Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Παρακαλώ την γνώμη σας... Πόσο σοβαρό και αξιόπιστο μπορεί να θεωρηθεί ένα άρθρο όταν:
1)
...ενώ αρχίζουν να γίνονται γνωστές ευρύτερα και αεροπορικές εταιρείες που ως μερικά χρόνια πριν δεν μπορούσαν να «σπάσουν» το μονοπώλιο της κρατικής, τότε, Ολυμπιακής, αλλά και τη μετέπειτα δυαρχία Ολυμπιακής και Αegean...

Ναι τις κακόμοιρες... Η Α3 κατ' αρχάς αποτελεί ολοζώντανο και πολύ πετυχημένο παράδειγμα καθώς ξεπέρασε την πΟΑ, έχοντας υπομονή, επιμονή, σκληρά άντερα, σχέδιο και λεφτά για να αντέξει αθέμιτο ανταγωνισμό για πολλά χρόνια. Το ότι δεν τα κατάφερε άλλος, κατα την γνώμη μου, οφείλεται σε 2 απλούς λόγους. 1ον η ελληνική αγορά είναι μικρή και ακριβή άρα δεν ευνοεί ιδιαίτερα startup operations και 2ον οι περισσότερες απο τις εταιρείες στήθηκαν πρόχειρα, χωρίς σχεδιασμό και το σημαντικότερο χωρίς κεφάλαια που θα επέτρεπαν επιβίωση για 2-3 χρόνια με ζημιές.

2)
...επομένως μόνο αεροσκάφη όπως τα Dash 8 μπορούν να απογειωθούν από τα αεροδρόμια των νησιών αυτών...

Ψάξε το λίγο βρε χρυσέ μου... Dash 8-100...

3)
...Για την κάλυψη των αναγκών της η εταιρεία πρόσθεσε εφέτος στον στόλο της δύο ακόμη αεροσκάφη, ένα ΒΑe146-300, 112 θέσεων, και ένα Dash 8...

To παραπάνω σχόλιο αφορά την ZF... Έχει δικό της ΒΑΕ η ZF? Άσε που το ίδιο Α/Φ αναφέρεται και παρακάτω στον στόλο της Astra...

4)
...διαθέτει στόλο αποτελούμενο από τρία Fokker 100 και 14 SΑΑΒ 2000. Και οι δύο τύποι ανήκουν στην κατηγορία των στροβιλοελικοφόρων αεροσκαφών.

Για την Carpatair... Xμμμμ... Αλλιώς τα ήξερα τα Fokker... Καμμιά νέα έκδοση που μας διέφυγε θα είναι το "στροβιλοελικοφόρο" Φου-100...

5)
...αλλά θα έχει «καταφέρει» στον αντίπαλό του το πρώτο χτύπημα κύρους για τον ανταγωνισμό που θα ακολουθήσει στους προορισμούς εσωτερικού...

Αυτό το βλέπω σε πολλά άρθρα αλλά δεν το καταλαβαίνω... Τι σχέση έχει το κύρος... Ίσως εννοούν ποιός έχει τα μεγαλύτερα "βύσματα"...

6)
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών θα ενταθεί μετά την πλήρη λειτουργία της Οlympic air στους προορισμούς φιλέτα όπως τα δρομολόγια προς Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο. Οι συγκεκριμένοι προορισμοί είναι από τους πλέον κερδοφόρους και αποτελούν πλεονέκτημα της εγχώριας αγοράς.

Απ' την πΟΑ ξέρουμε ότι η γραμμή ΑΤΗ-SKG είναι απο τις ζημιογόνες... Και η Α3 δεν νομίζω να βγάζει τίποτα ιδιαίτερο (αλήθεια, έχει κανείς στοιχεία???) ενώ και το μέλλον της γραμμής είναι δυσοίωνο με την μελλοντική αποπεράτωση της Ε.Ο Αθηνών-Θεσσαλονίκης και αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής...

