Air Sea Lines

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Την έναρξη δρομολογίων με υδροπλάνα εξετάζει σοβαρά το Λιμενικό Ταμείο Χαλκιδικής, σε συνεργασία πάντα με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, προσβλέποντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης. Μάλιστα, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου στην εφημερίδα `Μακεδονία`, κ. Ιωάννη Αργυρού, "ήδη έχουν γίνει οι πρώτες επαφές και προχωρά η υλοποίηση του έργου αυτού".

"Η δαπάνη των έργων που απαιτούνται (δημιουργία πλωτής εξέδρας, κατασκευή αίθουσας αποεπιβίβασης)", όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Αργυρός, "δεν είναι πολύ μεγάλη" ενώ υπογραμμίζει πως "αν υπάρξει η συνεργασία των φορέων της Χαλκιδικής σύντομα θα επιτευχθεί η διασύνδεση της Χαλκιδικής με υδροπλάνα, τόσο με τα νησιά του Αιγαίου, όσο και με τη Θεσσαλονίκη".

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, στο έργο της συγκοινωνίας με υδροπλάνα ορίζεται φορέας διοίκησης και εκμετάλλευσης το Λιμενικό Ταμείο, ενώ φορείς λιμενικής υποστήριξης και λειτουργίας της βάσης των υδροπλάνων για τρία χρόνια, τα οποία ανανεώνονται, μπορούν να είναι δήμοι ή ιδιώτες. Απαραίτητες προϋποθέσεις για τη λειτουργία τέτοιων βάσεων είναι να μην παρεμποδίζεται η ναυσιπλοΐα, να υπάρχει αποδοχή από τη Γενική Γραμματεία Λιμένων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και να εξασφαλίζεται η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.


source: traveldailynews.gr


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η.. λύτρωση? :wink:
 
Eπανέρχονται τα ΝΕΑ με σημερινό άρθρο τους στο θέμα των δρομολογίων της AirSea Lines. Αποσπάσματα:

"Οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, που δεν επέτρεψαν στα υδροπλάνα να δραστηριοποιηθούν με εντατικούς ρυθμούς στο Ιόνιο εντός του καλοκαιριού, πλησιάζουν τώρα προς το τέλος τους και σύντομα αναμένεται να αρχίσουν τακτικές πτήσεις από... λιμάνι σε λιμάνι!

Τα δύο υδροπλάνα της εταιρείας AirSea Lines, που βρίσκονται στην Ελλάδα σχεδόν δύο χρόνια, σήμερα ξεκινούν και πάλι τα δρομολόγιά τους από την Κέρκυρα, τους Παξούς και τα Ιωάννινα, τα οποία είχαν διακοπεί για την απαραίτητη τεχνική συντήρησή τους.

ΟΙ ΤΑΚΤΙΚΕΣ πτήσεις των υδροπλάνων προς προορισμούς του Αιγαίου, σε αντίθεση με το Ιόνιο, φαίνεται ότι θα καθυστερήσουν κι άλλο παρότι οι αρμόδιοι της AirSea Lines ανέμεναν να αρχίσουν από τον περασμένο Ιούνιο! Το πρόβλημα εδώ δημιουργείται από την εταιρεία των Ολυμπιακών Ακινήτων, η διοίκηση της οποίας υποστηρίζει ότι δεν είναι ακόμα σε θέση να διαπραγματευθεί την εκμίσθωση τμήματος της περιοχής του Φλοίσβου, που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως βάση των υδροπλάνων στην Αθήνα.

Οι εκπρόσωποι της AirSea Lines φαίνονται αποφασισμένοι να μπουν στο Αιγαίο, εκτελώντας αρχικά καθημερινά δρομολόγια από τη Σύρο προς την Ίο και προς την Τήνο. Αργότερα, όταν λειτουργήσει η βάση του Φλοίσβου, σχεδιάζουν την καθημερινή σύνδεση της Αθήνας με τη Σύρο, που είναι η πρωτεύουσα των Κυκλάδων, με την Ίο, την Πάτμο και την Κάλυμνο.

