Αναγκαστικη προσγειωση........

  • Thread starter Thread starter sonsavior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
videaki !!!

molis pro pentaleptou epekse stis eidisis tou ALTER videaki me thn prosgiosh ......................(pistevo opios to poulise na ta epiase!) opote to nou sas mpas kai peksi kai se alla kanalia :wink:
 
Με επιφυλαξη η παρακατω πληροφορια:Ενδεχεται αν συμφωνησει η Aerospatiale να ερθει το Beluga να παρει το BIH για επισκευη στην Τουλουζη. Οποτε εχετε τα ρανταρ σας ανοικτα μηπως μαθει καποιος νεοτερα! :shock:
 
Μπορεί κάποιος να μην επιβεβαιώσει ότι την ώρα που προσπαθούσε ο χειριστής του ATR να προσγειωθεί στη Μύκονο το metar αλλά και ο «πύργος» της Μυκόνου του έδιναν άνεμο από 210/48 knts ; :shock: Αν ναι είναι μήπως εκτός ορίων η προσγείωση για το συγκεκριμένο τύπο α/φους συνυπολογίζοντας το x-wind component ;

Μπορεί κάποιος να μην επιβεβαιώσει ότι μετά από “μάχη” των υπευθύνων του AIA και της πυροσβεστικής στρώθηκε με το επιβραδυντικό υγρό (αφρό) λάθος κομμάτι του διαδρόμου προσγείωσης (21L) με αποτέλεσμα να βγουν οι εντυπωσιακές φωτογραφίες του ATR;

Τέλος μπορεί κάποιος να μην επιβεβαιώσει ότι κατά τη φάση του touch-down μετά από παρατεταμένο flare το ταλαίπωρο ATR των ΟΑ έκανε και tail strike; (Ήρθε σε επαφή με το διάδρομο ή ουρά)

Αλήθεια μετά το σταμάτημα του α/φους έγινε evacuation ή controlled disembarkation” ; :( :shock:

Ο τροχός που έμεινε στη Μύκονο βρέθηκε ?

Γεμάτος απορίες :?:
 
2 απο τις αποριες σου μπορω να στις λυσω! :wink:
Το tail strike ειναι σωστο. Την ωρα της προσγειωσης βρηκε το πισω μερος του ATR στο διαδρομο με αποτελεσμα την εκτεταμενη ζημια και στο πισω μερος.
Ο αφρος ΔΕΝ μπηκε στο σωστο σημειο γι' αυτο και το ATR δεν βρηκε καθολου αφρο παρα μονο οταν σταματησε (στην αρχη του αφρου).
Αλλος για τα υπολοιπα?
 
H istoria kapoia mera 8a anoiksei ton fakelo autis tis ptisis gia to koino. Mexri tote polla dedomena 8a parameinoun anagastika dustuxws kleista. Pandws sunevisan polla se auti tin ptisi.
Oso de afora sto hub mas, ean arxisw, den 8a boresei na me stamatisei oute o Megalodynamos...
 
captainjumbo":151meo6h said:
H istoria kapoia mera 8a anoiksei ton fakelo autis tis ptisis gia to koino. Mexri tote polla dedomena 8a parameinoun anagastika dustuxws kleista. Pandws sunevisan polla se auti tin ptisi.
Oso de afora sto hub mas, ean arxisw, den 8a boresei na me stamatisei oute o Megalodynamos...

OK captainjumbo! Καταλαβαίνω. Μη συνεχίζεις :(
 
avidriver":qtz6r26s said:
Μπορεί κάποιος να μην επιβεβαιώσει ότι την ώρα που προσπαθούσε ο χειριστής του ATR να προσγειωθεί στη Μύκονο το metar αλλά και ο «πύργος» της Μυκόνου του έδιναν άνεμο από 210/48 knts ; :shock: Αν ναι είναι μήπως εκτός ορίων η προσγείωση για το συγκεκριμένο τύπο α/φους συνυπολογίζοντας το x-wind component ;