Απο το άρθρο κρατάω:
OA>> 24/24
ZF>> 24/24
A3>> 17/24
Hellas Jet>> 17/24
SkyExpress>> 9/24
Astra>> 6/24
Carpatair>> Την σχόλασαν νωρίς...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

OA701":2z6x2rp5 said:
Απ' την πΟΑ ξέρουμε ότι η γραμμή ΑΤΗ-SKG είναι απο τις ζημιογόνες... Και η Α3 δεν νομίζω να βγάζει τίποτα ιδιαίτερο (αλήθεια, έχει κανείς στοιχεία???) ενώ και το μέλλον της γραμμής είναι δυσοίωνο με την μελλοντική αποπεράτωση της Ε.Ο Αθηνών-Θεσσαλονίκης και αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής...

Δεν νομίζω... απλά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μικρότερα αεροσκάφη κι όχι 737 και Airbus. Όσο για το άρθρο γενικά συμφωνώ. Είναι γελοίο το να θεωρείσαι "σοβαρός επαγγελματίας" σαν δημοσιογράφος κι στη δουλειά σου να είσαι σαν να παίζεις χαλασμένο τηλέφωνο. Άσε τα φανταχτερά εμπριμέ σχόλια στη τελευταία παράγραφο... πάγια τακτική έλληνα δημοσιογράφου!!! :x Φταίμε κι εμείς που έχουμε υπερβολική ανοχή στις μ***κίες!!! :wall:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Καλησπέρα παιδιά . Τελικά πότε αναμένεται η ανακήρυξη των αναδόχων για την εκμετάλλευση των 24 άγονων αεροπορικών γραμμών της Ελλάδας ;; Σήμερα ακούστηκε στην Κάλυμνο οτι την γραμμή την κέρδισε η Αegean . Αληθευει αυτο ;;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Eίχε αναφερθεί ως διάστημα για την 1η Έκδοση περίπου 2 εβδομάδες μετά το άνοιγμα των προσφορών αφού στην ΥΠΑ θεωρούν βέβαια την υποβολή ενστάσεων. Πάντως απο 1/10 ξεκινάνε (τα περισσότερα) με τον νέο ανάδοχο, που σημαίνει ούτε μήνας για ενστάσεις, εφέσεις κτλ κτλ...

Όσο για την Κάλυμνο αλλά και γενικά, θα ακούσουμε πολλά... Ίδωμεν και γράψομεν...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ένας μήνας για να τελειώσει η όλη διαδικασία είναι πολύ λίγος ιδιαίτερα για διεθνή διαγωνισμό. Επειδή δεν γνωρίζω ακριβώς το τεύχος προκήρυξης δεν μπορώ να δώσω περισσότερες πληροφορίες για τα ακριβή βήματα που θα ακολουθηθούν. Υποθέτω ότι ως τώρα ανοίξανε φάκελο δικαιολογητικών συμμετοχής και ίσως τεχνική προσφορά. Θα χρειαστεί απόφαση από το διοικητή της ΥΠΑ για να κοινοποιηθεί στους συμμετέχοντες ως προς τα αποτελέσματα του πρώτου σταδίου. Αναμονή ελάχιστα 3 ημέρες για ενστάσεις. Και πάλι καλά να είναι ενστάσεις και όχι προσφυγή ώστε να μην κολλήσει η διαδικασία. Άνοιγμα των οικονομικών προσφορών και προσωρινή ανάδειξη μειοδοτών. Πάλι τα ίδια, απόφαση διοικητή-->κοινοποίηση-->ενστάσεις. Παραλαβή δικαιολογητικών κατακύρωσης από των/τους μειοδότες εντός 20 ημερών, έλεγχος αυτών και πάλι απόφαση διοικητή-->κοινοποίηση-->ενστάσεις. Έπειτα έτοιμοι για σύμβαση. Ανάλογα το ποσό ίσως χρειάζεται προσυμβατικός έλεγχος από Ελεγκτικό Συνέδριο.

