Aπεργία στην ΥΠΑ

Είναι άκρως απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου να απεργούν ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Δεν φτάνει που δεν δουλεύουν καν και κάθονται και ονειροπολούν σαν τους περισσότερους δημόσιους υπάλληλους αλλά και παραπονιούνται από πάνω. Δεν θα έπρεπε οι ελεγκτές να υπάγονται στο δημόσιο. Το αεροδρόμιο σαν ιδιωτικό που είναι, θα'πρεπε να προσλάβει ιδιωτικούς ελεγκτές και δεν θα έπρεπε να ασχολείται με ανούσια άτομα. Και δεν φτάνει από πάνω πως η χώρα βρίσκεται σε μεγάλη κρίση και αυτοί φέρονται εγωκεντρικοί, λες και είναι μόνο αυτοί τα θύματα. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!
 
Αγαπηρέ Κίτσο,
ίσως δεν έχεις μάθει ακόμα ότι η απεργία είναι ιερό δικαίωμα ΟΛΩΝ των εργαζομένων, είτε αυτοί εργάζονται στον δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα.
Αν διαφωνείς με αυτό και θεωρείς ότι κάποιοι δε δικαιούνται να απεργούν, μπορείς εναλλακτικά να γυρίσεις στην εποχή που οι εργάτες δούλευαν από την ανατολή ως τη δύση του ήλιου. Ίσως, ακόμα καλύτερα, στην εποχή που σε κάποιες χώρες έφταναν καραβιές με μαύρους ως εμπόρευμα στα σκλαβοπάζαρα.

Όσο για το αν θα έπρεπε να είναι υπάλληλοι της ιδιωτικής εταιρείας που ελέγχει το αεροδρόμιο, μάλλον δε γνωρίζεις το ρόλο ενός ΕΕΚ και πιθανόν τον μπερδεύεις με το ρόλο ενός υπαλλήλου που εργάζεται σε κάποιο βοηθητικό πόστο (π.χ.στις πληροφορίες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών).
Ξέρεις, είναι μερικές φορές που από κάποια "ανούσια" όπως τα χαρακτηρίζεις άτομα, κρέμονται οι ζωές μερικών εκατοντάδων ανθρώπων.
 
Φώτη, προφανώς η απεργία είναι δικαίωμα όλων αλλά μόνο όταν έχει βάσιμη δικαιολογία. Επί του θέματος, αυτοί που δουλεύουν σε βοηθητικό πόστο κάνουν πιο πολύ δουλειά. Και επίσης προσωπικώς δεν νιώθω ασφαλής στα χέρια των Ελλήνων ΕΕΚ διότι έχω πληροφορηθεί για την κόλαση η οποία επικρατεί στους πύργους και στα κέντρα. Το τι παράπονα υφίστανται από πιλότους δε λέγεται.
Ένα πράγμα ακόμα που θα ήθελα να πω είναι για το καιρό που είχαν κάνει απεργία στις ΗΠΑ τον καιρό του Ρέιγκαν. Όταν αποφάσισαν να κάνουν απεργία όλοι οι ΕΕΚ στην Αμερική, τους είπε ο Ρέιγκαν επιστρέψτε αμέσως, έχετε προθεσμία τόσων ωρών μέχρι να μπουκάρει μέσα ο στρατός και να μην ξαναβρείτε δουλειά ποτέ στη ζωή σας. Σε πληροφορώ πως υπάρχουν (ή μάλλον υπήρχαν τώρα) που παρακαλούσαν για δουλειά και δεν τους προσλάμβαναν πουθενά σε κανένα αεροδρόμιο.
 
Angel Aviation":26gr6ts9 said:
Αγαπητέ dimgr. Μου φαίνεται πιο λογικό να μεταφέρουν ολόκληρη την πτήση απο τη στιγμή που είναι φυσικά κάτω από μια κράτηση. Προσωπικά, μου έχει τύχει κάτι αντίστοιχο, αλλά πάνε πάνω απο 15 χρόνια, οπου έκανα το ταξίδι της Lufthansa, DUS-FRA-HER. Στο αεροδρόμιο μας ενημέρωσαν οτι το FRA-HER δεν θα γινόταν για λόγο που δεν θυμάμαι, και έτσι μας έβαλαν για την επόμενη μέρα απο DUS-FRA-HER. Ομολογώ πάντως οτι είναι ενδιαφέρον το τι παίζει από άποψη κόστους, αποζημίωσης ΚΤΛ ΚΤΛ. Η μεν εταιρία δεν ευθύνεται, οπότε γιατί να αποζημιώσει/πληρώσει ξενοδοχείο κτλ. Όποιος γνωρίζει ας μας δώσει τα φώτα του...

