Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Ακριβώς, έχουμε ακούσει πολλά, αλλά το ότι 'δεν είναι σαφές πόσα καύσιμα είχε το αεροπλάνο' νομίζω μας καράφλιασε όλους...ή όσους από εμάς έχουν ακόμη μαλλιά :D
Επόμενη ενημέρωση από επίσημα χείλη της Μαλαισίας θα γίνει αύριο το απόγευμα τοπική ώρα.
Συνεπώς το έχουν σίγουρο ότι μέχρι τότε δε θα υπάρξει καμία εξέλιξη... :?
 
μπορεί επίσης οι έρευνες να ειναι μια χαρα και βγάζουν προς τα έξω οτι θέλουν και να περιμένουν απλά να κάνουν το ντου την μέρα που θα σου ανακοινώσουν ότι το βρήκαν στο ωκεανό .
 
gonso":18rb58k7 said:
Επίσης βρωμάει η υπόθεση με τα σήματα που έπιασε ο δορυφόρος. Γιατί μιλάνε για γωνίες μεταξύ δορυφόρου και σήματος; Το σήμα acars, ακόμα και το πιό στοιχειώδες, έχει στοιχεία συντεταγμένων. Δεν καταλαβαίνω πλέον τί ρόλο βαράνε όλοι οι εμπλεκόμενοι. Το γεγονός είναι ότι η κρυψίνοια που επικρατεί μεταξύ τους, έχει συμβάλλει πάρα πολύ αρνητικά στις έρευνες.

Το ACARS απ' ότι φαίνεται απενεργοποιήθηκε ηθελημένα μερικά λεπτά πριν από το transponder, που σημαίνει πως δεν εξέπεμπε δεδομένα. Το μόνο που υπήρχε ήταν ένα ping προς τους δορυφόρους της Inmarsat, το οποίο προσπαθούν να αξιοποιήσουν με τις γωνίες, την ισχύ του σήματος κλπ.
 
To ACARS στέλνει συντεταγμένες μόνο αν του "πει" το FMS να το κάνει, αλλιώς στέλνει μόνο ώρα, ημερομηνία και κείμενο, έτσι δεν είναι; Ο φίλος μας εδώ που τα έχει σβήσει όλα; Δεν θα έστελνε τίποτα. Μόνο τακτικά pings. Κάτι σαν δήλωση παρουσίας.

Επίσης, ξέρουμε σίγουρα ότι οι περιοχές που προανέφερα (όλα τα εις -stan) καλύπτονται απόλυτα απο PSR; Δεν ξέρω, ρωτάω.

AGV":1vdhywzn said:
Με τις επίσημες αρχές να αποφεύγουν συστηματικά την ενημέρωση της κοινής γνώμης, ολόκληρος ο πλανήτης είναι αναπόφευκτο να γεμίσει σεναριογράφους.
"Γίνε κι ΕΣΥ Σεναριογράφος (με την MH370) ΜΠΟΡΕΙΣ!"

(Μη βαράτε, εγώ επιστρέφω στη στάνη μου!)

Δε σε βλέπω να μένεις μόνιμα εκεί όμως. Πάλι βγήκες απο τη στάνη για να πεις την εξυπνάδα σου.
 
Μου φαίνεται δεν είναι τυχαία η επιλογή του αεροπλάνου, της ώρας, της κατεύθυνσης...όπως και επισης μου φαίνεται ότι ποτέ δε θα μάθουμε ειλικρινά τι έγινε με το αεροπλάνο αυτό. Ο τρόπος που το διαχειρίστηκαν και το διαχειρίζονται οι Μαλαισιανοί δεν είναι...ας το πω....straight forward
 
Λοιπόν η πορεία της CIA68 ειναι απο εκει που έχασαν το σημα της ΜΗ370 -ADAMAS ISLANDS-INDIA-PAKISTAN-AFGANISTAN-TURKMEKISTAN-AZERMAITZAN-GEORGIA-RUSSIA-παρακάτω δεν έχει νόημα.χιχιχ...πιστευω PAKISTAN-AFGANISTAN-TURKMEKISTAN τα πιο ύποπτα.
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_A ... Flight_370
Ενδιαφέρον: 17 επιβάτες είναι υπάλληλοι της Freescale Semiconductor.
Mε βάση την wikipedia, η εταιρεία φιάχνει microchips, μικροεπεξεργαστές, ψηφιακούς επεξεργαστές.17 δισ προϊόντα της εταιρείας είναι σε χρήση ανά την υφήλιο σήμερα.Είναι το τμήμα της Motorola,που εφοδίασε μέχρι και το πρόγραμμα apollo 11 της NASA.Υπάρχουν και άλλες πληροφορίες σχετικά με τις εφευρέσεις και τη χρήση των προϊόντων της.

Αυτοί οι άνθρωποι και οι αποσκευές τους είναι το 'ιδιαίτερου ενδιαφέροντος φορτίο' που ανέφερα πριν κάποια posts. Συνεχίζω να πιστεύω ότι το αεροπλάνο απήχθη και στόχος ήταν το 'φορτίο' του.
Υ.Γ. Ένας Ρώσσος και δύο Ουκρανοί επίσης on board. Και ο νοών νοείτω
 
και εγώ σε 4εις απο αυτούς αναφερόμουν πριν μου κάνουν τις παρεμβολές.
 
Χαίρομαι που συμφωνώ με κάποιον :D
 
Top