Α3ΑΤΗ
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 13/09/2017
- Μηνύματα
- 48
- Likes
- 115
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EGLL
Παραπάνω από το μισό εννοείς;
Το πρόβλημα με τα μικρά δορυφορικά κτίρια είναι ότι βρίσκονται μακριά και οι αποστάσεις είναι μεγάλες, για ανταποκρίσεις αλλά και για αναχωρήσεις/αφίξεις. Η τάση στο σχεδιασμό αεροδρομίων θέλει μεγάλους ενιαίους αεροσταθμούς με μικρές αποστάσεις. Κάτι γίνεται όταν ο δορυφορικός αεροσταθμός είναι μεγάλος και υπάρχει γρήγορο και συχνό τρένο (βλέπε LHR T5, ZRH, MAD T4, κλπ). Αλλά μικροί αεροσταθμοί που θέλουν 10+ λεπτά περπάτημα και ανέβα/κατέβα δεν είναι καθόλου πρακτικοί.
Εγώ αντιθέτως θα πρότεινα να γκρεμιστεί ο υπάρχων δορυφορικός αεροσταθμός και να γίνει μεγάλη επέκταση του ΜΤΒ και νότια. Ή αν όχι γκρέμισμα, έστω με ένταξη στην επέκταση μέρους του.
Το πρόβλημα με τα μικρά δορυφορικά κτίρια είναι ότι βρίσκονται μακριά και οι αποστάσεις είναι μεγάλες, για ανταποκρίσεις αλλά και για αναχωρήσεις/αφίξεις. Η τάση στο σχεδιασμό αεροδρομίων θέλει μεγάλους ενιαίους αεροσταθμούς με μικρές αποστάσεις. Κάτι γίνεται όταν ο δορυφορικός αεροσταθμός είναι μεγάλος και υπάρχει γρήγορο και συχνό τρένο (βλέπε LHR T5, ZRH, MAD T4, κλπ). Αλλά μικροί αεροσταθμοί που θέλουν 10+ λεπτά περπάτημα και ανέβα/κατέβα δεν είναι καθόλου πρακτικοί.
Εγώ αντιθέτως θα πρότεινα να γκρεμιστεί ο υπάρχων δορυφορικός αεροσταθμός και να γίνει μεγάλη επέκταση του ΜΤΒ και νότια. Ή αν όχι γκρέμισμα, έστω με ένταξη στην επέκταση μέρους του.
Last edited: