Αισιόδοξος ο Χριστοδουλάκης για την Ολυμπιακή

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν συμμετέχουν στη Νέα Ολυμπιακή οι συνοδοί-φροντιστές

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2003 19:12
Την απόφασή τους να μη συμμετάσχουν στη Νέα Ολυμπιακή Αεροπορία (ΝΟΑ), αλλά να παραμείνουν στην παλιά εταιρεία, με τη μορφή που είχε πριν από την ψήφιση της τροπολογίας για τη δημιουργία της Olympic Airlines, τονίζουν 557 μέλη της Ενωσης Ιπταμένων Συνοδών-Φροντιστών (ΕΙΣΦ) σε επιστολή που απέστειλαν τόσο στη διοίκηση της Ολυμπιακής, όσο και στο υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Στο μεταξύ, οι 260 ιπτάμενοι συνοδοί-φροντιστές που εντάχθηκαν στο καθεστώς της πρόωρης συνταξιοδότησης, ίδρυσαν Σωματείο με την επωνυμία Σωματείο Ιπταμένων Καμπίνας (ΣΙΚ), προκειμένου να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους, καθώς όπως υποστηρίζουν, οδηγήθηκαν σε βίαιη αποχώρηση από την εταιρεία
 
ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων προσέφυγε τελικά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά της Ελλάδος επειδή δεν έλαβε μέτρα για την επιστροφή της ενίσχυσης που χορηγήθηκε στην Ολυμπιακή Αεροπορία και η οποία κρίθηκε ως ασυμβίβαστη με τους κανόνες της Κοινής Αγοράς.

Πρόκειται για ενισχύσεις που χορηγήθηκαν στο παρελθόν και αφορούν:

- Στη δεύτερη δόση της εισφοράς κεφαλαίου ύψους 41 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του προγράμματος αναδιάρθρωσης. Η κυβέρνηση τον Οκτώβριο καταλόγισε το ποσό αυτό στην αρμόδια ΔΟΥ και αναμένει να το εισπράξει.

- Στο χρέος 2,4 εκατ. ευρώ έναντι μισθωμάτων προς τους αερολιμένες.

- Στο χρέος από τη μη πληρωμή του ΦΠΑ για καύσιμα και ανταλλακτικά.

- Στο χρέος 33,9 εκατ. ευρώ εξ αεροπορικών τελών προς το αεροδρόμιο των Σπάτων.

- Στο το τέλος Σπατοσήμου ύψους 61 εκατ. ευρώ κ.λπ.

- Στο χρέος 28,9 εκατ. ευρώ προς υπουργεία και δημόσιους οργανισμούς.

Η Επιτροπή επισημαίνει, πάντως, ότι η πρόσφατη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου δέχεται ότι η ανάκτηση των ενισχύσεων γίνεται και από «κάθε άλλη επιχείρηση στην οποία μεταβιβάζεται το ενεργητικό του αποδέκτη των ενισχύσεων».

Αυτό σημαίνει ότι η ανάκτηση μπορεί να γίνει και από τη Νέα Ολυμπιακή, εφόσον μεταβιβαστούν στοιχεία του ενεργητικού της Ολυμπιακής.




:? :? :?
Για ποια αισιοδοξια μιλαει ο φιτσουλας :?:
 
Ιδου και η "αισιοδοξια"... :evil:

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2003 07:00
ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ κινδυνεύει να μείνει για άλλη μια φορά η Ολυμπιακή Αεροπορία, αφού τα μηνύματα από τους υποψήφιους «μνηστήρες» κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά είναι.

Αν και στόχος του υπουργείου είναι να λειτουργήσει η εταιρεία στις αρχές του Δεκεμβρίου, γνώστες της αγοράς υποστηρίζουν ότι η διαδικασία ιδιωτικοποίησης δεν πρόκειται να περατωθεί πριν από το Φεβρουάριο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εκπρόσωποι των 11 κοινοπραξιών που εξεδήλωσαν κατ΄ αρχάς ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση, μετά την παραλαβή του business plan και του ισολογισμού μετασxηματισμού της 30ής Nοεμβρίου 2003 εξέφρασαν στους συμβούλους ιδιωτικοποίησης της κυβέρνησης την απογοήτευσή τους για τα στοιχεία που τους δόθηκαν.

Φ. ΖΩΗΣ
 
Apo thn istoselida ths efhmeridas TA NEA:
Eνδιαφέρον από τρεις για τη νέα Ολυμπιακή

H «ώρα της αλήθειας» για την τύχη της τρίτης προσπάθειας ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής πλησιάζει. Την ερχόμενη Παρασκευή εκπνέει η προθεσμία εκδήλωσης δεσμευτικού ενδιαφέροντος για συμμετοχή στην υπό δημιουργία νέα Ο.A.

