Alitalia

Re: Alitalia in "crisis"

Νέα αεροπλάνα ( 320 και 330 ), νέα προιόντα ( economy plus στα Α330 ) , νέος δικτυακός τόπος.... Οι γείτονες στα δυτικά μας έχουν βάλει τα γυαλιά. :cool:
Μήπως να ξεμπερδεύαμε με το " crisis " του τίτλου;;
 
Re: Alitalia in "crisis"

Hastaroth":38rlios4 said:
...ενώ ο νόμος που αναφέρει ο ANZ προφανώς ορίζει ότι στην Ιταλία,ακόμα και τα dry-lease (όπως αυτό τής Alitalia) δέν μπορούν να πάρουν ιταλικό νηολόγιο,αφού δέν ανήκουν σε ιταλική εταιρεία.Σωστά;

Συγγνώμη που δεν το διευκρίνησα. Αναφερόμουν στα αεροπλάνα υπό καθεστώς dry lease, τα οποία υποχρεωτικά νηολογούνται στην χώρα του ιδιοκτήτη. Για wet lease δεν είμαι και σίγουρος.
 
Re: Alitalia in "crisis"

Μά τα wet lease (δηλαδή αυτά που νοικιάζονται) μαζί με τά πληρώματά τους) είναι πιό λογικό να μένουν νηολογημένα στην χώρα τού ιδιοκτήτη τους και όχι τού ενοικιαστή τους.Αντίθετα,τά dry lease (που στελεχώνονται με πληρώματα τής ενοικιάστριας εταιρείας) συνήθως νοικιάζονται γιά μεγάλα χρονικά διαστήματα-ενδεχομένως και γιά χρόνια,οπότε είναι πιό λογικό να παίρνουν νηολόγια τής χώρας τού ενοικιαστή,αφού "μεταναστεύουν" εκεί γιά μεγάλο χρονικό διάστημα.

Κατά τά άλλα,όταν μιά εταιρεία ανανεώνη τόν στόλο της ακόμα καί με τύπους που δέν είχε πρίν (330 με χρώματα Alitalia δέν έχω δεί ποτέ) και προσφέρει νέα προϊόντα κλπ,μόνο κρίση δέν διέρχεται.Ελπίζω πάντως ότι θα έχουν βελτιώσει και το σύστημα διαχείρισης τών αποσκευών,γιά τό οποίο έχουν ακουστεί ούκ ολίγα αρνητικά σχόλια......
 
Re: Alitalia in "crisis"

Πρίν περίπου 2 εβδομάδες παρέλαβε ένα Α332 του κουτιού, το EI-EJG. To α/φος ήτο παραγγελιά της Air1 και "βγήκε" απ' τις φάμπρικες της Αirbus με Alitalia livery, πράγμα που ενθουσίασε και τους Αlitalia enthusiasts (υπάρχουν και τέτοιοι :?: :shock:) αν κρίνω απ' το σχόλιο της φωτό του a.net...

Για την πορεία της νΑΖ (κατα το νΟΑ) οι απόψεις διίστανται. Απ' τη μία αναπτύσει συνεργασία (Joint venture) με AF/KLM, Delta και απ' την άλλη έχει μπλέξει λίγο τα μπούτια της με τα hub της στο Μιλάνο και το utilization της Air1. Kάποιοι, κακεντρεχείς μάλλον, της έδιναν μάλιστα ζωή μέχρι το '11.
 
Re: Alitalia in "crisis"

Και εγώ έχω δει αυτήν την φωτογραφία....... Ναί βέβαια έχει άτομα που ακόμα είναι <<FUN>> της μικρής μας Ali, άλλωστε να μην ξεχνάμε ότι είναι εταιρία με ιστορία και ας πούμε ότι είναι η δικιά τους <<Ολυμπιακή>>
 
Re: Alitalia in &quot;crisis&quot;

Hastaroth":e25xnap3 said:
Μά τα wet lease (δηλαδή αυτά που νοικιάζονται) μαζί με τά πληρώματά τους) είναι πιό λογικό να μένουν νηολογημένα στην χώρα τού ιδιοκτήτη τους και όχι τού ενοικιαστή τους.Αντίθετα,τά dry lease (που στελεχώνονται με πληρώματα τής ενοικιάστριας εταιρείας) συνήθως νοικιάζονται γιά μεγάλα χρονικά διαστήματα-ενδεχομένως και γιά χρόνια,οπότε είναι πιό λογικό να παίρνουν νηολόγια τής χώρας τού ενοικιαστή,αφού "μεταναστεύουν" εκεί γιά μεγάλο χρονικό διάστημα.

