AIA επεκτάσεις

  • Thread starter Thread starter alexander
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ωραιο δειχνει!!
Ελπιζω να μην μας πεσει στο κεφαλι ο θολος μετα απο καποια χρονια οπως καποιο αλλο στεγαστρο:laola:

Oχι, αλλά μπορει να το "στολίζετε" με κουβάδες οταν βρέχει, οπως το ...υπερσύγχρονο hub της Fraport στη Θεσσαλονικη
 
Να γίνουν τα δέντρα στο τελικό σχέδιο Everest και Duty Free φαντάζομαι δίνει 1,02 οπότε δεν αξίζει να το παίξω;
 
Απο όσο έχετε καταλάβει απο τα σχέδια, υπάρχει πρόβλεψη με τις επεκτάσεις να δοθεί πιο άμεση διέξοδος απο το Long Term προς το εκθεσιακό κέντρο και την βόρεια έξοδο (είτε μέσω νέας χωροθέτησης της εξόδου είτε μέσω κατασκευής κάποιας γέφυρας; )

Για την ώρα:
Έξοδος απο το Long Term, άνοδος την γέφυρα και διέλευση μπροστά απο τις αναχωρήσεις, κάθοδος στις αφίξεις, διέλευση μπροστά απο το Short Term και απο εκεί έξοδος προς το εκθεσιακό. Διπλός κύκλος.
ή εναλλακτικά
Πορεία προς Αττική Οδό και αναστροφή στην έξοδο του εμπορικού πάρκου. Αυτό κάπως πιο γρήγορο.
Απο απόσταση και τα δυο τα ίδια. Μεγάλη σε κάθε περίπτωση ως την βόρεια πύλη.

Ας αναρωτηθούμε αν έστω και ένα μικρό ποσοστό της κυκλοφορίας στον χώρο του αεροδρομίου μπορεί να διοχετευτεί με τέτοιο τρόπο ωστε να μην συντελεί στην συμφόρηση μιας και με την νέα επέκταση του συγκεκριμένου χώρου στάθμευσης οι συγκεκριμένες κινήσεις θα αφορούν ακόμα περισσότερα οχήματα.
 
Να γίνουν τα δέντρα στο τελικό σχέδιο Everest και Duty Free φαντάζομαι δίνει 1,02 οπότε δεν αξίζει να το παίξω;
Τα δέντρα είναι καμουφλάζ για απορροφητήρα. Αποκάτω θα ψήνουν σουβλάκια. Με λίγη ρετσίνα θα προσφέρει την απόλυτη ελληνική εμπειρία. Άμα βάλουν και καμιά κασέτα με τζίτζικα, εκεί να δεις ;)
 
Να γίνουν τα δέντρα στο τελικό σχέδιο Everest και Duty Free φαντάζομαι δίνει 1,02 οπότε δεν αξίζει να το παίξω;
Κλείνω τα μάτια μου και ακούω Δάφνες-Νεφέλες και Απόλλωνες-Βησιγότθους να ξεριζώνουν τα φυτά στα παρτέρια και να ανεβοκατεβαίνουν το γυψοσανιδένιο αμφιθέατρο τσιρίζοντας.
 