Από το σύνολο των 11 επιχειρηματικών σχημάτων που εκδήλωσαν αρχικά ενδιαφέρον για την καινούργια εταιρεία, η «μάχη» αναμένεται να δοθεί κυρίως μεταξύ των εφοπλιστικών ομίλων των κ.κ. Στ. Ρέστη (Golden Aviation Holdings) και Λασκαρίδη (Westwood Holdings), καθώς και του Ελληνοαμερικανού επιχειρηματία Στ. Ράπη (Chrysler Aviation).

Στο μεταξύ, οι ιπτάμενοι συνοδοί και φροντιστές που αποφάσισαν να μη στελεχώσουν τη νέα εταιρεία των Ολυμπιακών Αερογραμμών και να παραμείνουν στη σημερινή Ο.A. ανέρχονται συνολικά σε 557.

Στο κείμενο της σχετικής «εναντίωσης», που έστειλαν χθες υπογεγραμμένο στη διοίκηση της Ο.A., στους υπουργούς Μεταφορών, Οικονομίας και Εργασίας, καθώς και στους υποψήφιους αγοραστές των Ολυμπιακών Αερογραμμών, τονίζουν ότι αρνούνται να μεταβούν στον «εργασιακό μεσαίωνα της νέας εταιρείας χαμηλού κόστους, που σχεδιάζει η κυβέρνηση».

ΤΑ ΝΕΑ , 11-11-2003 , Σελ.: N70
Κωδικός άρθρου: A17788N704
ID:390247
Gia na doyme ti tha dome...

PS: Xwris na thelw na se ferw se dyskolh thesh, FLIGHTATT, boreis na mas dwseis perissoteres plhrofories h na sxoliaseis tis dyo teleytaies paragrafoys toy arthroy;
 
Apo to http://www.traveldailynews.gr:
Δημήτρης Τσοβόλας
ΔΗΚΚΙ: Κυβερνητική ευθύνη για την συνεχιζόμενη υποβάθμιση και διάλυση της Ολυμπιακής Αεροπορίας
Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2003

Για τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση και διάλυση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, αλλά και για την ιδιωτικοποίησή της, ευθύνη έχει αποκλειστικά η κυβέρνηση, η οποία την απαξίωσε για να παραδώσει το φιλέτο στον ιδιωτικό τομέα, δήλωσε ο πρόεδρος του ΔΗΚΚΙ Δημήτρης Τσοβόλας μετά τη συνάντησή του με την Ένωση Ιπτάμενων Συνοδών και Φροντιστών.

Οι εργαζόμενοι, οι Ιπτάμενοι Συνοδοί και Φροντιστές, τόνισε ο κ. Τσοβόλας, έχουν απόλυτα δίκιο στον αγώνα τους, γιατί η κυβέρνηση μεθοδεύει, μέσω της νέας εταιρίας, να μειώσει και τις αποδοχές σημαντικά αλλά και τα δικαιώματά τους, πράγμα που είναι και αντισυνταγματικό, αλλά και παράνομο. Ο πρόεδρος του ΔΗΚΚΙ διαβεβαίωσε, τους εκπροσώπους της Ένωσης Ιπτάμενων Συνοδών και Φροντιστών, για την αμέριστη συμπαράσταση του Κινήματος στον αγώνα τους και κάλεσε την κυβέρνηση να σεβαστεί τη Δημοκρατία και τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που ισχύουν.

Βίκυ Καραντζαβέλου - Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2003

Symfwna me to arthro poy diavasa sta NEA (vl. prohgoymeno post) h prothesmia gia thn ypovolh prosforwn elhkse thn perasmenh Paraskeyh. Molatayta den exei akoystei tipota epi toy thematos...
 
Cross ti perimeveis v'akouseis epi tou 8ematos? Av pouln8ei n OA 8a stamatnsei to megalo fagopoti pou 3ekivnse apo tn dekaeteia tou 80! To ti mellei geves8e eivai eva 8ema me to opoio mporei kaveis v'asxoln8ei me polln favtasia... :?
 
Και πάμε παρακάτω...

Απιαστο όνειρο η απογείωση το Δεκέμβριο

Πλήρης συσκότιση επικρατεί γύρω από την αναδιοργάνωση της Ολυμπιακής, ενώ κερδίζει έδαφος η πρόταση για μετάθεση της έναρξης λειτουργίας της νέας εταιρείας κατά ένα μήνα.

