AIA επεκτάσεις

  • Thread starter Thread starter alexander
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
2 νέες φυσούνες ως το 2028;;; Μιλάμε για κοσμογονία. Τρέμε IST.
Αυτό που μπορούν κάνουν. Την ώρα που εμείς καθόμαστε αναπαυτικά στους καναπέδες μας και τρώμε και πίνουμε κάποιοι εργάζονται με τα μέσα που έχουν απομείνει για να καταφέρουν και να προλάβουν ό,τι μπορούν. Σε όποιον δεν αρέσει μπορεί να πάει να δουλέψει (αμισθί και ανασφάλιστος πολλές φορές) να δει πόσο ωραίο είναι να ιδρώνεις, να μη σε πληρώνουν και να σε κρίνουν κι από πάνω.
 
Δηλαδή αγαπητέ ΙΑΤΑ, τις αποφάσεις για την επέκταση του αεροδρομίου, τις βγάζουν το προσωπικό ασφαλείας, οι καθαρίστριες και οι υπάλληλοι στα γκισέ;
Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ τα "μεγάλα κεφάλια" του ΑΙΑ να είναι άμισθοι, ανασφάλιστοι και κάθιδροι.
Λίγη σοβαρότητα στο τι γράφουμε δεν βλάπτει.
Ας μην μπερδεύουμε το χιούμορ με την σκληρή ή άδικη κριτική. ;)
 
Ωραία τα λές, εκεί που πέφτεις έξω είναι η πελατοκεντρική προσέγγιση. Έχω πεισθεί ότι για τους διοικούντες τον ΔΑΑ είναι :rant:ανύπαρκτη.
Άμα έχεις «στελε-χώσει» ένα σημαντικό φορέα, εταιρία, υποδομή με τα ορφανά του παπουτσή και λοιπών υπουργών, τι διάολο περιμένεις! Η δουλειά έγινε. Εδιορίστηκαν. Μέχρι από το Βέλγιο ξεσηκώθηκαν κάτι ψυχούλες που ξέρω. :rant:
Βαλκανική εταιρία με κόμπλεξ ανωτερότητας :confused:
Post automatically merged:

Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες. Για μένα η καλύτερη κίνηση και χωρίς κάποιο σημαντικό κόστος είναι η άμεση λειτουργία του δορυφορικού τέρμιναλ για να σταθμευουν όλα τα widebodies ( με χρήση φυσούνες ) ως ελάχιστη ένδειξη ορθολογισμού και πελατοκεντρικού πολιτισμού. Οι loco μπορούν να πάνε στο νότιο remote apron. Αν έχεις μόνο 26 φυσούνες, οφείλεις να τις χρησιμοποιείς. Τέρμα. Έχουμε και κρύα και βροχές και χιόνια και καύσωνες στην Αθήνα.

Αν ήμουν AΙΑ, θα έφτιαχνα δεύτερο δορυφορικό αμέσως στα βόρεια του κεντρικού αεροσταθμού, εκεί που σταθμεύει η Aegean συνήθως και είναι τώρα το τσαντίρι για τις αποσκευές ( ; ). Έτσι χαλαρά θα υπήρχαν εως 16 φυσούνες και θα φτάναμε σε ένα αξιοπρεπέστατο σύνολο από 42 φυσούνες και τρία κτίρια αεροσταθμών συνδεδεμένα με σχετικά μικρά τουνελ με κυλιόμενους διαδρόμους. Θα αποφεύγαμε έτσι και το mirror terminal που για μένα είναι κακή ιδέα ( εκτός και αν φτιάξουν κάτι τόσο wow από λειτουργική και αισθητική άποψη που να αξίζει τον κόπο ).

Μαϊ του γιούροσεντς.
Έτσι πιστεύω και εγώ. Όπως είχα γράψει σε παλιότερο post, θεωρώ ότι κάθετα peers, εκεί που σταθμεύουν συχνότερα Sky και Aegean θα ήταν καλή λύση. Αυτό που έχω στο μυαλό μου είναι τα peers του STN η AMS εκεί που σταθμεύουν τα ERJs της City hopper. Πρόσβαση η με διάδρομο να κάνει ένα Π υπέργεια ή όπως στην GVA από κάτω.
Για την ώρα υπάρχει και το τιμημένο satellite και με πανάκριβες φυσούνες που απλά υπάρχουν για ντεκόρ. Είναι art ντεκόρ δηλαδή :1:
 
Last edited:
Καλά, ας φτιάξουν πρώτα το site τους που κολλάει μετά από 2 λεπτά περιήγησης και μετά βλέπουμε για επεκτάσεις...:wall:
 
