η πτήση έπρεπε να εξυπηρετηθή.Αλλά τόση πρεμούρα γιά να πάη μιά ποδοσφαιρική ομάδα να παίξη,έστω και σε αγώνα υπέρ φιλανθρωπικού σκοπού,εμένα τουλάχιστον μού φαίνεται υπερβολικό.....
 
Καλο θα ειναι κυριοι διαχειριστες,οταν επιτρεπετε σε διαφορους να με ειρωνευονται και να με κοροιδευουν,να αφηνετε και τις απαντησεις μου κι οχι να τις διαγραφετε!!!!Εκτος αν υιοθετειτε την αποψη:"δικο μας ειναι το μαζαγι,οτι θελουμε κανουμε".
Εχω δημοσιευσει 3 μηνυματα με παραθεσεις μηνυματων αλλων χρηστων στο ιδιο θεμα,που αποδεικνυουν αυτα που γραφω,και τα σβησατε αμεσως!!!!Ειλικρινα ποιο ειναι το προβλημα σας?Γιατι δεν παραθετετε δημοσιο διαλογο παρα προσπαθειτε με τετοιες μεθοδους να αποκρυψετε την αληθεια.Μελος εδω μεσα που ειναι ελεγκτης,εγραψε οτι παιρνει 9.500 ευρω το μηνα!!!!Γιατι οταν το αναδημοσιευσα σαν απαντηση στις ειρωνιες καποιου οτι γραφω ψεματα,εσεις το διαγραψατε?Τοσο δημοκρατικα λειτουργειτε τελος παντων?
 
Η υπόθεση "skyguide" δεν ακούγεται άσχημη, αλλά θα είχα περιέργεια να δω τί θα μπορούσε μια ιδιωτική εταιρία (αν κατάλαβα καλά, κάτι τέτοιο είναι η skyguide) να κάνει στην περίπτωση παραβάσεων και παραβιάσεων του εναερίου χώρου που ελέγχει. Νομίζω πως αν και το εναέριο περιβάλλον στην Ελβετία είναι πιο πολύπλοκο λόγω της υπέρπτησης πολλών και διαφορετικών ιχνών, οι ιδιαιτερότητες του ελληνικού FIR είναι σχεδόν μοναδικές (και του Ισπανικού και άλλων, αλλά για την Ελλάδα μιλάμε τώρα...)
 
Μα νομίζω πως και οι απεργούντες ΕΕΚ θέλουν να δημιουργηθή ένα είδος Ελληνικού SkyGuide-έτσι τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι εγώ τό "ιδιωτικός πάροχος αεροναυτιλιακών υπηρεσιών".Επίσης υποθέτω πως άν τελικά εφαρμοστή κάτι τέτοιο εδώ,θα ληφθούν υπ'όψιν όλες αυτές οι ιδιαιτερότητες και ο Ελληνικός SkyGuide θα συνεργάζεται με την ΠΑ γιά την αντιμετώπιση όσων παραβατών και παραβιαστών το πάνε FIRί-FIRί να μπούν σε μπελάδες............
 
Hastaroth":16x4ey6c said:
Ωραία όλα αυτά,αλλά ανάμεσα στίς χιλιάδες επιβατών που ταλαιπωρήθηκαν και έκαναν τά προγράμματά τους άνω-κάτω εξ αιτίας τής απεργίας,πόσοι άραγε ήταν εκείνοι που επρόκειτο να ταξιδέψουν γιά λόγους υγείας;Πόσοι άραγε ήταν εκείνοι που έπρεπε να ταξιδέψουν γιά να προλάβουν κάποιον δικό τους άνθρωπο ζωντανό σε κάποιο νοσοκομείο;Αυτοί όλοι δέν θα έπρεπε,γιά ανθρωπιστικούς λόγους,να μπορέσουν να ταξιδέψουν;

Κι'έπειτα κάτι άλλο:χάθηκε ο κόσμος να αναβαλλόταν ο ποδοσφαιρικός αγώνας γιά μιά ή δύο μέρες;Αφού τα έσοδα θα πάνε ούτως ή άλλως γιά ανθρωπιστική βοήθεια,δέν νομίζω μιά τέτοια καθυστέρηση να είχε μεγάλη σημασία.

Διαφορετικά βέβαια θα ήταν άν το αεροπλάνο που πέταξε εν μέσω απεργίας επρόκειτο να μεταφέρη π.χ.τραυματίες ή άλλους ασθενείς-εκεί δέν χωρούσε αμφιβολία πως η πτήση έπρεπε να εξυπηρετηθή.Αλλά τόση πρεμούρα γιά να πάη μιά ποδοσφαιρική ομάδα να παίξη,έστω και σε αγώνα υπέρ φιλανθρωπικού σκοπού,εμένα τουλάχιστον μού φαίνεται υπερβολικό.....

Hastaroth αυτές οι ερωτήσεις νομίζω είναι ενδιαφέρουσες να απαντηθούν από την ΥΠΑ. Και ποια είναι υψηλότερη προτεραιότητα για όλους μας , η ζωή των αρρώστων και η βοήθεια προς κάποιους που έχουν προβλήματα ασύγκριτα με τα δικά μας (βλέπε εισόδημα 10$ τον μήνα,στέγαση, τροφή) ή η απεργία. Και θα είμαι ειλικρινής, καμιά συμπάθεια δεν έχω προς τους έχοντες εργαζόμενους της χώρας και των απεργιών τους βλ ΥΠΑ,ΔΕΗ,ΟΣΕ κτλ. Αυτοί που πρέπει να απεργήσουν δυστυχώς δεν έχουν την δυνατότητα..
 
