Αγνοείται 777 της Malaysia AL

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πάλι με τον κάπταιν Ζαχαρία τα βάλανε οι Μαλαισιανοί,απ'ό,τι βλέπω...

Το ότι είχε βάλει στο FS του (παρεμπιπτόντως,πρέπει να είχε πολύ χρήμα γιά να φτιάξη τέτοιον εξομοιωτή,σχεδόν κανονικό-από εργονομικής απόψεως-flightdeck τού 777 είναι...) ένα σχέδιο πτήσης που κατέληγε σε κάποιο νησάκι στον Ινδικό ωκεανό,δέν μού λέει τίποτε.

Τί λόγο είχε να κάνη κάτι τέτοιο άραγε;

ΥΓ.Το λίθιο (με την μορφή αλάτων του) χρησιμοποιείται στην ιατρική ώς αντικαταθλιπτικό.Μήπως πρέπει εκεί στην IATA να τούς χορηγήσουν καμμιά δόση μπάς και δούνε τα πράγματα πιό αισιόδοξα;
 
Εγώ λέω να βάλουνε τίς φάλαινες να ψάξουν μόνες τους,τώρα που έμαθαν να μιλάνε και ULBικά (πώς λέμε γαλλικά,αγγλικά κλπ.)
 
Νέα σενάρια Ελληνικοποιούν το ατύχημα, συσχετίζοντάς το με το Helios !!! :
Πιθανώς από ασφυξία πέθαναν οι επιβάτες της πτήσης MH370
UPDATE 3-Malaysia jet passengers likely suffocated, Australia says

Βεβαίως το άρθρο επικαλείται 55σέλιδη αναφορά του ATSB την οποία όμως εγώ δεν βρήκα :

http://www.atsb.gov.au/mh370/mh370-definition-of-underwater-search-areas.aspx
Όποιος ενδεχομένως εντοπίσει κάτι, παρακαλείται να μας ενημερώσει!

(Το μόνο που μπόρεσα να βρω είναι το Report με το οποίο γίνεται ο επαναπροσδιορισμός της περιοχής ερευνών, που είναι το hyperlink "PDF: 7.31MB" στο τέλος της σελίδας του ATSB, το οποίο όμως δεν είναι 55 αλλά 65 σελίδες - επίσημα 58 - και το οποίο μεταξύ πολλών άλλων στη σελίδα 51 αναφέρει και το Helios. Για άλλη μια φορά η ευγενής τάξη των δημοσιογράφων ξανακτυπά!)
 
Πριν 2 βδομάδες περίπου είχα παρακολουθήσει ένα ντοκυμαντέρ στο BBC 2 το οποίο ανέφερε τι είναι γνωστό στις αρχές μέχρι στιγμής, έρευνα, στοιχεία απο ραντάρ κτλ. Σε κάποιο σημείο μίλησαν και 2 άτομα οι οποίοι ανέφεραν πως μπορεί να συνέβει κάτι παρόμοιο με με την πτήση της Helios αλλά αυτο που τους προβληματίζει ο λόγος για τον οποίο άλλαξε πορεία το αεροπλάνο.
 
Νομίζω ότι η αλλαγή της πορείας του αεροσκάφους υποδηλώνει ότι το πλήρωμα αντιλήφθηκε ότι "κάτι δεν πήγαινε καλά!" οπότε επιχείρησε προσγείωση σε αεροδρόμιο εναλλαγής (δηλαδή στο κοντινότερο αεροδρόμιο), αλλά χωρίς επιτυχία.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι η πιθανότητα να συνέβη κάτι παρόμοιο με το Helios είναι μικρή. Είναι όμως πιστεύω σίγουρο ότι το πλήρωμα δεν είχε τις αισθήσεις του (αν τις είχε θα μπορούσε να κάνει κλήση, έστω μέσω κινητού τηλεφώνου).
 
Ορίστε και η εκπομπή που προανέφερα ανεβασμένη στο youtube.