Δηλαδή επιχείρησε νά προσγειωθή γνωρίζοντας οτι ο άνεμος ήταν εκτός επιτρεπομένων ορίων;

avidriver":qtz6r26s said:
Μπορεί κάποιος να μην επιβεβαιώσει ότι μετά από “μάχη” των υπευθύνων του AIA και της πυροσβεστικής στρώθηκε με το επιβραδυντικό υγρό (αφρό) λάθος κομμάτι του διαδρόμου προσγείωσης (21L) με αποτέλεσμα να βγουν οι εντυπωσιακές φωτογραφίες του ATR;

Δηλαδή στο περίφημο καί διαβούητο hub δέν έχει γίνει ποτέ μιά άσκηση emergency ώστε,τουλάχιστον,οι εμπλεκόμενοι στίς διαδικασίες αυτές νά γνωρίζουν πού πρέπει νά στρώσουν τον αφρό;

Από τίς φωτογραφίες τού meco φαίνεται οτι στο κάτω μέρος τής ατράκτου υπάρχει ολόκληρη πυρκαϊά,σάν αυτές που βλέπουμε στά δάση.Μιά σπίθα μονάχα νά εκτοξευόταν λίγο πιό μακρυά καί να έφτανε μέχρι το fuel tank..(τά ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται)

avidriver":qtz6r26s said:
Τέλος μπορεί κάποιος να μην επιβεβαιώσει ότι κατά τη φάση του touch-down μετά από παρατεταμένο flare το ταλαίπωρο ATR των ΟΑ έκανε και tail strike; (Ήρθε σε επαφή με το διάδρομο ή ουρά)

Επ'αυτού φαντάζομαι οτι ο χειριστής προσπάθησε νά καθυστερήση όσο γινόταν την επαφή τού -σπασμένου- nose gear μέ το έδαφος.Αυτό είναι λογικό,έχω διαβάσει καί άλλες περιπτώσεις παρομοίων ατυχημάτων όπου ο χειριστής ακολούθησε την ίδια τεχνική (αλλά χωρίς παρατεταμένο flare-απλώς μέ μεγαλύτερη διάρκεια τροχοδρόμησης on the main gear.Ειδικώς γιά το παρατεταμένο flare έχω καί εγώ την απορία γιατί το έκανε,"σπαταλώντας" πολύτιμο μήκος διαδρόμου).Ολα αυτά όμως γιά να γίνουν δέν χρειάζεται τόοοοσο πολύ nose up ώστε νά τριφτή η ουρά τού α/φους στον διάδρομο.Μάλλον γιά αδεξιότητα τού χειριστή μού μοιάζει...

avidriver":qtz6r26s said:
Αλήθεια μετά το σταμάτημα του α/φους έγινε evacuation ή controlled disembarkation” ; :( :shock:

Ελπίζω νά έγινε το πρώτο....

avidriver":qtz6r26s said:
Ο τροχός που έμεινε στη Μύκονο βρέθηκε ?

Ελπίζω πως όχι,ώστε τον Αύγουστο που λέω νά πάω στη Μύκονο γιά διακοπές νά τον βρώ εγώ καί να τον κρατήσω γιά σουβενίρ :D

avidriver":qtz6r26s said:

Καλό είναι νά έχουμε απορίες,γιατί έτσι εμπλουτίζουμε καί τίς γνώσεις μας :lol:
 
Hastaroth":k343w90p said:
Από τίς φωτογραφίες τού meco φαίνεται οτι στο κάτω μέρος τής ατράκτου υπάρχει ολόκληρη πυρκαϊά,σάν αυτές που βλέπουμε στά δάση.Μιά σπίθα μονάχα νά εκτοξευόταν λίγο πιό μακρυά καί να έφτανε μέχρι το fuel tank..(τά ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται)

Τα καυσιμα εννοειται οτι τα ειχε "αδειασει" γι' αυτον ακριβως το λογο! Και οι κινητηρες δεν λειτουργουσαν. Το να ξεφορτωθεις τα καυσιμα πριν απο αναγκαστικη προσγειωση (παντος ειδους) ειναι μια απο τις κυριες διαδικασιες για να αποφευχθει τυχον αναφλεξη.
 
Top