Αγαπητέ μου Hastaroth, γνωρίζω την διάκριση μεταξύ wet και dry-lease. Είναι προφανές ότι ένας τέτοιος κανόνας δεν είναι αναγκαίος για την περίπτωση του wet-lease.
 
Re: Alitalia in &quot;crisis&quot;

H κακομοίρα η Alihalia μετά από την εξαγορά / ιδιωτικοποίηση , περικοπή προσωπικού, πάλι στην ίδια κατάσταση πάλι περικοπή προσωπικού κάνει. Χωρίς ανάπτυξη και καλυτέρευση του προϊόντος της θα μπορέσει να επιβιώσει μόνο με περικοπές; Δεν ξέρω εγώ ιδικός δεν είμαι ……από την άλλη όμως έχεις και αυτούς τους τραπεζίτες / μεγαλοεπιχειρηματίες που μπαίνουν στον αεροπορικό χώρο αφού ξέρουν ότι θα χάσουν. Μάλλον τους ενδιαφέρει το ξέπλυμα χρήματος που γίνεται μέχρι να αποβιώσει ο ασθενής.

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1869022
 
Re: Alitalia in &quot;crisis&quot;

Εμ.... Δεν ειναι ετσι το να αναλαμβανεις μια αεροπορικη... Αν ηταν τοσο απλο ολοι θα ειχαμε μια.

Παει και η Alitalia, που (γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε ;) ) της ειχα αδυναμια, τουλαχιστον μεχρι να αρχισουν τα προβληματα. Γενικα δεν τη θεωρουσα τοσο "επικινδυνη" και δυστυχως το οτι οι βαλιτσες χανονται εν μερη οφειλοταν στο μπ........λο το FCO και το MIL τα οποια ειναι ο παραδεισος της χαμενης βαλιτσας!

Το παει το αναφερω κυριως γιατι δε βλεπω ανακαμψη...Ολο προς τη σμικρυνση παει (ΟΑ701 δε κανεις καμια συγκριση που ειναι και το φορτε σου? :cool: ) και πολυπιστευω οτι υπαρχει περιπτωση συντομα να επανελθει. Μαλλον το αντιθετο....
 
Re: Alitalia in &quot;crisis&quot;

καμμία περικοπή προσωπικού δεν γίνεται, ούτε υπάρχει τέτοια σκέψη προς το παρόν. Εικασίες χαρακτηρίστηκε το δημοσίευμα, στην ίδια εφημερίδα από την εταιρεία.
http://www.corriere.it/economia/10_sett ... aabe.shtml
και ούτε καμμία "σμίκρυνση" υπάρχει στον ορίζοντα, ειδικά μετά τα θετικά αποτελέσματα της εταιρείας. πόσο μάλλον όταν μερικές μέρες πρίν ανακοινώθηκε νεος προορισμός GIG, και χαρακτηρίστηκε από τον Sabelli το 2011 ως έτος ανάπτυξης.
http://www.borsaitaliana.it/borsa/notiz ... 25&lang=it
 
Re: Alitalia in &quot;crisis&quot;

Ακόμη και να γίνουν τελικά οι περικοπές, πού είναι το κακό απ' τη στιγμή που προβλέπονταν απ' τον "φοίνικα"? Χρησιμοποιώντας τοn αξεπέραστο μεταφραστή της google :evil: (πιστεύω ότι) διάβασα πώς ετοιμάζονται για επεκτάσεις. Αναφέρεται κάτι για επέκταση του "μοντέλου" σε Mιλάνο και νότια Ιταλία αλλά δεν κατάλαβα σε τι αναφέρεται...
 
Top