Alitalia

RE: Einai " in CRISIS " Telika ???????????

Mia pthsh me thn Alitalia tha se peisei gia to an ontos einai in crisis!!
 
Επαφές Air France,KLM με Alitalia για την προοπτική συγχώνευσης

Στο τραπέζι των συζητήσεων μεταξύ Σιράκ και Πρόντι, με την ευκαιρία της αυριανής 25ης γαλλο-ιταλικής συνάντησης κορυφής, θα τεθεί το ενδεχόμενο μελλοντικής συγχώνευσης της Air France-KLM με το δοκιμαζόμενο ιταλικό αερομεταφορέα Alitalia, μετά τις σχετικές "διερευνητικές συνομιλίες" που εγκαινίασε σήμερα ο γαλλο-ολλανδικός αεροπορικός όμιλος.
Ο πρόεδρος της Air France-KLM Ζαν Σιρίλ Σπινετά, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, είπε ότι οι διερευνητικές συνομιλίες αφορούν τρία σημεία: την ενδεχόμενη επιτυχία της αναδιάρθρωσης της Alitalia, την ομοιότητα των "στρατηγικών οραμάτων και των οραμάτων για το μέλλον" που έχουν οι δύο αεροπορικές εταιρίες και το "ποιες θα είναι οι συνέργιες" μιας μεταξύ τους συγχώνευσης.
Η Alitalia και η Air France-KLM συνεργάζονται ήδη στο πλαίσιο της συμμαχίας Skyteam για τις αερομεταφορές και ο Σπινετά είπε ότι είναι πεπεισμένος πως η περαιτέρω προσέγγιση των δύο εταιριών θα "δημιουργήσει αξία".
Ωστόσο, σε συνέντευξη, η οποία δημοσιεύθηκε στο σημερινό φύλο της "Φιγκαρό", ο Ιταλός πρωθυπουργός Ρομάνο Πρόντι εξέφρασε αμφιβολίες για τις προθέσεις της Air France-KLM σχετικά με την Alitalia. "Επιθυμούν να δημιουργήσουν έναν μεγάλο ευρωπαϊκό όμιλο αερομεταφορών στον οποίο η Ιταλία θα έχει επίσης τη θέση της ή απλώς να κατακτήσουν την ιταλική αγορά, η οποία είναι μεγάλη και πλούσια;", αναρωτήθηκε ο Πρόντι.
Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος της γαλλικής προεδρίας Ζερόμ Μποναφόν δήλωσε ότι το θέμα θα συζητηθεί σε επίπεδο υπουργών και "αν το απαιτούν οι περιστάσεις, από τους κ.κ. Σιράκ και Πρόντι, σε πνεύμα το οποίο συνάδει με τη φιλία μεταξύ των δύο χωρών μας".
Ερωτηθείς σχετικά με την υπόθεση της επιθετικής προσφοράς για εξαγορά της γαλλικής Gaz de France από την ιταλική Enel, που έφερε αντιμέτωπες τις δύο χώρες, ο Μποναφόν δήλωσε ότι "η Ιταλία συμμετέχει στη γαλλική οικονομία στον ίδιο βαθμό που η Γαλλία συμμετέχει στην ιταλική οικονομία".
Υπογράμμισε ότι οι δύο οικονομίες είναι συνδεδεμένες σε μεγάλο βαθμό, με όγκο εμπορικών συναλλαγών ύψους 65 δισ. ευρώ και με πλεόνασμα 1 δισ. ευρώ από πλευράς της Ιταλίας. Τόνισε ότι οι γαλλικές επενδύσεις στην Ιταλία ανέρχονται σε 21 δισ. ευρώ και οι ιταλικές στη Γαλλία σε 20 δισ. ευρώ.

