Γειά σου AirServ,
χωρίς να γνωριζόμαστε καταλαβαίνω από το ύφος σου, το οποίο εκλαμβάνω κάπως επιθετικά ή μαχητικά, ότι πρέπει να έχεις αγανακτήσει. Η ιδέα του ξεχωριστού τερματικού για ναυλωμένες και χαμηλού κόστους πτήσεις με βρίσκει σύμφωνο, καθώς πράγματι είναι διαφορετικές οι ανάγκες. Όσον αφορά στην πρόβλεψη για την επιβατική κίνηση, συμμερίζομαι την αισιοδοξία και τη θετική διάθεση, αλλά με μέτρο. Η υπέρμετρη και ταχύτατη ανάπτυξη μερικές φορές προκαλεί φθίνουσα ποιότητα. Όπως αν χτίσεις ένα σπίτι βιαστικά και με τα φθηνότερα, αλλά μέτριας ποιότητας υλικά. Για τους διευθυντές του AIA και το σχεδιασμό τους δε μπορώ να λάβω θέση καθώς δεν τους γνωρίζω προσωπικά. Μπορώ πάντως να φανταστώ ότι το έργο τους οπωσδήποτε δεν είναι εύκολο και ίσως να χρειάζονται περισσότερο χρόνο και προπαντός καλύτερη ενημέρωση και επικοινωνία. Από την κάποια εμπειρία που διαθέτω μπορώ να πω ότι η επικοινωνία σε επιχειρήσεις, ειδικά διεθνείς όπως ένα αεροδρόμιο, είναι σημαντικότατος παράγοντας. Έχω επίσης διαπιστώσει ότι τα "κεφάλια" όπως λες πολλές φορές είναι τόσο γεμάτα ή δεν έχουν πλήρη εικόνα και ενημέρωση που αδυνατούν να αντιδράσουν κατάλληλα και καίρια. Η επικοινωνία γενικά περνάει μια κρίση στις μέρες μας, οπότε ας είμαστε λίγο πιο επιεικείς και υπομονετικοί. Αν έχεις κι άλλες ιδέες για το πως μπορούν να γίνουν καλύτερα τα πράγματα, γιατί να μη στείλεις ένα email στο αεροδρόμιο; μερικοί αρμόδιοι είναι ανοιχτοί για προτάσεις από νεότερα, πιο ξεκούραστα μυαλά.