Air Sea Lines

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
H αλλαγή αυτή θεωρείται «φωτογραφική», καθώς αποκλείει τα 19θέσια αεροπλάνα και υδροπλάνα των ιδιωτικών εταιρειών υπέρ της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, που πετάει με σκάφη μεγαλύτερα των 20 θέσεων.

Ε και που είναι το πρόβλημα?????? Αν θέλουν 20 θέσεις και όχι 19 κοτσάρεις και ένα σκαμπουδάκι, και ΝΑ το 20-θέσιο!!!! Αν πάλι αυξήσουν τις θέσεις σε πάνω από 20 μπορούμε να προτρέψουμε τις κυρίες να κάθονται πάνω στους κυρίους (χωρίς παρεξήγηση για τις κυρίες του forum) και έτσι φτάνουμε τα υδροπλάνα στις 40 θέσεις. Αν πάλι για χατίρι της Ολυμπιακής θέσουνε κατώτατο όριο τις 40 θέσεις........υπάρχει και χώρος αποσκευών νομίζω, καθώς και τα φτερά!!!!!!!

Σα δε ντρέπονται λίγο...
 
eiparchei kai ena pragma pou legete....epanektimisi tis katastasis kai epistrofi "sta patria edafi"



kai meta to gnosto.... oi epichirimaties ta lamogia feugoun apo tin ellada giati den goustaroun tous ergazomenous...einai ftina ta ergatika...o ilios einai kitrinos...i thalasa mple... o ouranos galazios.... kai paei legontas


(ektos apo tin kivernisi den fteei kanenas allos?)
 
Να κάνω 1 ερωτήση? Ασχέτως της εξέλιξης του διαγωνισμού, δε μπορεί η Air Sea Lines να κάνει οποιοδήποτε δρομολογιο θέλει από τη στιγμή που έχει πάρει έγκριση σαν αεροπορική εταιρία? Το ρωτάω γιατι στο Βήμα εγραφε
Στην περίπτωση που η πρόταση απορριφθεί
. Το ρωτάω από καθαρά νομικής άποψης και όχι επιχειρηματικής.
 
Φιλε Στελιο,

SK":uz70tc39 said:
Σύμφωνα με τις τροποποιήσεις αυτές, στον σχετικό διαγωνισμό θα μπορούν να λαμβάνουν μέρος εταιρείες που διαθέτουν αεροσκάφη με 20 θέσεις και όχι με 19 όπως ισχύει ως τώρα. H αλλαγή αυτή θεωρείται «φωτογραφική», καθώς αποκλείει τα 19θέσια αεροπλάνα και υδροπλάνα των ιδιωτικών εταιρειών υπέρ της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, που πετάει με σκάφη μεγαλύτερα των 20 θέσεων.


Κατι που αναγκαζει μια εταιρεια να αγορασει, η χρηματοδοτησει (lease) πιο μεγαλο αεροσκαφος, κατι που οι πιο πολλες (ολες) δεν μπορουνε (κοιτα το παραδειγμα της EuroAir με τα ATP) Οποτε ο μονος κερδισμενος ειναι η ΟΑ! Αυτο που με παραξενευει ειναι το γεγονος οτι κανενας απο τους ιδιοτες δεν τραβηξε καμμμια μηνθση την ΥΠΑ. Οχι εδω στην Ελλαδα, αλλα στο Ευρωπαικο δικαστηριο..
 
gia na pas europaiko dikastirio prepei na eksantliseis ta topika mesa... ksereis ti simenei auto? esi tha eise papous kai tha mou les...thimase tote..ktl ktl ktl ktl

pantos me ton stelio echo tin idia aporia... goustaro file na petao apo edo mechri ekei...mesa sta oria tis choras...poou to provlima...den ksero an kai ipologizo oti echei na kanei me ton "tipo" tis adeias pou echei (pou emplekontai 102 ipourgia dimoi kai foreis)
 
Κωνσταντινε
να δεν κανω λαθος κανενας δεν σου απαγορευει να πετας μεσα στην χωρα αν εχεις αδεια αεροπορικης εταιρειας...αλλα εδω μιλαμε για επιδοτουμενες πτησεις....το κρατος δεν εχει οραξη να επιδοτει οποια εταιρια αποφασισει να εκτελεσει συγκεκριμενα δρομολογια. αυτο που κανει ειναι να πειλεγει να επιδοτησει καποιες εταιριες κατοπιν διαγωνισμου(οσο καθαρος και αν μπορει να ειναι αυτος στην Ελλαδα...)