Πάντως, οι ακτοπλόοι θεωρούν ανταγωνιστικό μέσο τα υδροπλάνα (!) και ήδη έχουν ζητήσει από το ΥΕΝ διευκρινίσεις σε ό,τι αφορά το καθεστώς για τη μεταφορά επιβατών (σύνθεση πληρώματος στα υδροπλάνα, διάρκεια εκτέλεσης δρομολογίων, διαμόρφωση τιμών κ.ά.)."
 
Από http://www.in.gr, σήμερα 14/12/2005

Ανοιξε ο δρόμος για τη σύνδεση των νησιών του Ιονίου με την Πάτρα και των Κυκλάδων με την Αθήνα μετά την υπογραφή της σχετικής απόφασης και από τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Μανώλη Κεφαλογιάννη. Σε πρώτη φάση θα αρχίσουν τα δρομολόγια στο Ιόνιο.

Σημειώνεται ότι τα υδροπλάνα της AirSea Lines βρίσκονται στη χώρα περίπου δύο χρόνια και πραγματοποιούν δρομολόγια από την Κέρκυρα, τους Παξούς και τα Ιωάννινα.

Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ των Νέων της Τετάρτης, η τελευταία υπογραφή καθυστερούσε επί μήνες, ενώ προηγήθηκε έγγραφη διαμαρτυρία των δημάρχων των νησιών των Κυκλάδων προς τον πρωθυπουργό σχετικά με την αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όπως ανέφεραν.

Τη σχετική απόφαση είχε ήδη υπογράψει ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Λιάπης.
 
SK":1l7hsoh3 said:
Πάντως, οι ακτοπλόοι θεωρούν ανταγωνιστικό μέσο τα υδροπλάνα (!) και ήδη έχουν ζητήσει από το ΥΕΝ διευκρινίσεις σε ό,τι αφορά το καθεστώς για τη μεταφορά επιβατών (σύνθεση πληρώματος στα υδροπλάνα, διάρκεια εκτέλεσης δρομολογίων, διαμόρφωση τιμών κ.ά.)."

H γνωστή -δυστυχώς- συντεχνιακή νοοτροπία. Δεν κοιτάμε αν θα ωφεληθεί ο φορολογούμενος λαός, όοοοοοχι. Κοιτάμε μην τυχόν χάσουμε τα 'κεκτημένα'. Έτσι επιστρατεύουμε βουλευτές, υπουργούς ΥΕΝ, κόμματα, ό,τι τέλος πάντων θα μας κάνει τη 'χάρη' να μας στηρίξει. Και που και πού κανα δημοσιογράφο...
 
Απαντήσεις στις ανησυχίες των πλοικτητών μπορούν να δώσουν απλά και μόνο μερικά ονόματα...πχ...ΡΟΜΙΛΝΤΑ, ΡΟΔΑΝΘΗ, ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ...ε, και αν τους πέσουν βαριά τα γυναικεία ονόματα, ας πάρουν και σε κάτι από θεοποιημένα express... ΠΟΣΕΙΔΩΝ, ΑΠΟΛΛΩΝ, ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ...oops...αυτό το τελευταίο ήταν βραχονησίδα για στουκαρίσματα...σόρυ...
 
Ξεκινούν από τη νέα χρονιά τα δρομολόγια υδροπλάνων μεταξύ Πάτρας και Ιονίων Νήσων
Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2005



Ξεκινούν με τη νέα χρονιά τα δρομολόγια υδροπλάνων μεταξύ Πάτρας και Ιονίων Νήσων, καθώς με κοινή Υπουργική Απόφαση, που υπογράφτηκε πρόσφατα και από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη, έπειτα και την υπογραφή του Υπουργού Μεταφορών, κ. Μιχάλη Λιάπη, ανοίγει επίσημα πλέον ο δρόμος για την κατασκευή των υδροδρομίων και τη πραγματοποίηση των δρομολογίων.

