Aπεργία στην ΥΠΑ

Α.. και υπάγεται στις "ανθρωπιστικές" πτήσεις... :thx: :wall:
 
Θα χρησιμοποιήσω το λινκ που παρέθεσε σε ένα άλλο Post ο "Ιπτάμενος Γιατρός" Flying Doc, το οποίο νομίζω πρέπει να χρησιμοποιούμε όλοι μας σε περιπτώσεις όπως αυτή. Ιδιού λοιπόν:

http://www.youtube.com/watch?v=FKo0O0KC ... re=related :wall:
 
Ως γνωστον,στην Ελλαδα το ποδοσφαιρο(οι ΠΑΕ,οπαδοι και οι προεδροι)βγαζει βουλευτες,αποκεφαλιζει υπουργους και εκλεγει κυβερνησεις.Αρτον και θεαματα,μονο που απο αρτο μειναμε.....
Δεν ειναι τυχαιο οτι δεκαδες αεροδρομια σε ολη την Ελλαδα καταστραφηκαν στο βωμο του ποδοσφαιρου και των "εξυπηρετησεων" καποιων καταπατητων......
ΥΓ.Η δικη μου επαναστατικη προταση στο ολο θεμα ειναι:ιδιωτικοποιηση της ΥΠΑ αμεσα,και ελεγχος της εναεριας κυκλοφοριας αποκλειστικα και μονο απο την Πολεμικη Αεροπορια.Εσεις τι λετε γι`αυτο?
 
sokratis_71":kn1qm64a said:
ΥΓ.Η δικη μου επαναστατικη προταση στο ολο θεμα ειναι:ιδιωτικοποιηση της ΥΠΑ αμεσα,και ελεγχος της εναεριας κυκλοφοριας αποκλειστικα και μονο απο την Πολεμικη Αεροπορια.Εσεις τι λετε γι`αυτο?
:rolleyes: :rolleyes: :?: :?:
Δεν συμβαίνει πουθενά στον κόσμο αυτό. Σε όλες τις χώρες η ΥΠΑ (CAA, FAA... ή όπως αλλιώς λέγεται) είναι κρατική δημόσια υπηρεσία. Ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας πολιτικών αεροσκαφών επίσης δεν είναι δουλειά της πολεμικής αεροπορίας...
 
να σας πω, ξέρουμε αν παιζει καμια απεργεια σε μια βδομαδα? για να ξερουμε κι μεις απο εξωτερικο αν θα δουμε την ελλάδα πριν τα xmas :twisted:
 
xristos":3pyak2ji said:
:rolleyes: :rolleyes: :?: :?:
Δεν συμβαίνει πουθενά στον κόσμο αυτό. Σε όλες τις χώρες η ΥΠΑ (CAA, FAA... ή όπως αλλιώς λέγεται) είναι κρατική δημόσια υπηρεσία. Ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας πολιτικών αεροσκαφών επίσης δεν είναι δουλειά της πολεμικής αεροπορίας...
Φιλε xristos,βιαστηκες να απαντησεις και εκτεθηκες.Ξερεις μηπως σε ποσα αεροδρομια της Ελλαδας τον ελεγχο εναεριας κυκλοφοριας εχει η ΠΑ?Μαλλον οχι.
Ακου λοιπον τα επιχειρηματα μου κι αν μπορεις αντεκρουσε τα.
Οι ελεγκτες της ΠΑ,ειναι στην πλειονοτητα υπαξιωματικοι(νεαρης ηλικιας συνηθως)που αμοιβονται με μισθους της ταξης των 1000-1300 ευρω το μηνα συνολικα.Εχουν τεραστια εμπειρια διοτι εχουν εκπαιδευθει σε αντιστοιχες συνθηκες,σε συνθηκες μαχης-πολεμου,και μπορουν να κοντρολαρουν ανετα οση κυκλοφορια υπαρχει χωρις αγχος και με μεγαλο επαγγελματισμο.Επισης οπως ξερετε,δεν εχουν δικαιωμα απεργιας και δεν συνδικαλιζονται!!!!Το μεγαλυτερο πλεονεκτημα τους ομως,ειναι οτι αγαπανε το επαγγελμα τους,γι`αυτο και αποφασισαν να το σπουδασουν.Ηταν επιλογη τους και δεν βρεθηκαν σε ενα πυργο με ενα μικροφωνο στο χερι,και πτυχιο ασχετο,οπως οι σημερινοι ελεγκτες της ΥΠΑ.Γουσταρουνε τα αεροπλανα,και πανε με χιλια τους πιλοτους γι`αυτο και δεν παραπονιουνται ποτε.Επισης δε ζητησανε ποτε μεριδιο απο το επιδομα του eurocontrol!!!!Βαλτε λοιπον στη θεση τους σημερα,τους ελεγκτες της ΥΠΑ με μισθους 9.000 ευρω το μηνα(και 135.000 ευρω αποζημειωση για απωλεια ειδικοτητας)και υπολογιστε τη διαφορα(οχι μονο την οικονομικη).
ΥΓ.Γιατι σε καθε forum που ξεκιναει συζητηση για την ΥΠΑ,με καποιο "μαγικο" τροπο οι διαχειριστες βρισκουν αφορμη να την κλειδωσουν?
 