ΑΠΕ
 
ΕΝΑΡΞΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ AIR FRANCE - ALITALIA

Ξαναρχίζουν οι συνομιλίες Air France με Alitalia
Η εταιρεία κατέστησε όμως σαφές ότι μια πιθανή συμφωνία συγχώνευσης θα πραγματοποιηθεί μόνον υπό όρους
Υπό την πίεση της Ρώμης, η Air France ανακοίνωσε χθες ότι δεσμεύεται να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για την πιθανότητα της συγχώνευσής της με την προβληματική Alitalia, καθιστώντας όμως σαφές ότι μια πιθανή συμφωνία θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μόνον υπό όρους. Ο διευθύνων σύμβουλος αερομεταφορέα της Air France-KLM, Ζαν Σιρίλ Σπινέτα, ανακοίνωσε επίσης χθες τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου της εταιρείας, με τα λειτουργικά κέρδη της να σημειώνουν νέα αύξηση. Αυτά έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τις επαναλαμβανόμενες ζημίες της Alitalia, για την οποία ο κ. Σπινέτα τόνισε ότι είναι πιεστική η ανάγκη να ιδιωτικοποιηθεί.

Πιέσεις στη μετοχή

Ομως, η μετοχή της Air France-KLM δέχθηκε έντονες πιέσεις χθες, αμέσως μετά την ανακοίνωση του κ. Σπινέτα, υποχωρώντας τις πρωινές ώρες χθες έως και κατά 7%, εν μέσω φόβων ότι η συγχώνευσή της με την Alitalia θα μπορούσε να επιφέρει πλήγμα στην κερδοφορία της πρώτης από απόψεως εσόδων αεροπορικής εταιρείας στον κόσμο.

Στην Ρώμη, η διοίκηση της Alitalia ανακοίνωσε στο μεταξύ ότι οι διαπραγματεύσεις της με την Air France-KLM δεν είναι αποκλειστικές. Από τον ιταλικό αερομεταφορέα διευκρινίσθηκε ότι αναζητεί μια συνεργασία που θα έχει «ισχυρή βάση».

Η ανακοίνωση για την έναρξη των διερευνητικών συνομιλιών έγινε ενώ ο πρωθυπουργός της Ιταλίας, Ρομάνο Πρόντι, αναμενόταν να θέσει θέμα για τις καθυστερήσεις στην έναρξη των διαπραγματεύσεων κατά τη συνάντησή του με τον Γάλλο ομόλογό του και ενώ είχε ήδη ζητήσει από την Air France-KLM στο πλαίσιο πρόσφατης συνέντευξής του να «ξεκαθαρίσει τη θέση της...».

Ειδικότερα, κ. Πρόντι δήλωσε στη Le Figaro: «Στήριξα ανέκαθεν τις επαφές ανάμεσα στις δύο πλευρές... Τώρα έχω αμφιβολίες. Θα ήθελα να γνωρίζω τις πραγματικές προθέσεις της Air France... Είναι στα σχέδιά της η δημιουργία ενός μεγάλου ευρωπαϊκού αερομεταφορέα, μέσω ενός Ομίλου στον οποίο θα έχει θέσει και η Alitalia; Ή μήπως θέλει απλώς να θέσει υπό τον έλεγχό της την ιταλική αγορά των αερομεταφορών, η οποία είναι και μεγάλη και πολύ πλούσια;».

Εκκαθάριση λογαριασμών

Από την Air France-KLM ανακοινώθηκε ότι ασπάζεται κατά αρχήν την ιδέα μιας συγχώνευσης -με την Alitalia- αλλά και ότι δεν κάνει τίποτα στην πράξη πριν ο ιταλικός αερομεταφορέας καθαρίσει τους λογαριασμούς του και απελευθερωθεί -όπως υποστηρίζουν οι Γάλλοι, στελέχη της Air France- από τις παρεμβάσεις του ιταλικού δημοσίου.

Ο κ. Σπινέτα δήλωσε χθες ότι η συγχώνευση με την Alitalia είναι «πιθανή», αλλά θα αποτελέσει πραγματικότητα μόνον εάν αποδώσει υπεραξίες. Οπως ανέφερε ο ίδιος, μέσω των διαπραγματεύσεων που θα ξεκινήσουν θα διερευνηθεί το πότε μπορεί να παύσει η Alitalia να είναι ζημιογόνος, εάν υπάρχει κοινό όραμα και το πόσα θα εξοικονομούνταν από τη συγχώνευση.

