Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Με τι πληροτητες προγραμματιζε η Α3 να κανει το δρομολογιο αυτο?Γιατι το Dash της ΟΑ παει και ερχεται γεματο ενω το AT4 εχει λιγοτερες θεσεις που μπορει να πεταξει απο Καλυμνο.Η Α3 με ποσα ατομα σκοπευε να πεταει?Με τελειως γεματο ΑΤ7??
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

NEOS AIR":2ke47xlf said:
Φίλε μου spinal , η υποδοχή που είχε η Aegean οταν ήλθε στην Κάλυμνο από τους ντόπιοιυς φορείς και κατοίκους ήταν ιδιαίτερα θερμή γιατί για πρώτη φορά προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο Καλύμνου τέτοιο αεροσκάφος τύπου atr 72. H π. ολυμπιακή μας έλεγε τόσα χρόνια πως ο διάδρομος είναι μικρός και δεν μπορεί να έλθει μεγαλύτερο αεροπλάνο απο το ATR 42. Όμως διαψεύθηκε απο την aegean το περασμένο καλοκαίρι .

Αεροδρόμιο Καλύμνου LGKY: 3330ft x 3,28 = 1015,24 μέτρα
Το ATR 72-200 της πΟΑ μπορούσε να απογειωθεί από Κάλυμνο με 15500 κιλά. (RTOW)
Μείων 13000 κιλά βάρος αεροπλάνου και 2000 κιλά καυσίμου για Αθήνα, απομένου 500 κιλά φόρτου, δηλ. 5 επιβάτες.
Το ATR 72-500 της Aegean φοράει τους PW127 αντί του 200 της πΟΑ (PW124), άρα μπορεί να μεταφέρει αντε και 10 επιβάτες.
Στην προσγείωση κανένα δεν έχει πρόβλημα!!!!!
Αρα δεν έλεγε ψέματα.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Προφανώς και δεν έλεγε ψέματα.Έτσι εξηνείται και το οτι η Aegean δεν εκδήλωσε τελικά ενδιαφέρον για την Κάλυμνο.Δεν προκειται ποτέ να έστελνε 72αρι για να το γεμίσει με 10 επιβάτες.Εκείνη η μοναδική καλοκαιρινή προσγείωση λοιπον
:arrow: http://kalymnos.wordpress.com/2009/08/2 ... CF%8C-tau/
:arrow: http://enosikalymnionrodou.blogspot.com ... 68-40.html

ήταν ίσως για διαφημιστικούς λόγους!Αν και μάλλον θα εξοργίσει τους Καλύμνιους περισσότερο! :evil:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

didis":nrqyvrjq said:
Αεροδρόμιο Καλύμνου LGKY: 3330ft x 3,28 = 1015,24 μέτρα
Το ATR 72-200 της πΟΑ μπορούσε να απογειωθεί από Κάλυμνο με 15500 κιλά. (RTOW)
Μείων 13000 κιλά βάρος αεροπλάνου και 2000 κιλά καυσίμου για Αθήνα, απομένου 500 κιλά φόρτου, δηλ. 5 επιβάτες.
Το ATR 72-500 της Aegean φοράει τους PW127 αντί του 200 της πΟΑ (PW124), άρα μπορεί να μεταφέρει αντε και 10 επιβάτες.
Στην προσγείωση κανένα δεν έχει πρόβλημα!!!!!
Αρα δεν έλεγε ψέματα.

Oντως τα στοιχεια αυτα εχουν πολυ ενδιαφερον .Αν ειναι ετσι που προφανως ειναι, η αιγαιου κοροιδεψε το καλοκαιρι τον Καλυμνιακο λαο και αυτο ειναι πολυ σοβαρο . Δηλαδη φιλε didis, αν ο διαγωνισμος γινοταν τοτε το καλοκαιρι και η aegean κερδιζε την αγονη γραμμη Αθηνα - Καλυμνο θα ερχοταν το αεροσκαφος της γεματο και θα φευγε με 8-10 ατομα ;; Δεν νομιζω . Τοσο πολυ χαμηλα εχει πεσει αυτη η εταιρεια ωστε να εξαπατησει τους κατοικους του νησιου ;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Μη βγάζουμε συμπεράσματα, όλοι μπορούν να κάνουν ένα test flight.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Οι Νομάρχες Καστοριάς και Κοζάνης με κοινό υπόμνημα ζητούν απο το Υπουργείο Μεταφορών την ένταξη LGKA και LGKZ στις άγονες γραμμές. Μετά την εγκατάλειψη της γραμμής απο ΟΑ και ZF η Δυτική Μακεδονία είναι χωρίς αεροπορική σύνδεση. Σας επισυνάπτω το σχετικό δελτίο τύπου προς τα ΜΜΕ.
 

Attachments

  • Παρέμβαση Νομαρχών.doc
    42,5 KB · Προβολές: 86
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Εδώ η κυβέρνηση δηλώνει ότι θα τα μειώσει... Το βλέπω λίγο δύσκολο να κόψει ας πούμε την Πάρο που είναι και νησί στην τελική και να προσθέσει Κοζάνη-Καστοριά...