Αγαπητέ Σωκράτη ο μόνος που εκτίθεται εδώ και πολύ καιρό σε αυτό το forum είσαι εσύ... :thx: :thx:

Οι πολιτικοί αερολιμένες στην Ελλάδα όπου τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας εκτελεί η Πολεμική Αεροπορία είναι μόλις 6 (!) (Χανιά, Άκτιο, Άραξος, Αγχίαλος, Καλαμάτα, Σκύρος). Οι αυτοί αερολιμένες αντιπροσωπεύουν μόλις το 6% (200:cool: της συνολικής αεροπορικής κίνησης των 39 πολιτικών αερολιμένων της χώρας (αν εξαιρέσουμε το ιδιότυπο αεροδρόμιο των Μεγάρων που εξυπηρετεί μόνο κίνηση Γενικής Αεροπορίας). Οι ελεγκτές της ΠΑ των συγκεκριμένων αερολιμένων έχουν περάσει από την ΣΠΟΑ της ΥΠΑ πριν αναλάβουν την άσκηση ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας επί πολιτικών αεροσκαφών. Πριν κάνεις εύκολη κριτική, μάθε να γράφεις συγκεκριμένα πράγματα παρά ανακρίβειες και γενικότητες όπως συνηθίζεις.

Αν συνεχίσεις να επαλαμβάνεις τα ίδια πράγματα που γράφεις εδώ και πολλά post, νομίζω πως το ban από το συγκεκριμένο forum θα είναι οριστικό.
Και αυτό το topic είναι για την απεργία της ΥΠΑ!!!!!! :wall:
 
να προσθέσω στο προηγούμενο Post, οτι την κίνηση στα αεροδρόμια που ελέγχονται απο ΠΑ, την ρυθμίζουν μέχρι το στάδιο του handover στον Πύργο, δηλαδή και η διαδικασία του approach γίνεται απο ελεγκτές της ΥΠΑ, τα περισσότερα απο την ΥΕΠ , π.χ. ενα αεροσκάφος για Πρέβεζα- Ακτιο που έρχεται απο Ευρώπη, μπαίνει στην ΤΜΑ της Κέρκυρας, ελέγχεται απο το Kerkira approach, και παραδίδεται στον ΠΕΑ του Ακτίου στο ύψος για την τελική στο αεροδρόμιο...

@ socratis
Ολα τα προηγούμενα posts σου δείχνουν μια εμπάθεια προς την ΥΠΑ. Θεμιτό να έχεις την άποψή σου, αλλά τουλάχιστον μην χρησιμοποιείς ψεύτικα στοιχεία για να πείσεις.,.. η αμοιβή των 9000 στους ελεγκτές δεν υπάρχει.. μόνο και μόνο γιατί υπερβαίνει τον ανώτατο μισθό που παίρνει ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου. Γνωρίζω υπαλληλους ελεγκτές με περίπου 3500-4500 με αρκετά χρόνια υπηρεσίας.. Ναί, τα τελευταία χρόνια παίρνουν την αποζημίωση απώλειας πτυχίου, ναι είναι πολλά τα λεφτά, κρίμα που δεν μπορώ να πάρω και εγώ ...
Οσον αφορά τους στρατιωτικούς, τα έχουμε ξαναπεί νομίζω, και εγώ αν δεχόμουνα να μείνω μόνιμος στην ΠΑ, τώρα δεν θα έπρεπε να παραπονιέμαι, αφού γνώριζα εκ των προτέρων την κατάσταση και την πιθανότητα εξέλιξής μου....
Αν όμως αύριο έμπαινες στην ΥΠΑ, θα άλλαζες αυτομάτως στάση, ετσι δεν είναι ?
 