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση Angel Aviation. Πράγματι το θέμα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον: αν αυτό που ανέφερες αποτελεί την τυπική διαδικασία, τότε τι συμβαίνει σε μια μικρή εταιρεία, ας πούμε, που δεν έχει μεγαλύτερο τύπο αεροσκάφους να καλύψει τον αυξημένο αριθμό επιβατών την επόμενη (ή ακόμα και αν διαθέτει δε νομίζω οτι μπορεί να αλλάξει το schedule με μεγάλη ευκολία χωρίς αντίστοιχο κόστος).

Ελπίζω όντως κάποιος να μας διαφωτίσει.
 
Φίλτατε Κίτσο πλάκα κάνεις έτσι;;;;
 
Όταν λες ''κόλαση που επικρατεί στους πύργους και στα κέντρα'' τι εννοείς δηλαδή,διευκρίνισε μας.Επίσης δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν παράπονα πιλότων προς ελεγκτές όμως βλέπεις μόνο τη μια πλευρα του νομίσματος και όχι την ανάποδη,δηλαδή παράπονα ελεγκτών προς πιλότους.Εν πάση περιπτώσει αυτά συμβαίνουν παντού και δεν είναι ελληνικό φαινόμενο.Αν δεν εμπιστεύεσαι τη ζωη σου στα λόγια των ελλήνων τότε μπορείς εύκολα να πεταχτείς ''δίπλα'' και να την εμπιστευτείς στα λόγια Τούρκων,Αλβανών και Σκοπιανών ελεγκτών.
Όσον αφορά το σχόλιο του φίλτατου vassdel σίγουρα υπάρχουν και ελεγκτές που μπορεί να βαριούνται.(Δεν πιάνω καν το θέμα των προσλήψεων όσον αφορά την επιλογή,το οποίο έχει και πολλά αρνητικά αλλά και θετικά). 'Ομως ξέρω πολύ καλά ότι υπάρχουν και αυτοί που υπεραγαπούν αυτό που κάνουν και είναι αεροπορωμένοι όπως εμείς με πολλές γνώσεις επί του αεροπορικού αντικειμένου.Και μάλιστα κάποιοι εξ'αυτών και με CPL.Βγαίνουμε όμως εκτός θέματος έτσι όπως πάμε
 
Κίτσος":jauvrcg5 said:
Όταν αποφάσισαν να κάνουν απεργία όλοι οι ΕΕΚ στην Αμερική, τους είπε ο Ρέιγκαν επιστρέψτε αμέσως, έχετε προθεσμία τόσων ωρών μέχρι να μπουκάρει μέσα ο στρατός και να μην ξαναβρείτε δουλειά ποτέ στη ζωή σας. Σε πληροφορώ πως υπάρχουν (ή μάλλον υπήρχαν τώρα) που παρακαλούσαν για δουλειά και δεν τους προσλάμβαναν πουθενά σε κανένα αεροδρόμιο.
Εσυ εισαι γεννημενος διευθυντης... :wall: :wall: :wall:
Ευγε!
:with:
 
Aυτό δεν λέγεται διευθυντής...αυτό λέγεται σατράπης με άκρως αυταρχικές τάσεις!! Έψαξα λίγο για τον Reagan,μιας και τότε βρισκόμουν στη σφαίρα της φαντασίας...Πρόκειται για τεράστια φυσιογνωμία....Ζητώ συγγνώμη για την πολιτική παρέμβαση...Δε θα το ξανακάνω.... :oops: :oops:

Υ.Γ. Το τεράστια φυσιογνωμία το λέω με χιούμορ....Δεν μπόρεσα να το αντιμετωμίσω αλλιώς...
 
fotis":5m6qx9pv said:
ίσως δεν έχεις μάθει ακόμα ότι η απεργία είναι ιερό δικαίωμα ΟΛΩΝ των εργαζομένων, είτε αυτοί εργάζονται στον δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα.
Των οικιών ημών εμπιπραμένων ημείς άδομεν. :rant:
 
Επειδή ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ ετοιμάζονται για νέα 24ωρη στις 24/2 και γω εκείνη τη μερα πετάω SKG-ATH-MAD με Α3 να υποθέσω ότι θα με βάλουν στην πτήση της επόμενης μερας στις 25/2?
 
Top