ΠΗΓΗ: kathimerini.gr
 
sv8fmz":1dz2a0y5 said:
Η ιταλική κυβέρνηση προχωρεί στην πώληση του 49,9% της Alitalia

Η ιταλική κυβέρνηση ανακοίνωσε την Παρασκευή τα σχέδια της να πωλήσει το 49,9% της Alitalia, στην προσπάθεια της να βρει διέξοδο στην κρίση που αντιμετωπίζει ο εθνικός αερομεταφορέας της χώρας.

Η κυβέρνηση Πρόντι αναζητεί συμμάχους από το εξωτερικό, μεγάλες εταιρείες αερομεταφορών, χωρίς μεγάλα οικονομικά προβλήματα, ώστε να διασφαλίσει το μέλλον της Alitalia, η οποία αντιμετωπίζει έντονο πρόβλημα ρευστότητας.

Παράλληλα, έχει δεσμευθεί να παρουσιάσει, μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου, σχέδιο ανάκαμψης της εταιρείας.

Πάντως, η ιταλική κυβέρνηση δεν διευκρίνισε τι ποσοστό της εταιρείας θα πωλήσει.

Υποψήφιοι σύμμαχοι είναι η Air France-KLM (αν και υπάρχουν πολλές δυσκολίες), η Lufthansa, η Thai Airways International, η Air China και η Emirates Airline.

Σημειώνεται ότι η Alitalia έχει καταγράψει ζημίες και στις τέσσερις τελευταίες χρήσεις. Το «καθαρό χρεός» της είναι κοντά στο 1 δισ. ευρώ.

in.gr με πληροφορίες από Associated Press
 
Αγαπητοί σύντροφοι και συντρόφισες!! (Ωχ...πολύ ΚΚΕ μου ακούγεται αυτό...) θέλω την βοήθεια σας.

Αποφάσια μετά από πολύ σκέψη (κυρίως οικονομική) να ταξιδέψω με Alitalia αυτά τα Χριστούγεννα από και προς Λονδίνο.

Έχω κλείσει λοιπόν e-ticket με 285 ευρώ μετ'επιστροφής με τις εξής πτήσεις
(ALL TIMES LOCAL)

16 DEC:
AZ 0201 LHR --> FCO (TERMINAL C) DEPARTING AT 06:40 ARRIVING AT 10:10
AZ 0718 FCO (TERMINAL A)-->ATH DEPARTING AT 14:00

03 JAN
AZ 0719 ATH --> FCO DEPARTING AT 15:05 ARRIVING 16:20
AZ 0210 FCO --> LHR DEPARTING AT 21:15 ARRIVING 23:05!!

ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ :evil: :evil: = ΒΑΛΙΤΣΕΣ MANAGEMENT

Όπως έχω καταλάβει υπάρχει ένα ιστορικό με την Alitalia και τις βαλίτσες, συνήθως φτάνεις εσύ αλλά όχι και η βαλίτσα στο προορισμό σου.
Μαζί μου θα έχω Laptop και βιβλία (όσα χωράει το βαλιτσακι του Laptop) και όλα τα άλλα ρούχα :shock: κλπ σε βαλίτσα. Προφανώς την βαλίτσα δεν μπορώ να την πάρω μαζί μου :D στην καμπίνα. Τι να κάνω; Να την δώσω στην κοπέλα στο LHR και να της πώ να την στείλει κατευθειαν για Ελλάδα (να κάνω και μια προσευχή παράλληλα ότι θα φτάσει :hello?: ) Να ζητήσω να την παραλάβω FCO και να κανα ξανα check in εκεί (θα προλάβω; αν έχει καθυστέρηση; ) . Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που χαθεί; Ζητάω αποζημίωση (και τρώμε τα λεφτά την πρωτοχρονιά :party: ); ή περιμένω να μουν την βρουν και να την στείλουν;

Το ίδιο ισχύει και για την επιστροφή...αν και εκεί προσανατολίζομαι να την παραλάβω στο FCO αφού έχω μέγάλο κενό στην ανταπόκριση για να ειμαι σίγουρος.....