Έλεος πραγματικά. Κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια.
Μια προσθήκη όσον αφορά τα Μέγαρα, τα Σ/Κ που γίνεται και ο χαμός με τη VFR κυκλοφορία τον έλεγχο έχουν πολίτες ελεγκτές.

Θα τρελαθούμε εντελώς με τα φοβερά επιχειρήματα! Τι σχέση έχουν οι
συνθηκες μαχης-πολεμου
με την πολιτική κυκλοφορία;;;;; Καμία μα καμία απολύτως. Ποιός σου είπε ότι αυτοί δεν γουστάρουν αυτό που κάνουν, τα αεροπλάνα και δεν έχουν επαγγελματισμό;;;; Ποιός σου είπε ότι παίρνουν 9000Ε το μήνα;;;;
Ποιός σου δίνει το δικαίωμα να καταφέρεσαι εναντίον ενός ολόκληρου κλάδου όπου βρεθείς και όπου σταθείς και σε κάθε θέμα του φόρουμ όπου γράφεις με τόσες ανακρίβειες ;;;;;
ΠΟΙΟΣ;;;;

Ήδη κατάφερες να κλειδωθούν δύο θέματα δε θα χαλάσουμε και αυτό. Δεν έχει νόημα καμία αντιπαράθεση εδώ μαζί σου. Συνεχίζουμε με πληροφορίες όσον αφορά απεργίες στην ΥΠΑ.
Και για να απαντήσω στον Thanasis_U2 δε φαίνεται κάποια απεργία για την ερχόμενη εβδομάδα. Όπως και να 'χει ότι προκύψει θα γραφτεί πρώτα απ' όλα εδώ.
 
πάντως κάτι όμοιο με το ελβετικό Sκyguide θα ήταν το καλυτερο για την Ελλάδα.

Skyguide manages some of the busiest and most complex airspace in Europe
Nothing moves in Switzerland’s airspace without the approval of skyguide, the country’s air navigation service provider. Skyguide is commissioned by the Swiss government to manage and monitor all air traffic in the country’s airspace - some of the busiest and most complex in Europe - and ensure safe flight operations. Since 2001, skyguide’s mandate has covered both civil and military air traffic, a pioneering achievement in Europe’s aviation world.


Mission
Skyguide swiss air navigation services ltd is Europe’s specialist in providing air navigation services for busy and complex airspace areas. Skyguide operates in the public interest and on behalf of the Swiss Confederation to ensure the safe, smooth and economic monitoring and management of air traffic in Switzerland’s airspace and in adjacent airspace areas in neighbouring countries that are delegated to its control. Its mandate (under Article 40 of the Federal Aviation Act and Article 2 of the Federal Ordinance on Air Navigation Services) extends to civil and military air traffic control, aeronautical information and telecommunication services, and the technical services required to install, operate and maintain the company’s air navigation systems.

The skyguide vision
Skyguide aims to position itself as a highly reliable and successful civil and military air navigation services provider, to ensure that it is perceived as such in Switzerland and is an attractive cooperation partner at the European level. As a High Reliability Organisation (HRO), skyguide aspires to achieve and maintain the highest reliability in its activities and continues to develop its ability to respond adequately and effectively to any unexpected incidents or threats.

Civil and military services under one roof
In Switzerland, air navigation services for both civil and military aviation have been provided by the same organisation since 2001. This integrated approach, which is the first of its kind anywhere in Europe, gives skyguide greater scope and efficiency in managing the airspace under its control, to the benefit of all its various users.

Majority-owned by the Swiss Confederation
Skyguide is a non-profit public limited company. Over 99% of its share capital of CHF 140 million is in the hands of the Swiss Confederation. Skyguide is financed through the fees which are paid by the users of its services
 
Top