ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΤΗΣΗΣ Α3 ΓΙΑ ΡΟΔΟ

  • Thread starter Thread starter latris aeroporias
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Καθε μερα και κατι παραπανω

Kalosithes file chrispilot

Se katalabeno para poli kala.Mono tin OA katigoroun,giati mono afti kani sosty kai esfalis doulia.Kala kanoun ke akironoun ptisis an iparhi p.x kakokeria.
Giafto then tha patiso pote podi stin A3

Mas lene oti taham asfalis eteria,ego leo mpordes mas lene,kai sinehisoun etsi fobame para poli iti tha gini kanena megalo kako :(

Giafto parakalo tous ipeftinous tis A3,an to diabasi kanenas afto to minima."Min riskarete pola" giati an gini tipota kako....metha tha ine pou i epibates then tha theloun na petane....!!!

Eho pola paradigmata apo singenis kai filous pou "distihos" eprepe na petaksoun me tin A3....Pantos afta pou me diigithikan me aniksan ta matia.

Pantos afto pou ksero kai thelo na pous pisteupso ine oti ksana then tha theloun na petaksou me tin A3,kai malista enas kalos filos mou mou ipe oti ine kalitera na petaksis 1 mera argotera p.x. apo tin Frankfurt para me tin A3 mia mera pio brosta :!:

Zitao signomi an ipa kati kako enantio prosopa tis A3
 
jetflight":1dnh0mh6 said:
Den einai h proth fora poy h A3 akoloythei aythn thn taktikh.
Kai sth JKH persi ean thymamai kala h OA me ATR eixe epistrepsei.
Ligh ora argotera anaxoroyse h A3 me Avro apo to AIA kai prosgeiothike kanonika parolo poy h synthikes htan poly asxhmes.
Otan to plhroforhthikan oi epivates tis OA paraponethikan stoys ypeythinoys kai h apanthsh htan oti h A3 den threi toys kanones asfaleias kai oti o pilotos riskarei thn prosgeiosh.
Apotelesma htan oi epivates ton OA na dianykereysoyn sto AIA kai fysika o topikos typos na ta riksei stis OA kai na epenesei thn kalh A3!
Kata th dikh moy apopsh oi pilotoi tha prepei na mhn riskaroyn kai rixno to olo dikio stis OA parolh thn talaiporia ton epivaton.
Kala re paidia h YPA den mporei na akyronei h na anavallei tis pthseis otan yparxoyn asxhma kairika fainomena?
Den exei krish?

Lypamai pou poloi den exoun idea giati milane kai grafoun oti tous katevasei to kefali tous .....
Anarotithike kaneis poia einai ta xwinds limits enos ATR kai enos ARJ h 737???
H YPA kai kammia Ypa ana ton kosmo den exei apopsh se ayto .To an tha ginei h proseggish se ena diadromo paizoun rolo ta limits tou kataskeyasth tou aeroskafoys ths etairias kai ton piloton .
An pisteyei kapoios oti pilotos ths A3 tha riskarize thn DIKH toy zoh pano apo ola gia na parei ta syxgarhtiria apo th dioikhsh oti aytos pige kai oxi h OA einai to ligotero ASXETOS(Exoun KAI aytoi oikogenies kai paidia pou theloun na ta xanadoun)
.

Για την ιστορία, η Α3 204 είχε προγραμματισμένη άφιξη στη Ρόδο στις 08:20Ζ (10:20 τοπική). Ας δούμε τι καιρό είχε εκείνη την ώρα στη Ρόδο:
LGRP 280820Z 16015G35KT 030V180 4000 SCT008 FEW018TCU SCT025 OVC080 16/13 Q1010 NOSIG WS LDG RWY07 12020G40KT 020V280

Oli h zhmia egine apo xwind Gust den einai h proti oute h teleytaia fora pou xekinhse ptisi gia proorismo nisia me notiades kai gyrise piso h prosgeiothike "malliokouvara".Exo prosgeiothei kai RHO kai HER me paromoies synthikes me OA (732 A300-600 antistoixa) kai den htan oti kalytero ,kai exo kai epistrepsei kai athina logo kairou .Ola einai mesa sto programma.Sto finale oi pilotoi gia aytes ths ores plironontai kai deixnoun thn axia tous oxi mono gia na petane CAVOK. Kai dystixos shit happens (An nomizoun kapoioi oti thn A3 th symferei na xasei aeroplano mono kai mono gia na ginei mia ptisi eiani to ligotero gelasmenoi)

Ti na po bre pedia rant

Diabazo tetia pou grafi o filos jetflight kai anatrihiazo.
Kala ekana kai then petaksa kamia fora mehri tora stin zoi mou me tin A3

Pantos otan beno stin OA niotho PANTA sigouros giati ksero otin i piloti ine epalgematies kai tsakalia.

