Τι νόημα θα είχε ένας υπερμεταφορέας BA/IB/UX; Η ιστορία έχει δείξει ότι τέτοια υδροκέφαλα δημιουργήματα δεν έχουν διάρκεια. Είναι σα να προσπαθεί ένας άνδρας 80 κιλών να σηκώσει έναν τόνο. Σε όλα υπάρχουν κάποια όρια, ακόμα και στους φαινομενικούς γίγαντες.
Αναρωτιέμαι επίσης αν ταιριάζουν οι εταιρικές κουλτούρες της IB με την UX (δε γνωρίζω, ερώτημα είναι). Πάντως η επιστροφή στην εποχή των μονοπωλίων και ολιγοπωλίων δε μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα. Ούτε βέβαια και ο εξοντωτικός ανταγωνισμός... Κάπου πρέπει να υπάρχει μια μέση λύση. Προσωπικά με ξενίζει λίγο και η μονο- και ολιγοχρωμία στους ουρανούς, αν και μερικοί νεοτερισμοί θέλουν χρόνο να τους συνηθίσεις.
Συμφωνώ με Jerry και Ovelix ότι ελλείψει αρκετών εναλλακτικών αυξάνονται οι τιμές, και μακροπρόθεσμα, και η αεροπορική κίνηση και ανάπτυξη (λίγοι έχουν την οικονομική δυνατότητα). Από την άλλη πλευρά, χάνονται έσοδα (η Γερμανία έχει αναγκαστεί να διπλασιάσει σχεδόν το τέλος επιβατών αεροπορικής μετακίνησης, μιας και οι πτήσεις είναι λιγότερο γεμάτες λόγω υψηλών τιμών).
Όπως και άλλες φορές, οι αγορές θα ρυθμίσουν και θα συγχρονιστούν ώστε να εξομαλυνθεί η κατάσταση. Υποθέτω θα χρειαστεί κάποιος χρόνος. Λογικά η καλοκαιρινή κίνηση θα αναπτερώσει πολλούς, όσοι πιστοί προσέλθετε
Πίσω στο θέμα όμως, μήπως το ζήτημα μπορεί να λυθεί χωρίς εξαγορές/συγχωνεύσεις; Από όσο θυμάμαι η Iberia στο παρελθόν είχε κάποια θέματα με τα operations, καθυστερήσεις, AOG κλπ. Έχουν λυθεί αυτά; Αν ναι, μπορεί να αναλάβει και την UX ή έστω να συνεργαστούν με κάποιον τρόπο. Αν όχι, ίσως είναι καλύτερο να διορθώσει τις ελλείψεις της. Διαφορετικά είναι πιθανό να επιβαρύνει τη θέση της. Δε γνωρίζω βέβαια πως λειτουργεί εσωτερικά η ένωση BA/IB, αν θυμάμαι καλά έγινε πραγματική συνένωση και στην ουσία, παρόλο που έχουν ξεχωριστά AOCs και ΙΑΤΑ codes, είναι σαν μια εταιρία, ή κάνω κάποιο λάθος; Αυτό βέβαια ίσχυε όσο το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν πλήρες μέλος της ΕΕ, ενώ τώρα δεν είναι. Ξέρει κάποιος την τωρινή κατάσταση να μας διαφωτίσει;