Airbus News

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
καλησπέρα είμαι καινούριος εδώ και δεν γνωρίζω αν έχει συζητηθεί τίποτα για νέο υπέρηχητικό επιβατικό πρόγραμμα. Εγώ έχω ακούσει κάτι για το 2014. Εχετε ακούσει κάτι παρόμοιο?
 
H λιζεράδικη ΒΟC, μετά τα 8 773, έδωσε τον οβολό της και στην Airbus, παραγγέλνοντας 30 Α320 family α/φη.
:arrow: Airbus Press Centre
 
Άλλη μια παραγγελία για την Αιrbus, καλή αυτή τη φορά και συνάμα νίκη απέναντι στη Boeing. Οι Κινέζοι καιρό τώρα παζάρευαν και με τις 2 μεγάλες την παραγγελία αρκετών α/φών και σήμερα υπέγραψαν στο Παρίσι ενώπιον του Νικόλα του Σαρκοζί για 102 α/φη, 66 απο τα οποία αφορούν νέα συμβόλαια (50 Α320 family, 6 A330 κσι 10 A350). Tα 36 θα πάνε στην China Southern ενώ τα υπόλοιπα θα τα μοιραστούν Air China, China Eastern και CASC.
:arrow: Reuters
 
Kαι μία καλή είδηση για την Airbus και το "τραυματισμένο" της 380.

Η ιαπωνική Skymark Airlines ανακοίνωσε δημόσια την πρόθεση της να γίνει ο πρώτος japan carrier με 380 στον στόλο του. Η προς το παρόν domestic Skymark, υπολογίζει 2 380 για το '15, 2 για το '16 και άλλα 2 option.

:arrow: Reuters
 
Φρέσκα κουλούρια...
India's largest low-cost carrier, IndiGo has signed a Memorandum of Understanding for 180 eco-efficient Airbus A320 aircraft of which 150 will be A320neo’s and 30 will be A320s. It is the largest single firm order number for large jets in commercial aviation history, and also makes IndiGo a launch customer for the A320neo.
Και η μεγαλύτερη "single firm order" και lauch customer του ΝΕΟ. Εύγε στους Ινδούς. :great:

:arrow: IndiGo commits to 180 A320s, largest jet order in aviation history
 
eco-efficient είναι ένας έξυπνος τρόπος να χαρακτηρίσεις με όρους marketing τα αεροσκάφη αποκρύπτοντας ένα άλλο χαρακτηριστικό τους:

Πως είναι παμπάλαιο design
 
Η Virgin America γίνεται η πρώτη εταιρεία που υπογράφει συμβόλαιο αγοράς για το A320neo (Η IndiGo έχει υπογράψει MOU).
Ο τίτλος του άρθρου είναι λίγο παραπλανητικός, διότι παρήγγειλε 30 Α320 + 30 Α320neo, και όχι 60.

http://atwonline.com/eco-aviation/news/ ... craft-0118

Με αυτή τη συμφωνία η Airbus έφτασε τα 10.000 αεροσκάφη.
 
Ακούγεται ότι λόγω των προβλημάτων στην Τυνησία, η Airbus έκλεισε την συμπαραγωγή της εκεί.
Επίσης λόγω της μεγάλης αγοράς αεροσκαφών των Κινέζων από την Boeing, κλείνει την συμπαραγωγή της στην Κίνα.
Αυτό επέφερε μεγάλη ανάγκη εύρεσης υποκατασκευαστών στην Ευρώπη. Έχουν αρχίσει να ψάχνουν από τους υποκατασκευαστές τους εάν έχουν δυνατότητα αύξησης της παραγωγής τους.
Γνωρίζει κανείς εάν αληθεύει αυτό, ή αν έχουν γίνει ανακοινώσεις στον τύπο;
 
Καλά τώρα, μιλάμε για τις νοτιοδυτικές, την νονά της FR. Ο ορίζοντας 20ετίας που δίνει μ' αρέσει. Έχει υπολογίσει ακόμη και τις καθυστερήσεις της Boeing :twisted:

@Belavia
Δεν έχω πετύχει τίποτα σχετικό και μάλιστα το κλείσιμο της συμπαραγωγής (το FALC μάλλον?) δείχνει λιγάκι παρατραβηγμένο (εκτός κι αν οι κινέζοι κατάφεραν να κάνουν reverse engineering σε κανένα widebody :twisted: ). Μπορεί η Boeing να πήρε παραγγελία για 200 α/φη αλλά μην ξεχνάμε ότι τον περασμένο Νοέμβρη η Airbus τσίμπησε απ' τους Κινέζους παραγγελία για 102 α/φη. Όχι και λίγα ενώ γενικά έχει ισχυρότατη παρουσία στη Κίνα (47% των α/φων που "κυκλοφορούν" είναι δικά της αν θυμάμαι σωστά το νούμερο).

Ίσως ο flesland να έχει ακούσει τίποτα παραπάνω...
 
Top