Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Δηλαδή Ιωάννα, η Carpatair δεν αποκλείστηκε, άρα συνεχίζει να συμμετέχει στη διαδικασία;

Αποτελέσματα πρέπει να περιμένουμε σύντομα πάντως...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

not yet ... but I don't expect much ... I hope the decision will come soon. Trying is gaining experience and who knows what can happen ... if not this time then maybe in 3-4 years from now on.

All the best
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Τι είναι αυτά που λέγονται σε άλλο topic για δημοσίευμα της real news ότι ο διαγωνισμός για τις άγονες παγώνει λόγω εκλογών και ότι μέχρι νεοτέρας τα δρομολόγια θα μείνουν στην ΟΑ; Σε ποια ΟΑ ακριβώς; Θα δωθούν χαριστικά στη νέα εταιρεία μέχρι να βγει κυβέρνηση; Δωράκι στη νέα εταιρεία;;;

Ελπίζω να μην επαληθευτούν όλα αυτά! Και στο κάτω κάτω, αυτό το κράτος δεν έχει συνέχεια; Παραλύει όποτε έχουμε εκλογές; Και τώρα δηλαδή θα δώσουν δωράκι τις άγονες στη νΟΑ μέχρι να βγει κυβέρνηση;;; Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι! Ελπίζω να παρέμβει η ΕΕ για παρακώλυση του ελεύθερου ανταγωνισμού αν γίνει κάτι τέτοιο!
Ο διαγωνισμός τρέχει ήδη και η κατοχύρωση των δρομολογίων θα γίνει 1/10, πριν τις εκλογές και πάντως με διαδικασίες που ξεκίνησαν πολύ πριν!

@Ioanna: What I asked was, if Carpatair is still in the competition.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Δηλαδή, για να καταλάβω, τα άγονα από 29/9 μέχρι και την ολοκλήρωση του διαγωνισμού θα τα παλρει χαριστικά η ΝΟΑ; Διότι, όπως στήθηκε το θέμα, η νέα εταιρεία δεν έχει καμία σχέση με την παλιά OAL που ήταν και ο ανάδοχος! Μόνο το σήμα της πήρε. Άρα είναι σκανδαλώδες να πάρει χαριστικά η νέα εταιρεία τα άγονα μόνο και μόνο επειδή έχει το ίδιο όνομα με τον παλιό ανάδοχο. Να σημειώσω ότι την 1/10 όπου λήγει η παλιά ανάθεση, η νΟΑ δεν θα είναι καν θυγατρική της πΟΑ.
Πραγματικά θέλω να δω τι νομικό workaround θα σκεφτούν γι'αυτόν τον προωρινό διακανονισμό ώστε να μην μπλέξει η ΕΕ!!! Ίσως ότι δυο μέρες πριν, στις 29, η πΟΑ θα τους μεταβιβάσει για δυο μέρες τις άγονες άρα την 1/10 θα είναι αυτοί ανάδοχος;;; Περίεργα πράγματα όταν θέλουν η νέα εταιρεία να μην θεωρηθεί σε καμία περίπτωση συνέχεια της παλιάς!!!
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Κανονικα προβλεπεται οτι εαν στον διαγωνισμο δεν βγει νικητης η επιτροπη καθοριζει μια εταιρεια, για μια φορα και για 7 μηνες, να συνεχισει τη δημοσια υπηρεσια, οπως χαρακτηριζεται. Και αυτο ισχυε αυτοματα με την προκηρυξη του διαγωνισμου, που οπως θυμαστε αρχικα εγινε τον Ιουλιο που δεν μιλουσε κανεις για εκλογες. Α! Και αυτη η "ρητρα" ισχυε παντα (δλδ και στους προηγουμενους διαγωνισμους - τοτε σιγουρα για την εξασφαλιση της ΟΑ)

Τωρα: Η πΟΑ κλεινει. Η νΟΑ απο αποψη υλικου ειναι η μονη που μπορει να τα αναλαβει ολα με την μια. Με την προοπτικη να γινει σε 7 μηνες και οχι σε 4 χρονια ο επαναληπτικος διαγωνισμος, οι υπολοιπες θα κανουν τουμπεκι αναγκαστικα. Το μονο προβλημα που βλεπω να δημιουργειται ειναι με την Τ4 - Hellas Aviation μιας και ο Ρεστης την εκανε. Και ενω οι υπολοιπες θα συνεχισουν το προγραμμα τους κανονικα (δε νομιζω ουτε καν την ΑΕΕ να την χαλαει που πηρε και εξτρα αεροσκαφη και τα εβαψε και τα χρησιμοποιει) μενει να δουμε εαν ο Ομιλος Ρεστη κανει κινηση για αυτοδυναμο αεροπορικο σχημα η τα παρατησει εντελως. Βεβαια οι 7 μηνες τον ευνοουν και μπορει να αναπτυχθει σαν αυτονομη εταιρεια (να την στησει κανονικα και με ηρεμια και σωστες επιλογες, ενω τα αεροσκαφη να τα μισθωσει σε 3ους μεχρι τη ληξη του επομενου διαγωνισμου, για να μην καθονται και δημιουργουν μονο παθητικο)

Δεν υπαρχει καμμια παρανομια η παρατυπια. Το μονο κατακριτεο ειναι η ορθοτητα μιας αποφασεως και αυτο κανει τη διαφορα μεταξυ κρατους και ιδιωτη (στην συγκεκριμενη περιπτωση)

Φιλικα

Στεφος :mrgreen:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Φαίνεται ότι τελικά οι εκλογές θα πάνε πίσω τη διαδικασία ανάθεσης των άγονων γραμμών.