Ase ti eho akousi gia pilotous tis A3 Ausrufezeichen Ausrufezeichen

An stas ta po ola afta outi se 100 metra then tha thelete na plisiasete tin A3 Stupid

Gia pes mas na mathoume kai emeis pou then ta xeroume :stupid:
Meta apo 10 xronia mporo na sou po kai ego ateleiotes istories gia
Egklezous Germanous Gallous Rosous Ollandous pilotous pou prosgeiothikan se xeiroteres synthikes sto HER kai smparaliasan(i paraligo na smparaliasoun) ta aeroskafi tous , aytoi itan M......s diladi h Asxetoi???? .Kai sto finale den se piese kanenas na petaxeis me th A3 .Toulaxiston mi les pragamata pou den mporeis na ta apodixeis .
:!:


Καλησπερα.
Σαν πρωην εργαζομενος της Ολυμπιακης (εποχικος-πισταδορος φιλοι μου) ειδαν τα ματια μου και ακουσαν τα ματια μου πολλα για την Α3. Γοια ποιο λόγο η Α3 ειναι κατα 98% on time και η Ο.Α καθυστερει? μηπως δεν κανουμε καλα τη δουλεια μας ενω στην Α3 ειναι τσακαλια? Μήπως παίζεται κατι με τον Πύργο Ελέχχου? Μηπως στη συγκεκριμενη εταιρεια εχουν παρει επιπολαια το ζωτικο σημειο "ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ" προκειμενου να μην χαλασει το 'ονομα της εταιρειας? Εχουν γινει διαφορα στον αερα με την Α3 αλλα γιατι κανενα καναλι δεν ασχοληθηκε και περιμενουν στην γωνια την Ολυμπιακη με το παραμικρο να την λιθοβολησουν? Ο Νοων νοειτω....
Χωρις να ειμαι προκατηλειμενος με την συγκεκριμενη εταιρεια , οφειλα να πω καποια πραγματα που συμβαινουν και ας ελπισουμε να μη συμβει κατι σοβαροτερο.
Με εκτιμηση


-Mipos giati DOULEUOUME sthn A3 ?

-Nai exoume metoxes sthn YPA kai mas afinoun oi pyrgaioi na feygoume.


-H OA einai JAR-OPS telika h OXI akoma?

-Tha itheles na moirasteis kai esy kapoia apo ta polla me emas?

-Oxi file to vlepoume oti den eisai prokathlhmenos ......

Me stenexorei afantasta pou ta parapano ta grafei kapoios o opoios einai h htan sto xoro kai epoxikos se mia etairia pou tous dikous tis anthropous tous Koroideye kai tous koroideyei xronia oloklhra(alitheia giati den sas monomopoioun tosa xronia??).Den ftaiei h A3 gia to katanthma ths OA,
allou prepei na psaxeis file mou kai oxi na paratheteis aoristologies.


Kalosithes file chrispilot

Se katalabeno para poli kala.Mono tin OA katigoroun,giati mono afti kani sosty kai esfalis doulia.Kala kanoun ke akironoun ptisis an iparhi p.x kakokeria.
Giafto then tha patiso pote podi stin A3

Mas lene oti taham asfalis eteria,ego leo mpordes mas lene,kai sinehisoun etsi fobame para poli iti tha gini kanena megalo kako Sad

Giafto parakalo tous ipeftinous tis A3,an to diabasi kanenas afto to minima."Min riskarete pola" giati an gini tipota kako....metha tha ine pou i epibates then tha theloun na petane....!!!

Eho pola paradigmata apo singenis kai filous pou "distihos" eprepe na petaksoun me tin A3....Pantos afta pou me diigithikan me aniksan ta matia.

Pantos afto pou ksero kai thelo na pous pisteupso ine oti ksana then tha theloun na petaksou me tin A3,kai malista enas kalos filos mou mou ipe oti ine kalitera na petaksis 1 mera argotera p.x. apo tin Frankfurt para me tin A3 mia mera pio brosta Ausrufezeichen

Zitao signomi an ipa kati kako enantio prosopa tis A3


Tora sta parapano den tha po tipota

.Den exo oute metoxes sth A3 oute eimai dieythintis .Ypallilos eimai kai douleuo opos oloi oi synadelfoi mou sto magazi me oxi ta kalitera lefta (10 xronia exo sthn pista ta dyo apo ayta sth A3).Den dexomai omos na legontai anakrivies poy thigoun kai emena san prosopiko tou magazioy aytou.Doxasei o kyrios akyronoume kai emeis ptiseis logo kairou arketa syxna
Gia thn Istoria epeithi thixthke kapou kai to thema ton piloton ths A3
To 50% toulaxiston eina ex-HAF me oti synepagetai ayto se peira .Yparxei kai ena toulaxiston 30% ex OA kai edo den pisteyo na yparxei antilogos.Oi ypoloipoi einai nea paidia pou exoun petaxei dipla stous anotero gia na ginoun PIC.