Μήπως θα έπρεπε παράλληλα να αρχίζει να φτιάχνεται και το mirror terminal στα βόρεια του σταθμού συν επιπλέον ενός ακόμα διαδρόμου προσγειωαπογειώσεων βορείως του 03L/21R με επαρκή απόσταση παράλληλων επιχειρήσεων ,έτσι ώστε όταν με το καλό φτάσει το έτος ολοκλήρωσης του υφιστάμενου έργου και σίγουρα θα έχει πιάσει πάλι ταβάνι η κινητικότητα επιβατών , να μην μένουν πίσω από τις εξελίξεις και να κυνηγάνε πάλι την κάθε αύξηση επιβατών.
Δεν θέλει επιχειρηματικό μυαλό, διορατικότητα χρειάζεται.
Ακριβώς ίδιο με το νέο όπως θα γίνει με το σχήμα, που είναι πολύ ωραίο αισθητικά.
Βάζουν και ένα satellite δίπλα του όπως είναι στο νότιο κομμάτι , επίσης μπορούν να συνδέσουν με δύο εναέρια τρένα τα δύο τέρμιναλ στις ανατολικές και δυτικές τους άκρες έτσι ώστε οι επιβάτες transit schengen και extra schengen αντίστοιχα , όπως και το αντίστοιχο βεβαίως από προς schengen με αντίστοιχα γκισέ ελέγχων διαβατηρίων κατά μήκος στον άνω χώρο των αεροσταθμών για αποφυγή συνοστισμών και χωροταξικού , να μην χρειάζονται να μεταβούν εκτός των σταθμών για αλλαγή πτήσης και εκ νέου είσοδο στο εκάστοτε αεροσταθμό.
Ακόμα 3 μεγάλα πάρκινγκ αυτοκινήτων στις εκάστοτε θέσεις, ένα ακόμα ξενοδοχείο και μπορούν να εξυπηρετούν πιθανόν και έως 100 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.
 
Last edited:
Νομίζω ότι ένα ακόμα Satellite κτίριο αεροσταθμού νότια του υφιστάμενου με 12 φυσούνες και σύνδεση και των δύο με ένα τούνελ με travelators αν όχι με τρένο θα ήταν μια πιο οικονομική λύση και θα ανταποκρινόταν σε μια κίνηση της τάξης των 50 MAP.

Από κει και πέρα θεωρώ ότι οι δύο διάδρομοι είναι και θα είναι επαρκέστατοι για πολλά χρόνια ακόμα και η μόνη άλλη προσθήκη θα ήταν ένα ακόμα πολυόροφο πάρκινγκ.

Δεν βλέπω τον λόγο για τα υπόλοιπα. Στην ουσία όταν λέμε για mirror terminal, νέος διάδρομος, νέο ξενοδοχείο κλπ, ζητάμε ένα νέο αεροδρόμιο και μάλλον θα ήταν ουτοπικά όλα αυτά από άποψη κόστους εκτός και αν Aegean αποφασίσει να γίνει κάτι σαν την Emirates ή την Qatar, και μπει δραστικά στο κομμάτι long haul.
 
Πέρα από το κομμάτι των έργων αεροδρομίου, ίσως να ήταν χρήσιμο να αναπτυχθεί λίγο και το κομμάτι των ξενοδοχείων. Εδω και πολλά χρόνια το ξενοδοχείο που είναι σε κοντινή απόσταση είναι γεμάτο ή έχει τιμές τύπου 600euro το βράδυ. Αν υπάρχει πλάνο ανάπτυξης του κέντρου εκπαίδευσης που προσελκύει πληρώματα από άλλες χώρες, κάπου θα πρέπει να μείνουν για να έχουν άμεση πρόσβαση στις εγκαταστάσεις. Επίσης αν δεν συνδέονται επαρκώς τα αεροδρόμια της περιφέρειας και κάποιος πρέπει να διανυκτερεύσει στην Αθήνα, μια επιπλέον μονάδα ίσως έδινε μια ακόμα επιλογή. Ίσως τα πολυόροφα parking θα μπορούσαν να συνδυαστούν με μερικούς ορόφους ξενοδοχείου.
 
Κλείνω τα μάτια μου και ακούω Δάφνες-Νεφέλες και Απόλλωνες-Βησιγότθους να ξεριζώνουν τα φυτά στα παρτέρια και να ανεβοκατεβαίνουν το γυψοσανιδένιο αμφιθέατρο τσιρίζοντας.
Μήπως δεις και τις σκύλες της λύσσας να ανέβουν στο (αμφί) θεατράκι δεν ξέρω :D
 
Top