Πάντως, ακόμη και επιδοτούμενα να γίνουν, θα κοστίζουν 120-140 ευρώ δλδ δεν θα υπάρχει το δέλεαρ της χαμηλής τιμής...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Αν και αποτελεί πισωγύρισμα στη συζήτηση,θα ήθελα να μάθω κατα πόσο λαμβάνεται υπόψιν ο τύπος αεροσκάφους-η ηλικία του κτλ όταν γίνεται ανάθεση μίας άγονης σε κάποια εταιρεία....Σίγουρα η χωρητικότητα του παίζει ρόλο...Αλλά η ηλικία του ή η κατάσταση του δε παίζουν ρόλο?? Όλα τα παραπάνω τα ερωτώ ορμώμενος απ'την ZF με το βουλγάρικο atr42...Δεν έχω κάτι με τη συγκεκριμένη εταιρεία απλώς μία απορία μου τη δημιουργεί....Αν μπορεί κάποιος ας μου δώσει μία ξεκάθαρη απάντηση...Ευχαριστώ

Υ.Γ. Πρώτο μου post στο forum....Παρακολουθώ εδώ και 3-4 μήνες τις συζητήσεις και ήρθε η ώρα να γίνω και γω μέλος.... :cool: :cool:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Τάσο καλημέρα και καλώς ήρθες. Τόσο στον πρώτο διαγωνισμό όσο και στον δεύτερο που τρέχει τώρα καθώς και στις αναθέσεις με διαπραγμάτευση δεν υπήρχαν από όσο θυμάμαι όροι σχετικά με την ποιότητα των αεροσκαφών ή τις θέσεις των αεροσκαφών. Αυτό που ζητούσαν ήταν να καταθέσει η κάθε εταιρία το οικονομικό τίμημα για ένα συγκεκριμένο έργο. Ο Βγενόπουλος είχε ζητήσει να λαμβάνονται υπόψη και τέτοια χαρακτηριστικά τα οποία μπορούσαν να γίνουν με δύο τρόπους.
Α) να ορίσει η αναθέτουσα αρχή ελάχιστες προϋποθέσεις, πχ τα αεροσκάφη θα ήταν το πολύ 10 ετών οπότε οι εταιρίες με αεροσκάφη μεγαλύτερης ηλικίας κόβονται και όσες έχουν είτε 9 ετών είτε 1 έτους λαμβάνονται το ίδιο.
Β) να ορίσει η αναθέτουσα αρχή ελάχιστες προϋποθέσεις, πχ τα αεροσκάφη θα ήταν το πολύ 10 ετών και παράλληλα να υπήρχε βαθμολόγηση για την τεχνική αξιολόγηση δηλαδή καλύτερη βαθμολογία οι εταιρία με 1 έτους αεροσκάφη από την εταιρία με 9 έτη αεροσκάφη οπότε τότε ο διαγωνισμός γίνεται με την συμφερότερη προσφορά. Συνήθως υπολογίζεις το λόγο βαθμολογίας τεχνικής αξιολόγησης / κόστος και παίρνει την δουλειά αυτός με τον μεγαλύτερο λόγο ή το αντίστροφο.
Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις τίθενται τα εξής ερωτήματα.
Γιατί να μπει μέγιστο όριο 10 έτη? Γιατί όχι 15 ή 5? Είναι απαραίτητο να μπει τέτοιος περιορισμός για το έργο που ζητάς? Τα ποιο καινούργια αεροσκάφη θα προκαλέσουν στην αναθέτουσα αρχή (δηλαδή στο δημόσιο) κάποιο οικονομικό όφελος? Αν ναι τότε πρέπει να μπει περιορισμός και να αξιολογηθεί σαν κριτήριο. Αν δεν χρειάζεται όμως? Μήπως κάνει κλικ? (τον ήχο της φωτογραφικής μηχανής). ;)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και την απάντηση... :D Η πρόταση του Βγενό απ'ότι κατάλαβα έγινε για να βγάλει έξω τις μικρότερες εταιρείες και να παίξει στα ίσια με την Α3...Μπορεί η Υ.Π.Α. να θέλει να μειώσει τα έξοδα για τις άγονες,αλλά θεωρώ πως θα έπρεπε να λαμβάνεται υπ΄όψιν η ηλικία/κατάσταση του αεροσκάφους συνεπώς και η ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών...Να τεθούν δηλαδή κάποιες προϋποθέσεις,όχι απαραίτητα αυτές που πρότινε ο Βγενόπουλος...

Στο θέμα περί Κοζάνης-Καστοριάς,αφού υπάρχει πρόβλημα για τους πολίτες καλό θα ήταν να μπούν στις άγονες...Εντάξει,θέλουν να μειώσουν τα έξοδα για τις γραμμές αυτές,αλλά απ΄την άλλη σκέφτομαι οτι θα εξυπηρετείται πόσος κόσμος...Και στο κάτω-κάτω λεφτά έχουν πεταχτεί ανούσια απο εδώ και απο εκεί...Αυτά θα είναι για κάτι σοβαρό...

Υ.Γ. Πιστεύω το σχόλικο μου "Και στο κάτω-κάτω λεφτά έχουν πεταχτεί ανούσια απο εδώ και απο εκεί" να μη θεωρηθεί οτι μίλησα πολιτικά,γιατί δεν έχω τέτοια πρόθεση :shock:
 
Top