Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Είδες ΟΑ701?? Το σχολείο της ζωής!! Σαν φοιτητής ξέρω από οικονομική στενότητα και βρίσκω λύσεις για οικονομικά μπαλώματα!! :D :D
Γενικότερα νομίζω οτι όποιος θέλει να βρεί λύσεις,τις βρίσκει...(Εκτός και αν για τρίτους λόγους δεν θέλει να τις βρεί....)
Νομίζω λοιπόν οτι το εποχιακό άνοιγμα των γραμμών (οχι όλων γιάτι σε ορισμένα νησιά το πρόβλημα υπάρχει και το καλοκαίρι) θα δώσει και οικονομική λύση αλλά και θα βοηθήσει και μέρη που χρειάζονται αεροπορική σύνδεση....Δεν είναι δυνατόν για παράδειγμα Καστοριά-Κοζάνη να μην έχουν αεροπορική σύνδεση και ας έχουν και 2-3 εναλλακτικές...
Να τονίσω σε όσους έχουν ενδοιασμούς (μιας και είδα αυτο που έγραψε ο ΙΑΤΑ/SYNNONOMATOS) για τη σύνδεση SKG με μεγάλα οτι είναι απαραίτητη και αυτό το ξέρω από πρώτο χέρι....Φίλε IATA όπως στον τόπο σου δημιουργείται πρόβλημα απ'την έλλειψη συγκοινωνίας έτσι θα δημιουργηθεί και σε πολλά νησιά αν σταματήσουν εντελώς οι άγονες,έστω και με τη συμπρωτεύουσα....
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

μα η ενοια αγονες γραμμες δεν ισουται με νησια.
δε σημαινει οτι για να ειναι μια γραμμης αγονη πρεπει να ειναι μεταξυ νησι-στερια ή νησι-νησί.
απο τη στιγμή που ο διαγωνισμός είναι επιδοτούμενο απο το ευρωπαικό ταμείο και παντού στην ευρώπη αγονες γραμμές δεν ειναι μόνο νησι-στερια ή νησι-νησί εδώ γιατί να ισχύει?
το θέμα είναι ότι κάποιες γραμμες χειμωνα καλοκαιρι είναι γεμάτα. Από Θεσσαλονίκη τουλάχιστον που μένω εγώ προσ Χίο Σάμο είναι τιγκαριστές οι πτήσεις (σίγουρα με τα atr & erj).
αγονα σίγουρα είναι τα δρομολόγια κτελ (CFU-PVZ-EFL-ZTH, LXS-MJT-JKH-SMI-RHO, και όλα τα υπόλοιπα ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΉΣΩΝ)
άυτά ναι να τα θεωρήσουμε άγονα και να έχουν την επιδότηση τους. Άλλωστε για αυτό δείνουν επιδότηση γιατί το δρομολόγιο δε γεμίζει και οι εταιρείες χρειάζονται μια εξτρα βοήθεια. όχι να γίνετε πανικός σε ένα δρομολόγιο και να θέλουν όλες οι εταιρείες να το πάρουν χωρίς επιδότηση ....αρα το δρομολόγιο παει πολύ καλα, η εταιρεία κερδίζει, αρα επιδότηση γιοκ, αρα αγονη γραμμή γιοκ)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Εγω παντως καταλαβαινω οτι δεν εχει γινει τιποτα ακομα και πως εχει απλα σταλει στην επιτροπη η προταση.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Θα συμφων'ησω με τον NFEEFE, αφού η διατύπωση είναι σαφέστατη
Στην Επιτροπή αποστέλλεται εισήγηση του υπουργείου Υποδομών για επιβολή από 1ης Ιουνίου 2010 καθεστώτος παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονη γραμμή), στην αεροπορική διαδρομή Αθήνα-Κοζάνη-Καστοριά.
Βέβαια, το κράτος έστειλε στο κράτος μία επιστολή, κάτι που σημαίνει ότι είναι ήδη αποφασισμένο...

IATA/TASOS":3ko8wb93 said:
μα η ενοια αγονες γραμμες δεν ισουται με νησια.
δε σημαινει οτι για να ειναι μια γραμμης αγονη πρεπει να ειναι μεταξυ νησι-στερια ή νησι-νησί.
απο τη στιγμή που ο διαγωνισμός είναι επιδοτούμενο απο το ευρωπαικό ταμείο και παντού στην ευρώπη αγονες γραμμές δεν ειναι μόνο νησι-στερια ή νησι-νησί εδώ γιατί να ισχύει?

Εσύ Τάσο μου τα έβαλες σε σύγκριση... Εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο... Αυτό που είπα είναι ότι σαφώς στέκει περισσότερο μια γραμμή που συνδέει νησί με στεριά (ή αλλο νησί) παρά στεριά με στεριά και σου δίνω μάλιστα και επιχειρήματα... Απο εκεί και πέρα, αυτό δεν ειναι ο κανόνας, απο την άποψη ότι υπάρχουν νησιά που στηρίζουν ελεύθερα δρομολόγια και παράγουν κέρδος για τις αεροπορικές και επίσης υπάρχουν ηπειρωτικοί προορισμοί που χρειάζονται επιδοτούμενη αεροπορική σύνδεση με την πρωτεύουσα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Σύμωνα με το δελτίο τύπου του Υπουργείου Μεταφορών, το αίτημα των φορέων της Δυτικής Μακεδονίας για υπαγωγή στις άγονες ικανοποιείται όπως αναγράφει χαρακτηριστικά. Το δελτίο αναφέρει πως το αίτημα απεστάλλει στην αρμόδια Ευρωπαϊκή Επιτροπή για επιβολή απο 1η Ιουνίου 2010.. Σας παραθέτω και το δελτίο τύπου του Υπουργείου.
 

