ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΤΗΣΗΣ Α3 ΓΙΑ ΡΟΔΟ

  • Thread starter Thread starter latris aeroporias
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

latris aeroporias

Economy-Class-Member
Εγγραφή
27/01/2005
Μηνύματα
111
Likes
0
Περιοχή
italy
Website
www.airliners.gr
ακυρωθηκε η 204 για ροδο λογω κακων καιρικων συνθυκων εκει.
το αεροσκαφος προσπαθησε να προσγειωθει 2 φορες αλλα δεν τα καταφερε,με συνεπεια να γυρισει πισω.Το αεροσκαφος ηταν το sxbgw
θα μεινει πολυ καιρο εκτος λογω των ζημιων που επαθε στομ κινητηρα και στο φτερο :( :( :(
 
Αν θέλετε τη γνώμη μου, δεν κατάλαβα ποτέ γιατί ξεκίνησε η συγκεκριμένη πτήση από Αθήνα...Παρακολουθούσα το metar, το οποίο έδινε ανέμους πάνω από 23 κόμβους (με μέγιστο 37) ορατότητα κάτω από 4000 και BR=mist=ομίχλη...και όταν είδα ότι η πτήση έχει επιβίβαση και λίγο αργότερα αναχώρηση ξαφνιάστηκα. . .

Δεν καταλαβαίνω, ήθελε να το παίξει ηρωίδα εταιρεία και να πάει τους επιβάτες στη Ρόδο ενώ η ΟΑ ακύρωσε την πτήση της (η οποία btw, ήταν με ATR)
 
jerry":1j5jz1zf said:
Αν θέλετε τη γνώμη μου, δεν κατάλαβα ποτέ γιατί ξεκίνησε η συγκεκριμένη πτήση από Αθήνα...Παρακολουθούσα το metar, το οποίο έδινε ανέμους πάνω από 23 κόμβους (με μέγιστο 37) ορατότητα κάτω από 4000 και BR=mist=ομίχλη...και όταν είδα ότι η πτήση έχει επιβίβαση και λίγο αργότερα αναχώρηση ξαφνιάστηκα. . .

Δεν καταλαβαίνω, ήθελε να το παίξει ηρωίδα εταιρεία και να πάει τους επιβάτες στη Ρόδο ενώ η ΟΑ ακύρωσε την πτήση της (η οποία btw, ήταν με ATR)
στην αεροπορια εχουμε παλικαραδεσ πιλοτους που το παιζουν ηρωες για τιν τιμη των οπλων και δεν σκεφτονται οτι κουβαλουν ζωες :( :( :(
 
Για την ιστορία, η Α3 204 είχε προγραμματισμένη άφιξη στη Ρόδο στις 08:20Ζ (10:20 τοπική). Ας δούμε τι καιρό είχε εκείνη την ώρα στη Ρόδο:
LGRP 280820Z 16015G35KT 030V180 4000 SCT008 FEW018TCU SCT025 OVC080 16/13 Q1010 NOSIG WS LDG RWY07 12020G40KT 020V280 =

Διάδρομος για προσγειώσεις: 07
Άνεμος στο διάδρομο: από 120 μοίρες (δηλαδή χοντρικά 50 μοίρες από τα ανατολικά του διαδρόμου), με ταχύτητα 20 κόμβους και ριπές ανέμου (gusts) στους 40 κόμβους.

METAR τριάντα λεπτά αργότερα:
LGRP 280850Z 12018G38KT 030V220 4000 BR SCT008 FEW018TCU SCT025 OVC080 16/13 Q1010 NOSIG WS LDG RWY07 10015G35KT 020V080 =

και κάπως έτσι είναι τα πράγματα ακόμα στη Ρόδο.

Όχι και τόσο εύκολη υπόθεση... Πολύ θα ήθελα να διαβάσω τη γνώμη των πιλότων που έχουμε στο forum σχετικά με το θέμα, γιατί νομίζω ότι είναι οι πλέον ειδικοί.


Υ.Γ. Τα ATR πρέπει να έχουν διαφορετικά minima από τα 737 σε σχέση με τους ανέμους.
 
latris aeroporias":2mo4ikhr said:
στην αεροπορια εχουμε παλικαραδεσ πιλοτους που το παιζουν ηρωες για τιν τιμη των οπλων και δεν σκεφτονται οτι κουβαλουν ζωες :( :( :(
Το θέμα είναι ότι εκτός από πιλότους με υπερβολική αυτοπεποίθηση, υπάρχουν μερικές φορές και οι εταιρικές πιέσεις για να γίνουν κάποιες πτήσεις για διάφορους λόγους (να μην καθυστερήσει το πρόγραμμα πτήσεων της ημέρας, να μη φανεί ότι η εταιρία "ακύρωσε" μια πτήση ενώ π.χ. ο ανταγωνισμός πέταξε κλπ). Όλα αυτά δεν τα εννοώ συγκεκριμένα για την Α3 φυσικά.

Έχω ήδη μεγάλη περιέργεια να δω το πόρισμα του συμβάντος, γιατί τώρα ίσως είναι δύσκολο να βγάλουμε συμπεράσματα.
 
