flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.518
- Likes
- 1.101
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Όχι μόνο δεν θα βγάζει κέρδη τα επόμενα χρόνια, αλλά το πρόγραμμα είναι ακομά και τώρα τεράστιο οικονομικό ρίσκο για την εταιρεία. Οι ρήτρες που πληρώνουν έως τώρα είναι τεράστιες και το περιθώριο κέρδους τους είναι στο μηδέν.
Για το Α30Χ: όλα εξαρτώνται από το τι θα κάνει η Boeing, η οποία ξέρει να θολώνει τα νερά πολύ καλά. Μια νέα γενιά Α320 θα κοστίσει στην Airbus περίπου το 10% ενός εντελώς νέου μοντέλου. Από την άλλη, ένα ανανεωμένο Α320 θα έχει απευθείας ανταγωνισμό από την Κίνα (από ότι ακούω με κινητήρες CFM) και το θέμα είναι πώς θα αντοποκριθεί στις σίγουρα χαμηλότερες τιμές. Επίσης το Β737 δεν μπορεί να φορέσει μεγαλύτερης διαμέτρου μηχανές καθώς είναι ήδη πολύ χαμηλό, με συνέπεια την λιγότερη οικονομική λειτουργία του: για αυτό και πιστεύουν ότι η Boeing θα σχεδιάσει κάτι νέο και για αυτό θα πρέπει να έχουν την απάντηση έτοιμη.
Για το Α30Χ: όλα εξαρτώνται από το τι θα κάνει η Boeing, η οποία ξέρει να θολώνει τα νερά πολύ καλά. Μια νέα γενιά Α320 θα κοστίσει στην Airbus περίπου το 10% ενός εντελώς νέου μοντέλου. Από την άλλη, ένα ανανεωμένο Α320 θα έχει απευθείας ανταγωνισμό από την Κίνα (από ότι ακούω με κινητήρες CFM) και το θέμα είναι πώς θα αντοποκριθεί στις σίγουρα χαμηλότερες τιμές. Επίσης το Β737 δεν μπορεί να φορέσει μεγαλύτερης διαμέτρου μηχανές καθώς είναι ήδη πολύ χαμηλό, με συνέπεια την λιγότερη οικονομική λειτουργία του: για αυτό και πιστεύουν ότι η Boeing θα σχεδιάσει κάτι νέο και για αυτό θα πρέπει να έχουν την απάντηση έτοιμη.