Αισιόδοξος ο Χριστοδουλάκης για την Ολυμπιακή

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ολυμπιακή: Πτήση προς... τα αζήτητα

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2003 07:00
ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ κινδυνεύει να μείνει για άλλη μια φορά η Ολυμπιακή Αεροπορία, αφού τα μηνύματα από τους υποψήφιους «μνηστήρες» κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά είναι.

Αν και στόχος του υπουργείου είναι να λειτουργήσει η εταιρεία στις αρχές του Δεκεμβρίου, γνώστες της αγοράς υποστηρίζουν ότι η διαδικασία ιδιωτικοποίησης δεν πρόκειται να περατωθεί πριν από το Φεβρουάριο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εκπρόσωποι των 11 κοινοπραξιών που εξεδήλωσαν κατ΄ αρχάς ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση, μετά την παραλαβή του business plan και του ισολογισμού μετασxηματισμού της 30ής Nοεμβρίου 2003 εξέφρασαν στους συμβούλους ιδιωτικοποίησης της κυβέρνησης την απογοήτευσή τους για τα στοιχεία που τους δόθηκαν
 
Πάντως θα καταλάβουμε αν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον όταν δώσουν τις εγγυητικές για τα 70 εκ. ευρω. Τις προηγούμενες φορές όλοι λάκισαν. Μέχρι τώρα τζάμπα διαφήμιση για όλους τους ενδιαφερόμενους είναι η διαδικασία. Κρίμα που δεν έχω καμια εταιρία αεροταξι να διαφημιστώ και εγω..
 
to oti i istoria den tha paei kala to iha ipopsiasti kiolas sto parelthon.

alla diabazontas 70 ek. EUR engiisi trelathika

einai peripou i aksia 3-4 kainourion 717-200

i

i tora aksia tou idioktitou stolou ton 6 737-400 tis OA

diladi para poly megalo noumero

ah ah ah ti tha gini me autin tin eteria :cry:
 
Kati eipa oti sto telos dev prokeitai va givei tipota.. n OA vbaraei dialusn kai givovtai 1-2 vees etaipies....

Na me to 8umn8nte.... :?
 
yparhoun fimes pou therloun tin seven group "mama" tis Azzura Air sta prothira tis hreokopias. i eteria diohtike idi apo to hrimatistirio tou londinou
 
Και για να συνεχίσουμε να ακούμε τα "αισιόδοξα" μυνήματα από Υπουργούς και το Δ.Σ. της εταιρείας, ένα ακόμη απόσπασμα από το ΜΠΕ:

ΝΕΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ - NEW LOOK

Αισιόδοξος ότι ο στόχος έναρξης λειτουργίας την Νέας Ολυμπιακής την 1η Δεκεμβρίου θα επιτευχθεί δήλωσε στο ΜΠΕ ο βοηθός του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΑ και Διευθυντής εμπορικών θεμάτων της εταιρίας Κωνσταντίνος Μαυρίκης, αξιολογώντας τη διαδικασία μετεξέλιξής της Ολυμπιακής, σε μια νέα εταιρία απαλλαγμένη από τα οικονομικά βάρη του παρελθόντος, η οποία έχει εισέλθει στην τελική της φάση.

Ο κ. Μαυρίκης εμφανίστηκε βέβαιος ότι μέχρι τότε θα έχουν διευθετηθεί οι εκκρεμότητες που εξακολουθούν να υφίστανται σήμερα και οι οποίες αφορούν στις σχέσεις της νέας εταιρίας με τους προμηθευτές της παλαιάς, στη μετονομασία της εταιρίας, στη σχέση της με τον διεθνή οργανισμό που διέπει τις μεταφορές (ΙΑΤΑ), στη νομική κάλυψη, τις σχέσεις με το προσωπικό και τα γραφεία. «Στόχος είναι να κάνουμε μία εταιρία ευέλικτη την οποία θα διέπουν οι κανόνες αγοράς, δεν θα είχε νόημα να κάνουμε μία άλλη Ολυμπιακή», είπε χαρακτηριστικά ο κ.Μαυρίκης.