στο εξωτερικο υπαρχουν πολλες επιδοτουμενες πτησεις και δεν ειναι μονο για αγωνες γραμμες....

πχ...γενεβη εδιωβουργο(ezy) ειναι επιδοτουμενο απο την σκωτσεζικη κυβερνηση
 
min mplekeis tis vourtses me tis.....

allo epidotoumenes allo agones -kai paralila epidotoumenes-
 
Από σημερα τα δρομολόγια των υδροπλάνων από Πάτρα προς CFU !

Από αύριο αρχίζουν τα δρομολόγια των υδροπλάνων από Πάτρα προς Κέρκυρα. Όπως έχει προγραμματιστεί τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται δύο φορές την ημέρα, πρωί και μεσημέρι, ενώ μία φορά την εβδομάδα θα εκτελείται πτήση προς τους Παξούς. Επίσης μία πτήση την εβδομάδα προς Κέρκυρα θα γίνεται μέσω Ιωαννίνων.

Με τα υδροπλάνα η απόσταση Πάτρας - Κέρκυρας, που ακτοπλοϊκώς σήμερα καλύπτεται σε έξι ώρες, μειώνεται σε περίπου 40 λεπτά. Το κόστος του εισιτηρίου θα ανέρχεται στα 80 ευρώ. Ο έλεγχος των εισιτηρίων θα γίνεται στο λιμάνι και από εκεί οι επιβάτες θα μεταφέρονται με λεωφορεία στην πρώτη λεκάνη της Μαρίνας της Πάτρας, απ΄ όπου θα αναχωρούν τα υδροπλάνα. Αυτό θα ισχύσει προσωρινά, μέχρι δηλαδή ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών να δημιουργήσει τις μόνιμες εγκαταστάσεις υποδοχής των υδροπλάνων δίπλα από την Μαρίνα.



Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Πέμπτη, 9 Μαρτίου 2006 13:58

Pantos tora prin ligo pou mpika sto site na do an poulaei eisitiria apo Patra gia Cfu den vgazei ptiseis :? :? :?
 
Σε δέκα μέρες το πράσινο φως
`Ακυρη η σημερινή έναρξη πτήσεων υδροπλάνων προς Κέρκυρα λόγω γραφειοκρατίας
Σε δέκα μέρες αναμένεται να ξεκινήσουν τελικά τα δρομολόγια υδροπλάνων μεταξύ Πάτρας και Ιονίων Νήσων, καθώς λόγω γραφειοκρατικών εμποδίων, η προγραμματισμένη για σήμερα πτήση από το λιμάνι της Πάτρας με κατεύθυνση την Κέρκυρα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί και συνεπώς ανεβλήθη.

Υπενθυμίζεται πως η εταιρία Air Sea Lines, που εκπροσωπεί τα υδροπλάνα στην Ελλάδα, ήδη εκτελεί πτήσεις μεταξύ Ιωαννίνων και Κέρκυρας, ενώ στα μελλοντικά της σχέδια εξετάζει το ενδεχόμενο σύνδεσης της Πάτρας με το λιμάνι του Πειραιά, από όπου θα υπάρχουν ανταποκρίσεις για τα νησιά των Κυκλάδων. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα υδροπλάνα αρχικά θα ταξιδεύουν προς Κέρκυρα, δύο φορές την ημέρα, καθώς μελλοντικά προβλέπονται δρομολόγια σε καθημερινή βάση πρωί και μεσημέρι, ενώ μία φορά την εβδομάδα θα υπάρχει σύνδεση με τους Παξούς και μία ακόμη πτήση εβδομαδιαίως προς Κέρκυρα θα γίνεται μέσω Ιωαννίνων.

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Top