Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Προσωπικά θεωρώ αδύνατον να είναι αληθινή! :idea:

σαν 737 μοιάζει ε παίδες?
 
Αν το συγκρίσεις με τα παραπλεοντα σκάφη θα δεις οτι εχει τις ίδιες σκιές ηλίου,ίδια κλίση φωτογραφίας,κλίμακα λογική να ειναι κάτω απο την θάλασσα και όχι 10 χιλιόμετρα απο την θάλασσα ,δεν υπάρχει αεροδρόμιο να εξηγεί χαμηλή πτήση κλπ.
 
Το σενάριο είναι πραγματικά... πανέξυπνο, ωστόσο πάσχει σε ένα, αλλά κρίσιμο σημείο:
τον τρόπο με τον οποίο οι χειριστές της 370, εντόπισαν και ακολούθησαν την 68 μέσα στη νύχτα.
Εκτός και δεν το είχαν προσχεδιάσει, αλλά απλά "έπεσαν" πάνω του κατά τύχη...
 
Φυσικά και το είχαν προσχεδιάσει .
Σε εξομοιωτές μπορείς να το βγάλεις ακριβώς.

Seven ποιος εισαι ρε φίλε?
Εκεί που διασταυρωνονται οι ποριες τους ειναι το σημείο που το εχασαν απο το ρανταρ.
Ακόμα και στην μικρή πιθανότητα να μην ισχύει σου βγάζω το καπέλο.
 
αν και είμαστε off topic, ξαναλέω, είναι εξαιρετικά απίθανο να μείνει ανέπαφο ένα αεροσκάφος μετά απο ditching, ειδικά οι κινητήρες! Τα shear pins που τον κρατάνε στους πυλώνες είναι σχεδιασμένα να κάνουν αυτό που υποδηλώνει το όνομά τους! Να κόβονται δηλαδή ώστε να αποκολλάται ο κινητήρας..Αυτό έγινε και στο 320 στο ποτάμι ακόμα και με τις ιδανικές συνθήκες που υπήρχαν!
 
και εγω ξέρω οτι το google maps σχεδιάζει ετσι τις εικόνες ώστε να φαίνεται η θάλασσα πάνω απο τα πλοία και τα αεροπλάνα
 
http://www.nytimes.com/2014/03/16/world ... .html?_r=0

Ενδιαφέρον έχει το διάγραμμα σύμφωνα με την εκτίμηση για το πού βρισκόταν το αεροπλάνο στις 08.11, όταν δηλαδή ο δορυφόρος για τελευταία φορά προσπάθησε να συνδεθεί με τα συστήματα του αεροπλάνου. Στη βόρεια γραμμή, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, βρίσκεται το βόρειο Ιράν, Πακιστάν,Αφγανιστάν,τα Ιμαλάια και η βόρεια Ινδία. Η περιοχή μπορεί να είναι πεδίο δράσης της 'παγκόσμιας τρομοκρατίας', αλλά επίσης έχει και πάρα πολλές και ισχυρές βάσεις το ΝΑΤΟ.
Μία ακόμα λεπτομέρεια που δεν ξέρω αν έχει λεχθεί ξανά, το αεροπλάνο άλλαξε πολλές φορές ύψος πριν σταματήσουν να το βλέπουν-μάλλον αναφέρεται στα στρατιωτικά ραντάρ της Μαλαισίας.
Και τέλος, ο transpoder έκλεισε τη στιγμή που το αεροπλάνο περνούσε από τον εναέριο χώρο της Μαλαισίας σε αυτόν του Βιετνάμ, έτσι ώστε να κερδίσουν χρόνο μέχρι να καταλάβουν οι αρχές τι έχει γίνει.
 
http://www.nytimes.com/2014/03/15/world ... pe=article

Εδώ αναφέρονται οι αλλαγές του ύψους και της κατεύθυνσης του αεροσκάφους,αφού έκλεισε ο transponder. Άνοδος λοιπόν αρχικά σε υψόμετρο 45.000ft (υπερβαίνει το υψόμετρο για το οποίο είναι σχεδιασμένο το 777), κάθοδος στη συνέχεια στα 23.000ft (o ρυθμός καθόδου φαίνεται με τις εκτιμήσεις απότομος ), αλλαγές πορείας και τελικά κατεύθυνση προς το ίχνος του γνωστού αεροδιαδρόμου και cr.altitude στα 29.500ft.
 
Εκτός και αν μιλάμε για τη μεγαλύτερη συνομοσία όλων των εποχών, είναι αδύνατον να μην ξέρουν πόσα καύσιμα είχε το αεροπλάνο κατά την αναχώρηση. Και στο δηλωτικό φόρτωσης αναφέρονται και στο τεχνικό αρχείο του αεροπλάνου αλλά και κατά προσέγγιση από την εταιρεία ανεφοδιασμού. Κόπιες όλων αυτών των στοιχείων, αφήνονται στο έδαφος.

Επίσης βρωμάει η υπόθεση με τα σήματα που έπιασε ο δορυφόρος. Γιατί μιλάνε για γωνίες μεταξύ δορυφόρου και σήματος; Το σήμα acars, ακόμα και το πιό στοιχειώδες, έχει στοιχεία συντεταγμένων. Δεν καταλαβαίνω πλέον τί ρόλο βαράνε όλοι οι εμπλεκόμενοι. Το γεγονός είναι ότι η κρυψίνοια που επικρατεί μεταξύ τους, έχει συμβάλλει πάρα πολύ αρνητικά στις έρευνες.
 
Top