Τέλος....υπάρχει κατι ωραίο που μπορώ να κάνω στο FCO (εκτος απο το να λιωσω στην αναμονή) για 4-5 ώρες μέχρι να πάει 21.00 για να φύγω; Υπάρχει περιορισμός αν κρατάω το Laptop στην καμπίνα;

btw: Έκανα search Alitalia στις ξένες εταιρείες και δεν βρήκα άλλο 'σχετικό θέμα', οπότε το έκανα post εδώ....sorry για το off topic
 
@johnyk:

Είναι αλήθεια ότι η Alitalia έχει μία κακή φήμη με τις βαλίτσες. Ωστόσο δε συμβαίνει πάντα (προσωπικά δε μου έχει συμβεί ποτέ).
Σε ταξίδι που είχα κάνει πέρσι, που και στις 2 πτήσεις (πήγαινε και επιστροφή) το κενό στην connecting flight ήταν μικρό (στη μία περίπτωση 50 λεπτά, και στην άλλη 60 λεπτά), δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με τη βαλίτσα.
Και στις 2 περιπτώσεις στο check-in έβαλαν το αυτοκολλητο "TRANSIT - Out Ιtaly" με σκοπό να εντοπίζεται εύκολα η βαλίτσα από τους μεταφορείς και να πηγαίνει εγκαίρως στον προορισμό της.
Οπότε απλά σιγουρέψουν ότι θα βάλουν το αυτοκόλλητο "Transit". Δε μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.

Το laptop εννοείται ότι το παίρνεις στην καμπίνα.
Υπάρχει ο περιορισμός των Αγγλικών αεροδρομίων (σε αφορά μόνο για το σκέλος Λονδίνο-Αθήνα): Μόνο μία χειραποσκευή, συμπεριλαμβανομένης αυτής του laptop (ενώ στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες ο κανονισμός είναι 1 χειραποσκευή + την τσάντα του laptop).

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι λάθος να ζητήσεις να παραλάβεις τη βαλίτσα στο ενδιάμεσο αεροδρόμιο (και δεν ξέρω και κατά πόσον είναι εφικτό) για πολλούς λόγους:
π.χ. αν καθυστερήσει η πρώτη πτήση σου χάνεις τη βαλίτσα
δεν έχεις λόγο να κουβαλάς τη βαλίτσα στο αεροδρόμιο κλπ.

Βέβαια στις δικές σου πτήσεις έχεις αφήσει μεγάλο χρονικό περιθώριο (4 ώρες) στο transit, αλλά και πάλι δε θα το έκανα, αφού έτσι έχεις μία έννοια παραπάνω, να τρέχεις τη βαλίτσα.

Σε περίπτωση που χαθεί, το σύνηθες είναι να εντοπίζεται και να επιστρέφεται μετά από 1-2 μέρες στον κάτοχό της (αφού συμπληρώσεις τη φόρμα απολεσθέντων στο αεροδρόμιο προορισμού).

Θα έλεγα όμως να μην ανησυχείς τόσο.
 
ούτε εγώ είχα ποτέ πρόβλημα με την Alitalia στο θέμα βαλίτσες ρε παιδιά, νομίζω ότι το έχουν παρακάνει με τις φήμες! παίρνω την 729 για skg κάθε ένα δyό mines εδώ και τρία χρονιά (πολλές φορές με εσωτερική πτήση τής ΑirA!ps) και ειλικρινά δεν μου έχει συμβεί τίποτα! Νομίζω ότι είναι κάτι αντίστοιχο με τις καθυστερείς της ΟΑ που όλοι οι experts με το που ανοίγουν το στοματάκι τους για την ΟΑ λένε ότι δεν μπορούν τις 5ορες καθυστέρησης και και και και ^&$#^&$ ενώ στη πραγματικότητα τέτοιας κλίμακας προβλήματα συμβαίνουν μια στο τόσο και συνήθως με διαμονή σε hotels, cash και γεύμα!!!

Το sum up φίλε John μην άγχεσαι καθόλου, πάρε μαζί σου στη καμπίνα ότι αξίας έχεις και δώσε τη βαλίτσα σου κανονικά για το ταξίδι.

