Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

OA701":d0y6vdci said:
Εγώ πάλι, σπάω το κεφάλι μου, ποιόν μπορεί να συνεταιρίστηκε για να κερδίσει...

....................Ο Βγενό τον εβγαλε μπροστά ...................................
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

dvixos":dn9g70bh said:
Ο κύριος MIG αμα θέλει να πετάει ντε και καλά σε μικρά αεροδρόμια ας τιμήσει την Κοζάνη και την Καστοριά που χρόνια έδιναν άριστες πληρώτηες στην κρατική ΟΑ!!! Που μας έκοψε την πτήση!!!

ΚΑΛΟ
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

christos-uoa":1m4ywer4 said:
..
OA701":1m4ywer4 said:
....όπως επίσης και στο ότι επιτράπηκε το wet lease ενώ στον κυρίως διαγωνισμό απαγορεύεται.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Στον αρχικό διαγωνισμό που ματαιώθηκε δεν επιτρεπόταν wet lease? Και στην διαπραγμάτευση το επιτρέψαμε? Είναι παράνομο να αλλάζουν οι τεχνικές προδιαγραφές όταν από άγονο πας σε επαναπροκήρυξη ή απευθείας διαπραγμάτευση. Επιμένω ότι τόσο η Α3 όσο και ΟΑ απλά ήθελαν να πάρουν μέρος στην διαδικασία μόνο και μόνο για να πάρουν μέρος και για τις εντυπώσεις. Tip: Σε αναμονή του νέου διαγωνισμού θα ετοιμαστούν γνωρίζοντας πλήρως τις προθέσεις και τυχόν "μυστικά/συνεργασίες" αφού λαμβάνοντας μέρος στην διαδικασία νομιμοποιούνται να λάβουν αντίγραφο του φακέλου των υπολοίπων συμμετεχόντων ενώ αν δεν κατέβαιναν δεν θα είχαν αυτό το δικαίωμα.

Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου σχετικά με τους διαγωνισμούς. Επειδή παλιά συνέτασσα Προσφορές γαι διαγωνισμούς (κυρίως για ελληνικές Υπηρεσίες αλλά και ΕΕ) γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι να είσαι τυπικός απέναντι στο Δημόσιο και τους όρους του διαγωνισμού (TOR). Από την εμπειρία μου ξέρω ότι και πολύ "μεγάλες" Εταιρείες αποκλείονται από Διαγωνισμούς για μικρά ή μεγάλα λάθη (ΤΥΠΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΛΑΘΗ). Εκεί δηλαδή που έχεις πίεση χρόνου, με λάθος ερμηνεία όρων διαγωνισμού και κανένα πρακτικά ποιοτικό έλεγχο παραδοτέων (Προσφοράς σου δηλαδή), εκεί γίνεται μια "πατάτα" και είσαι "εκτός"...
ΝΑΙ, η νέα ΟΑ ήταν απαράδεκτη στο Διαγωνισμό και η Α3 είχε παραλείψεις που ελπίζω να έγιναν από λάθη της Ομάδας Σύνταξης Προσφορών. Αν όμως και οι δύο εσκεμμένα έλαβαν μέρος γνωρ'ιζοντας τα λάθη αυτά, τότε ναι, φοβάμαι πως κανένας από τους δύο δεν ενδιαφέρεται για τις άγονες γραμμές . . .
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Σε τηλεφωνική επικοινωνία σήμερα με την SEH μου είπαν ότι το ATH-SKU θα κάνει 57€ αντί για 35€ που χρεώνε και χρεώνει η πΟΑ! Σημείωση ότι απαγορεύονται booking fees κτλ.!
Τι παίζει; Λένε βλακείες από την SEH ή η ΥΠΑ τους έδωσε και δωράκι;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Τελευταίος ενημερωμένος τιμοκατάλογος, Ε Δ Ω
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Και πάλι, η ΥΠΑ λέει 45,60€ η SEH 57€ για εισιτήριο απλής διαδρομής οικονομικής θέσης στο ATH-SKU!
Τα 11,40€ της διαφοράς είναι κερατιάτικα της SEH;;;;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ίσως να έχει σχέση με τον όρο
...Το αιτούμενο οικονομικό αντιστάθμισμα δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό που απαιτείται για να καλυφθεί το καθαρό κόστος που προκύπτει από την εκπλήρωση κάθε υποχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας, λαμβανομένων υπόψη των σχετικών εσόδων του αερομεταφορέα και ευλόγου κέρδους...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

1. Ο ναύλος είναι ο ναύλος. Τα ρέστα είναι οι φόροι. Από Αθήνα είναι ~ 11-12 ευρώ, από άλλα αεροδρόμια 4 ευρώ. (Από τους φόρους λείπει το ΕΤΑΑ νομίζω).

2. Οι ναύλοι είναι αυξημένοι(ουκ ολίγο) σε σχέση με τους προηγούμενους διαγωνισμούς.

π.χ. SKG-SKU ήταν 50 ευρώ, πάει στα 72.4, EFL-ZTH ήταν 23 ευρώ, πάει στα 33.5 και ανάλογες αυξήσεις στα υπόλοιπα.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Αν ισχύει η ανάλυση του Jerry, τότε μιλάμε για την υπέρτατη ανοησία...

Ουσιαστικά, αυτά που γλυτώνει το κράτος απ' τις χαμηλότερες προσφορές των αεροπορικών, τα πληρώνει ο καταναλωτής... Δλδ επιδοτούμε το επιδοτούμενο... Ή κάνω λάθος?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Φαντάζομαι πως οι αυξήσεις των ναύλων έχουν να κάνουν με αναπροσαρμογή στα σημερινά δεδομένα. Οι ναύλοι αυτοί ίσχυαν κάποια χρόνια πριν.
 
Top