Alitalia

  • Thread starter Thread starter LondonAkis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
DIMITRISMILANO":2hiff05m said:
Απλα μου φενεται απιστευτο να δημιουργουν οι Γερμανοι προβληματα στην Αιγαιου για τις παρεχομενες υπηρεσιες που ειναι πραγματικα αψογες και απο την αλλη να ζητανε την Αλιταλια ....

Εχεις δίκιο για όλα αυτά, αλλά όπως προανάφερα στο forum οι Γερμανοί έχουν στρατηγική (και η στρατηγική δεν είναι μόνο ένας στόχος, π.χ. να αποσύρουν τα MD και να βάλουν καινούρια Α320). Οι Γερμανοί βγάζουν λεφτά από 2 πράγματα: business travelers (χμ... Μιλάνο hub) και από τεχν. υπηρεσίες....οπότε κάτι έχουν κατά νου !
Ισως στο μέλλον πετάς από Milano με ALITALIA με "γερμανικό" μάνατζμεντ και την αγαπημένη σου Ιταλίδα αεροσυνοδό.

Εμείς χρησιμοποιούμε συχνά τα hubs Μιλάνου/Ρώμης και είμαστε ευχαριστημενοι που δεν βολταρουμε μέσω Πράγας , Μονάχου-Φρανκφούρτης (congestion)...το μόνο πρόβλημα στο Μιλάνο είναι οι βαλίτσες (αργούν, χάνουν και τίποτα), η αχρωμία του χώρου του αεροδρομίου και κάπου-κάπου η γνωστή ομίχλη.

Τέλος μία χαζή (απλοική) ερώτήση: τι προβλήμα έχουν οι Γερμανοί με AEGEAN?????

CIAO
****************************I LOVE DOUGLAS A/C**********************
 
Σε οσα αναφερεις εχεις δικιο,αλλα γιατι να ειναι hub το MXP και να μην ειναι το LGAV τουλαχιστο για τις πτησεις σε μεση Ανατολη και Ιαπωνια και ολους τους ανατολικους προορισμους.
Βλεπουμε ακομη μια φορα οτι η αδυναμια επιλυσης των προβληματων της ΟΑ δημιουργει χαμενες ευκαιριες....
Για την Αιγαιου δεν ξερω τα προβληματα που δημιουργουν απ οτι διαβαζω και εγω εδω ακουω οτι ειναι πολυ αυστηρη σε οτι αφορα την παρεχομενη υπηρεσια απο την Αιγαιου χωρις να εχω προσωπικη αποψη.
 
Πώς να γίνει hub το LGAV όταν πρέπει η καθε εταιρεία να πληρώσει πολλαπλάσιο ενοίκιο για κάθε ώρα στάθμευσης απ' ότι στο MXP?
Τις εταιρείες δεν τις συμφέρει να κάνουν hub το LGAV γιατί θα πρέπει να πληρώνουν τα μαλλιά της κεφαλής τους για να απο-προσγειωθούν και να σταθμέυσουν.

Δε νομίζω να φταίει η αδυναμία επίλυσης των προβλημάτων των ΟΑ για αυτό.
Μάλλον η Hochtief φταίει.
 
Ναι λοιπόν το LGAV είναι ακριβό (για τα Ελληνικά δεδομένα ) αλλά απολύτως ανταγωνιστικό σε σχέση με τα διεθνή standards.

Επειδή δεν είναι καλό να μιλάμε με αφορισμούς και χωρίς δεδομένα παραθέτω τους ισχύοντες τιμοκαταλόγους του LGAV & του MXP . Σημαντικές διαφορές δεν υπάρχουν (σε σημείο που να καθιστά το LGAV αδύνατο για Hub).

http://www.sea-aeroportimilano.it/en/pd ... io2007.pdf

http://www.aia.gr/UserFiles/File/busine ... 07_eng.pdf
 
DIMITRISMILANO":cn7royp0 said:
Σε οσα αναφερεις εχεις δικιο,αλλα γιατι να ειναι hub το MXP και να μην ειναι το LGAV τουλαχιστο για τις πτησεις σε μεση Ανατολη και Ιαπωνια και ολους τους ανατολικους προορισμους.
Βλεπουμε ακομη μια φορα οτι η αδυναμια επιλυσης των προβληματων της ΟΑ δημιουργει χαμενες ευκαιριες....
Για την Αιγαιου δεν ξερω τα προβληματα που δημιουργουν απ οτι διαβαζω και εγω εδω ακουω οτι ειναι πολυ αυστηρη σε οτι αφορα την παρεχομενη υπηρεσια απο την Αιγαιου χωρις να εχω προσωπικη αποψη.

Συμφωνώ μαζί σου, θα έπρεπε να είναι το Ελ. Βενιζέλος hub για Άπω Ανατολή αλλά δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει αυτό. Το Μιλάνο βέβαια έχει 3 Α/Δ, freight....

Για την ΑEGEAN δεν ακουσα ιδιαίτερα παράπονα πάντως από Γερμανούς...ίσως θέλουν να πουλήσουν περισσότερες υπηρεσίες και να μην αγοράζει..?!!

Τέλος, συζήτησα ξανά με φίλο από LH σχετικά με ALITALIA και μου ανέφερε ότι μάλλον η IBERIA θα τους ενδιέφερε (hub >Λατινική Αμερική). Ας περιμένουμε λοιπόν!
 
η αγορα της alitalia απο την lufthansa θα ειναι ειναι μια μεγαλη νικη της star εναντια στην αντιπαλη skyteam.
 
Το θέμα εδώ είναι η Alitalia και όχι αν το LGAV είναι/θα είναι hub! Επιστροφή στο θέμα μας. Ευχαριστώ.
 
Kρίση...Μεγάλη Κρίση...

Περισσότερες από 230 πτήσεις από και προς τα αεροδρόμια Λινάτε και Μαλπένσα του Μιλάνου ακυρώθηκαν σήμερα εξαιτίας απεργίας του προσωπικού των αεροδρομίων...

:arrow: Και πού είσαι ακόμα....!!

http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/10/22/1428302.htm
 
Κι εγώ πρώτη φορά ακούω για ενδιαφέρον της LH για AZ. Απεναντίας είχα διαβάσει αρκετές φορές άρθρα σχετικά με το ενδιαφέρον τους για την ΙΒ. Άλλωστε η LH έχει ήδη εκτεταμένη συνεργασία στην Ιταλία με Air Dolomiti και Air One. Τι να την κάνουν την ΑΖ;
 
9 νοεμβριου απεργεια για την αλιταλια
 
Top