Όσο για το FCO είναι αστα να πάνε από διασκέδαση…. Στο domestic terminal Α κάνε μια βόλτα οπού είναι τα πλαστικαδικα McDonalds auto grill ktl. Χάζεψε λίγο στο τερμιναλ Α που πρόσφατα ανακαινίστηκε και είναι πραγματικά ευχάριστο. (επάνω, ακριβώς απέναντι από τα autogrill έχει ένα κατάστημα με προϊόντα εθνικής Ιταλίας!!! FORZA AZZURI!!! Ρίξε μια ματιά έχει αξιόλογα πράγματα.) Όσο για καταστήματα είπες πετάς από το C. to terminal C είναι ένα τετράγωνο satellite που ενώνετε με το υπόλοιπο FCO με ένα monorail όχι πάνω από 400-500m. Είναι εντελώς άδειο! σαν τερμιναλ φαντάξου έναν τετράγωνο διάδρομο με gates γύρο γύρο, το μόνο καλό που θα δεις είναι τα 777 τις Alitalia πάντα έχει 767 από US-AA ktl οπωσδήποτε ένα-δυο 747/777/340 από Ασία συνήθως το 321 της Swiss. μόλις φτάσεις με το μονοραιλ διπλα από το Passport controls toy Β συνέχισε για τα καταστήματα στο τερμιναλ Β, φοβερές εκπτώσεις έχει τέτοιο καιρό η Benetton και ιδέες για δώρα είναι κασκόλ κασμίρι, ή Ferrari, ακόμα playlife ktl. φοβερές τιμές μπορείς να δεις σε Swatch (αν και δε μου πολυαρέσουν). και αν υπάρχει γυναικά η μαμά να σε περιμένει θα χαρεί πολύ μιας επίσκεψης σου στα Hermes, Gucci η Bvlgary. Εσύ μη ξεχάσεις Armani Jeans και Τimberland!

Καλό ταξίδι!!!
 
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας....αλλά μάλλον :evil: :evil: :evil: :evil: ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΟΠΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΛΑΜΠΟΓΥΑΛΟ ΣΤΗΝ ALITALIA :evil: :evil: ....Μολις έμαθα ότι έχουν απεργία και ακυρώθηκε η πτήση μου από LHR για FCO με αποτέλεσμα να χάσω και το Leg FCO ΑΤΗ..... Προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους....και τζίφος....εεε ρε τι έχει να γίνει σε λίγο....
 
Γιατί νομίζεις ότι λένε το: "una faccia, una raccia" !!!! :twisted: :twisted: :twisted: Αν η Aπλυταλια δεν ήτανε στην SkyTeam, θα μπορούσε να κάνει συμμαχία με την Ολυμπιακή! :mrgreen: Mιας και οι εταιρείες μοιάζουνε καταπληκτικά μεταξύ τους: οικονομικά, πελατειακά, συμπεριφορά προς τους πελάτες, απεργιακά - μονο που ο στόλος της είναι πιο σύγχρονος από το στόλο της δικιας μας Aπλυτ.. εμ.. συγγνώμη Ολυμπιακής ήθελα να πω! (στο χρώμα του livery όχι, αλλα στο να καταστρέφουνε την ιστορικότητα του ναι!) :twisted:
 
se periptosh kathysterhsh h akyrosh ths pthsh h az ypoxreoutai na se steilei ston teliko sou proorismo me allh etaireia .....an eksantlhsh ola ta apothema me az pou exei .....dhladh an den mprei me tis epomenes tis pthseis na se taktopoihsh tote tha se steilei me alles...

to provlima me tis valitses einai gnosto ...

epishs einai gnosto oti an taksidepsei me oa kai easy jet apo mxp pros ath exeis tis idies pithanothtes na pareia balitse oses kai an taksidepseis me az....
to provlima entopizetai pio poly sto mxp ....sthn handling etaireia sea ...
kai oxi katheaftou sthn az....
apla mallon to aerodromio auto exei kapoio provlima sthn diaxirhsh apoeskeuon ....

oses fores taksidepsa ego me az den eixa provlima pantos ...

epishs apo statistika oi valitses me az vriskonte kai stelnontai me epomenes pthseis ...spania xanontai ....
 
Top