OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition
Παρακαλώ την γνώμη σας... Πόσο σοβαρό και αξιόπιστο μπορεί να θεωρηθεί ένα άρθρο όταν:
1)
Ναι τις κακόμοιρες... Η Α3 κατ' αρχάς αποτελεί ολοζώντανο και πολύ πετυχημένο παράδειγμα καθώς ξεπέρασε την πΟΑ, έχοντας υπομονή, επιμονή, σκληρά άντερα, σχέδιο και λεφτά για να αντέξει αθέμιτο ανταγωνισμό για πολλά χρόνια. Το ότι δεν τα κατάφερε άλλος, κατα την γνώμη μου, οφείλεται σε 2 απλούς λόγους. 1ον η ελληνική αγορά είναι μικρή και ακριβή άρα δεν ευνοεί ιδιαίτερα startup operations και 2ον οι περισσότερες απο τις εταιρείες στήθηκαν πρόχειρα, χωρίς σχεδιασμό και το σημαντικότερο χωρίς κεφάλαια που θα επέτρεπαν επιβίωση για 2-3 χρόνια με ζημιές.
2)
Ψάξε το λίγο βρε χρυσέ μου... Dash 8-100...
3)
To παραπάνω σχόλιο αφορά την ZF... Έχει δικό της ΒΑΕ η ZF? Άσε που το ίδιο Α/Φ αναφέρεται και παρακάτω στον στόλο της Astra...
4)
Για την Carpatair... Xμμμμ... Αλλιώς τα ήξερα τα Fokker... Καμμιά νέα έκδοση που μας διέφυγε θα είναι το "στροβιλοελικοφόρο" Φου-100...
5)
Αυτό το βλέπω σε πολλά άρθρα αλλά δεν το καταλαβαίνω... Τι σχέση έχει το κύρος... Ίσως εννοούν ποιός έχει τα μεγαλύτερα "βύσματα"...
6)
Απ' την πΟΑ ξέρουμε ότι η γραμμή ΑΤΗ-SKG είναι απο τις ζημιογόνες... Και η Α3 δεν νομίζω να βγάζει τίποτα ιδιαίτερο (αλήθεια, έχει κανείς στοιχεία???) ενώ και το μέλλον της γραμμής είναι δυσοίωνο με την μελλοντική αποπεράτωση της Ε.Ο Αθηνών-Θεσσαλονίκης και αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής...
Απο το άρθρο κρατάω:
OA>> 24/24
ZF>> 24/24
A3>> 17/24
Hellas Jet>> 17/24
SkyExpress>> 9/24
Astra>> 6/24
Carpatair>> Την σχόλασαν νωρίς...
Παρακαλώ την γνώμη σας... Πόσο σοβαρό και αξιόπιστο μπορεί να θεωρηθεί ένα άρθρο όταν:
1)
...ενώ αρχίζουν να γίνονται γνωστές ευρύτερα και αεροπορικές εταιρείες που ως μερικά χρόνια πριν δεν μπορούσαν να «σπάσουν» το μονοπώλιο της κρατικής, τότε, Ολυμπιακής, αλλά και τη μετέπειτα δυαρχία Ολυμπιακής και Αegean...
Ναι τις κακόμοιρες... Η Α3 κατ' αρχάς αποτελεί ολοζώντανο και πολύ πετυχημένο παράδειγμα καθώς ξεπέρασε την πΟΑ, έχοντας υπομονή, επιμονή, σκληρά άντερα, σχέδιο και λεφτά για να αντέξει αθέμιτο ανταγωνισμό για πολλά χρόνια. Το ότι δεν τα κατάφερε άλλος, κατα την γνώμη μου, οφείλεται σε 2 απλούς λόγους. 1ον η ελληνική αγορά είναι μικρή και ακριβή άρα δεν ευνοεί ιδιαίτερα startup operations και 2ον οι περισσότερες απο τις εταιρείες στήθηκαν πρόχειρα, χωρίς σχεδιασμό και το σημαντικότερο χωρίς κεφάλαια που θα επέτρεπαν επιβίωση για 2-3 χρόνια με ζημιές.
2)
...επομένως μόνο αεροσκάφη όπως τα Dash 8 μπορούν να απογειωθούν από τα αεροδρόμια των νησιών αυτών...
Ψάξε το λίγο βρε χρυσέ μου... Dash 8-100...
3)
...Για την κάλυψη των αναγκών της η εταιρεία πρόσθεσε εφέτος στον στόλο της δύο ακόμη αεροσκάφη, ένα ΒΑe146-300, 112 θέσεων, και ένα Dash 8...
To παραπάνω σχόλιο αφορά την ZF... Έχει δικό της ΒΑΕ η ZF? Άσε που το ίδιο Α/Φ αναφέρεται και παρακάτω στον στόλο της Astra...
4)
...διαθέτει στόλο αποτελούμενο από τρία Fokker 100 και 14 SΑΑΒ 2000. Και οι δύο τύποι ανήκουν στην κατηγορία των στροβιλοελικοφόρων αεροσκαφών.
Για την Carpatair... Xμμμμ... Αλλιώς τα ήξερα τα Fokker... Καμμιά νέα έκδοση που μας διέφυγε θα είναι το "στροβιλοελικοφόρο" Φου-100...
5)
...αλλά θα έχει «καταφέρει» στον αντίπαλό του το πρώτο χτύπημα κύρους για τον ανταγωνισμό που θα ακολουθήσει στους προορισμούς εσωτερικού...
Αυτό το βλέπω σε πολλά άρθρα αλλά δεν το καταλαβαίνω... Τι σχέση έχει το κύρος... Ίσως εννοούν ποιός έχει τα μεγαλύτερα "βύσματα"...
6)
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών θα ενταθεί μετά την πλήρη λειτουργία της Οlympic air στους προορισμούς φιλέτα όπως τα δρομολόγια προς Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο. Οι συγκεκριμένοι προορισμοί είναι από τους πλέον κερδοφόρους και αποτελούν πλεονέκτημα της εγχώριας αγοράς.
Απ' την πΟΑ ξέρουμε ότι η γραμμή ΑΤΗ-SKG είναι απο τις ζημιογόνες... Και η Α3 δεν νομίζω να βγάζει τίποτα ιδιαίτερο (αλήθεια, έχει κανείς στοιχεία???) ενώ και το μέλλον της γραμμής είναι δυσοίωνο με την μελλοντική αποπεράτωση της Ε.Ο Αθηνών-Θεσσαλονίκης και αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής...
Απο το άρθρο κρατάω:
OA>> 24/24
ZF>> 24/24
A3>> 17/24
Hellas Jet>> 17/24
SkyExpress>> 9/24
Astra>> 6/24
Carpatair>> Την σχόλασαν νωρίς...