Apantiseis sto ti kanoun ta aeroskafoi tis O.A

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ΤΑ 717 ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΛ.ΑΕΡΟΠΛΟΙΑΣ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ.
ΑΠΛΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ...
 
Egw pisteyw oti h dioikhsh hthele na prosthesei sto stolo 734 h 320, alla foy den ta katafere (giati arage;) kala einai kai ta 717 kai ta AB6...
 
@cross:

o filos alexandros (den enoo emena :) ) eihe grapsi prin merikes meres :

tin idia stigmi anastellontai gia logous deontologias apofaseis gia enoikiaseis neon aeroskafon kathos opoiadipote sumbasi pou tha sinaftei sto diastima afto tha desmevei ton neo agorasti...Etsi i doiikisi apofasise na min proxorisei stin mistosi 7-9 airbus 320.Logo omos auksimenis anagis logo eklogon den apokleietai na epanadromologithoun ta 717 tis aeroploias pou afton to karo einai paroplismena sto aerodromio tis santorinis...tin idia stigmi i Aegean gia na kalipsei tis anages tis simfona me plirofories noikiazei 3 epipleon aeroskafi
 
Συμφωνώ κι εγώ με τον cross. Η καλύτερη λύση κατ' εμέ θα ήταν να έρθουν επιπλέον 737 ή ίσως και Α320, αν ο σκοπός της εταιρίας ήταν να αντικαταστήσει σταδιακά όλα τα 737 με Α320.

Βέβαια, στην "ενδιάμεση" κατάσταση μεταξύ κρατικού ελέγχου (που βρίσκεται τώρα) και ενδεχόμενης (Κύριος οίδε) έλευσης ιδιωτικών κεφαλαίων, η διοίκηση δεν μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα... Ανεξάρτητα από το αν είναι ικανή ή όχι (αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση), η αλήθεια είναι ότι οι ιδιώτες δεν έχουν έρθει ακόμη και ο κρατικός έλεγχος κινείται μέσα στο όλο εκλογικό κλίμα. Δηλαδή, δεν υπάρχουν και πολλά περιθώρια να λειτουργήσει η διοίκηση κανονικά στο θέμα του στόλου, όποιος κι αν ήταν στη διοίκηση αυτή τη στιγμή.
 
Συμφωνώ κι εγώ με τον cross. Η καλύτερη λύση κατ' εμέ θα ήταν να έρθουν επιπλέον 737 ή ίσως και Α320, αν ο σκοπός της εταιρίας ήταν να αντικαταστήσει σταδιακά όλα τα 737 με Α320.

apoti eiha katalabi, ta kanouria aeroplana B737/A320 den ta thelan gia na antikatastisoun ta yparhonta 737 (den yparhei logos: den einai kai toso palia), alla gia na antikatastisoun ta A300 kai ta B717
 
Me liga logia MPAXALO I KATASTASI
 
George":3j9amhqy said:
Βέβαια, στην "ενδιάμεση" κατάσταση μεταξύ κρατικού ελέγχου (που βρίσκεται τώρα) και ενδεχόμενης (Κύριος οίδε) έλευσης ιδιωτικών κεφαλαίων, η διοίκηση δεν μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα... Ανεξάρτητα από το αν είναι ικανή ή όχι (αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση), η αλήθεια είναι ότι οι ιδιώτες δεν έχουν έρθει ακόμη και ο κρατικός έλεγχος κινείται μέσα στο όλο εκλογικό κλίμα. Δηλαδή, δεν υπάρχουν και πολλά περιθώρια να λειτουργήσει η διοίκηση κανονικά στο θέμα του στόλου, όποιος κι αν ήταν στη διοίκηση αυτή τη στιγμή.
Symfwnw ki epayksanw. Proteinw na kanoyme oloi mas ligh ypomonh, ki otan erthei h wra na idiwtikopoihthei h etairia ksanarxizei to soysoyro ki h fhmologia!
 
alex":379sx4fr said:
apoti eiha katalabi, ta kanouria aeroplana B737/A320 den ta thelan gia na antikatastisoun ta yparhonta 737 (den yparhei logos: den einai kai toso palia), alla gia na antikatastisoun ta A300 kai ta B717
Ναι, alex, έτσι είναι. Αυτό που είπα εγώ είναι ότι αντί να επαναδραστηριοποιηθούν τα 717 που θεωρούνται ασύμφορα, το καλύτερο θα ήταν να έρθουν επιπλέον 737. Αν, όμως, η εταιρία κρίνει ότι τη συμφέρει περισσότερο να έχει στο μέλλον ένα στόλο μικρών-μεσαίων αποστάσεων με Α320, τότε θα μπορούσε τα τωρινά κενά να τα καλύψει με Α320 και στο μέλλον να αντικαταστήσει και τα υπάρχοντα 737 με Α320.
 
Σε άρθρο που διάβασα στη σημερινή (13/2) Ελευθεροτυπία που έπεσε στα χέρια μου πριν λίγο, αναφέρεται ότι τα 717 και τα ΑΒ6 δεν πρόκειται τελικά να ενσωματωθούν στις ΟΑ. Η εταιρία αναμένεται να νοικιάσει αεροσκάφη (και πληρώματα) πιθανότατα από ισπανική εταιρία, καθώς δεν καρποφόρησε η μίσθωση αεροσκαφών που θα πετούσαν με τα χρώματα των ΟΑ. Το άρθρο δεν έχει ακόμη περαστεί στο enet.gr, αλλά όταν το βρω θα βάλω το σχετικό link.
 
simera etsi, aurio allios: se autin ti eteria lipi isobarotita ston shediasmo :x :x
 
Top