makedonas
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 06/09/2003
- Μηνύματα
- 5.926
- Likes
- 0
- Website
- avianewsgr.blogspot.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- RUS
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDM
Την έναρξη δρομολογίων με υδροπλάνα εξετάζει σοβαρά το Λιμενικό Ταμείο Χαλκιδικής, σε συνεργασία πάντα με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, προσβλέποντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης. Μάλιστα, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου στην εφημερίδα `Μακεδονία`, κ. Ιωάννη Αργυρού, "ήδη έχουν γίνει οι πρώτες επαφές και προχωρά η υλοποίηση του έργου αυτού".
"Η δαπάνη των έργων που απαιτούνται (δημιουργία πλωτής εξέδρας, κατασκευή αίθουσας αποεπιβίβασης)", όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Αργυρός, "δεν είναι πολύ μεγάλη" ενώ υπογραμμίζει πως "αν υπάρξει η συνεργασία των φορέων της Χαλκιδικής σύντομα θα επιτευχθεί η διασύνδεση της Χαλκιδικής με υδροπλάνα, τόσο με τα νησιά του Αιγαίου, όσο και με τη Θεσσαλονίκη".
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, στο έργο της συγκοινωνίας με υδροπλάνα ορίζεται φορέας διοίκησης και εκμετάλλευσης το Λιμενικό Ταμείο, ενώ φορείς λιμενικής υποστήριξης και λειτουργίας της βάσης των υδροπλάνων για τρία χρόνια, τα οποία ανανεώνονται, μπορούν να είναι δήμοι ή ιδιώτες. Απαραίτητες προϋποθέσεις για τη λειτουργία τέτοιων βάσεων είναι να μην παρεμποδίζεται η ναυσιπλοΐα, να υπάρχει αποδοχή από τη Γενική Γραμματεία Λιμένων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και να εξασφαλίζεται η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
source: traveldailynews.gr
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η.. λύτρωση?
"Η δαπάνη των έργων που απαιτούνται (δημιουργία πλωτής εξέδρας, κατασκευή αίθουσας αποεπιβίβασης)", όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Αργυρός, "δεν είναι πολύ μεγάλη" ενώ υπογραμμίζει πως "αν υπάρξει η συνεργασία των φορέων της Χαλκιδικής σύντομα θα επιτευχθεί η διασύνδεση της Χαλκιδικής με υδροπλάνα, τόσο με τα νησιά του Αιγαίου, όσο και με τη Θεσσαλονίκη".
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, στο έργο της συγκοινωνίας με υδροπλάνα ορίζεται φορέας διοίκησης και εκμετάλλευσης το Λιμενικό Ταμείο, ενώ φορείς λιμενικής υποστήριξης και λειτουργίας της βάσης των υδροπλάνων για τρία χρόνια, τα οποία ανανεώνονται, μπορούν να είναι δήμοι ή ιδιώτες. Απαραίτητες προϋποθέσεις για τη λειτουργία τέτοιων βάσεων είναι να μην παρεμποδίζεται η ναυσιπλοΐα, να υπάρχει αποδοχή από τη Γενική Γραμματεία Λιμένων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και να εξασφαλίζεται η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
source: traveldailynews.gr
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η.. λύτρωση?