AIA επεκτάσεις

  • Thread starter Thread starter alexander
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι ουρές απο τα LuftAgean στο τέλος ? Λένε κάτι ? :laola:
 
Θεωρώ η επέκταση γίνεται κυρίως για την Aegean. Μετά και τη νέα παραγγελία δεν θα υπάρχει χώρος για τα αεροσκάφη της (εφόσον λυθεί το θέμα των κινητήρων και επιχειρούν όλα).
 
Ε ναι , και οπως φαίνεται και το βασικό κομμάτι και η βάση δίνεται στην εντός Σενγκεν περιοχή
 
Πιστεύω θα μετακινηθεί και η εκτός Σένγκεν περιοχή λίγο πιο προς τα Β γιατί φαίνονται διπλές φυσούνες στο τωρινό Β13-15-17 που εξυπηρετούν αεροσκάφη που συνήθως πάνε σε εκτός Σένγκεν προορισμούς
 
Θεωρώ η επέκταση γίνεται κυρίως για την Aegean. Μετά και τη νέα παραγγελία δεν θα υπάρχει χώρος για τα αεροσκάφη της (εφόσον λυθεί το θέμα των κινητήρων και επιχειρούν όλα).
Σιγά δεν έχει και 200 αεροσκάφη που δεν χωράνε πόσο μάλλον όχι widebodies
 
Και το κομμάτι της εξτρα Σενγκεν περιοχής θα εχει μια ωραία επέκταση και αναβάθμιση.
Είναι και πολλές οι πτήσεις πλέον από Αμερική και χρειάζεται χώρος.

DAA-NEW-AIRPORT-3-750x378.jpg


«Αλλάζει» το αεροδρόμιο της Αθήνας, αποκτά (και) αμφιθέατρο! Εντυπωσιακές εικόνες + video από τη νέα, μοντέρνα όψη
 
Εκτός από το ότι στο αμφιθέατρο θα παίζεται το "Live (Duty) Free or Die Hard", θα έβαζα λεφτά σε αυτό το layout:

LGAVGates.jpg

Σύμφωνα με τα markings τα 2 μεγάλα (CatE ή F επειδή βλέπω Α380; ) Gates σε αυτό που φαντάζομαι ως "Intra" μου φαίνεται ότι σπάνε σε 4 μικρότερα, ενώ από την μεριά της Extra-Schengen δεν φαίνεται να σπάνε.
Μαντέυω ότι τα 4 gates στη μέση θα είναι "μπαλαντέρ" όπως ήταν (είναι ακόμα; ) τα Α1/Β1/Β2 με την τωρινή διαρύθμιση.
Επίσης 2 ή 3 gates στο δορυφορικό φαίνεται να μεγαλώνουν;
 
Με την επέκταση στην extra περιοχή του main terminal, έχουν την ευκαιρία να συνδέσουν το δορυφορικό τέρμιναλ και να γίνει όλο extra. Ποιες οι πιθανότητες να γίνει αυτό;
 
Οχι δεν προβλέπεται κυρίως γιατί έχουν βάλει τις low-co εκεί τωρα

Μαντέυω ότι τα 4 gates στη μέση θα είναι "μπαλαντέρ" όπως ήταν (είναι ακόμα; ) τα Α1/Β1/Β2 με την τωρινή διαρύθμιση.
Επίσης 2 ή 3 gates στο δορυφορικό φαίνεται να μεγαλώνουν;
Δεν είναι πλέον απλά έχει μείνει η σήμανση και ακόμα λέγονται Α1/Β2 και Α2/Β1.
Και για το satellite ναι όπως επεκτάθηκε ήδη ένα τσακ προς τα ΝΑ με νέα bus gates C26-7 και διαβατηριακό έλεγχο που ακόμα φτιάχνονται, έτσι θα γίνει και προς τα ΒΔ
 
Top