Στόχος της εταιρίας AirSea Lines, που εκπροσωπεί τα υδροπλάνα στην Ελλάδα, είναι η πραγματοποίηση τριών δρομολογίων. Το πρώτο δρομολόγιο θα συνδέει την Κέρκυρα απευθείας με την Πάτρα, το δεύτερο θα ξεκινά από την Κέρκυρα και μέσω Λευκάδας, Ιθάκης και Ζακύνθου θα καταλήγει επίσης στην Πάτρα, ενώ το τρίτο δρομολόγιο θα συνδέει την Κέρκυρα με τα Ιωάννινα, όπου οι πτήσεις εξυπηρετούνται μέσω της λίμνης Παμβώτιδας.


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
Από φίλο μέσω φίλου, έμαθα ότι η AirSea Lines θα έρθει να δει την Λίμνη Πολυφύτου στην Κοζάνη. Όποιος έχει καλύτερες προσβάσεις στην εταιρία ασ το επιβεβαιώσει!

Και τι δεν θα έδινα για σαβατύριακο στην Κέρκυρα με EUR100... και σε 1 ώρα και οχι 7 με αυτοκίνητο!!
 
Πτήσεις προς τις άγονες γραμμές φαίνεται να αποφάσισε η AirSea Lines, σύμφωνα με δημοσιεύματα του in.gr την 1/3 και την 2/3:

Την πρόθεσή της να αρχίσει από την 1η Απριλίου τακτικές πτήσεις για τους προορισμούς των άγονων γραμμών χωρίς κρατική επιδότηση ανακοίνωσε την Τετάρτη η AirSea Lines/Pegasus Aviation, η εταιρία που εκμεταλλεύεται τα υδροπλάνα στην Ελλάδα.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρία έχει ήδη υποβάλει σχετικό αίτημα στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και στην αρμόδια ευρωπαϊκή επιτροπή.

"Στην ανακοίνωση προστίθεται ότι η εταιρία μπορεί να πετάξει αεροπλάνα με πλωτήρες, τροχούς και αμφίβια και ότι σκοπός της είναι να χρησιμοποιήσει και τους τρεις αυτούς τύπους αεροπλάνου, για τους οποίους έχει ήδη πιστοποιηθεί, ώστε να μεγιστοποιήσει την δυνατότητα εξυπηρέτησης των κατοίκων μικρών και μεγάλων νησιών και παραθαλάσσιων πόλεων, από λιμάνια και αεροδρόμια, ενώνοντάς τα αεροπορικώς μεταξύ τους και με τα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα κλπ.)."

"Όπως αναφέρεται στα Νέα της Πέμπτης, οι υπεύθυνοι της AirSea Lines σχεδιάζουν την εκτέλεση δρομολογίων από την Αθήνα σε Κύθηρα, Νάξο, Πάρο, Κάρπαθο, Σητεία και Σκιάθο.

Επίσης από Ρόδο προς Κω, Αστυπάλαια και Λέρο, από Κω προς Αστυπάλαια και Λέρο, και από Αστυπάλαια προς Λέρο.

Σχέδια υπάρχουν επίσης για δρομολόγια από Κέρκυρα προς Ακτιο, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο. Επίσης, από Ακτιο προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο και από Κεφαλονιά προς Ζάκυνθο.

Σημειώνεται ότι εντός των ημερών η ίδια εταιρεία ετοιμάζεται να ξεκινήσει δρομολόγια με υδροπλάνα από το λιμάνι της Πάτρας προς την Κέρκυρα (μέσω Ιθάκης και Λευκάδας) και τη Λίμνη των Ιωαννίνων."
 
Πτήσεις υδροπλάνων από Πάτρα προς Κέρκυρα

Τη σύνδεση της Πάτρα με την Κέρκυρα μέσω υδροπλάνων ανακοίωσε η εταιρεία AirSeaLines/Pegasus Aviation, ενώ σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα ενταχθούν στο πρόγραμμα πτήσεων της εταιρείας η Λευκάδα και η Ιθάκη.