Δηλαδή αγαπητέ ΙΑΤΑ, τις αποφάσεις για την επέκταση του αεροδρομίου, τις βγάζουν το προσωπικό ασφαλείας, οι καθαρίστριες και οι υπάλληλοι στα γκισέ;
Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ τα "μεγάλα κεφάλια" του ΑΙΑ να είναι άμισθοι, ανασφάλιστοι και κάθιδροι.
Λίγη σοβαρότητα στο τι γράφουμε δεν βλάπτει.
Ας μην μπερδεύουμε το χιούμορ με την σκληρή ή άδικη κριτική. ;)
Εννοείς ότι οι διαχειριστές δε νοιάζονται αρκετά. Δεν τους γνωρίζω προσωπικά, ούτε καν ονομαστικά. Από τη στιγμή που οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν συνήθως τη μορφή ανώνυμης εταιρείας ή περιορισμένος ευθύνης κλπ. και προφανώς τα "μεγάλα κεφάλια" όπως λες σπάνια τα βλέπει κάποιος από κοντά, δε μπορώ να εκφέρω άποψη. Αν ισχύει ότι μπήκαν Καναδοί επενδυτές, ας κάνουν μια επίσημη ενημέρωση με πρόσωπα και αρμοδιότητες να μάθουν όσοι περιλαμβάνονται. Φυσικά όπως καταλαβαίνεις αυτό περιλαμβάνει και το ζήτημα της ασφάλειας. Και μιας και δε ζούμε και στην πιο ειρηνική περίοδο της ιστορίας, οι μέτοχοι, τα πρόσωπα και οι επενδυτές αλλάζουν πολύ γρήγορα. Κάτι σαν το ήλθον, είδον και απήλθον. Και επειδή λες να μιλήσουμε σοβαρά, για να είμαστε και ειλικρινείς με τους εαυτούς μας και να κάνουμε την αυτοκριτική μας, πιστεύω ότι σαν λαός -γενικά μιλώντας- έχουμε δυσκολία στην αναγνώριση εξουσιών, την προσαρμογή σε νέες καταστάσεις και την αποδοχή οτιδήποτε "ξένου". Κάτι σαν το πας μη Έλλην βάρβαρος. Υπάρχουν ακόμα αρκετοί που σκέφτονται έτσι, τα τελευταία χρόνια με έχει παρασύρει κι εμένα σε κάποιο βαθμό αυτή η νοοτροπία αν και μεγάλωσα κυρίως στο εξωτερικό. Όταν όμως μιλάμε για αεροδρόμια, καλώς ή κακώς ένα μεγάλο κομμάτι -το μεγαλύτερο ίσως ανάλογα με τις προσφερόμενες πτήσεις και υπηρεσίες- της λειτουργίας του είναι διεθνές.
Για να μη γράφω πολλά, αν κάποιος ή μια ομάδα πιστεύει ότι μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα το αεροδρόμιο της Αθήνας ή κάποιο άλλο, ας το διεκδικήσει. Απλά η ιστορία έχει δείξει ότι έχουν δοκιμάσει πολλοί και πάντα υπήρχαν ενστάσεις και εντάσεις. Σε γενικές γραμμές βέβαια νομίζω ότι πολλοί θα συμφωνήσουν ότι ο ΑΙΑ ήταν ένα κόσμημα και πραγματική πρόοδος για την πόλη της Αθήνας. Βέβαια τότε κάνεις δεν προέβλεψε τον Covid και τα επακόλουθα.
Εν πάσει περιπτώσει, καταλαβαίνω τη διαμαρτυρία σου. Όλοι θα ανέμεναν περισσότερα και γρηγορότερα έργα. Στην πράξη δυστυχώς δεν είναι τόσο απλό όσο στη θεωρία και στα λόγια. Το καλύτερο σχέδιο δεν ωφελεί αν δεν υπάρχουν τα μέσα, η θέληση ή οι προϋποθέσεις για να υλοποιηθεί.

@d|m|tr|s έχεις δίκιο, κι εγώ απογοητεύτηκα κάπως αλλά δε φαντάζεσαι πόσες πληροφορίες πρέπει να συλλέξουν, επεξεργαστούν και ταξινομήσουν για να μας τις παρουσιάσουν με τρόπο κατανοητό, εύτακτο και εύληπτο. Επίσης, πρέπει να επιλέξουν τις κατάλληλες γραμματοσειρές για ανθρώπους ηλικιωμένους, με περιορισμούς στην όραση, να γίνουν μεταφράσεις σε ξένες γλώσσες, να επικαιροποιηθούν στοιχεία και πληροφορίες, να μπει φωτογραφικό και άλλο υλικό κλπ. κλπ. Να χαίρεστε που αργεί κάπως, αυτό σημαίνει ότι η δουλειά γίνεται κατόπιν καλής προετοιμασίας, σχεδιασμού και όχι βιαστικά και πρόχειρα.
 
IMG_6358.png

Καλύτερη φωτογραφία του Masterplan.

Κι ερωτώ : καταλαβαίνει κανείς που θα μπουν οι 2 καινούργιες γέφυρες ; γιατί βλέπω 4 καινούργιες θέσεις στην νότια άκρη του Α, και 4 θέσεις να παθαίνουν κάτι στο Β.

