Alitalia

LOOOOOOOL

oxi, alla giati i AZ exei na epideiksei kalyteri poreia apo tis OA
truth is truth
 
ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ κατέληξε εν τέλει η Alitalia με το ιπτάμενο προσωπικό της, ολοκληρώνοντας έτσι το τελικό στάδιο των μαραθώνιων διαπραγματεύσεων που σκοπό είχαν να αποτραπεί η κατάρρευση του ιταλικού αερομεταφορέα.

Η Alitalia οριστικοποίησε το Σάββατο την τελευταία της συμφωνία με τα σωματεία σχετικά με τις περικοπές προσωπικού και μισθών, καθώς το ιπτάμενο προσωπικό «υπέκυψε» τελικά στην εφαρμογή του απαιτούμενο σχεδίου αναδιάρθρωσης. Όλα τα σωματεία συμφώνησαν στην περικοπή περίπου 3.700 θέσεων εργασίας -δηλαδή πάνω από το 1/6 του προσωπικού- εκ των οποίων 900 αφορούν το ιπτάμενο προσωπικό.

Δυνάμει λοιπόν αυτής της συμφωνίας -καθώς και των υπόλοιπων παρόμοιων συμφωνιών με τους πιλότους και το προσωπικό εδάφους- η ζημιογόνος Alitalia αναμένεται να λάβει το δάνειο ύψους 400 εκατ. ευρώ που χρειάζεται προκειμένου να συνεχίσει να πραγματοποιεί πτήσεις μετά το μήνα Σεπτέμβριο.


source
 
Έπειτα από μία μαραθώνια συνεδρίαση, η οποία διήρκησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης, η διοίκηση της Alitalia, τα συνδικάτα των εργαζομένων και η ιταλική κυβέρνηση συμφώνησαν στην εφαρμογή του «επώδυνου» σχεδίου εξυγίανσης, με το οποίο ελπίζεται πως θα διασωθεί η εταιρεία από τη χρεοκοπία.

Την επίτευξη συμφωνίας ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ομοσπονδίας των εργαζομένων στην Alitalia, Filt-Cgil, ενώ εντός της ημέρας αναμένεται να κάνει σχετικές ανακοινώσεις και ο μάνατζερ του αερομεταφορέα, Τζιανκάρλο Κίμολι.

Η συμφωνία, η οποία προβλέπει, μεταξύ άλλων, την αποζημίωση 3.700 εργαζομένων, οι οποίοι και θα απολυθούν από την εταιρεία στο πλαίσιο του προγράμματος εξυγίανσης, θεωρούνταν ως τελευταίο εμπόδιο, ώστε να μπορέσουν να τεθούν σε εφαρμογή οι διαδικασίες για τη σωτηρία της Alitalia.

Πρώτο βήμα για την αποφυγή της χρεοκοπίας και την έναρξη του προγράμματος εξυγίανσης (θα διαρκέσει μέχρι το 200:cool: του ιταλικού αερομεταφορέα -η πλειοψηφία των μετοχών του οποίου ανήκουν στο κράτος- είναι η αποδέσμευση κονδυλίου ύψους 400 εκατ. ευρώ, που θα χορηγήσει το κράτος στην εταιρεία.

Το κονδύλι αυτό είχε εγκριθεί από την κυβέρνηση Μπερλουσκόνι και θα χορηγηθεί στην Alitalia υπό τη μορφή δανείου, με κρατική εγγύηση. Προϋπόθεση, όμως, ώστε να αρχίσει η εκταμίευσή του, ήταν να υπάρξει συμφωνία συνδικάτων-διοίκησης ως προς το σχέδιο εξυγίανσης, εμπόδιο που ξεπεράστηκε με την επίτευξη συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών.


news.in.gr, με πληροφορίες από ΜΠΕ
 
Alitalia: Σχέδια για reserve stock split

Alitalia: Σχέδια για reserve stock split και καθυστέρηση εξόφλησης χρέους

ΣΕ reserve split των μετοχών της, δηλ. στην αύξηση της ονομαστικής αξίας της μετοχής της, ανάλογης του αριθμού των μετοχών που κυκλοφορούν, αλλά και στην καθυστέρηση της εξόφλησης του χρέους της, για να κάνει τις μετοχές της, πιο ελκυστικές, εν όψει της πώλησής τους, φέτος, θα προχωρήσει η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ιταλίας, Alitalia SpA.

