Αγνοείται 777 της Malaysia AL

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
To να τις χάσουν ταυτόχρονα είναι δυνατό, γιατί όταν τελειώσει το οξυγόνο, τελειώνει για όλους στο θάλαμο διακυβέρνησης και όχι μόνο για μερικούς !
Πάντος αυτή η εκδοχή μου είναι πιο πειστική, από την εκδοχή ότι το πήρε αεροπειρατής ή ακόμη και ο πιλότος και το οδηγούσε στην μέση του πουθενά. Αν μεν ήθελε να το ρίξει, δεν απαιτείτο να πετάξει 5-6 ώρες και μετά να το ρίξει, αν πάλι επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί για λόγους τρομοκρατίας, δεν θα εξαφανιζόταν, άλλωστε στόχος των τρομοκρατών είναι η δημιουργία είδησης και το πέρασμα μηνύματος και όχι μια εξαφάνιση.
Και φυσικά τα σενάρια ότι το πήραν για να το κρύψουν και στη συνέχεια να το χρησιμοποιήσουν για τρομοκρατική ενέργεια, ανήκει μάλλον στο πλαίσιο της φαντασίας γιατί ένα πολιτικό αεροσκάφος με τις ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει (περιορισμένες σε σχέση με μαχητικά), μέχρι να φτάσει στον όποιο προορισμό, θα έχει γίνει αντιληπτό από τους ελεγκτές.
 
Το αεροσκάφος έκανε μόνο μία στροφή?
Το ότι ήταν ένα πολιτικό αργό αεροσκάφος, βοήθησε στο να σηκώσουν οι Μαλαισιανοί τα μαχητικά τους και να το προλάβουν?
Έχουν αλλάξει οι πληροφορίες??... το ότι δηλαδή το αεροσκάφος έκανε τουλάχιστον δύο στροφές με διαμετρικά σχεδόν αντίθετη κατεύθυνση και με διαφορά σχεδόν μίας ώρας η μία από την άλλη, πετώντας ανενόχλητο πάνω από τη Μαλαισία. Αν έχουν αλλάξει αυτά τα δεδομένα, με συγχωρείτε, ίσως δεν παρακολουθώ καλά τη ροή των πληροφοριών
 
Μέχρι σήμερα εχει ανακοινωθεί :πορεία 030 1ώρα,πορεια 250 2ώρες και πορεία 170 5 ώρες.Οχι ακριβώς αλλα περίπου έτσι .Πάνω σαυτήν την "υπόθεση" εχουν ηδη ξοδευτεί 60 εκατομμυρια δολλαρια. Επίσης εχει ανακοινωθεί κατα καιρούς και απο διάφορες πηγές καθοδος στα 5000΄και ξανα ανοδος .Με αναίσθητο το πλήρωμα πως εγιναν όλα αυτά ?Ξαναπρογραμμάτισαν το FMC και λιποθύμησαν στο exec? .Και γιατί δεν χρησιμοποίησαν το MCP? Παρα πολλά ερωτήματα που δεν εξηγούνται ούτε με την υποξαιμία .
 
Κύριοι λυπάμαι αλλά δεν πιστεύω ότι έγιναν όλες αυτές οι αλλαγές πορείας, αντίθετα πιστεύω ότι αυτά αποτελούν αντικείμενο της παραπληροφόρησης της Μαλαισιανής Κυβέρνησης.

Αυτό που πιστεύω είναι ότι υπήρξε μια αλλαγή πορείας, η οποία έφερε το αεροπλάνο πάνω από την Μαλαισία, την διέσχισε και μετά συνέχισε μέχρι όπου συνέχισε. Η μαλαισιανή κυβέρνηση, στην προαπάθεια ν' αποδείξει ότι ο Μαλαισιανός εναέριος χώρος δεν είναι ξέφραγο αμπέλι και ελέγχεται, πιστεύω ότι έφτιαξε όλη αυτήν την ιστορία η οποία μάλλον είναι μούφα. Αυτή είναι προσωπική μου άποψη και δεν επικαλούμαι ότι την αντλώ από κάπου.
Ωστόσο έχω τον εξής προβληματισμό. Αν όλα αυτά που λέει η Μαλαισιανή κυβέρνηση ίσχυαν τότε επί μια εβδομάδα περίπου γιατί άφηναν να εξελίσσεται η διαδικασία ανεύρεσης του αεροσκάφους στην θαλάσσια περιοχή μεταξύ Μαλαισίας και Ταϋλάνδης;; Προφανώς γιατί ήθελαν να κρύψουν το γεγονός ότι το αεροπλάνο επέστρεφε, πέρασε πάνω από τον εναέριο χώρο τους ξανά αλλά κανείς δεν το πήρε είδηση.....
Και όταν αποκαλύφθηκε ότι όντος γύρισε, τότε ξαφνικά θυμήθηκαν ότι άρχισε να κάνει τέτοιες στροφές που να μην το πιάνουν τα ραντάρ, κατέβαινε και ανέβαινε και άλλες τέτοιες π...ριές. Δύσκολα μπορώ να το πιστέψω αυτό. Και αν πράγματι διαπίστωσαν όλα αυτά τα ανεβοκατεβάσματα, γιατί δεν έστειλαν μαχητικά για εξακρίβωση;;; Μήπως γιατί δεν πήραν είδηση τίποτα;;