Den einai h proth fora poy h A3 akoloythei aythn thn taktikh.
Kai sth JKH persi ean thymamai kala h OA me ATR eixe epistrepsei.
Ligh ora argotera anaxoroyse h A3 me Avro apo to AIA kai prosgeiothike kanonika parolo poy h synthikes htan poly asxhmes.
Otan to plhroforhthikan oi epivates tis OA paraponethikan stoys ypeythinoys kai h apanthsh htan oti h A3 den threi toys kanones asfaleias kai oti o pilotos riskarei thn prosgeiosh.
Apotelesma htan oi epivates ton OA na dianykereysoyn sto AIA kai fysika o topikos typos na ta riksei stis OA kai na epenesei thn kalh A3!
Kata th dikh moy apopsh oi pilotoi tha prepei na mhn riskaroyn kai rixno to olo dikio stis OA parolh thn talaiporia ton epivaton.
Kala re paidia h YPA den mporei na akyronei h na anavallei tis pthseis otan yparxoyn asxhma kairika fainomena?
Den exei krish?
 
Ti na po bre pedia :rant:

Diabazo tetia pou grafi o filos jetflight kai anatrihiazo.
Kala ekana kai then petaksa kamia fora mehri tora stin zoi mou me tin A3

Pantos otan beno stin OA niotho PANTA sigouros giati ksero otin i piloti ine epalgematies kai tsakalia.

Ase ti eho akousi gia pilotous tis A3 :!: :!:

An stas ta po ola afta outi se 100 metra then tha thelete na plisiasete tin A3 :stupid:
 
Αν θυμάστε την πρώτη έφοδο του χιονιά στο βενιζέλο (βλέπε Γενάρη 02 νομίζω), εγώ βρισκόμουν στα Χανιά και ο χαλασμός στην Αθήνα συνέπεσε με χαλασμό στα Χανιά - χιόνιζε στη Σούδα με αποτέλεσμα τα προβλήματα να είναι διπλά. Τελικά εκείνη τη μέρα το απόγευμα η ΟΑ δεν πέταξε για Χανιά και ενώ όλοι (επιβάτες και προσωπικό) περίμεναν και την ακύρωση της Α3, ΤΣΟΥΠΠΠ, να και εμφανίστηκε το AVRO. Λίγα λεπτά μετά την απογείωση του Avro, ο ίδιος ο αερολιμενάρχης ανακοίνωσε ότι κλείνει το αεροδρόμιο των Χανίων. . . Και το σούσουρο για το γιατί πέταξε η Α3 και η ΟΑ όχι έδινε και έπαιρνε...Τότε ακούστηκε πολύ έντονα ότι η Α3 πέταξε λόγω πιέσεων για να φανεί ότι ΕΓΙΝΕ Η ΠΤΗΣΗ. Και πράγματι, η ιδέα αυτή περάστηκε στον κόσμο (η μάνα μου ας πούμε, ακόμα θυμάται ότι τότε που πετούσαμε με ΟΑ δεν έγινε η πτήση, ενώ η Α3 πέταξε...).

Δε θέλω βέβαια να θίξω την Α3, αλλά....

Τα κανάλια άραγε είπαν τίποτε? Γιατί όταν πρόκειται για συμβάν ΟΑ, πάντα ανακοινώνεται...

Όσον αφορά στα σημερινά γεγονότα της RHO, σίγουρα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης ATR-737.
Εντύπωση πάντως μου έκανε ότι η Α3651 (αναχώρηση 1450lt) έφυγε και γύρισε κανονικά (Α3652 άφιξη 1730lt) ενώ και η ΟΑ714 αναχώρησε αλλά η ΟΑ715 ματαιώθηκε...οπότε ίσως γύρισε και αυτό πίσω?
 
Καθε μερα και κατι παραπανω

Καλησπερα.
Σαν πρωην εργαζομενος της Ολυμπιακης (εποχικος-πισταδορος φιλοι μου) ειδαν τα ματια μου και ακουσαν τα ματια μου πολλα για την Α3. Γοια ποιο λόγο η Α3 ειναι κατα 98% on time και η Ο.Α καθυστερει? μηπως δεν κανουμε καλα τη δουλεια μας ενω στην Α3 ειναι τσακαλια? Μήπως παίζεται κατι με τον Πύργο Ελέχχου? Μηπως στη συγκεκριμενη εταιρεια εχουν παρει επιπολαια το ζωτικο σημειο "ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ" προκειμενου να μην χαλασει το 'ονομα της εταιρειας? Εχουν γινει διαφορα στον αερα με την Α3 αλλα γιατι κανενα καναλι δεν ασχοληθηκε και περιμενουν στην γωνια την Ολυμπιακη με το παραμικρο να την λιθοβολησουν? Ο Νοων νοειτω....
Χωρις να ειμαι προκατηλειμενος με την συγκεκριμενη εταιρεια , οφειλα να πω καποια πραγματα που συμβαινουν και ας ελπισουμε να μη συμβει κατι σοβαροτερο.
Με εκτιμηση
 
Ψιλοάσχετο... αλλά σχετικό με τα METAR (μπορεί να μπει και στα αεροπορικά μαργαριτάρια).

Στο LGRP πάλι πριν 3 ημέρες, το METAR έγραφε:

LGRP 261250Z 15015KT 9999 FEW010 FEW018TCU SCT025 BKN080 16/13 Q1011 WS LDG RWY07 NOSIG ANEMOMETRA RWY25 KAI RWY07 EK/EN H METRHSH EGINE ME ANEMOMETRO XEIROS

Η τελευταία σειρά είναι REMARK το οποίο μπορεί να είναι γραμμένο σε plain language, αλλά αυτοί το παραέκαναν!! :oops: :shock:
 
Top