Δηλαδή υπάρχει κάποια απαίτηση να έχουμε επανδρωμένο πλήρη σταθμό πυροσβεστικής σε αεροδρόμια με 2 πτήσεις το 3μερο;
δεν μιλάμε για "πλήρη" σταθμό, αλλά ανάλογα με τον τύπο α/φ που κατεβαίνει πρέπει να υπάρχει και ανάλογη υποδομή- όχημα & προσωπικό- για την πυροσβεστική... αλλιώς το α/δ ΔΕΝ λειτουργεί. Ετσι προβλέπεται απο τον ΙCAO ! Αν δηλαδή δεν είναι παρών ο οδηγός- πυροσβέστης κανονικά δεν μπορεί να κατεβεί αεροπλάνο !
Για μένα και τα 2...ωραίο το να' χαμε όλοι υψηλούς μισθούς αλλά δυστυχώς δεν γίνετε, για την ώρα τουλάχιστον. Όταν λες να συμπληρώσει το επίδομα τι ακριβώς εννοείς; 10% πάνω;50%;500%; Γιατί και του ΟΣΕ τον ίδιο βασικό έχουν και με τα επιδόματα πάνε σε μέσους μισθούς 5 κ 6 χιλιάδων τον μήνα.
'Οσο για το ότι γίνεται σε όλη την Ευρώπη, πιστεύω όλοι συμφωνούμε ότι απέχουμε έτη από το να θέλουμε να εξισώσουμε την ελληνική με την ευρωπαϊκή πραγματικότητα...σίγουρα δεν είναι πολύ καλό επιχείρημα.
Δηλαδή, για να καταλάβω, αφού κάποιος - εσύ για παράδειγμα - δεν μπορείς να πάρεις αυτά τα χρήματα, τότε κάνεις οτι μπορείς για να κατέβουν οι αμοιβές του γείτονα !! Είναι λογική αυτή ? νομίζω οτι η συντριβή του συνδικαλισμού- που κακώς οδήγησε κάποιους μεγαλοσυνδικαλιστές στη Βουλή και σε υπουργεία - έχει ως αποτέλεσμα το συταμάτημα της διεκδίκησης στην Ελλάδα. Στη Γαλλία, όταν γίνεται απεργία, απεργούν ΟΛΟΙ, ενώ εδώ ο ένας διαμαρτύρεται για την απεργία του άλλου, π.χ αγρότες για την ΠΝΟ αυτές τις μέρες, ξεχνώντας το πρόβλημα που δημιούργησαν με το δικό τους κλείσιμο των δρόμων. Η έλλειψη διεκδίκησης, η απαξίωση της συλλογικότητας που πλέον δεν επιτρέπει απεργίες στον ιδιωτικό τομέα, μας έφερε στο σημείο να αποδεχόμαστε οτι αφού εμείς δεν μπορούμε να ανεβούμε , ας πέσει ο άλλος που είναι πιό ψηλά, να το απαιτούμε κιόλας.. αυτό θα το πληρώσουμε πολύ σύντομα!!
Το επίδομα Eurocontrol μπορεί να αντιστοιχεί σε 50% και 100% των βασικών αμοιβών - αυτών δηλαδή που έγραψα πρίν, του "υπέρογκου βασικού" των 1200 Ευρώ για ενα υπάλληλο των 15 χρόνων , ανάλογα με την ειδικότητά του αλλά και την κίνηση α/φ, αφού το επίδομα έχει να κάνει με την αποζημίωση για την κίνηση των α/φ στον εναέριο χώρο.
Οσον αφορά τη σύγκριση με τον ΟΣΕ και τους μισθούς των 5-6χιλ. και επειδή τα ΜΜΕ παίζουν ενα πολύ άσχημο παιγνίδι σε βάρος των εργαζομένων, μην τα πιστεύεις και πολύ... τα ίδια έγραφαν για την ΥΠΑ ,παίρνοντας ώς αμοιβές αυτές των Ελεγκτών με 30 χρόνια υπηρεσία και παρουσιάζοντάς τις ώς αμοιβές γενικά των υπαλλήλων της ΥΠΑ... οταν σου συμβεί και σένα στο περιβάλλον που εργάζεσαι , τότε θα καταλάβεις ! Να σε διορθώσω ως προς τον βασικό του ΟΣΕ, εκεί ΔΕΝ εχουν τον ίδιο βασικό, δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι, το μισθό τους τον καθορίζει το Δ.Σ του ΟΣΕ και οχι ο υπουργός Οικονομικών, είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ και όχι στο Δημόσιο, οι 2 επιπλεον μισθοί δώρο εκεί είναι το 70-90% των συνολικών αμοιβών τους σε σύγκριση με το 30-40% στην ΥΠΑ.
Για την Ευρώπη που έγραψα, μάλλον δεν κατάλαβες , αναφέρομαι στο οτι το επίδομα αυτό το παίρνουν αντίστοιχα και οι "συνάδελφοι" στις άλλες ευρωπαϊκές ΥΠΑ - οργανισμούς Αεροναυτιλίας, όπου έχουν διαχωριστεί ! Ούτε κάν μπαίνω στον κόπο να θέσω ως επιχείρημα και να συγκρίνω τις αμοιβές των άλλων ευρωπαίων στο χώρο, γιατί δεν έχει νόημα !!! και σε διαβεβαιώ οτι οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες.. Επίσης, οταν συγκρίνεις εργαζόμενους, θα πρέπει να δείς και το background του καθενός, γιατί ουτε ίσοι ούτε ίδιοι είναι ολοι.. Δεν είναι δίκαιο να μιλάμε για τις - υπέρογκες ίσως- αμοιβές εργαζομένων στον ΟΣΕ όταν δεν ξέρουμε τί γνώσεις είχαν, τί απαιτήθηκε για τη θέση που κατέχουν και να συγκρίνουμε με εργαζόμενους στην ΥΠΑ, το μεγαλύτερο ποσοστό των οποίων έχουν ανωτέρας και ανωτάτης βαθμίδας μορφωτικό επίπεδο και βρίσκονται πολύ συχνά σε εκπαίδευση, με γνώση πολύ εξειδικευμένη..
Τετοια γνώση πληρώνεται και δείγμα μπορείς να δείς στην ελεύθερη αγορά βλέποντας τις χρεώσεις ιδιωτικών εταιρειών σε τομείς, όπως στον ιατρικό. Δες τιμολόγια συντήρησης ενος αξονικού τομογράφου, δες τις αμοιβές που εισπράττουν και έλα μετά να μου πείς αν οι μισθοί που λέμε είναι μεγάλοι... ενα ανταλλακτικό συστήματος της αεροναυτιλίας που στέλνεται στον κατασκευαστή του απαιτεί πολλές χιλιάδες ευρώ για επισκευή ( μια μικρή κάρτα του RADAR μπορεί να απαιτήσει και 15000) !! μπορώ να σου απαριθμήσω πολλά παρόμοια παραδείγματα, με αριθμούς που πιθανόν να σοκάρουν, αλλά έτσι είναι η αγορά σε τέτοιου είδους εξειδικευμενο περιβάλλον !
Για το θέμα των αεροδρομίων νομίζω οτι άλλη γνώμη σίγουρα έχουν οι κατοικοι, π.χ των Κυθήρων, της Λέρου κλπ... ενώ η συνεργασία με την ΠΑ υπήρχε και υπάρχει , αλλά μέχρι ένα σημείο, π.χ δεν θα κάνουν τους αερολιμενικούς στη Νέα Αγχίαλο έτσι δεν είναι ? ούτε θα συντηρούν οι μονιμάδες το κτίριο του αεροσταθμού !