Παραθέτω απόσπασμα απο σημερινό άρθρο της Καθημερινής:

Η νέα Ολυμπιακή πετάει από την 1η Οκτωβρίου

[..] Η σχετική πράξη νομοθετικού περιεχομένου –μαζί με τις άλλες τρεις (ΦΠΑ, απόσυρση Ι. Χ. και πλειστηριασμοί) – ήταν να διαβιβαστεί χθες από το Μέγαρο Μαξίμου στο Προεδρικό Μέγαρο, αλλά εκτιμάται ότι θα συμβεί σήμερα.

Το ενδεχόμενο, ωστόσο, να πετούν οι δύο «Ολυμπιακές» παράλληλα, η παλιά και η νέα, είναι ιδιαίτερα πιθανό. Καθώς ο μειοδοτικός διαγωνισμός για τις 24 άγονες γραμμές έχει καθυστερήσει, είναι πολύ πιθανό να μην υπάρξει μειοδότης - ανάδοχος των γραμμών μέχρι την 30ή/9/2009. Ως συνέπεια, οι συγκεκριμένες αερογραμμές θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από την κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία. Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, το συγκεκριμένο μεταφορικό έργο δεν μπορεί επ’ ουδενί να μεταβιβασθεί στο διάδοχο σχήμα, καθώς θα θεωρηθεί αθέμιτη κρατική ενίσχυση. [...]

Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές είχε καθυστερήσει τραγικά, αφού η υποβολή προσφορών τελικά πραγματοποιήθηκε στο τέλος Αυγούστου (26/:cool:. Συμμετείχαν επτά επιχειρήσεις, από τις οποίες η κάθε μία υπέβαλε σχεδόν για όλες τις υπόλοιπες ενστάσεις. Ο θεωρητικός αριθμός των ενστάσεων ανέρχεται σε 42, αλλά συνολικά υποβλήθηκαν 37. «Ο χειρισμός όλων αυτών των ενστάσεων, σε συνδυασμό με το προεκλογικό κλίμα που διανύουμε, καθιστούν σχεδόν μαθηματικώς βέβαιον ότι μέχρι το τέλος του μήνα δεν θα υπάρχουν ανάδοχοι (για τις 24 άγονες γραμμές)», παρατηρούσε στέλεχος της αεροπορικής αγοράς.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_329416
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Από τη μία, σωστό αυτό που λέει ο αρθρογράφος της Κ ότι τα δρομολόγια επουδενί δεν μπορούν (έστω και προσωρινά) να πάνε στη νέα εταιρεία γιατί θα θεωρηθεί αθέμιτη ενίσχυση. Όπως έγραψε βέβαια και ο Στέφος, η νΟΑ είναι η μόνη που θα μπορεί να κάνει κάποια δρομολόγια (καθώς από 29 του μήνα θα έχει αυτή τα 100άρια Ντασάκια και όχι η πΟΑ)... Από την άλλη, η νΟΑ έχει βγάλει ήδη πρόγραμμα με όλα τα άγονα μέσα (όλα τα ελληνικά αεροδρόμια πλην Κοζάνης και Καστοριάς όπως δήλωσε χαρακτηριστικά)...

Πολύ φοβάμαι, ότι έστω και η προσωρινή ανάθεση όπως την περιγράφει ο Στέφος θα αντιμετωπίσει προβλήματα με την ΕΕ ως αθέμιτη ενίσχυση. Γόρδιος δεσμός λοιπόν... Αν η εταιρεία μπει σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης, ποιος θα έχει τα Dash8 100 οέο;;; Θα τα πάρει η ΝΟΑ και θα τα κάνει wet lease για τα άγονα στην πΟΑ (μία εταιρεία υπό ειδική εκκαθάριση); Μάλλον κάτι τέτοιο θα γίνει...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Yπάρχει άραγε και η περίπτωση είτε να γίνουν απ' ευθείας αναθέσεις λόγω του κατεπείγοντως είτε να τα κρατήσει η πΟΑ και με τη σειρά της να τα μοιράσει δεξιά και αριστερά με wet/dry lease :?: :cool: :?: ...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Γιατί δηλαδή έχετε αποκλείσει η ν.ΟΑ να πετάξει στους εν λόγω προορισμούς ΧΩΡΙΣ να λάβει τις επιδοτήσεις από το κράτος???
Έτσι δεν τίθεται καν θέμα παράνομης επιδότησης.
Εξ άλλου είναι τόσο μεγάλο το οικονομικό κόστος ανοίγματος της ν.ΟΑ που κάτι ελάχιστα ευρώ που πιθανόν να μπαίνει μέσα για μικρό χρονικό διάστημα από τα εν λόγω δρομολόγια είναι σταγόνα στον ωκεανό.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Γιατί τότε θα είναι δύσκολο να περάσουν αυτά τα δρομολόγια ως άγονα, αφού μία άλλη εταιρεία εξεδήλωσε ενδιαφέρον για αυτά... Και αυτή η άλλη εταιρεία είναι η ΝΟΑ...
 
Top