Attachments

  • Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.doc
    28 KB · Προβολές: 116
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Το κράτος έστειλε εισήγηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να μπει στο καθεστώς άγονων και η παραπάνω γραμμή σύμφωνα με τα άρθρα 16, 17 και 18 του Κανονισμού (ΕΚ) 1008/2008. Η Ε.Ε. θα το αποφασίσει (όπως το κάνει πάντα) και μετά ακολουθεί ο διαγωνισμός.
Είναι παραπάνω από σίγουρο και έτσι γίνεται η διαδικασία πάντα. Απλά ακολουθείται η συγκεκριμένη γραφειοκρατία δεδομένου ότι η Ε.Ε. πληρώνει. Δεν αποτελεί απλά συζητήσεις και σκέψεις.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Να ρωτήσω κάτι: Πέρα από τους τεχνικούς και λοιπούς όρους των προκηρύξεων (τύπος αεροσκάφους, συχνότητες κλπ.) δεν υπάρχει (ή θα έπρεπε να υπάρχει όρος) η εταιρία που αναλαμβάνει το εκάστοτε δρομολόγιο να έχει ένα αξιοπρεπές δίκτυο πρακτόρων ή interline agreements;

Π.χ. Η skyexpress δεν έχει interline με καμιά άλλη εταιρία, τα εισιτήριά της είναι διαθέσιμα μόνο μέσω της ιστοσελίδας της και του συστήματος κρατήσεων Sabre (όπου είναι φορτωμένα τα δρομολόγια, όχι όμως οι τιμές και χωρίς τη δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίου μέσω BSP).

Η Astra δεν έχει τίποτα από όλα αυτά.

Η Athens έχει αγορά εισιτηρίου online, είναι στο Sabre (με όλες τις πτήσεις availability closed όμως) και στο Amadeus (αλλά μόνο για πρακτορεία Ελλάδας) και χωρίς δυνατότητα interline.

Θέλω να πω, παλιότερα που όλα τα δρομολόγια ήταν ΟΑ, ο τουρίστας που ερχόταν από το εξωτερικό είχε τη δυνατότητα να κλείνει ανταποκρίσεις μέσω Αθήνας για σχεδόν όλα τα νησιά, σε ένα εισιτήριο με through checkin και καλές τιμές. Τώρα, πρέπει να βγάλει 2 εισιτήρια με διαφορετικές εταιρίες, να ξανατσεκάρει στην Αθήνα και να διπλοπληρώσει το 'σπατόσημο' 12 ευρώ. (Εκτός του ότι τα εισιτήρια είναι αισθητά πιο ακριβά εφόσον δεν υπάρχουν through fares). Είναι αυτό πρόοδος στις αερομεταφορές της χώρας μας και πόσο καλό κάνει στον τουρισμό; Σαφώς τα άγονα εξυπηρετούν σε μεγάλο βαθμό τους ντόπιους. Αλλά εξίσου μεγάλο ποσοστό των ταξιδιωτών είναι τουρίστες προερχόμενοι από το εξωτερικό. Εξυπακούεται ότι την SEH (τυχαίο παράδειγμα) ο Αγγλος, ο Γερμανός κλπ. ούτε που την έχει ακούσει στη ζωή του, πως θα αγοράσει εισιτήριό της;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

μπορεί απλά το κάθε πρακτορείο για να εξυπηρετήσει τον επιβάτη να μπαίνει στη κάθε σελίδα της εταιρείας και να του βγάλει το εισιτήριο.
Αλλωστε για τις αγονες γραμμές φόρος αεροδρομίων δεν υπάρχει.
αν ένα πρακτορείο είναι σωστό και θέλει να εξυπηρετήσει μπορεί. Μην τα περιμένετε όλα απο τα crs.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Η Sky Express χρησιμοποιεί το ForthCRS όπως κάνουν πολλές ναυτιλιακές εταιρίες. Πάντως δεν έχω γνώση για την ύπαρξη ή όχι πρακτορειακού συστήματος.

Η έλλειψη ιντερνετικού συστήματος έκδοσης εισιτηρίων απο την Astra σίγουρα αποτελεί πρόβλημα αλλά φαντάζομαι οτι θα έχουν κάτι στα σκαριά αν δεν είναι έτοιμα...

Προφανώς η Athens είναι μέλος μόνο του BSP Ελλάδος και όχι π.χ της Αγγλίας κατά συνέπεια δεν μπορεί να βγάλει εισιτήρια κάποιος ξένος πράκτορας μέσω των GDS.

Επίσης διαθέτει το BizDeals το οποίο είναι το πρακτορειακό ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων και πιθανώς να μπορεί κάποιος ξένος πράκτορας με συστηματικές κρατήσεις να ενταχθεί εκεί ώστε να παίρνει και προμήθεια.

Επίσης το "σπατόσημο" έχει γίνει ΤΕΑΑ ( Τέλος Εκσυχρονισμού κ Ανάπτυξης Αεροδρομίων ή GR). Βέβαια είναι άσκοπο να πούμε για το κατα πόσο εκσυχρονίζουν τα αεροδρόμια... αλλά ας μην χαλάμε τη ζαχαρένια μας...
 
Top