υγ. 1ο πόστ, χαιρετώ το φόρουμ
 
Καλώς όρισες alexis_chr. Μάλλον βλέπεις περισσότερα, εγώ δε βλέπω ούτε Α ούτε Β. Μόνο κάτι θολά γράμματα στη μωβ και τη μπλε περιοχή. Ή φταίνε τα μάτια μου ή η ανάλυση του υπολογιστή.
 
H 1 θέση με jetbridge φαίνεται να είναι η πάνω πάνω και λογικά η άλλη είναι η διαγώνια διπλα στην Α 13. Οι 4 που φαίνεται να παθαίνουν κάτι θεωρώ ότι είναι πρόσθεση ορόφου από πάνω τους
 
Χωρίς να είμαι εντελώς σίγουρος, υποπτεύομαι πως οι νέες γέφυρες επιβίβασης θα είναι περισσότερες από δύο.

Το λάθος πρέπει να έχει γίνει από τους δημοσιογράφους που μετέφρασαν/ερμήνευσαν λάθος το πρωτότυπο κείμενο από το ενημερωτικό δελτίο που κατέθεσε ο ΔΑΑ στα πλαίσια της εισαγωγής στο ΧΑΑ (επικόλλησα την πηγή και το πιο σημαντικό κομμάτι πιο κάτω).

Το πρωτότυπο κείμενο αναφέρει “new contact positions” δηλαδή γέφυρες αποβίβασης - χωρίς να αναφέρει αριθμό.
Αναφέρει όμως και “two new service bridges” που, αν καταλαβαίνω καλά, είναι νέες γέφυρες πάνω από την Αττική Οδό (οι οποίες νομίζω φαίνονται και στο σχεδιάγραμμα).

Με αλλά λόγια τα μπλέξανε οι δημοσιογράφοι, και κατά πάσα πιθανότητα όλες οι νέες θέσεις που φαίνονται στη νότια επέκταση του αεροσταθμού να έχουν φυσούνες.

Πηγή (σελίδα 82+):
http://www.hcmc.gr/vdrv/elib/a38711ca0-08a2-4297-a58b-72474663940b--635889775-0

The Master Plan includes three expansion phases:
• 33MAP Master Plan: This phase will increase the Airport’s capacity from 26 to 33 million passengers per year and includes:
1) the expansion of the main terminal building by approximately 81,000 square meters, comprising mainly of new contact positions and bussing passenger boarding lounges, extension of the check-in hall including a new terminal façade, a new baggage sortation hall accompanied by an expansion of the reclaim area, new retail facilities and office spaces;
2) the development of a new apron for 32 stands with associated taxiways, two new service bridges and a ramp service station;
3) a new VIP terminal;
4) extension of the landside and circulatory road system as well as the construction of a new multistory car park.
The construction of this phase is expected to start in late 2024 or early 2025 and to be completed by 2028, and to require capital expenditures of approximately €650 million based on 2022 costs. Approximately 25% of the 33MAP Master Plan capital expenditure is estimated to be spent between 2024 and 2025, 30% in 2026, 25% in 2027 and 20% in 2028.

• 40MAP Master Plan: The process for this phase will be triggered once the Airport (i) exceeds 29.70 million annual passengers and is likely to reach 31.35 million annual passengers in the following two years, or (ii) exceeds 31.35 million annual passengers. This phase will increase the Airport’s capacity to 40 million passengers per year. This phase will include a further expansion of the main terminal building with the construction of contact stands, as well as the expansion of passenger processing and retail areas, the construction of the new apron extension, taxiways and taxi lanes, ground support equipment areas, a new service bridge and a new taxi bridge. Based on current traffic forecast, this phase is estimated to be completed by the mid-2030s and is expected to require capital expenditure in excess of €700 million based on 2022 costs.

• 50MAP Master Plan: The process for this phase will be triggered once the Airport (i) exceeds 36 million annual passengers and is likely to reach 38.00 million annual passengers in the following two years, or (ii) exceeds 38 million passengers per year. This phase will increase the Airport’s capacity to 50 million 84 passengers per year. This phase will include the development of a second terminal, and continuation of the development of the new apron, new taxiways and new taxi lanes, new taxi bridge, new landside access and circulatory roads, as well as the completion of the new multi-story car park. This phase is currently estimated to be completed by 2045.
 
και κάτι που ξέχασα διαβάζοντας το παραπάνω, 81.000τμ είναι παραπάνω από το διπλάσιου το ΜΤΒ στην αρχική του φάση (150.000τμ) οπότε για να δούμε τι θα δούμε γιατί προβλέπω τα 33 να τα πιάσουμε όπως είμαστε τώρα μέχρι να γίνει κάτι :rolleyes:

επίσης δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα με το αρχικό μαστερπλαν και τα satellites και καθόμαστε και φτιάχνουμε frankenstein με τη μοκέτα να παραμένει ακλόνητη
 
Top