Den exo asxolithei me to an h OA petaei me asfaleia an prepei na kleisei klp klp giati den exo stoixeia na apodeixo thn apopsh mou .Kalo einai i merikoi omos an theloune na poune kati na to STOIXEIOTHETOUN kai na exoun kai apodeixeis mazi me tis katrhgories pou ektoxeyoun.
(Apopseis tou stil h theia mou petaxe me A3 kai kounage kei den xanampaino sth zoi mou mesa den metrane)

Bill
:deadthread: :!:
 
Να δώσω και εγώ μια σύντομη απάντηση επί του θέματος....

Η αλήθεια είναι ότι ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ μια ιδιωτική εταιρεία παίρνει μεγαλύτερο ρίσκο σε θέματα ασφαλείας από μια δημόσια, διότι την ενδιαφέρει περισσότερο να βγάλει κέρδος...

Π.χ. η ακύρωση μιας πτήσης λόγω καιρικών συνθηκών, η αγορά ενός ακριβού ανταλλακτικού ή μια δαπανηρή αναβάθμιση ενός Α/Φ (μη-υποχτεωτικές), το extra training που ίσως κάνουν κάποιοι πιλότοι, αν θα γίνουν μετά από x ρόνο σκέψης με μια δημόσια εταιρεία, όπως η ΟΑ, θα γίνουν μετά από 10x σε μια ιδιωτική όπως η Aegean.

Γι'αυτό τον λόγω εγώ πιστεύω πως εν γένει οι δημόσιες αεροπορικές εταιρείες είναι πιο ασφαλείς από τις ιδιωτικές, πράγμα για το οποίο έχω κατηγορηθεί από αρκετούς εδώ μέσα!
 
pesta re BILLY giati edw mesa iparxi tromeri asxetosini k o ka8enas leei oti tou katevei k oxi tpt alo ala ta pisteyune kiolas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LOL
:lol:

i 8eia mu petaxe me A3 k gustare TRELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
 
Avior":iq5iz7z6 said:
Η αλήθεια είναι ότι ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ μια ιδιωτική εταιρεία παίρνει μεγαλύτερο ρίσκο σε θέματα ασφαλείας από μια δημόσια, διότι την ενδιαφέρει περισσότερο να βγάλει κέρδος...

Και πόσες «δημόσιες εταιρείες» υπάρχουν πλέον :?: Στην Ευρώπη μόνο η ΟΑ και η TAP ανήκουν εξ ολοκλήρου σε Ελλάδα και Πορτογαλία αντίστοιχα (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος)

Επίσης αμφιβάλω μια αφρικάνικη «κρατική» εταιρεία να είναι πιο ασφαλής από μια ιδιωτική ευρωπαϊκή εταιρεία.



Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του Bill :great:
 
Avior, ο προφανής αντίλογος σε αυτά που λες είναι ότι η ΟΑ είναι δημόσιο και δεν τους ενδιαφέρει και τόσο να γίνει η πτήση ή να είναι στην ώρα της μια και η μονιμότητα είναι μεγααααααλο πράμα.

Προσωπικά όταν η Α3 είναι στην ώρα της εγώ το ερμηνεύω ότι κάνουν καλά τη δουλειά τους. Και δεν μπορώ να φανταστώ ότι ο πιλότος της ΟΑ σκέφτεται τα παιδάκια ενώ ο πιλότος της A3 πάει να σκοτωθεί γιατί τον απείλησε ο προϊστάμενος λες και είναι νταλικιέρης στην εθνική.

Παράκληση προς αοριστολόγους και "ξέρω πολλά αλλά δεν τα λέω γιατί έτσι": Μην γράφετε μπούρδες. Η ΟΑ κατηγορεί έμμεσα και άμεσα τις άλλες εταιρίες ότι πχ δεν δίνουν σημασία στην ασφάλεια επειδή δεν μπορεί να αποδώσει όσα πρέπει σαν αεροπορική εταιρία και ψάχνει δικαιολογίες. Μας έχει φάει τα απίστευτα λεφτά τόσα χρόνια, είχε μονοπώλιο από το 1950 και είναι μονιμα χρεοκοπημένη. Πονάει πολύ να βλέπεις τον δίπλα να πετυχαίνει, ετσι???

Αφήστε τις θείες σας που όταν τις ρωτάτε "με τι αεροπλάνο πέταξες" απαντάνε "με ένα μπλε" να έχουν άποψη για το βελονάκι. Για τα αεροσκάφη ας μιλήσει κάποιος ειδικότερος.