Σε ό,τι αφορά στην επιδίωξη να γίνει η εταιρία πιο ανταγωνιστική ο διευθυντής εμπορικού της ΟΑ προανήγγειλε ότι θα γίνει δραστική μείωση του λειτουργικού κόστους, με επαναδιαπραγμάτευση των όρων και του τιμήματος για την ενοικίαση των αεροπλάνων, με μεγάλη αύξηση της παραγωγικότητας του προσωπικού και καινούργια φιλοσοφία και κουλτούρα.

Η Ολυμπιακή Αεροπορία είναι σε επαφή με κατασκευάστριες εταιρίες και με εταιρίες που νοικιάζουν αεροπλάνα για την ανανέωση του στόλου της, αλλά οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν μετά τη σύσταση του νέου Δ.Σ. της νέας εταιρίας. Πάντως, τα νέα αεροπλάνα θα έχουν νέο look και εσωτερικά και εξωτερικά.

Ο κ.Μαυρίκης ενέταξε τα προβλήματα της Ολυμπιακής στην κρίση που διέρχεται τα τελευταία τρία χρόνια η αεροπορική βιομηχανία, η οποία αναγκάστηκε να κάνει περικοπές δρομολογίων. «Μειώσαμε τα κόστη μας όσο ήταν δυνατόν και σταματήσαμε ορισμένες διαδρομές, όπως η Αυστραλία, που δημιουργούσαν παθητικό», είπε ο κ.Μαυρίκης, χαρακτηρίζοντας πολύ καλό προϊόν τη συνεργασία της Ολυμπιακής με την Gulf Air, η οποία θα επιτρέψει στην Ομογένεια της Αυστραλίας αλλά και στην Ελλάδα να συνεχίσει να έχει καθημερινές πτήσεις προς το Σίδνεϊ.

Η νέα εταιρία θα έχει ως στόχο να προχωρήσει και σε άλλες συνεργασίες, ακόμα και στην ένταξή της σε έναν από τους δύο μεγάλους συνασπισμούς αεροπορικών εταιριών που λειτουργούν παγκόσμια.

Οι τιμές των εισιτηρίων της νέας εταιρίας θα κριθούν αυστηρά με βάση την προσφορά και τη ζήτηση και στόχο «ένα ευέλικτο και ελκυστικό για τον επιβάτη τιμολογιακό σχήμα». Ειδικά για το 2004, ο κ.Μαυρίκης διαβεβαίωσε ότι η Ολυμπιακή, η οποία είναι χορηγός, θα είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αυξημένης επιβατικής κίνησης της περιόδου.

«Θα έχουμε μία καθαρή εικόνα προς το τέλος του χρόνου και τότε θα πάρουμε τις τελικές αποφάσεις, όσον αφορά στις πτήσεις που θα πρέπει να προγραμματίσουμε, για να εξυπηρετήσουμε τον τεράστιο όγκο των επιβατών», διαβεβαίωσε.
 
Haha mou kanei entiposi pou leei 2 sunaspismous etairion!! diladi mono oneworld kai star alliance?? gia na doume


paidia min eiste toso apaisiodoksoi.I kinisi uparxei.alloste an den upirxe den tha petousan oles autes oi etairies pou petane tora ellada.......gia ton ependiti...Auto pou tora thelei vasika i O.A einai to boost ton 70 ek. pou tha tis dosei.An den vrethei pairnei daneio kai ksekinaei...kai oso ta pragmata erxontai kala tote isos vrethoun kai ependites pio aksiologoi.An ta pragmata pane skata toulaxiston tha perasei i olympiada me ethniko aerometaforea kai apo kei kai pera vlepoume.
 
i 7group/Azzura Air agorase tin galiki Air Littoral. Apoti akougete omos tha kratisi mono ta Canadair CRJ. ola ta alla aeroplana tha figoun
 
Aυτα τα ολιγα σε οτι αφορα συμμαχιες κουλουπου...

http://tovima.dolnet.gr/demo/owa/tobhma ... =1&cookie=

Δε χρειαζεται να πω σε ποια συμμαχια θα ειχε μια ελληνικη εταιρεια τις καλυτερες καρτες...
 
Top