Στελέχη της αεροπορικής αγοράς εκτιμούν ότι τα αεροσκάφη της «Ολυμπιακές Αερογραμμές» είναι δύσκολο να απογειωθούν πριν από την 1.1.2004, καθώς παραμένουν ανοιχτά πάρα πολλά θέματα. Κυβερνητικά στελέχη έχουν δηλώσει επανειλημμένως ότι η νέα εταιρεία θα λειτουργήσει την 1η Δεκεμβρίου.

Το πιο γνωστό ζήτημα δεν είναι άλλο από την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, για την οποία είχαν εκδηλώσει αρχικά μη δεσμευτικό ενδιαφέρον 11 επενδυτές. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι τράπεζες που συντονίζουν το εγχείρημα θα περιμένουν ώς αργά το απόγευμα τις δεσμευτικές προτάσεις των ενδιαφερομένων, αλλά οι προσδοκίες που καλλιεργούνται δεν είναι μεγάλες. Ωστόσο το θέμα αποτελεί μάλλον την κορυφή του παγόβουνου.

Υπάρχουν ακόμη πολλές εκκρεμότητες με την ΙΑΤΑ, καθώς μεταξύ άλλων δεν έχει ξεκαθαριστεί η διαδικασία με την οποία η «Ολυμπιακές Αερογραμμές» θα πάρει τους κωδικούς πτήσης του σημερινού αερομεταφορέα. Η νέα εταιρεία αναμένεται να μειώσει τις συχνότητες δρομολογίων προς πόλεις της δυτικής Ευρώπης και παράλληλα ωριμάζουν οι σκέψεις για κατάργηση πτήσεων προς προορισμούς της ανατολικής Ευρώπης. Ως πιθανότερα «θύματα» εμφανίζονται οι γραμμές προς Σόφια και Μόσχα, χωρίς να αποκλείονται και άλλες περικοπές. Στελέχη της Ο.Α. παραδέχονται πως δεν έχει ξεκαθαριστεί πλήρως η στρατηγική στον εμπορικό τομέα, ενώ «στον αέρα» βρίσκονται και διμερείς συμφωνίες της εταιρείας με άλλους αερομεταφορείς σε θέματα όπως η κοινή έκδοση εισιτηρίων.

Στα ακανθώδη ζητήματα περιλαμβάνεται και η ανανέωση του στόλου που θα περάσει στον έλεγχο της νέας εταιρείας. Αρχικά θα υπάρχουν 44 αεροσκάφη, πολλά από τα οποία αναμένεται να αντικατασταθούν. Προβλέπεται η προμήθεια 26 νέων αεροσκαφών, εκ των οποίων τουλάχιστον επτά θα πρέπει να έλθουν πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Στα ανωτέρω θα πρέπει να προστεθούν η άρνηση των 557 ιπτάμενων φροντιστών για τη μετάβασή τους στη νέα εταιρεία και η ανάγκη μεταφοράς διοικητικών υπηρεσιών της Ο.Α. από τα κτίρια της λεωφ. Συγγρού στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», που αναμένεται εντός του Δεκεμβρίου.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 20/11/2003

Για κλάματα είσαστε, πάρτε το χαμπάρι... εδώ και ένα εξάμηνο (και παραπάνω) μεταθέτετε την ημερομηνία έναρξης από μήνα σε μήνα... ρεζίλι γίνατε στο κόσμο :!: :!:
 
Όλη αυτή η υπεραισιοδοξία ότι όλα θα είναι έτοιμα πριν το καλοκαίρι (το προ πολλού περασμένο εννοώ...) για να εκμεταλλευτούν την αυξημένη κίνηση ή τον Οκτώβριο για να επωφεληθούν από τις κρατήσεις για τα Χριστούγεννα ή το Δεκέμβριο ή δεν ξέρω και 'γώ πότε, νομίζω ότι τελικά δείχνει προχειρότητα και κακή οργάνωση της όλης διαδικασίας. Θα μου πείτε, τώρα το κατάλαβες? Απλώς είναι ότι ήθελα να είμαι κάπως πιο αισιόδοξος αυτή τη φορά. Βαρέθηκα όμως και εγώ (όπως είπε και ο Cross σε άλλη συζήτηση) να ακούω την ίδια ιστορία τόσο καιρό... Μακάρι κάτι να αλλάξει, αλλά εγώ δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος πλέον με αυτά που διαβάζω... :stupid:

:evil: :evil: :evil: :evil: (πολύ νευριασμένος και απογοητευμένος George)
 
ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ.
ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΒΛ.ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ)ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 90 ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ.
ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ.
ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ,ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ.
ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΙΝΗΤΡΑ.
ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ.
ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΩΣ.
ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ....(ΕΓΩ ΜΙΛΩ ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ...ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ...)
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΗ ΜΥΑΛΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ?
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ!!!!!
 
Top