Παρεμβαίνω γιατί θα μου πέσουν τα μαλλιά,
πρώτα από όλα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στον φίλο AugustBurnsRed. Φίλε μου όσο μου επιτρέπουν η λίγες γνώσεις μου επάνω στον air accident investigation -να σκεφτείς μόνο 2 εξάμηνα ασχολήθηκα στο Embry Riddle και μόνο δύο εργασίες πρόλαβα να γράψω εκ των οποίων η δεύτερη ήταν η πτυχιακή μου, τι εμπειρία να έχω?- 1ον Γιατί καίγεσαι τόσο πολύ από αυτό το περιστατικό? μετά από μια σύντομη <<έρευνα>> είδα πως είσαι μαθητής της εταιρίας του ατυχήματος (Global Air Services). 2ον Σε παρακαλώ να μας παραθέσεις την πηγή σου ότι ο αεροπλάνο έκανε aproach σε clean configuration, πού στον κόσμο και με ποια regulations αναφέρεται gear up, flaps zero για εικονικό aproach. Σύντομο πόρισμα, με low pass δεν πέφτει καμία γκόμενα ούτε κανένας μαθητής μένει με το στόμα ανοιχτό στις μέρες μας, καλό θα ήταν μερικοί τυχαίοι εξεταστές αέρος και μερικοί εκπαιδευτές που δεν έχουν διδαχθεί καν spin training, upset recovery κλπ να αφήσουν τους ηρωισμούς-βλακείες πριν φάνε τα μούτρα τους και αυτοί και πάρουν και στον λαιμό τους και κανένα μαθητούδι που την είδε Maverick από το TOP GUN, εκεί για όσους δεν το θυμόνται ήταν ταινία. AugustBurnsRed μην παθιάζεσαι κινείς υποψίες.
Φιλικά πάντα.