Coach_tou_Kanape
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/10/2023
- Μηνύματα
- 50
- Likes
- 106
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Αυτό, ότι επικεντρώνεται υπερβολικά στην Ισπανία με μονοπωλιακή διάθεση, δε μου φαίνεται πολύ βιώσιμο. Ακόμη και να γίνει αποδεκτό από την αγορά και τους εργαζόμενους (σχεδόν απίθανο), θα μπορέσουν να το διαχειριστούν; Υπάρχουν τόσα κοινά μεταξύ Μεγάλης Βρετανίας και Ισπανίας; Δε μιλάω για πολιτικό επίπεδο, αλλά για ουσιαστικό, ανθρώπινο, πολιτιστικό. Από αυτό ζει σε τελική ανάλυση η αερομεταφορά. Άποψή μου βέβαια..
Επίσης, είναι αρκετά έντονο το γεγονός ότι η IAG και η Oneworld διατηρούν ένα μικρό αριθμό μελών, προφανώς με σκοπό την ομοιομορφία. Είναι και αυτή μια άποψη, απλά ίσως στερεί τη δημιουργικότητα, τη φρεσκάδα και την πολυμορφία. Σα να ταξιδεύεις με την ίδια εταιρία σε ολόκληρη τη συμμαχία, χωρίς να τονίζεις τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και προτερήματα του κάθε μέλους. Και εφόσον μιλάμε για παγκόσμιες συμμαχίες, ίσως είναι υπερβολικά επικεντρωμένη σε Αγγλία/Αμερική/Ισπανία. Το ίδιο θέμα βλέπω πάντως και σε άλλες συμμαχίες, την υπερβολική ίσως εξειδίκευση σε συγκεκριμένες αγορές. Πιθανώς αυτό να είναι το επιθυμητό, ίσως το μέλλον ανήκει σε συμμαχίες όχι παγκόσμιες, αλλά πιο εξειδικευμένες τοπικά, δε γνωρίζω...
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς/εννοείτε, μπορούμε να έχουμε μια επεξήγηση;
Μα ήδη Iberia και ΒΑ είναι στον ίδιο όμιλο (IAG).