BBC Horizon - Where is Flight MH370?

Υπάρχουν και αγγλικοί υπότιτλοι διαθέσιμοι που μπορούν να ενεργοποιηθούν.
 
AGV":3ja6qeb3 said:
Νομίζω ότι η αλλαγή της πορείας του αεροσκάφους υποδηλώνει ότι το πλήρωμα αντιλήφθηκε ότι "κάτι δεν πήγαινε καλά!" οπότε επιχείρησε προσγείωση σε αεροδρόμιο εναλλαγής (δηλαδή στο κοντινότερο αεροδρόμιο), αλλά χωρίς επιτυχία.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι η πιθανότητα να συνέβη κάτι παρόμοιο με το Helios είναι μικρή. Είναι όμως πιστεύω σίγουρο ότι το πλήρωμα δεν είχε τις αισθήσεις του (αν τις είχε θα μπορούσε να κάνει κλήση, έστω μέσω κινητού τηλεφώνου).

Αυτό σημαίνει ότι το "κάτι" που "δέν πήγαινε καλά" είχε "πειράξει" και το σύστημα συμπίεσης τού αεροπλάνου

Γιατί όμως μετά την αλλαγή τής πορείας το αεροπλάνο πετούσε επί 5 ώρες περίπου;

Ψάχνανε άραγε να βρούν κατάλληλο αεροδρόμιο και στην πορεία το πρόβλημα στην συμπίεση επιδεινώθηκε;Γιατί δέν γύρισαν πίσω στην KUL,ενώ είχαν αρκετά καύσιμα;
 
Προσωπική μου πάλι άποψη είναι ότι όλη η ιστορία παίχτηκε λίγο πριν και λίγο μετά τη στροφή.

Το "κάτι που δεν πήγε καλά" συνέβη λίγο πριν τη στροφή, ενώ λίγο μετά τη στροφή απλά το πλήρωμα έχασε τις αισθήσεις του. Πιστεύω ότι το πλήρωμα έχασε τις αισθήσεις του λίγα μόνο λεπτά μετά τη στροφή. Διαφορετικά, με κάποιο τρόπο θα είχαν ειδοποιήσει το έδαφος για την κατάσταση ανάγκης. Στη συνέχεια απλά ο αυτόματος πιλότος, που μάλλον είχε αποδεσμευτεί από το σχέδιο πτήσης (FMS) για να πάρει τη στροφή, απλά διατήρησε το αεροσκάφος σε ευθεία και οριζόντια πτήση (αρχέγονο mode του αυτομάτου πιλότου).

[Παιδιά-παιδιά, επειδή αυτό το σενάριο είναι βαρετό για ταινία, κανένα άλλο πιο ενδιαφέρον;]
 
Σύντροφε κτηνοτρόφε,άν αυτό το "κάτι" ήταν τόσο σοβαρό,το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να κάνη το πλήρωμα θα ήταν να κατέβη σε ύψος που να μπορούν όλοι να αναπνέουν χωρίς να υπάρχη ανάγκη συμπίεσης στην καμπίνα.Αφού είχαν τίς αισθήσεις τους ώστε να αποσυνδέσουν το FMS,γιατί δέν το προγραμμάτισαν να γυρίση στην KUL πετώντας χαμηλώτερα;καύσιμα είχαν μπόλικα,σχεδόν μόνο μιά ώρα μέσα στην πτήση ήταν.Ετσι όπως το παρουσιάζεις,είναι σάν να είδαν πως κάτι δέν πάει καλά,αποφάσισαν να γυρίσουν πίσω,άλλαξαν την πορεία τού αεροπλάνου (χωρίς όμως να το κατεβάσουν σε χαμηλώτερο ύψος;) και αμέσως μετά έχασαν τίς αισθήσεις τους (και προφανώς τίς έχασαν όλοι μέσα στο αεροπλάνο σχεδόν ταυτόχρονα).
Κάτι μάς διαφεύγει σε όλο αυτό το σενάριο...
 
Top