Συμφωνω εν μερη μαζι σου, αλλα θα ηθελα να συμπληρωσω κατι. Τι εχετε καταλαβει απο αυτου του ειδους τις απεργιες?Εχει αλλαξει ποτε κατι?Αν εχει διορθωστε με, αλλα δεν εχει αλλαξει τιποτα.Αλλαξε κατι ποτε στη πΟΑ? Αλλαξε κατι ποτε στον ΟΣΕ? Αλλαξε κατι στη ΔΕΗ (οχι αλλα μας αλλαξε τα φωτα!)? Αυτου του ειδους οι κινητοποιησεις ειναι απλα αχρηστες. Τι αλλαξε απο χτες? ΤΙΠΟΤΑ! Κανενας νομος, καμια γνωμη. Ηταν απλα κατι ΑΧΡΗΣΤΟ και ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ! Εγω ειμαι και παντα ημουν υπερ μιας απεργιας, αν αυτη εχει λογο να γινει και εχει εναν σκοπο! Δεν εχω δει απεργια για ενα ξεκαθαρο σκοπο. Αλλα οταν απο μικροι μαθαινουμε να κανουμε τη καταληψη "γιατι ετσι μας αρεσει", μετα τι να περιμενεις απο τις δηθεν διεκδικησεις ορισμενων. Ο καθενας απεργει για τον εαυτο του. Αλλου ΓΣΕΕ, αλλου ΠΑΜΕ αλλου οι Σιδηροδρομικοι... :wall:
 
@NFEEFE
Διαφωνώ ώς προς την αναγκαιότητα η μή και το τί μένει ύστερα απο μια απεργία.. αυτό που μένει - και το παίρνουν πολύ στα σοβαρά οι 300 άσχετα αν δεν το δείχνουν - είναι η συμμετοχή, η μαχητικότητα ώστε να το σκεφτούν πολύ να κατεβάσουν ενα αντιλαϊκό νομοσχέδιο και να περιμένουν να περάσει αδιαμαρτύρητα... αλλιώτικα δεν θα είχε κανένα νόημα μια απεργία, όταν εμείς σκεφτόμαστε οτι έτσι και αλλιώς αυτοί θα το ψηφίσουν... μπορεί να το ψηφίσουν αλλά ΟΧΙ με τη συγκατάθεσή μου.. Εγώ προσωπικά πιστεύω οτι όποιος ΔΕΝ απεργεί ουσιαστικά δίνει τη συγκατάθεσή του για οτι πάει να ψηφιστεί και μετά "δεν δικαιούται ινα ομιλεί ".

Οσον αφορά το μοντέλο του ελβετικού Skyguide καλό είναι να ανατρέξουμε στο πόρισμα του δυστυχήματος στο Uberlingen, με την σύγκρουση 2 α/φ στον αέρα. Εκεί θα φανεί οτι το κέρδος υπερίσχυσε της ασφάλειας !! κάτι που ευτυχώς μεχρι σήμερα δεν γίνεται στη χώρα μας - εδώ αντικαθιστούμε απλά τη λέξη "κέρδος" με τη λέξη "ανοησία"
 
Συμφωνω απολυτα με οτι λες, και οπως ειπα ειμαι υπερ της απεργιας..Απλα ο τροπος που απεργουν ειναι οπως οι καταληψεις στα σχολεια. Δεν εχουν στοχο, δεν εχουν νοημα.
satcorfu":31i4efzi said:
Εγώ προσωπικά πιστεύω οτι όποιος ΔΕΝ απεργεί ουσιαστικά δίνει τη συγκατάθεσή του για οτι πάει να ψηφιστεί και μετά "δεν δικαιούται ινα ομιλεί ".
Και εδω συμφωνω ακομα περισσοτερο!Στεκομαι κυριως στον χαρακτηρα της απεργιες. Συγκρινε τις απεργιες του εξωτερικου (και τι αντικτυπο εχουν στις τοπικες κυβερνησεις) με αυτες εδω. Μετα απο καποια στιγμη χανουν το νοημα τους.
Και για να μεινουμε on topic:
satcorfu":31i4efzi said:
Οσον αφορά το μοντέλο του ελβετικού Skyguide καλό είναι να ανατρέξουμε στο πόρισμα του δυστυχήματος στο Uberlingen, με την σύγκρουση 2 α/φ στον αέρα. Εκεί θα φανεί οτι το κέρδος υπερίσχυσε της ασφάλειας !! κάτι που ευτυχώς μεχρι σήμερα δεν γίνεται στη χώρα μας - εδώ αντικαθιστούμε απλά τη λέξη "κέρδος" με τη λέξη "ανοησία"
Ημουν λιγο αδιαβαστος στο συγκεκριμενο συμβαν, και το εψαξα λιγο. Δε ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστα αυτα που διαβασα, ηταν ομως η πηγη με τις περισσοτερες πληροφοριες:
http://en.wikipedia.org/wiki/2002_Überlingen_mid-air_collision
The German Federal Bureau of Aircraft Accidents Investigation (BFU) determined on 19 May 2004, that the accident had been caused by problems within the air traffic control system and problems with the use of the collision warning system.[BFU 1] On 24 February 2004, Peter Nielsen, the controller who was on duty at the time of the accident, was stabbed to death by Vitaly Kaloyev who had lost his wife and two children in the accident
Δειχνει δηλαδη οτι υπηρξε τεχνικο προβλημα...
 
Για έγκυρες πληροφορίες για το ατύχημα εδώ: http://aviation-safety.net/database/rec ... 20020701-0
(υπάρχει και link για το πόρισμα)

Δειχνει δηλαδη οτι υπηρξε τεχνικο προβλημα...
Από πού το συμπεραίνεις αυτό;

problems within the air traffic control system
air traffic control system = πρωτίστως άνθρωποι
problems with the use of the collision warning system
use = άνθρωποι
 
Top