Μια πρόβλεψη σε ένα έργο που το έχουμε δει πολλές φορές. Κατάθεση ενστάσεων ή και προσφυγών και από 1-10-2009 απευθείας αναθέσεις με την μορφή του κατεπείγοντος μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Όπως φαίνεται με τα Q400 της Flybe για την νΟΑ και τα Ντασάκια της Medavia για την Athens, βλέπω ότι αυτό που γίνεται με τα ΜΠΘΕ είναι ότι υπάρχει ένα μέλος πληρώματος που μιλάει ελληνικά και τα υπόλοιπα ΜΠΘΕ είναι δεν μιλούν ελληνικά (στα ATR της Αιγαίου ακούγεται ότι όλα τα ΜΠΘΕ μιλούν ελληνικά).

Ο καινούριος όρος που έχει μπει στον διαγωνισμό για τις άγονες ότι τα ΜΠΘΕ πρέπει να μιλούν ελληνικά, σημαίνει μάλλον ότι θα πρέπει όλα τα μέλη του πληρώματος καμπίνας να μιλούν ελληνικά, σωστά; Και κάτι ακόμα, τι γίνεται με αυτά τα ΜΠΘΕ, είναι υπάλληλοι του εκάστοτε leasee (της Medavia π.χ. στην Athens) ή γίνεται κάποια συμφωνία και παίρνουν κατευθείαν ελληνόφωνα μέλη πληρώματος από την εκάστοτε εταιρεία που παραμένουν υπάλληλοι της αεροπορικής που νοικιάζει το αεροσκάφος;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

OA701":fli7akdf said:
Eίχε αναφερθεί ως διάστημα για την 1η Έκδοση περίπου 2 εβδομάδες μετά το άνοιγμα των προσφορών αφού στην ΥΠΑ θεωρούν βέβαια την υποβολή ενστάσεων. Πάντως απο 1/10 ξεκινάνε (τα περισσότερα) με τον νέο ανάδοχο, που σημαίνει ούτε μήνας για ενστάσεις, εφέσεις κτλ κτλ...

Όσο για την Κάλυμνο αλλά και γενικά, θα ακούσουμε πολλά... Ίδωμεν και γράψομεν...

Σιγά βρε παιδιά….2 βδομάδες και θα βγουν τα αποτελέσματα.;..;….. Σε ποιο κράτος βρισκόμαστε…ούτε στην Γερμανία να βρισκόμαστε… 16 ενστάσεις έχουν υποβληθεί στην Υ.Π.Α. μέχρι να εξεταστούν..(η επιτροπή είδη συνεδριάζει).. ήλθαν και οι εκλογές….τα αποτελέσματα… άντε και του χρόνου…εδώ θα είμαστε να τα λέμε….
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Βασικά δεν είναι δική μας η εκτίμηση, της ΥΠΑ ήταν δεδομένου ότι απο 1/10 πρέπει να ξεκινήσουν...

Τώρα με τις εκλογές και τα παρελκόμενά τους, για να δούμε... Μπορεί να γίνει μοιρασιά για να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι...Μπορεί και να γίνει αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω-απ' ευθείας αναθέσεις..
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ρε φιλε Belavia η Γερμανια που κολλαει (εδω περιμενω απαντηση)? Γιατι το μικροβιο της αντιδρασης και της αντιστασης εχει ελληνικα γονιδια... Και υστερα.. Λες εναν αριθμο, που σημαινει οτι εχεις insider input. Δεν μας λες και ποιος κατεθεσε και γιατι? Γιατι η CarpatAir απο μονη της δεν το νομιζω...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

hi my name is ioana and I was resposible for KRP participation at the HCAA public procurement tender for the 24 routes. Carpatair wasn't excluded and take into account EU regulations provisions regarding non discrimination rights as regarding any AOC registered airline in any of the member states to participate to this public tender. Romania is EU member since 2007. for any resonable info :) you may need do not hesitate to contact me

BRGDS

Ioana

PS: drepomai na grafw sta ellinika epeidi kanw polla lathoi :( ... alla an epimenete tha prospathisw :)
 
Top