Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition
Φαίνεται ότι τελικά οι εκλογές θα πάνε πίσω τη διαδικασία ανάθεσης των άγονων γραμμών.
Παραθέτω απόσπασμα απο σημερινό άρθρο της Καθημερινής:
Η νέα Ολυμπιακή πετάει από την 1η Οκτωβρίου
[..] Η σχετική πράξη νομοθετικού περιεχομένου –μαζί με τις άλλες τρεις (ΦΠΑ, απόσυρση Ι. Χ. και πλειστηριασμοί) – ήταν να διαβιβαστεί χθες από το Μέγαρο Μαξίμου στο Προεδρικό Μέγαρο, αλλά εκτιμάται ότι θα συμβεί σήμερα.
Το ενδεχόμενο, ωστόσο, να πετούν οι δύο «Ολυμπιακές» παράλληλα, η παλιά και η νέα, είναι ιδιαίτερα πιθανό. Καθώς ο μειοδοτικός διαγωνισμός για τις 24 άγονες γραμμές έχει καθυστερήσει, είναι πολύ πιθανό να μην υπάρξει μειοδότης - ανάδοχος των γραμμών μέχρι την 30ή/9/2009. Ως συνέπεια, οι συγκεκριμένες αερογραμμές θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από την κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία. Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, το συγκεκριμένο μεταφορικό έργο δεν μπορεί επ’ ουδενί να μεταβιβασθεί στο διάδοχο σχήμα, καθώς θα θεωρηθεί αθέμιτη κρατική ενίσχυση. [...]
Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές είχε καθυστερήσει τραγικά, αφού η υποβολή προσφορών τελικά πραγματοποιήθηκε στο τέλος Αυγούστου (26/
. Συμμετείχαν επτά επιχειρήσεις, από τις οποίες η κάθε μία υπέβαλε σχεδόν για όλες τις υπόλοιπες ενστάσεις. Ο θεωρητικός αριθμός των ενστάσεων ανέρχεται σε 42, αλλά συνολικά υποβλήθηκαν 37. «Ο χειρισμός όλων αυτών των ενστάσεων, σε συνδυασμό με το προεκλογικό κλίμα που διανύουμε, καθιστούν σχεδόν μαθηματικώς βέβαιον ότι μέχρι το τέλος του μήνα δεν θα υπάρχουν ανάδοχοι (για τις 24 άγονες γραμμές)», παρατηρούσε στέλεχος της αεροπορικής αγοράς.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_329416