Α! Και τα χρόνια στη ράμπα, sorry, αλλά λίγο μετράνε. Και εγώ πάω στα μπουζούκια 15 χρόνια αλλά μπουζούκι δεν έμαθα. Ο νοών νοείτω....
 
Akis":1t89p341 said:
Και πόσες «δημόσιες εταιρείες» υπάρχουν πλέον :?: Στην Ευρώπη μόνο η ΟΑ και η TAP ανήκουν εξ ολοκλήρου σε Ελλάδα και Πορτογαλία αντίστοιχα (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος)

Το είπες και μόνος σου... Εξ'ολοκλήρου! Ακόμα και εν μέρει να είναι state-owned (και αυτές είναι όντως ΠΟΛΛΕΣ, μη με βάλεις να ψάχνω το ATW νυχτιάτικα) το κράτος δε ρισκάρει να χάσει αεροπλάνο με τόσο κόσμο μέσα...

Επίσης αμφιβάλω μια αφρικάνικη «κρατική» εταιρεία να είναι πιο ασφαλής από μια ιδιωτική ευρωπαϊκή εταιρεία.

Μάλλον επίτηδες φέρνεις ακραίο παράδειγμα εδώ... Εγώ γενικά μίλησα...

Εξ'άλλου να σου θυμίσω ότι αν το κόστος των αποζημιώσεων+αρνητικής διαφήμισης είναι μικρότερο από το κόστος της ακύρωσης/αλλαγών που πρέπει να γίνουν στο Α/Φ, πολλαπλασιασμένα φυσικά με κάποιους στατιστικούς παράγοντες που εκφράζουν την πιθανότητα να συμβούν τα εκάστοτε γεγονότα, τότε πολλοί επιχειρηματίες θα παραβλέψουν την ηθική πλευρά του ζητήματος και θα αφήουν το Α/φος να πετάξει...[/b]
 
Avior":32fvwla9 said:
το κράτος δε ρισκάρει να χάσει αεροπλάνο με τόσο κόσμο μέσα...

Σωστά. Ενώ ο ιδιώτης μάς στέλνει όλους για φούντο γιατί είναι κακός/πλούσιος/παπάρας/σαδιστής/άπληστος κλπ κλπ
Avior":32fvwla9 said:
Εξ'άλλου να σου θυμίσω ότι αν το κόστος των αποζημιώσεων+αρνητικής διαφήμισης είναι μικρότερο από το κόστος της ακύρωσης/αλλαγών που πρέπει να γίνουν στο Α/Φ.....

Αν, αν και πάλι αν. Με αν δεν γίνεται συζήτηση. Κανα γεγονός έχετε??
 
To na kathgoreite emas poy grafoyme gia alhthina gegonota gia asxetosines,tote ki emeis mporoyme na sas kathgorhsoyme alles toses gia ton idio logo kati poy apo meroys moy den exo prothesh na kano.
Me to teleytaio ths risko h A3 katafere na gyrisei piso toys epivates ths kai na ypostei kai megalyterh oikonomikh zhmia apo oti na thn akyrone afoy opos edeikse kai h thleorash to aeroskafos epathe kapoia vlavh sto ena ftero!
Ta oria kairoy einai ta idia gia ola ta epivatiga A/C eidika otan fysoyn anemoi 10-11 mpofor kai yparxei entonh vroxh,dioti etsi htan ekeinh thn nyxta sth Xio.
Exo taksidepsei kai me 737 kai me AR1 kai oi anatarakseis einai oloidies me ton ATR ta opia ta theoro poly asfalh aeroplana.
Den thelo na moy vgoyn kai ta antera kai na exo dipla moy anthropoys na stayrokopioyntai.
Den yposthrizo oyte to Kratos oyte thn OA alla thelo na eimai dikaios kai otan oi OA prattei sosta se themata asfaleias tote symfono akoma ki an ayto me talaiporhsei.
Den amfhsvhto to epipedo asfaleias ths A3 exo taksidepsei arketes fores mazi ths kai anagnorizo oti efere kati diaforetiko sto nhsi moy.
Akoma kai me ta nea nayla ton OA oloi thn kathgorhsan.
KANENAS OMOS DEN EIPE TIPOTA GIA THN A3 POY OI TIMES THS EINAI 3-4 EYRO PIO PANO...
 
file Bill
Pola egrapses...... kai mas les oti then kseris pola.

Apopou kseris afta OLA pou mas ta ipes????

Then me fenete etsi oti then kseris tipota,me fenete mono oti then sou aresoun afta pou grafoun meriki anantioin tin A3 :wink:


Telos panton, PEACE :D
 
Top