Απο την enet.gr:
Με συμβιβασμό έληξε η μεγάλη απεργία στις Ο.Α.
Την αναστολή της απεργίας τους αποφάσισαν και τυπικά τα ξημερώματα της Πέμπτης οι ιπτάμενοι συνοδοί και φροντιστές των Ολυμπιακών Αερογραμμών.
Αναμονή για τους ιπτάμενους φροντιστές ώστε να υπογραφεί η συμφωνία
Ετσι μπήκε τέλος στη μεγαλύτερη κινητοποίηση που έγινε στον 75 ημερών εθνικό αερομεταφορέα. Η συμφωνία, που θα υπογραφεί το συντομότερο δυνατό με τη διοίκηση της εταιρείας, προβλέπει αμοιβαίες υποχωρήσεις στο θέμα των αποδοχών, ενώ οι δύο πλευρές έχουν ήδη «δώσει τα χέρια» όσον αφορά τα θέματα του ωραρίου απασχόλησης και της σύνθεσης των πληρωμάτων.
Μέλη του προεδρείου της Ενωσης Ιπταμένων Συνοδών και Φροντιστών (ΕΙΣΦ) έλεγαν χθες ότι η συμφωνία μπορεί να μην ικανοποιεί απολύτως τα αιτήματα των εργαζομένων, αλλά αποτελεί ένα καλό βήμα για περαιτέρω βελτιώσεις, που θα συζητηθούν σε μελλοντικές συζητήσεις με τη διοίκηση.
Από την πλευρά της τελευταίας, παραδόξως δεν υπήρξε κάποια επίσημη τοποθέτηση για την αναστολή των κινητοποιήσεων. Οσον αφορά τους 8 απολυμένους ιπτάμενους φροντιστές, σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει υπόσχεση της ΓΣΕΕ για παρέμβαση, ώστε να επιστρέψουν στην εταιρεία.
Αλαλούμ με τα Μπόινγκ
Η διοίκηση των Ο.Α. αποφάσισε τελικά να μη δρομολογήσει τα 6 Boeing 717 και Airbus 300-600, που η ίδια έχει χαρακτηρίσει «αντι-οικονομικά». Αρχική πρόθεση της εταιρείας ήταν να ενσωματώσει τα αεροσκάφη στο στόλο της, καθώς οι προσπάθειες για μίσθωση μεγαλύτερων αεροπλάνων δεν καρποφόρησαν. Ωστόσο οι... μύδροι που είχε εξαπολύσει ο Δ. Καλόφωνος κυρίως εναντίον των 717 έκαναν την εταιρεία να αλλάξει γνώμη.
Καθώς, όμως, υπάρχει ανάγκη αεροσκαφών, οι Ο.Α. θα προχωρήσουν σε μίσθωση αεροσκαφών και πληρωμάτων, κατά πάσα πιθανότητα από ισπανική εταιρεία.
Με συμβιβασμό έληξε η μεγάλη απεργία στις Ο.Α.
Την αναστολή της απεργίας τους αποφάσισαν και τυπικά τα ξημερώματα της Πέμπτης οι ιπτάμενοι συνοδοί και φροντιστές των Ολυμπιακών Αερογραμμών.
Αναμονή για τους ιπτάμενους φροντιστές ώστε να υπογραφεί η συμφωνία
Ετσι μπήκε τέλος στη μεγαλύτερη κινητοποίηση που έγινε στον 75 ημερών εθνικό αερομεταφορέα. Η συμφωνία, που θα υπογραφεί το συντομότερο δυνατό με τη διοίκηση της εταιρείας, προβλέπει αμοιβαίες υποχωρήσεις στο θέμα των αποδοχών, ενώ οι δύο πλευρές έχουν ήδη «δώσει τα χέρια» όσον αφορά τα θέματα του ωραρίου απασχόλησης και της σύνθεσης των πληρωμάτων.
Μέλη του προεδρείου της Ενωσης Ιπταμένων Συνοδών και Φροντιστών (ΕΙΣΦ) έλεγαν χθες ότι η συμφωνία μπορεί να μην ικανοποιεί απολύτως τα αιτήματα των εργαζομένων, αλλά αποτελεί ένα καλό βήμα για περαιτέρω βελτιώσεις, που θα συζητηθούν σε μελλοντικές συζητήσεις με τη διοίκηση.
Από την πλευρά της τελευταίας, παραδόξως δεν υπήρξε κάποια επίσημη τοποθέτηση για την αναστολή των κινητοποιήσεων. Οσον αφορά τους 8 απολυμένους ιπτάμενους φροντιστές, σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει υπόσχεση της ΓΣΕΕ για παρέμβαση, ώστε να επιστρέψουν στην εταιρεία.
Αλαλούμ με τα Μπόινγκ
Η διοίκηση των Ο.Α. αποφάσισε τελικά να μη δρομολογήσει τα 6 Boeing 717 και Airbus 300-600, που η ίδια έχει χαρακτηρίσει «αντι-οικονομικά». Αρχική πρόθεση της εταιρείας ήταν να ενσωματώσει τα αεροσκάφη στο στόλο της, καθώς οι προσπάθειες για μίσθωση μεγαλύτερων αεροπλάνων δεν καρποφόρησαν. Ωστόσο οι... μύδροι που είχε εξαπολύσει ο Δ. Καλόφωνος κυρίως εναντίον των 717 έκαναν την εταιρεία να αλλάξει γνώμη.
Καθώς, όμως, υπάρχει ανάγκη αεροσκαφών, οι Ο.Α. θα προχωρήσουν σε μίσθωση αεροσκαφών και πληρωμάτων, κατά πάσα πιθανότητα από ισπανική εταιρεία.