H Alitalia, θα δώσει στους επενδυτές μία νέα μετοχή για κάθε 30 μετοχές που κατέχουν, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, που εδρεύει στη Ρώμη, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χθες το βράδυ. Η εταιρεία θα επιμηκύνει τη λήξη των ομολόγων της, αξίας περίπου 714 εκατ. ευρώ (869 εκατ. δολ.) μέχρι το 2010 από το 2007 και θα αυξήσει το κουπόνι στο 7,5% από 2,9%.

«Η μείωση του αριθμού των μετοχών θα ευνοήσει τη ρευστότητα και τις συναλλαγές στο Χρηματιστήριο, καθιστώντας πιο εύκολη την ανάγνωση της αξίας της κάθε μίας μετοχής, ευνοώντας τους υπάρχοντες και τους δυνητικούς αγοραστές», όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Alitalia.

Ο εκτελεστικός διευθυντής του ιταλικού αερομεταφορέα, Giancarlo Cimoli, σχεδιάζει να πουλήσει 1,2 δισ. ευρώ, σε νέες μετοχές, φέτος, προκειμένου να χρηματοδοτήσει την πρόθεση της αεροπορικής εταιρείας να επιστρέψει στην κερδοφορία και να προετοιμαστεί για μία πιθανή εξαγορά από την Air France-KLM Group. Ο Cimoli, προσπαθεί επίσης να μειώσει το κόστος κατά περίπου ένα δισ. ευρώ μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η αεροπορική εταιρεία εμφάνισε ζημίες, στα τέσσερα, από τα πέντε τελευταία χρόνια, και το μερίδιο αγοράς της μειώθηκε στο περίπου 43% από 60%, που ήταν πριν από δύο χρόνια.

«Είναι ιδιαίτερα δύσκολη στιγμή για την εταιρεία καθώς πιέζεται από τις υψηλές τιμές του πετρελαίου, σε συνδυασμό με την αύξηση του ανταγωνισμού», ανέφερε ο Davide Sciannimonaco, επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων μετοχών της Societe Generale SA, στο Παρίσι, συμπληρώνοντας: «Μια συμμαχία είναι το κλειδί για την Alitalia τώρα, καθώς και το πρώτο βήμα για τις μετοχές της».

Οι μετοχές της εταιρείας, υποχωρουσαν 2,7%, φθάνοντας στα 24,3 σεντς του ευρώ και σήμερα στις 9:13' π.μ., σημείωναν απώλειες 1,7%, στο Μιλάνο.

Χθες, οι μέτοχοι, ενέκριναν το σχέδιο της Alitalia, να χρησιμοποιήσει τα αποθεματικά της, για να αντισταθμίσει τη ζημία του προηγούμενου έτους. Το διοικητικό της συμβούλιο, είπε, ότι θα ζητήσει από τους μετόχους, την διεύρυνση της προθεσμίας για την πώληση των μετοχών στις 31 Δεκεμβρίου, κατά τη διάρκεια της έκτακτης γενικής συνέλευσης, στις 29 Ιουλίου.

Η αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το ποσόν των 235 εκατ. ευρώ από το αποθεματικό της, προκειμένου να μειώσει τη ζημία του 2004, κατά περίπου 575 εκατ. ευρώ.