Η τιμή του εισιτηρίου για την διαδρομή Πάτρα – Κέρκυρα θα είναι 80,00EUR για μονή διαδρομή. Η τιμή αυτή θα ισχύσει μέχρι 31 Μαρτίου 2006 για να έχει την ευκαιρία όλο το επιβατικό κοινό της Πάτρας να γνωρίσει το υδροπλάνο.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
Εκτενέστατο άρθρο στο ΒΗΜΑ της Κυριακής περιγράφει τις ανατροπές που φέρνει στα άγονα δρομολόγια η πρόταση της AirSea Lines να ξεκινήσει πτήσεις στους προορισμούς αυτούς και τις απίστευτες δυσκολίες που συναντά η εταιρία, τρία χρόνια τώρα, στα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατίας. Αποσπάσματα:

"Νέα δεδομένα στις αεροπορικές γραμμές της χώρας δημιουργεί η πρόταση της εταιρείας διαχείρισης υδροπλάνων Air Sea Lines - Pegasus Aviation, η οποία προβλέπει την από 1ης Απριλίου 2006 εκτέλεση τακτικών πτήσεων σε 18 προορισμούς στην Ελλάδα που σήμερα χαρακτηρίζονται άγονοι, χωρίς την επιδότηση του ελληνικού Δημοσίου. H πρόταση αυτή υποχρεώνει την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να επανεξετάσει συνολικά το θέμα των άγονων αεροπορικών γραμμών, διακόπτοντας ταυτόχρονα τον διαγωνισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη για την επιλογή του αερομεταφορέα που θα αναλάμβανε το έργο αυτό για την επόμενη περίοδο.

Στην περίπτωση που η πρόταση απορριφθεί θα πρέπει να συνεχισθεί ο διαγωνισμός, ενώ αν εγκριθεί τότε τα αεροσκάφη της παραπάνω εταιρείας θα πρέπει να αναλάβουν την εκτέλεση των δρομολογίων στους προορισμούς που σήμερα χαρακτηρίζονται άγονοι, οι οποίοι αυτόματα παύουν να θεωρούνται άγονοι και ως εκ τούτου να απαιτούν επιδότηση.

H κατάσταση περιπλέκεται ακόμη περισσότερο καθώς η ΥΠΑ μαζί με την πρόταση της Air Sea Lines υπέβαλε αιφνιδίως στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή σειρά τροποποιήσεων στους όρους του διαγωνισμού για την ανάληψη εκτέλεσης έργου σε επιδοτούμενη άγονη αεροπορική γραμμή.

Σύμφωνα με τις τροποποιήσεις αυτές, στον σχετικό διαγωνισμό θα μπορούν να λαμβάνουν μέρος εταιρείες που διαθέτουν αεροσκάφη με 20 θέσεις και όχι με 19 όπως ισχύει ως τώρα. H αλλαγή αυτή θεωρείται «φωτογραφική», καθώς αποκλείει τα 19θέσια αεροπλάνα και υδροπλάνα των ιδιωτικών εταιρειών υπέρ της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, που πετάει με σκάφη μεγαλύτερα των 20 θέσεων.

Σχεδόν τρία χρόνια παραμονής στην Ελλάδα συμπληρώνει εφέτος η εταιρεία διαχείρισης υδροπλάνων Air Sea Lines - Pegasus Aviation χωρίς να έχει καταφέρει να ξεπεράσει τους σκοπέλους της ελληνικής γραφειοκρατίας που εξακολουθούν, παρά την πολιτική βούληση της κυβέρνησης, να κρατούν καθηλωμένα στο έδαφος τα φιλόδοξα σχέδιά της.

H ειρωνεία με την περίπτωση του κ. Πατέλη και των καναδών συνεταίρων του, που αδυνατούν να κατανοήσουν τι ακριβώς συμβαίνει στην Ελλάδα και γιατί δεν μπορούν εδώ και τρία χρόνια να αναπτύξουν τη δραστηριότητά τους, είναι ότι με τα υδροπλάνα τους έχει πετάξει η μισή κυβέρνηση, η οποία έχει αναγνωρίσει τις δυνατότητες που προσφέρει αυτό το μέσο!"
 
Top