Μακάρι κάποτε να μάθουμε τι πραγματικά έγινε
 
Γενικά, αυτά που γνωρίζουμε για την πτήση (με κάποια βεβαιότητα) είναι αυτά που περιγράφονται στην περιγραφή του ατυχήματος:
Aviation Safety Network - Accident Description

Αυτό πάντως που ήθελα να επισημάνω προς το παρόν είναι ότι το AF447 είναι πλέον ένα κοινό ατύχημα μπροστά στο ΜΗ370 (34 σελίδες για το AF447 προς 35 σελίδες για το MH370). Και απότι όλα δείχνουν για το MH370 θα προβληματιζόμαστε για αρκετά χρόνια ακόμα.
 
Αφού δεν έχουν αλλάξει αυτά που μας έχουν πει, τότε γιατί συζητάμε πάλι για σενάρια περί απότομης αποσυμπίεσης? Δεν γίνεται να αποκλείουμε δεδομένα, για να ταιριάξει το σενάριο που σκεφτόμαστε. Τώρα το τι μας έχουν πει είναι μια μεγάλη ιστορία, αλλά σύμφωνα με αυτά υπάρχει ένα αεροπλάνο το οποίο έκανε σημαντικές αλλαγές πορείας ( κινήθηκε από waypoint σε wayponit ) και με μεγάλη χρονική απόσταση της πρώτης από την τελευταία. Και όλα αυτά χωρίς να κινηθεί καμιά διαδικασία renegade αεροσκάφους. Αυτά μας έχουν πει, αυτά ξέρουμε....
 
Ειναι κατι καθυστερημενοι λαοί που δεν ξερουν ουτε renegade ουτε scramble ουτε readines ουτε awac ουτε αγοράζουν πανακριβα οπλα.
Γιατί να ντρέπονται που δεν το ειδαν στα radar?Δεν αλληλοπαραβιάζονται για να δικαιολογησουν τίποτα .Απο μεσα τους ξερετε τι λένε ?Αντε βρειτε το εσείς που ξερετε και παρακολουθείτε τα πάντα.
 
Δέν νομίζω ότι οι Μαλαισιανοί κρατικοί λειτουργοί είναι ¨καθυστερημένοι".Και ακριβά όπλα αγοράζουν και από renegade ξέρουν κλπ.Αλλά όπως και κάθε άλλος κρατικός λειτουργός οποιουδήποτε κράτους,άμα πιαστούν στον ύπνο,προφανώς δέν θέλουν να το διατυμπανίζουν.

Το γεγονός πάντως είναι πως το αεροπλάνο ΔΕΝ έπεσε στο έδαφος,αλλά στον ωκεανό.Οι αλλαγές πορείας που έκανε (ή,έστω,Η αλλαγή πορείας που έκανε) είναι ένδειξη ότι υπήρξε κάποιο τεχνικό πρόβλημα που ανάγκασε τους πιλότους να επιχειρήσουν να γυρίσουν πίσω,αλλά γιά κάποιον άγνωστο λόγο "έχασαν τον μπούσουλα".Αυτά ξέρουμε μέχρι στιγμής-όλα τ'άλλα είναι "διηγήματα τής στάνης",που έλεγε και ο συγγραφεύς Χρήστος Χρηστοβασίλης στα τέλη τού 19ου αιώνα).
 
Συγγνώμη, αλλά σαν επαγγελματίας Κακός , θα ήθελα να επισημάνω ότι έτσι υποθέτουμε εμείς.
Όσο δεν βρίσκεται αεροσκάφος, εξακολουθούν να παίζουν και τα σενάρια περί εξωγήινων, υπερχορδών που σε πηγαίνουν σε άλλες διαστάσεις κλπ. Φαντασία να υπάρχει!
 
Top