Στις 7 Ιουνίου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επικύρωσε τη δημιουργία της AZ Fly και της AZ Servizi, υπό τον όρο, ότι, η ιταλική κυβέρνηση θα πληρώσει την ίδια τιμή με τους ιδιώτες επενδυτές για οποιαδήποτε νέα μετοχή της αεροπορικής εταιρείας. Η προγρμματισμένη επένδυση ύψους 216 εκατ. ευρώ στην AZ Servizi, από την κρατική εταιρεία επενδύσεων Fintecna SpA, θα πρέπει επίσης να σεβαστεί τις συνθήκες της αγοράς, σύμφωνα με την Επιτροπή.

Η ιταλική κυβέρνηση, η οποία κατέχει το 62% της Alitalia, απέσπασε πέρυσι την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εγγύηση δανείου ύψους 400 εκατ. ευρώ, προκειμένου να διατηρήσει σε υψηλά επίπεδα την εταιρεία κατά τη διάρκεια της αναδιοργάνωσής της. Τα σχέδια του Cimoli, οδήγησαν σε απεργίες το προσωπικό της αεροπορικής εταιρείας.

Ο Επίτροπος Μεταφορών, Jacques Barrot, ο οποίος ελέγχει την αρωγή της κυβέρνησης στην αεροπορική βιομηχανία, άρχισε έρευνα στην αναδιοργάνωση της Aitalia τον Ιανουάριο. Οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, από την άλλη πλευρά, διαμαρτυρήθηκαν στην Επιτροπή, ότι το σχέδιο ισοδυναμεί με παράνομη κρατική βοήθεια.
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

http://www.naftemporiki.gr/news/static/05/06/28/1065522.htm
 
κατι μου λεει πως η "αγαπητη" μας loyola υπεκυψε στη γοητεια του sylvio...
 
Ενίσχυση της Alitalia με... διάταγμα


Η ΙΤΑΛΙΚΗ κυβέρνηση δήλωσε ότι εγκρίνει ένα επείγον διάταγμα που θα παρέχει προνόμια στις αεροπορικές εταιρείες, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί ο κρατικός αερομεταφορέας, Alitalia

Το ιταλικό όμως υπουργείο των Οικονομικών, που κατέχει το 62% της μη κερδοφόρας αεροπορικής εταιρείας εξέφρασε επιφυλάξεις, στη διάρκεια υπουργικού συμβουλίου, σχετικά με το πώς θα χρηματοδοτηθεί το εγχείρημα.

Ο Ιταλός υφυπουργός Μεταφορών δήλωσε ότι στην Alitalia αναλογεί περίπου το 30% από τα 120 εκατομμύρια ευρώ που προβλέπονται από το διάταγμα, το οποίο αναμένεται να περιλαμβάνει φορολογικές ελαφρύνσεις για τις αεροπορικές εταιρείες.

Η ιταλική κυβέρνηση δεν μπορεί να παρέχει κεφάλαια απ' ευθείας στην Alitalia χωρίς να παραβιάσει τους κοινοτικούς κανονισμούς περί κρατικής βοήθειας. Μπορεί όμως να ενισχύσει γενικά τις αεροπορικές εταιρείες.

Η Alitalia, που έχει δεινοπαθήσει από τις πολιτικές παρεμβάσεις και το υψηλό κόστος εργασίας, πέρυσι ανακοίνωσε καθαρές απώλειες 810 εκατ. ευρώ.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ THE WALL STREET JOURNAL
 
Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις εργαζομένων στην Alitalia

Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις εργαζομένων στην Alitalia

Την αντίδραση τους στο σχέδιο αναδιάρθρωσης του ιταλικού κρατικού αερομεταφορέα συνεχίζουν να εκφράσουν με ποικίλες κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι της Alitalia, δημιουργώντας έτσι προβλήματα στην λειτουργία της εταιρίας και ταλαιπωρώντας το επιβατικό κοινό.

