Ας μην είμαστε ειρωνικοί συγκρίνοντας 2 αεροδρόμια ανόμοιας δυναμικής.
Αν γίνει σωστή αξιοποίηση όλων των γεφυρών επιβίβασης (14 Main + 10 Satellite + 2 New) είναι ένας αρκετά ικανοποιητικός αριθμός.
Προφανώς δεν υπάρχει καμία (μα καμία) σύγκριση μεταξύ IST και ΑΤΗ. Απλά είναι λίγο running joke εδώ μέσα η κατάσταση με τις φυσούνες και την επέκταση του ΑΙΑ.
Αν και
όταν ανοίξει το Satellite με τη σκόνη που έχει μαζέψει τόσα χρόνια, πάλι λίγα μου φαίνονται.
Ας συγκρίνουμε παρόμοια (όσο γίνεται) στην Ευρώπη:
Ζυρίχη, κίνηση ~29εκ, 48 φυσούνες
Κοπενχάγη,27εκ, 46 φυσούνες
Βρυξέλλες, 22εκ, 54 φυσούνες
Μιλάνο Μαλπένσα, κίνηση 22εκ, 31 φυσούνες
Μάλαγα, κίνηση 22εκ, 26 φυσούνες
Και με τους τελευταίους 2 να μην έχουν το "πρόβλημα" του ΑΙΑ με τις ανταποκρίσεις, ενώ τα πρώτα 3 ίσως είναι πιο κοντά στον Βενιζέλο (βάση αεροπορικής και hub+spoke σε κάποιο βαθμό).
Μιλάμε για ένα αεροδρόμιο που το καλοκαίρι αν έχεις ανταπόκριση κοντά στο MCT και ΔΕΝ έχεις φυσούνα, πρέπει να κυνηγάς τον Πρέσβη Ανταποκρίσεων (Connection Ambassador ελληνιστί) που μάλλον πίνει καφέ κάτω από το φτερό.
Το North Apron (B31-B44) είναι μόνιμα γεμάτο το καλοκαίρι. Το Satellite συνήθως έχει αρκετά αεροσκάφη (με σκαλίτσα και λεωφορείο φυσικά), και μετά έχουμε ακόμα και widebodies στα Α40+ στο South Apron.
Σε πόσα αεροδρόμια σαν τον ΑΙΑ έχουμε υπερατλαντικές γεμάτες πτήσεις να έχουν συστηματικά λεωφορείο και τι εντύπωση νομίζετε ότι κάνουν στον μέσο Αμερικάνο από Σικάγο να κατεβαίνει τη σκάλα με 45C+ και να στοιβάζεται σε λεωφορεία με χαλασμένο
ερκοντίσιο;