Alitalia

  • Thread starter Thread starter LondonAkis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Alitalia in "crisis"

Το μόνο καλό της Alitalia πάντα ήταν η ευρυχωρία στις θέσεις, :great: μπορεί το πλήρωμα μερικές φορές να ήταν άσκημο και πάντα η εξυπηρέτηση υποδεέστερη και το σάντουιτς απαράδεκτο. Αλλά είσαι βασιλιάς στην γωνία σου.
Σε αντίθεση με την Lufthansa που από αεροπλάνα σχίζει σε καινουργίλα και καθαριότητα αλλά εγώ προσωπικά αισθάνομαι σαν σαρδέλα. :(
 
Re: Alitalia in "crisis"

Belavia":199b87h3 said:
πάντα η εξυπηρέτηση υποδεέστερη και το σάντουιτς απαράδεκτο. Αλλά είσαι βασιλιάς στην γωνία σου.
Σε αντίθεση με την Lufthansa που από αεροπλάνα σχίζει σε καινουργίλα και καθαριότητα αλλά εγώ προσωπικά αισθάνομαι σαν σαρδέλα. :(
καλό θα ήταν να αναφέρουμε και με τι τη συγκρίνουμε. με τη Lufthansa?στα ευρωπαικά? γιατί η πολιτική της εταιρείας στα ευρωπαικά είναι σταθερές τιμές. όσο το δυνατό χαμηλότερες, και όχι γεύμα στα < 3 ωρών. στα δε long haul η εξυπηρέτηση δεν είναι καθόλου υποδεέστερη και η "καινουργίλα" των γερμανών σπάνια πλέον.
 
Re: Alitalia in &quot;crisis&quot;

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να μείνω χωρίς γεύμα σε μια πτήση μιας ώρας ή και δύο ή και τριών ακόμα ωρών. Και το σνακ αλμυρό ή γλυκό μου αρκεί εφόσον δεν πληρώνω φυσικά εξωφρενικά. Κατα τα άλλα η Alitalia παραλαμβάνει συνεχεία νέα αεροσκάφη. Επειδή πέταξα με ένα παλιό 321 και μετά με ολοκαίνουργιο 320 η διαφορά είναι χαώδης σε ποιότητα εσωτερικού. Όσο για την εξυπηρέτηση μετά από 3 πτήσεις έχω να πώ τα καλύτερα για τα πληρώματα της με πραγματικό χαμόγελο, ευγένεια αλλά και φιλικότητα.
 
Δεν ξέρω άν έχει ειπωθεί τελευτία από επίσημα χείλη αλλα ο Peter Hartman, CEO της ΚLM ,λέει σε συνετευξή του ότι θεωρεί ότι και η ΑΖ θα μπεί στο σχήμα της ΑF-ΚLM στό μέλλον.

Περισσότερα :
http://holland-herald.com/2011/01/people-issue/
 
Σε ευχαριστώ φίλε Yak 42 D για το post σου, γιατί το χρησιμοποίησα σήμερα που είχα συνέντευξη με την Air France - KLM Ισπανίας/Πορτογαλίας σήμερα (με ρώτησαν ποιά ήταν η τελευταία είδηση από τον κλάδο που διάβασα και μου έκανε εντύπωση και είπα αυτό). :great:
 
σχεδιάζεται η αντικατάσταση των 767..
στη θέση τους 777 (ελπίζουμε..) ή 330. η απόφαση το 2011.
ο στόλος των WB θα διαμορφωθεί:
10 B777
6 B777 (ή A330)
10 A330

the airline will decide this year if it will replace its six 767-300ERs with 777s or Airbus A330s.
http://atwonline.com/airline-finance-da ... ly+News%29
 
Μόλις ένα μήνα μετά την ανακοίνωση για έναρξη του δρομολογίου (29 Μαρτίου) που συνδέει την Ρώμη με το Πεκίνο με Α332 (τέσσερεις φορές την εβδομάδα) η ΑΖ υπέγραψε συνεργασία κοινού κωδικού με την China Eastern (άλλος υποψήφιος της SkyTeam) για πτήσεις προς Σαγκάη. Αντίστοιχα οι κωδικοί της MU θα εμφανίζονται στις πτήσεις για Ρώμη. Η συνεργασία τίθεται σε ισχύ από 1 Ιουνίου, και από τον Οκτώβριο του 2011 οι πτήσεις για Πεκίνο θα αυξηθούν σε πέντε την εβδομάδα.
 
Oριστικοποιήθηκε η παραγγελία 15 Ε75 και 5 Ε90 απο την ΑΖ. Τα α/φη αυτά θα αντικαταστήσουν προοδευτικά 10 CR9 και 6 Ε70 και θα μοιραστούν σε βάσεις της ΑΖ ανα τη χώρα (Rome Fiumicino, Milan Linate, Milan Malpensa, Turin, Venice, Naples, Catania).
:arrow: ATW
 
Top