Αν και τα εργατικά συνδικάτα της εταιρίας ακύρωσαν την 24ωρη απεργία που είχαν προγραμματίσει για προχτές, Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2006, εργαζόμενοι στο τμήμα συντήρησης, σύμφωνα με δημοσίευμα της `Ναυτεμπορικής`, συνέχισαν τις στάσεις εργασίας τους, ενώ το προσωπικό του ιταλικού αερομεταφορέα πραγματοποίησε πικετοφορία στο αεροδρόμιο `Λεονάρντο ντα Βίντσι` της Ρώμης.

Υπενθυμίζεται ότι την Κυριακή, 22 Ιανουαρίου, η Alitalia αναγκάστηκε να ακυρώσει 121 πτήσεις, εξαιτίας των κινητοποιήσεων των εργαζομένων, οι οποίοι διαμαρτύρονται για τις περικοπές προσωπικού και τον διαχωρισμό του πτητικού κλάδου από εκείνον της παροχής επίγειων υπηρεσιών, που προβλέπονται στο σχέδιο αναδιάρθρωσης του ιταλικού κρατικού αερομεταφορέα.

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Ithela na anafero pantos kati poy moy kanei megali entiposi stin istoria tis alitalia se sxesi me afti tis dikis mas OA. pragmatika an kai i alitalia einai o ethnikos mas aerometaforeas prepei na po oti edo den to vlepoyn se kamia periptosi opos vlepoyme emeis oi ellines tin OA. thimithite tis istorias me tin olimpiaki, oloi lipomastan evlepes diafimistika filadia sta aerodromeia sxetika me tin <<zoi>> ton OA.. edo kati dimoskopiseis kanane kai oloi eipan as ginei otidipote arkei na exoyn oi italoi fthina eisitiria gia olon ton kosmo. genikotera sinesthimatika poli ligos kosmos eide tin alitalia kai tin krisi tis. ostoso aksizei na simiothei oti mexri prin merika xronia i alitalia itan arketa kerdofora!
 
οταν καποιος σε προδιδει συστηματικα καποια στιγμη χανει την ευνοια σου...ισως οι ελληνες ειναι πιο συναισθηματικοι...και σιγουρα ασχολουνται λιγοτερο με τα αεροπορικα ταξιδια....η ιταλια γνωρισε αρκετα καλα τι σημαινει loco και τι σημαινει ανταγωνιστικες τιμες....μεχρι και το milan-rome εχουν την δυνατοτητα να το κανουν με ryanair...

κατα την αποψη μου πρεπει να παψουμε να βλεπουμε τις εταιριες σαν <<εθνικη ομαδα ποδοσφαιρου...>> οποια μπορει να ζει να ζησει...οι αλλες ας ανοιξουν δρομο για τους υπολοιπους
 
Einai &quot; in CRISIS &quot; Telika ???????????

Εξαγορά μικρής εταιρίας χαμηλού κόστους από την Alitalia
Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2006






Στην εξαγορά της αεροπορικής εταιρίας χαμηλού κόστους Volare πρόκειται να προχωρήσει ο εθνικός αερομεταφορέας της Ιταλίας, Alitalia, έναντι 38 εκατ. ευρώ μετά και το `πράσινο φως`, που έλαβε από την ιταλική κυβέρνηση. Σημειώνεται ότι η εταιρία Volare αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης, εξαιτίας σοβαρών οικονομικών απωλειών από τον περασμένο χρόνο.

Ο εθνικός αερομεταφορέας της Ιταλίας εξασφάλισε την έγκριση του υπουργείου βιομηχανίας για την εξαγορά της Volare, αφού κέρδισε έφεση στο δικαστήριο της Ρώμης, εναντίον πρωτόδικης απόφασης που είχε μπλοκάρει την εξαγορά. Το υπουργείο Βιομηχανίας της Ιταλίας ανακοίνωσε ότι η Alitalia υποχρεούται να διατηρήσει τη δραστηριότητα της Volare και να εξασφαλίσει τις θέσεις εργασίας για τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια.
 
Top